0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το νέο αυτό θέμα έχω δεχτεί τελευταία διάφορα ερεθίσματα.Για το λόγο αυτό θα ήθελα να μοιραστούμε σκέψεις και να ανταλλάξουμε απόψεις.Αν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι και λειτούργημα, μέχρι που φτάνουν τα όρια της προσωπικής ευθύνης του κάθε εκπαιδευτικού που περνάει το κατώφλι μιας τάξης, και που αρχίζουν τα όρια της Πολιτείας;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να λέει: "εγώ κάνω μάθημα για όσο με πληρώνουν;"Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να μπαίνει "χαλαρός" στην τάξη επειδή έτσι κι αλλιώς παίρνει το μισθό του;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να λέει ότι αρνείται να ακολουθήσει το πρόγραμμα σπουδών και να υποβιβάζει την ύλη που διδάσκει, επειδή η Πολιτεία δεν του δίνει τις καλύτερες προϋποθέσεις που αυτός επιθυμεί;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να αρνείται να μάθει;Αλλά επίσης,Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να προετοιμάζει απερίσπαστος τη διδασκαλία του, χωρίς να έχει άγχος για τις βασικές του ανάγκες;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να σπουδάσει τα παιδιά του, που όμως με το μισθό που παίρνει δεν είναι αυτό δυνατόν;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να έχει τα απαραίτητα χρήματα για να αγοράζει βιβλία για να αυτοεκπαιδεύεται; Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να βρίσκει κίνητρα να προϋποθέσεις να αναβαθμίζει τις σπουδές του;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να παρακολουθεί κατά τακτά χρονικά διαστήματα σεμινάρια, είτε με ωριαία αποζημίωση είτε στο ωράριό του;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να μην σκέφτεται με ποιο άλλο τρόπο μπορεί να βγάλει χρήματα γιατί όσα βγάζει δεν του φτάνουν;
Όταν έρθει η στιγμή να εξετάσετε το Σεπτέμβρη ένα παιδάκι μετεξεταστέο στην α γυμνασίου και δεν τα πάει καθόλου καλά θα το κόψετε?
Καλημέρα σε όλους! Γράφω πρώτη φορά εδώ , επειδή μου φάνηκε ενδιαφέρον το συγκεκριμένο θέμα.Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να λέει: "εγώ κάνω μάθημα για όσο με πληρώνουν;Αυτό μου φαίνεται μεγάλη απάτη! Δηλαδή αν έπαιρνε 200 ευρώ περισσότερα θα έκανε καλό μάθημα κι αν έπαιρνε 500 ευρώ περισσότερα θα έκανε ακόμα καλύτερο μάθημα; Πολύ αμφιβάλλω... Ή ξέρεις να κάνεις μάθημα ή όχι! Την ώρα που είσαι στην τάξη δε σκέφτεσαι τα λεφτά. Η πολιτεία πάντως πρέπει να αυξήσει τους μισθούς γι' αυτά που ήδη προσφέρουμε.Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να μπαίνει "χαλαρός" στην τάξη επειδή έτσι κι αλλιώς παίρνει το μισθό του; Ναι , το έχει! Αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε θα κάνει τίποτα. Θα κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο χωρίς το άγχος της ανεργίας ή της απόλυσης. Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να λέει ότι αρνείται να ακολουθήσει το πρόγραμμα σπουδών και να υποβιβάζει την ύλη που διδάσκει, επειδή η Πολιτεία δεν του δίνει τις καλύτερες προϋποθέσεις που αυτός επιθυμεί; Κανονικά θα έπρεπε οι εκπ/κοι να έχουν το δικαίωμα να ελέγχουν τη διδακτέα ύλη. Πολλά κεφάλαια είναι κακογραμμένα ή ακατάλληλα για ορισμένες ηλικίες μαθητών.Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να αρνείται να μάθει; Ναι το έχει , όπως και ένας μαθητής άλλωστε! Αν κάτι το θεωρεί ανούσιο ή άχρηστο κανείς δε μπορεί να τον αναγκάσει να το μάθει. Πρέπει πρώτα να πειστεί για τη χρησιμότητα του ή να του κεντρίσουμε το ενδιαφέρον . Αλλά επίσης,Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να προετοιμάζει απερίσπαστος τη διδασκαλία του, χωρίς να έχει άγχος για τις βασικές του ανάγκες;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να σπουδάσει τα παιδιά του, που όμως με το μισθό που παίρνει δεν είναι αυτό δυνατόν;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να έχει τα απαραίτητα χρήματα για να αγοράζει βιβλία για να αυτοεκπαιδεύεται; Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να βρίσκει κίνητρα να προϋποθέσεις να αναβαθμίζει τις σπουδές του;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να παρακολουθεί κατά τακτά χρονικά διαστήματα σεμινάρια, είτε με ωριαία αποζημίωση είτε στο ωράριό του;Έχει δικαίωμα ένας εκπαιδευτικός να μην σκέφτεται με ποιο άλλο τρόπο μπορεί να βγάλει χρήματα γιατί όσα βγάζει δεν του φτάνουν;Ναι σε όλα!!!
(Παρατήρηση: σήμερα ένας μαθητής Γυμνασίου για να μείνει μετεξεταστέος για το Σεπτέμβριο πρέπει να μην έχει ασχοληθεί στο ελάχιστο με ένα μάθημα.)Κάνουμε ή όχι κακό αν τελικά μάθουμε τους μαθητές μας να μην προσπαθούν και συνάμα να μην έχει καμία επίπτωση η καθολική αδιαφορία τους.