*

Αποστολέας Θέμα: Ποια είναι τα όρια της προσωπικής ευθύνης ενός εκπαιδευτικού;  (Αναγνώστηκε 14544 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
Με τόσες πρόβες dinos_ μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις το ενδεχόμενο να γίνεις ηθοποιός?  ???



Mat δεν ειμαι υποχρεομένος να συνφωνω μαζι σου σε όλα,αλά συνφωνω στο τελευταίο: <<ο καθιγητής οφήλει να είναι και ηθοπειός>> :) :)
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
dinos_ σίγουρα δεν είσαι υποχρεωμένος να συμφωνείς μαζί μου σε όλα. Ούτε κι εγω το θέλω αυτό. Αντίθετα θα με προβλημάτιζε ιδιαίτερα αν συμφωνούσες μαζί μου σε όλα.
Αλλά να ξεκαθαρίσουμε πρώτον ότι δεν είπα ότι “ο καθηγητής οφείλει να είναι και ηθοποιός” >:(
Με το σχόλιο μου υπαινίσσομαι πως τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, δηλαδή οι πράξεις ενός ατόμου που συμμετέχει σε αυτό που λέμε εκπαιδευτική πράξη και σύστημα είναι εντελώς διαφορετικό  πράγμα από το ρόλος του ηθοποιού που βασιζόμενος σε ένα κείμενο υποδύεται - μιμείται μια συγκεκριμένη συμπεριφορά στη θεατρική σκηνή κι όχι σε συνθήκες πραγματικότητας.
Αν νομίζεις ότι θα γίνεις εκπαιδευτικός «κλέβοντας» δυο κουβέντες από εδώ και δυο από εκεί ή «τσιμπώντας» και αναμασώντας τι λένε ή αναπαριστώντας πως συμπεριφέρονται κάποιοι γιατί έτσι σου φαίνεται πως είναι το  σωστό, είσαι γελασμένος. Όταν παριστάνουμε κάτι που δεν είμαστε,, δεν το έχουμε επεξεργαστεί και κατανοήσει όσο καλύτερα γίνεται είναι σίγουρο με μαθηματική ακρίβεια ότι θα αποτύχουμε. Καταλήγοντας είτε γραφικοί, είτε γελοίοι. Αλλά αν θέλεις και ένας ηθοποιός  ακόμη όταν υποδύεται ή μιμείται ένα πρόσωπο πάνω στη σκηνή έχει ελάχιστες πιθανότητες  να επιτύχει, αν πρώτα δεν έχει επεξεργαστεί και κατανοήσει πλήρως τι "παριστάνει'.

Κάτι ακόμη. Ότι η ορθογραφία δεν είναι καθόλου το φόρτε σου το έχουμε διαπιστώσει όλοι. Απλώς το προσπερνάμε όσο γίνεται. Έχοντας μάλιστα επίγνωση ότι ούτε και εμείς οι υπόλοιποι είμαστε όλοι τουλάχιστον και τόσο καλοί γνώστες της ελληνικής γλώσσας.
Μαζί σου όμως υπάρχει κάτι πέρα από την ορθογραφία που εμένα προσωπικά με βγάζει θα έλεγα εκτός εαυτού. Κι αυτό είναι όταν ενώ δεν ξέρεις ο ίδιος στοιχειώδη ορθογραφία ψάχνεις να βρεις λάθη των άλλων (πράγμα για το οποίο απορώ πως το καταφέρνεις τη στιγμή που πχ γράφεις τη λέξη δημοτικό: διμοτικό ???) και πολύ περισσότερο κάνεις σχόλια για το πόσο ανορθόγραφοι ή πόσο δεν την "παλεύουν" κάποιοι άλλοι.  Αυτό έχεις σκεφτεί γιατί το κάνεις?
Φιλικά λοιπόν σου λέω ότι καλά θα ήταν αντί να ψάχνεις να δείξεις με το δάχτυλο ποιός άλλος έχει κάνει από κακή στάση "καμπούρα" να κάνεις κάτι με τη δικιά σου. Και δεν χρειάζεται όταν αναφέρονται οι άλλοι στο πρόβλημα της ανορθογραφίας σου, με όποιο τρόπο, να ταμπουρώνεσαι ή να αμύνεσαι πίσω από ένα: "Είμαι τεχνικός... έχω άλλα δυνατά σημεία"
Επιπλέον αν κατανοείς την έννοια της λέξης "ρατσισμός" και θέλεις να είσαι υπεράνω και θεωρείς πως οφείλουμε να αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα τότε πρέπει και εσύ να μάθεις να μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις τη δική σου ψάχνοντας και καταδεικνύοντας ποιος άλλος από τους γύρω σου είναι διαφορετικός.
Αν ήταν δε, στις προθέσεις των ανθρώπων εδώ να σε αντιμετωπίσουν "ρατσιστικά" όπως λές να είσαι σίγουρος ότι θα το είχαν κάνει με πολύ πιο ανοιχτούς και σκληρούς τρόπους.  Όσο για τα "ειρωνικά" ή με χιούμορ σχόλια που λαμβάνεις να ξέρεις ότι το χιούμορ και ο σαρκασμός μερικές φορές είναι ο πιο ανώδυνος τρόπος για να πείς στον άλλον κάτι πολύ σημαντικό.

Με συγχωρείς αν σε στεναχωρώ αλλά το ίδιο θα έκανα και με έναν φίλο μου. Δηλαδή, αντί να κάνω πως δεν βλέπω ένα πρόβλημα του θα του έλεγα την αλήθεια για να τον βοηθήσω να βελτιωθεί από μόνος του εφόσον το θέλει. Γιατί υπάρχει και η περίπτωση να λες στον άλλον κάτι και να μη θέλει να ακούσει ή να δει.

Επίσης να με συγχωρεί και ο mavoglou που η συζήτηση για το θέμα που έβαλε του την καταστρέψαμε, για να μην πω τίποτα άλλο, και υπόσχομαι πως σταματώ εδώ τις εκτός θέματος κουβέντες. :-[

Υ.Γ. Τέλος dinos_ να σου πω ότι δεν με τσάντισε το σχόλιο για τη λέξη τερατογένεση. Αντίθετα ευχαριστώ που με το σχόλιο σου με έκανες να συμβουλευτώ το λεξικό μου και να δω το λάθος μου.  ;) Άλλα πράγματα ίσως με ενοχλούν.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2007, 01:30:08 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ

Αν νομίζεις ότι θα γίνεις εκπαιδευτικός «κλέβοντας» δυο κουβέντες από εδώ και δυο από εκεί ή «τσιμπώντας» και αναμασώντας τι λένε ή αναπαριστώντας πως συμπεριφέρονται κάποιοι γιατί έτσι σου φαίνεται πως είναι το  σωστό, είσαι γελασμένος. Όταν παριστάνουμε κάτι που δεν είμαστε,, δεν το έχουμε επεξεργαστεί και κατανοήσει όσο καλύτερα γίνεται είναι σίγουρο με μαθηματική ακρίβεια ότι θα αποτύχουμε. Καταλήγοντας είτε γραφικοί, είτε γελοίοι. Αλλά αν θέλεις και ένας ηθοποιός  ακόμη όταν υποδύεται ή μιμείται ένα πρόσωπο πάνω στη σκηνή έχει ελάχιστες πιθανότητες  να επιτύχει, αν πρώτα δεν έχει επεξεργαστεί και κατανοήσει πλήρως τι "παριστάνει'.



Αχ βρε σι mat αχ!Γιαυτο σου λέω θέλει εξάσκιση το να γήνεις καθιγητής.Αυτό δε κάνουμε όλοι που δεν εχουμε εμπηρία εδώ μέσα;Μη μου πεις ότι έχεις εμπηρια από μαθητρια γαιτι αυτό ΕΙΝΑΙ πραγματικά ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΡΑΦΗΚΟ αλλά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ. Γιατι να ψευτοδιαφονείς αφού κατά βαθος λέμε τα ίδια (μήπως γιατί δε παιρνάω από τον ορθογραφηκο έλεγχο τα γραπτά μου που το κάνουν άλλοι; Προτημάω να κάνω λάθη και να ειμαι αυθεντηκός).Γραφηκος δε φοβαμαι να γηνω, γιατι δεν εχω προθεση να χηραγογίσω κανενα,ούτε να αυτοπροβλιθω, άλλοι να φοβούνται…

Το πώς βρησκω τα λαθη σου τη στηγμη που ειμαι ανορθογραφος  :-[ θα στο πω : έχω δικτη νοημοσινης μεγαλίτερο από το δικο σου,ειμαι απλα διαφορετηκος.Το ότι δε μπορεις να με εξιγήσεις εσυ,απλα φανερονει ότι εισαι ανεπαρκης σε αντήληψη. .Δε θα μου βαλεις εσυ ταμπελακη για να με κλησεις στο μαντρι.αυτά.(τηχερη εισαι που καταργισαν το καρμα, θατρογες μεγαλο μαυρησμα για τα καμοματα αυτά,εγω ειμαι αυθεντηκος και τις σηχενομαι τις κοτες) :P
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος helenh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
dino sorry.Πείραγμα ήταν . Λάθος μου , δε με ξέρεις.Εξάλλου κι εγώ θετική κατεύθυνση είμαι.Και δεν είχα σκεφτεί ότι η χρήση υπολογιστη μπορει να προκαλέσει αυτό το χάος στην ορθογραφία.
mat μου θύμιζες κάποια αλλά είδα προφίλ και δεν είσαι αυτή.
mavoglou αισθανθηκα κάπως όταν είδα ότι έστειλα ερώτηση σε θέμα άσχετο. αλλά η επικεφαλίδα μπορεί να σε παραπέμψει σε δεκάδες θέματα που αφορούν στα όρια της προσωπικης ευθύνης του εκπαιδευτικού. Αφήνω σε σένα την πορεία της συζήτησης.
Συγχωρέστε με αν έστειλα κάτι 2 φορές αλλά είμαι αρχάρεια..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
Πιστευω ότι το enigma εχει τις πιο σοστες και αυθεντηκες αποψεις και συνφονω μαζι του σε όλα!σταματηστε τα ασχετα σχοληα γιατι δηχνεται ασέβηα στο θεματοθέτη.

Helen και γω αρχαρειος ειμαι αλλά δε πουλαω εξιπνάδα.(μηπως το αρχάρειος γράφετε με η; ΑΡΧΑΡΗΟΣ)


"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
 ::) ::) ::) ::) ::).....

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(....

 ::) ::) ::) ::) ::)....

Mavoglou, με συγχωρείς για το "άσχετο" :-[, βγήκε αυθόρμητα!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
Sofie,και σι,αρχάρηα ; ??? ??? ??? ??? ...
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Sophie,

συμπάσχουμε.
Ευτυχώς που είναι καλοκαίρι και τα βλέπουμε με άλλη διάθεση, αλλά για πόσο ακόμα;
Δοκιμάζουμε την υπομονή μας, γιατί ένας εκπαιδευτικός χρειάζεται πολύ υπομονή.
Αλλά πίστεψέ με, στο σχολείο δεν χρειάζεται και τόση υπομονή...

 ;)


 
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Ευτυχώς που είναι καλοκαίρι και τα βλέπουμε με άλλη διάθεση, αλλά για πόσο ακόμα;

Ναι...καλοκαίρι..."κάτι η ζέστη...κάτι τα λόγια του παπά..." ;) Η κυρία Κοκοβίκου αρχίζει να βγαίνει από μέσα μου αλλά κι αυτής, κάποια στιγμή,εξαντλήθηκε η υπομονή! ;D

Sofie,και σι,αρχάρηα ; ??? ??? ??? ??? ...

Ναι Dino, κι ακριβώς επειδή είμαι αρχάρια...σηκώνω τα χέρια ψηλά! :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2007, 08:34:54 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ

Ναι Dino, κι ακριβώς επειδή είμαι αρχάρια...σηκώνω τα χέρια ψηλά! :-\

Sofi Κοκοβίκου σταναχωριεμε που δε μπορω,να σου δωσω ψηφους στο καρμα,να σου φτιαξω λιγο τη διαθεση .Δηκιο εχεις το αρχάρηα γραφετε με ι το βρηκαα στον ορθογραφηκο έλεγχο :'( :'( :'( :'(
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος freedom

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • ...
    • Προφίλ
πολύ ενδιαφέρον το θέμα αυτό της προσωπικής ευθύνης του εκπαιδευτικού...προσωπικά έχω εργαστεί σε τεχνικά λύκεια, όπου τα πράγματα είναι κατα γενική ομολογία κάπως πιο "χαλαρά". φέτος όμως με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι συνάδελφοι μόνιμοι (εγώ είμαι ωρομίσθιος εκπαιδευικός) έφτασαν στο σημείο να μην μπαίνουν καν στην τάξη για μάθημα!!καθώς οι μαθητές τεχνικών ειδικοτήτων έρχονταν κουρασμένοι από τη δουλειά, αργούσαν στην προσελευση στην τάξη και χρειαζόταν να τους φωνάζω από το προαύλιο για να έρθουν. αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με το γενικό χαλαρό κλίμα εκμεταλλεύτηκαν οι εν λόγω συνάδελφοι που κάθονταν άνετοι στο γραφείο τους με καφεδάκι κ τσιγαράκι. μάλιστα ο μαθηματικός, βλέποντάς με να αχγώνομαι με τις επιδόσεις των μαθητών στο μάθημά μου, είπε χαρακτηριστικά:"έλα μωρέ, δε χρειάζεται να μάθουν και πολλά αυτοί, ε, μην τους παραμορφώσουμε κιόλας"!!!και γι αυτό το λόγο... δεν τους έμαθε τίποτα!

επομένως καταλήγω στο ότι η ευθύνη η προσωπική του κάθε εκπαιδευτικού είναι μεγάλη, όμως για κάποιους ισχύει το "μας παίρνει και λουφάρουμε". εννοώ ότι το κράτος, εφόσον μιλάμε για δημόσια παιδεία, θα πρέπει επιτέλους να αξιολογεί το προσωπικό του (και όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς εννοείται) και όποιος δεν κάνει τη δουλειά του να πηγαίνει σπίτι του. υπάρχει ένας σωρό κόσμος εκεί έξω με όρεξη και αγάπη για τη διδασκαλία. και το θέμα για μένα, δεν είναι τόσο το ότι δε θα μάθει τα όρια στα μαθηματικά ο υδραυλικός π.χ και γιαυτό δε θα μπορέσει να κάνει τα μαστορέματα σωστά, αλλά το ότι δεν έχει πάρει στην πράξη παράδειγμα επαγγελματισμού ούτε από το σχολείο. πώς περιμένουμε μετά να βγούν σωστοί επαγγελματίες???

Αποσυνδεδεμένος TheOne

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε πολλά πράγματα η σύγχρονη παιδαγωγική έχει δίκιο! Στα υπόλοιπα μισά όμως τη βρίσκω λάθος! Δεν δίνει το δικαίωμα στον εκπαιδευτικό να κάνει "αυτό", "εκείνο", το "άλλο" .... Κι αυτό γιατί; Γιατί τα σύγχρονα παιδιά έχουν "ψυχολογικά προβλήματα" με το παραμικρό, ακόμα και οι γονείς είναι να μην τους πεις κα΄τι για τοι παιδί τους! Αμέσως σου λένε: "ποιος; το δικό μου το παιδί; Και ποιος είσαι εσύ που..." Κι έχει καταντήσει ο κόσμος ο,τι να' ναι! Να καταργηθεί, λέει, το κόκκινο στυλο, γιατί οι κοκκινίλες δημιουργούν ψυχολογικά στο παιδί! Αφήστε τα παιδιά να εκτονωθούν γιατί είναι πιεσμένα, και καταντήσαμε ο χώρος εκπαίδευσης να είναι χειρότερος κι από αχούρι! Τα αχούρια έχουν πιο καθαρούς τοίχους από τα σχολεία! Μη μαλώσεις το παιδί (εννοείται, όχι βέβαια να το χτυπήσεις) γιατί του δημιουργείς το αίσθημα αυτό, εκείνο, το άλλο... Και που καταλήγουμε; Πάντα φταίει ο δάσκαλος για όλα, έχουμε γεμίσει παιδιά που πέρα από το όνομα τους δεν ξέρουν τι θα πει ενικός και πληθυντικός, ανορθόγραφα τελείως κι αυτά αργότερα θα γίνουν και καθηγητές, και θα "διορθώνουν" τα υπόλοιπα παιδάκια! Τρομάρα μας....!

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
TheOne περιγράφεις μια κατάσταση που είναι πραγματική.
Μόνο που αναφέρεσαι στη σύγχρονη παιδαγωγική. Και επειδή υπάρχουν διάφορες τάσεις, θα σε παρακαλούσα να διευκρινήσεις σε ποιους συγκεκριμένα σύγχρονους παιδαγωγούς αναφέρεσαι ή σε ποια σχολή;

Πριν από 3-4 δεκαετίες στην Αμερική είχε μεγάλη επιρροή στην Παιδαγωγική κάποιος Δρ Benzamin Spock (Σποκ). Βιβλίο του κυκλοφορεί και στα ελληνικά με τα στοιχεία:

Το παιδί και η φροντίδα του
Spock, Benzamin    
Κάκτος (1987)
679 σελ.
ISBN 960-352-470-0
ISBN-13 978-960-352-470-0
Τιμή €23,92

Ο κύριος αυτός είχε εισάγει τη θεωρία ότι δεν πρέπει να τιμωρούμε, ούτε καν να επιπλήττουμε τα παιδιά όταν κάνουν κάποια ζημιά ή κάτι λάθος. Ισχυριζόταν ότι όταν μεγαλώσουν τα παιδιά θα καταλάβουν μόνα τους το σωστό και το λάθος και θα προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους όταν αυτά θα είναι έτοιμα.
Στήριξε τις θεωρίες του σε κάποια συμπεράσματα, όπως κάνουν οι σοβαροί ερευνητές; Όχι καθόλου. Απλά οι ιδέες του ήταν πρωτότυπες, εύπεπτες και "πουλούσανε" στην Αμερική.
Και έτσι έγινε διάσημος και πλούσιος.
Όσοι γονείς μεγάλωσαν τα παιδιά τους με αυτές τις θεωρίες, πολύ απλά η πράξη έδειξε, ότι μεγάλωσαν εγκληματίες. Μεγάλωσαν ανθρώπους που έκαναν παραβατικές πράξεις (από κλοπές, μέχρι ληστείες και δολοφονίες) και δεν είχαν συναίσθηση ότι έκαναν κάτι κακό. Κανένας δεν τους επίπληττε ή δεν τους τιμωρούσε σε κάποια ζημιά που έκαναν στην παιδική τους ηλικία, έτσι μεγάλωσαν, και αποδέχτηκαν αυτή τη συμπεριφορά και όταν μεγάλωσαν. Περίμεναν ότι και ο έξω κόσμος έπρεπε να τους αποδεχτεί με την ίδια συμπεριφορά.
Ο ίδιος ο Δρ. Σποκ ήταν πολύ κακός πατέρας, σύμφωνα με μαρτυρία του ενός από τους δύο γιούς του. Δεν έκανε τίποτα από αυτά που έλεγε και ποτέ δεν ασχολήθηκε σαν πατέρας με τα παιδιά του.
Ο ένας του ο γιός πέθανε από τα ναρκωτικά και ο άλλος κλείστηκε στη φυλακή για πολλά χρόνια μετά από ένοπλη ληστεία.

------------------------------
Επιστρέφοντας στο σχόλιό. Οι γονείς πολύ συχνά "κακομαθαίνουν" τα παιδιά τους. Όχι όμως γιατί εφαρμόζουν μια σύγχρονη παιδαγωγική μέθοδο. Κανείς τους δεν έχει διαβάσει ένα παιδαγωγικό βιβλίο για τα παιδιά τους. Οι πιο πολλοί, όμως, διαβάζουν το εγχειρίδιο χρήσης της σύγχρονης καφετιέρας που μόλις πήρανε, ώστε να την προσέξουν και να μην χαλάσει. (Η αναλογία είναι χαρακτηριστική. Πολλοί δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην καφετιέρα από ότι στα παιδιά τους).
Εμείς όμως, οι Δάσκαλοι, έχουμε την ευθύνη για την εκπαίδευση των παιδιών, λιγότερο απέναντι στους γονείς και περισσότερο απέναντι τους ίδιους τους μαθητές μας.
Διαβάζουμε, παρατηρούμε, συζητάμε και τελικά διαμορφώνουμε καλύτερη άποψη τι είναι καλό και τι κακό και ανάλογα διαμορφώνουμε τη διδακτική μας μέθοδο και τη συμπεριφορά μας προς τους μαθητές μας.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να με κατηγορήσει ένας γονιός ότι φταίω εγώ, επειδή δεν έκανα πράξη τις λανθασμένες υποδείξεις του (και με έχουν κατηγορήσει μέχρι τώρα γονείς στην καριέρα μου).
Με ενδιαφέρει όμως σε μερικά χρόνια, που οι μαθητές μου θα έχουν μεγαλώσει και θα έχουν συνειδητοποιήσει πολύ περισσότερα, να αναγνωρίζουν ότι:
α)προσπάθησα στο έργο μου (για όλους τους μαθητές μου)
β) η διδασκαλία μου ήταν αποτελεσματική (για τους περισσότερους μαθητές μου)
γ) τους επηρέασα θετικά σαν ανθρώπους για τη συνέχεια της ζωής τους (όσους κατάφερα να επηρεάσω).

 




Σε πολλά πράγματα η σύγχρονη παιδαγωγική έχει δίκιο! Στα υπόλοιπα μισά όμως τη βρίσκω λάθος! Δεν δίνει το δικαίωμα στον εκπαιδευτικό να κάνει "αυτό", "εκείνο", το "άλλο" .... Κι αυτό γιατί; Γιατί τα σύγχρονα παιδιά έχουν "ψυχολογικά προβλήματα" με το παραμικρό, ακόμα και οι γονείς είναι να μην τους πεις κα΄τι για τοι παιδί τους! Αμέσως σου λένε: "ποιος; το δικό μου το παιδί; Και ποιος είσαι εσύ που..." Κι έχει καταντήσει ο κόσμος ο,τι να' ναι! Να καταργηθεί, λέει, το κόκκινο στυλο, γιατί οι κοκκινίλες δημιουργούν ψυχολογικά στο παιδί! Αφήστε τα παιδιά να εκτονωθούν γιατί είναι πιεσμένα, και καταντήσαμε ο χώρος εκπαίδευσης να είναι χειρότερος κι από αχούρι! Τα αχούρια έχουν πιο καθαρούς τοίχους από τα σχολεία! Μη μαλώσεις το παιδί (εννοείται, όχι βέβαια να το χτυπήσεις) γιατί του δημιουργείς το αίσθημα αυτό, εκείνο, το άλλο... Και που καταλήγουμε; Πάντα φταίει ο δάσκαλος για όλα, έχουμε γεμίσει παιδιά που πέρα από το όνομα τους δεν ξέρουν τι θα πει ενικός και πληθυντικός, ανορθόγραφα τελείως κι αυτά αργότερα θα γίνουν και καθηγητές, και θα "διορθώνουν" τα υπόλοιπα παιδάκια! Τρομάρα μας....!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2007, 02:23:28 μμ από mavoglou »
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ

Επιστρέφοντας στο σχόλιό. Οι γονείς πολύ συχνά "κακομαθαίνουν" τα παιδιά τους. Όχι όμως γιατί εφαρμόζουν μια σύγχρονη παιδαγωγική μέθοδο. Κανείς τους δεν έχει διαβάσει ένα παιδαγωγικό βιβλίο για τα παιδιά τους. Οι πιο πολλοί, όμως, διαβάζουν το εγχειρίδιο χρήσης της σύγχρονης καφετιέρας που μόλις πήρανε, ώστε να την προσέξουν και να μην χαλάσει. (Η αναλογία είναι χαρακτηριστική. Πολλοί δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην καφετιέρα από ότι στα παιδιά τους).
Εμείς όμως, οι Δάσκαλοι, έχουμε την ευθύνη για την εκπαίδευση των παιδιών, λιγότερο απέναντι στους γονείς και περισσότερο απέναντι τους ίδιους τους μαθητές μας.
Διαβάζουμε, παρατηρούμε, συζητάμε και τελικά διαμορφώνουμε καλύτερη άποψη τι είναι καλό και τι κακό και ανάλογα διαμορφώνουμε τη διδακτική μας μέθοδο και τη συμπεριφορά μας προς τους μαθητές μας.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να με κατηγορήσει ένας γονιός ότι φταίω εγώ, επειδή δεν έκανα πράξη τις λανθασμένες υποδείξεις ενός γονιού (και με έχουν κατηγορήσει μέχρι τώρα γονείς στην καριέρα μου).
Με ενδιαφέρει όμως σε μερικά χρόνια, που οι μαθητές μου θα έχουν μεγαλώσει και θα έχουν συνειδητοποιήσει πολύ περισσότερα, να αναγνωρίζουν ότι:
α)προσπάθησα στο έργο μου (για όλους τους μαθητές μου)
β) η διδασκαλία μου ήταν αποτελεσματική (για τους περισσότερους μαθητές μου)
γ) τους επηρέασα θετικά σαν ανθρώπους για τη συνέχεια της ζωής τους (όσους κατάφερα να επηρεάσω).

 






Ένα μεγαλο ευχαρήστω στο φόρουμ,για τη γνοση που παίρνω μερα με τη μ,ερα.Σημερα,έμαθα πως γηνετε αφτο που λενε <<αφτοαξιολόγιση>> ενός εκπεδευτηκού που σεβετε τον ευτό του ;).Αν δεν ηταν και το φορουμ,από που θα εβρησκα προτιπα εγώ? Πως θα γηνομουνα καθιγητής?Σαυτο εδώ το φορουμ θα χροστάω τα πάντα όταν με το καλό διορηστώ :)






















"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159823
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.