*

Αποστολέας Θέμα: Ποια είναι τα όρια της προσωπικής ευθύνης ενός εκπαιδευτικού;  (Αναγνώστηκε 14541 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
Ωστόσο, αν θα έπρεπε να δώσω μια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα της δεύτερης ενότητας έχω να πω το εξής. Αν κυριαρχούν οι προσωπικές και οι οικογενειακές μας ανάγκες , οι οποίες δεν ικανοποιούνται από την άσκηση του συγκεκριμένου επαγγέλματος  και πολύ περισσότερο εμποδίζουν στην άσκηση του επαγγέλματος  μας, είμαστε ελεύθεροι να επιλέξουμε  μια άλλη επαγγελματική πορεία. Κανείς δεν μας υποχρεώνει να δουλεύουμε σε μια «κακοπληρωμένη» θέση εργασίας. Υπάρχουν εκατοντάδες άλλα επαγγέλματα πιο προσοδοφόρα από αυτό του εκπαιδευτικού που μπορεί να σε απαλλάξουν από το άγχος για το αν θα σου φτάσουν τα λεφτά για να σπουδάσεις τα παιδιά σου, να αγοράσεις καινούργιο αμάξι, εξοχικό,  κινητό κτλ

οταν μιλαει η αυθεντηκοτητα και ο ρομαντησμος ολα τα αλλα περισευουν,τι να λεμε τωρα :)
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ

Αντίθετα θεωρώ και διαπιστώνω ότι βοηθάς στη «τερατογέννηση» και αναπαραγωγή επικίνδυνων ατόμων για το σύνολο της κοινωνίας. Συμβάλεις δηλαδή, στη δημιουργία ατόμων που θεωρούν μέσα από την ημιμάθεια που τους παρείχαν στο πλαίσιο του σχολείου  ότι είναι ο κανόνας  που μπορεί και οφείλει να αναπαραχθεί.
Αφήνοντας δηλαδή, τον μαθητή του 10-12 ή κάτω από τη βάση να περάσει τις τάξεις και τελικά να μπει και στο πανεπιστήμιο του μαθαίνεις  ή του περνάς την νοοτροπία πως όλα είναι ΟΚ.



Θα με συγχωρισεις τον ανορθογραφο,αλλά το «τερατογέννηση» είναι τερατογένεση. Τώρα θα μου πεις πώς το καταλαβα γιατι ο ορθογραφηκος ελεγχος του word δε το βγαζει.μου τοπε μια φιλη φιλόλογος που παρακουλουθει κερο τωρα τα γραπτα σου και εχει εντιπωσιαστει φοβερα από τις αποψεις σου.κριμα που δεν εχει γηνει μελος στο φορουμ ακομη,θα της πώ να γήνει. :)






"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 dinos_ Μήπως θα μπορούσες να κάνεις μια προσπάθεια να μας εξηγήσεις τι περιεχόμενο δίνεις  ή ποια κατά εσένα είναι τα χαρακτηριστικά σε αυτό που ορίζεις άνθρωπο-πολίτη και ο οποίος έχει τόση μεγάλη σημασία, πάντα κατά εσένα, έτσι ώστε να μην μετράει τίποτα άλλο?
Γιατί πχ είναι πολλοί αυτοί που μιλούν για δημοκρατία αλλά κάθε φορά ο καθένας έχει διαφορετικά πράγματα στο μυαλό του και ουκ ολίγες φορές στην ιστορία της ανθρωπότητας, εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα.

Και κάτι ακόμη, δηλαδή, από όλη τη παράγραφο μόνο η ορθογραφία και η εκφορά της λέξης "τερατογένεση" από το "τερατογενεσία" σε άγγιξε?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2007, 05:54:01 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
dinos_ Μήπως θα μπορούσες να κάνεις μια προσπάθεια να μας εξηγήσεις τι περιεχόμενο δίνεις  ή ποια κατά εσένα είναι τα χαρακτηριστικά σε αυτό που ορίζεις άνθρωπο-πολίτη και ο οποίος έχει τόση μεγάλη σημασία, πάντα κατά εσένα, έτσι ώστε να μην μετράει τίποτα άλλο?
Γιατί πχ είναι πολλοί αυτοί που μιλούν για δημοκρατία αλλά κάθε φορά ο καθένας έχει διαφορετικά πράγματα στο μυαλό του και ουκ ολίγες φορές στην ιστορία της ανθρωπότητας, εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα.

Και κάτι ακόμη, δηλαδή, από όλη τη παράγραφο μόνο η ορθογραφία και η εκφορά της λέξης "τερατογένεση" από το "τερατογενεσία" σε άγγιξε?



Ποσο δηκιο εχεις!οσα γραφεις είναι με μοναδηκο τροπο αυθεντηκα.ισως δε μπορω να τα υποστιριξω με επειχηρήματα(δεν εχω την ικανοτιτα που εχεις εσυ) :-[ αλλά συναισθάνωμαι ότι είναι σωστα. :)

Στο ειπα να μη τσατιστεις για το λαθος,δε το βρηκα εγω, το βρηκε η φιλη μου(καλιτερα να στολεγα σε pm  :-X)


Απο το τερατογενεσια βγενει το τερατογενεση ????Τι δε μαθενω καθε μερα που περναει σε αυτο το φορουν 8)! και τι θα πει ρε παιδια τερατογενεσια?









« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2007, 07:03:20 μμ από dinos_ »
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος helenh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
(Παρατήρηση: σήμερα ένας μαθητής Γυμνασίου για να μείνει μετεξεταστέος για το Σεπτέμβριο πρέπει να μην έχει ασχοληθεί στο ελάχιστο με ένα μάθημα.)

Κάνουμε ή όχι κακό αν τελικά μάθουμε τους μαθητές μας να μην προσπαθούν και συνάμα να μην έχει καμία επίπτωση η καθολική αδιαφορία τους.   
Σαν γενική στάση ζωής έχω υιοθετήσει την άποψη που προτάσσει την πρόληψη έναντι των κυρώσεων προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι όποιες παρεκκλίσεις. Με την προϋπόθεση όμως ότι υπάρχει ένα πλαίσιο και ξεκάθαροι κανόνες όπου η παραβίαση των τελευταίων θα επιφέρει κυρώσεις.

Στο σχολείο λοιπόν που είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας, όταν δεν υπάρχει αυτό το πλαίσιο και οι κανόνες που καθορίζουν τον ρόλο, τη θέση και τις υποχρεώσεις του καθενός είμαι σίγουρη ότι  δεν βοηθάς καθόλου τους μαθητές σου όταν τους μαθαίνεις πώς να τη γλυτώνουν.

Αντίθετα θεωρώ και διαπιστώνω ότι βοηθάς στη «τερατογέννηση» και αναπαραγωγή επικίνδυνων ατόμων για το σύνολο της κοινωνίας. Συμβάλεις δηλαδή, στη δημιουργία ατόμων που θεωρούν μέσα από την ημιμάθεια που τους παρείχαν στο πλαίσιο του σχολείου  ότι είναι ο κανόνας  που μπορεί και οφείλει να αναπαραχθεί.
Αφήνοντας δηλαδή, τον μαθητή του 10-12 ή κάτω από τη βάση να περάσει τις τάξεις και τελικά να μπει και στο πανεπιστήμιο του μαθαίνεις  ή του περνάς την νοοτροπία πως όλα είναι ΟΚ.
Και έξυπνος είναι, αφού δεν ήταν «βλάκας» να καταβάλει κόπο όπως οι «σπασίκλες» και ικανός να διαπρέψει με την ημιμάθεια του αφού, μπήκε και στο πανεπιστήμιο και οφείλει και μπορεί αύριο ως πτυχιούχος να διεκδικήσει μια θέση εκπαιδευτικού  για να αναπαράγει το « κυρίαρχο είδος» του.
Αν αγαπάς και σέβεσαι τον εαυτό σου κατ' επέκταση και τα παιδιά - μαθητές σου και δεν τα αντιμετωπίζεις όχι ως τα καημένα τα "παιδάκια" νομίζω ότι οφείλεις να τους μάθεις πως και κανόνες υπάρχουν και επιπτώσεις από την παραβίασή τους. Φοβάμαι πως υιοθετώντας την άποψη τα "παιδάκια"  δεν κάνεις τίποτα άλλο παρά να προσπαθείς να συγκαλύψεις την δική σου ανεπάρκεια και μειονεξία ως εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος helenh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έστειλα από λάθος πριν. Συμφωνώ σχεδόν εξολοκλήρου μαζί σου mat. H λέξη παιδάκι παρέπεμπε στη νοοτροπία που επικρατεί στο σχολείο που πήγαινα και σε άλλα πολλά απ' όσα ακουσα πρόσφατα σε μία συζήτηση που είχα. Όσον αφορά για το αν το θέμα ξεφεύγει από το αρχικό, όπως ανέφερε κάποιος άλλος, μπορεί. Απλά διάβασα τον τίτλο και έθεσα αυτήν την ερώτηση...

Αποσυνδεδεμένος helenh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κατανοώ και την απάντηση που έδωσε το enigma, γιατί μπορεί να θεώρησε οτι με έναν καλό καθηγητή ο μαθητής θα μπορέσει να ορθοποδήσει στο μάθημα που κόπηκε.Και είναι γεγονός ότι μερικοί μαθητές δυσκολεύονται να ορθοποδήσουν και χρειάζονται τέτοιου είδους κουβεντούλες.Ωστόσο δεν μπορείς να βασίζεσαι στιην ικανότητα των άλλων και υπάρχει ο κίνδυνος που ανέφερε η mat... Άρα τα στατιστικά μου καταλήγουν μάλλον στην απάντηση της τελευταίας.Αυτα για το enigma που είχε την ευγένεια να απαντήσει..

Αποσυνδεδεμένος enigma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
    • Προφίλ
Enigma, είναι άλλο η θεωρία που διαβάζεις στα βιβλία και άλλο η πράξη. Άσε που διαβάζοντας μόνο λοχεύει ο κίνδυνος να παρερμηνεύεις ή να διαστρεβλώνεις αυτά που διαβάζεις.
Αν ήμουν ένας  15χρονος/η που είχα μείνει αδιάφορος/η  όλη τη χρονιά σε σημείο να μείνω, με συγχωρείς που θα στο πω κάπως χύμα αλλά χε@@@ για τις κουβεντούλες που θα μου έκανε ή έλεγε ο κάθε δήθεν ευαισθητοποιημένος καθηγητής που τάχα μου με καταλαβαίνει ή που θέλει να με φέρει στον ίσιο δρόμο. Και ξέρει γιατί? Γιατί αν με καταλάβαινε αυτός και οι υπόλοιποι θα είχαν με άλλους τρόπους φροντίσει να μη φτάσω εκεί.

Εσύ mat μπορεί να χε@@@@. Ο δικός μου μαθητής που του συνεβή κάτι παρόμοιο φέτος, όχι.  Όταν επιτέλους μπεις στην τάξη, τα ξαναλέμε. Αυτά προς το παρόν.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μια λεπτομέρεια enigma, μπορεί να μην έχω μπει στη τάξη από τη μεριά του εκπαιδευτικού αλλά, έχω υπάρξει μέσα στη τάξη ως μαθήτρια και θυμάμαι καλά ακόμη πόσο βαρετοί και ανούσιοι μας φαίνονταν όλοι οι "μεγάλοι" και στη προκειμένη περίπτωση οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που, με τα κηρύγματα τους προσπαθούσαν εκ των υστέρων να μαζέψουν τα αμάζευτα. Τους θυμάμαι ακόμη να προσπαθούν να μας αποδείξουν με ένα λογικοφανή  αλλά όχι πιστικό τρόπο, πως το πρόβλημα ήταν δικό μας και δική μας η ευθύνη για την όποια δυσάρεστη θέση βρισκόμασταν. Δεν θυμάμαι δε, κανέναν καθηγητή να αναλαμβάνει με θάρρος το μερτικό της ευθύνης του, και να μας ζητά με ειλικρίνεια συγνώμη γιατί δεν έπραξε κι αυτός αυτό που έπρεπε να πράξει για να μη βρεθούμε σε δυσμενή θέση.  Συνήθως μας έλεγαν: "Άκου παιδί μου εγώ που σου μιλάω για το καλό σου τα λέω όσα σου λέω" κι "άκουμε εγώ ξέρω γιατι μπλα …μπλα ….μπλα…. εσύ είσαι μικρό ακόμη και θα με θυμηθείς μετά από χρόνια μπλα… μπλα …μπλα…. ή είδες τώρα που δεν με άκουγες που έφτασες σε αυτή τη δυσάρεστη θέση να …μπλα μπλα....Εγώ επειδή σε καταλαβαίνω θα σου δώσω μια ακόμη ευκαιρία κοίτα και εσύ να είσαι εντάξει…μπλα…μπλα"
Απέναντι σε αυτούς τους τύπους θυμάμαι πως κουνούσαμε το κεφάλι συγκαταβατικά και δεν βλέπαμε την ώρα να τους ξεφορτωθούμε για να πάμε παρακάτω. Όχι από «δουλικότητα», αναισθησία ή ενοχή αλλά γιατί από αίσθημα αυτοσυντήρησης ξέραμε καλά πως  απέναντί μας βρίσκεται κάποιος που έχει την εξουσία και ο μόνος τρόπος για να γλυτώσεις  είναι να πας με τα νερά του.
Εσύ enigma μπορεί να μην ανήκεις στη κατηγορία των «μεγάλων» που περιγράφω και να είσαι μια από τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Μπράβο σου καλά κάνεις κι έτσι να συνεχίσεις και ζητώ συγγνώμη αν σε έθιξα.
Παρότι, το θέμα μας  δεν είναι ούτε να αλληλο-αξιολογηθούμε, ούτε να  αυτοπροβληθούμε και πολύ περισσότερο να αποποιηθούμε ή να απολογηθούμε για την πραγματικότητα που ζούμε ή εργαζόμαστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2007, 12:02:38 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος enigma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
    • Προφίλ
Αχ βρε mat αχ! Ποιος σου είπε ότι οι δάσκαλοι ρίχνουν την ευθύνη στα παιδιά, πώς αποποιούνται τις ευθύνες τους κ.ο.κ. Ποιος σου είπε ότι στα παιδιά μιλάμε αφ'υψηλού 'με το 'σεις και με το σας'. Στα παιδιά μιλάμε στη γλώσσα τους. Του λιμανιού, του χωραφιού, της τεχνολογίας, του, της, μπλα μπλα, ανάλογα με το παιδί, το περιβάλλον που ζει, το πού είναι το σχολείο, πώς έχει μεγαλώσει, ποια είναι η προσωπικότητά του κ.α.  Κι ούτε ζει κάποιος με το φόβο της παρεξήγησης όταν έχει τη βεβαιότητα της δύναμης των κινήτρων του. Όταν τα κίνητρα είναι άλλα (τεμπελιά, εγωισμοί, κομπλεξισμοί), τότε εμφανίζονται τα φαινόμενα 'μεγαλοπρέπειας' των εκπ/κών. Το είπα και σε προηγούμενο ποστ. Όταν προτεραιότητά σου είναι τα παιδιά, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

Σίγουρα στη ζωή σου θα έτυχες σε καλούς παιδαγωγούς, από τους οποίους μπορείς να υιοθετήσεις κάποια καλά στοιχεία ως εκπαιδευτικός. Ίσως τώρα να θυμάσαι μόνο τα άσχημα, όμως την ώρα που θα διδάξεις θα θυμηθείς σαν brainstorming τα καλά και θα βρεις τρόπο να τα προσαρμόσεις στα 'παιδιά σου'. Και τα κακά, έτσι θα τα αποφύγεις. Να αξιολογούμε την εμπειρία μας από τους δικούς μας '' καλούς και 'κακούς' '' δασκάλους είναι ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσουμε καλύτερη στάση ως εκπαιδευτικοί.

Δεν είμαι καμιά εξαίρεση εγώ. Οι νέοι καθηγητές συνάδελφοί μου στο σύνολό τους σκέφτονται έτσι. Τα φαινόμενα της επίδειξης ισχύος και αυτοεπιβεβαίωσης εμφανίζονται από κάτι ανθρωπίδια- σεξουαλικά καταπιεσμένους και νοητικά καθυστερημένους&κολλημένους, συνήθως (όχι πάντα) ηλικιωμένους, κομπλεξικούς καθηγητίσκους (ας μου επιτραπούν οι εκφράσεις).

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ

Παρότι, το θέμα μας  δεν είναι ούτε να αλληλο-αξιολογηθούμε, ούτε να  αυτοπροβληθούμε και πολύ περισσότερο να αποποιηθούμε ή να απολογηθούμε για την πραγματικότητα που ζούμε ή εργαζόμαστε.


Και γιατι όχι παρακαλω;Παρολο που συμφωνω μαζί σου σε όλα,εδώ τα χαλάμε.Κακο είναι δηλαδη <<να αλληλοαξιολογηθούμε, να  αυτοπροβληθούμε και πολύ περισσότερο να αποποιηθούμε ή να απολογηθούμε για την πραγματικότητα που ΒΙΩΝΟΥΜΕ;>>
Οχι δεν είναι κακο.Πιστεύω είναι σημαντηκο να γηνονται όλα αυτά.Εγω ετσι κανω και προβα τζενεραλε,πως θα το παιζω δηλαδη αμα γηνω καθιγητής και μπαινω στο πετσι του ρολου.Αχ, ααχ είναι δισκολο πολύ νασαι καθιγητής, χρειάζεται πολη εξάσκιση.Μαθαινω απ τους παληούς, λιγα από δω, λιγα από κει,κόβω και ραβω τη δηκια μου κοσμοθωρεία.Ε αμα δηοριστω  ;) θα κανω άλλες λιγες αλαγές  και θα χω γηνει καθιγητης.
"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

Αποσυνδεδεμένος helenh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
dino σου ξεφυγε και μερικές λέξεις τις έγραψες σωστά.Πρόσεξε το λίγο...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Με τόσες πρόβες dinos_ μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις το ενδεχόμενο να γίνεις ηθοποιός?  ???
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος dinos_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • π.20 Λατρεύω τον άνθρωπο
    • Προφίλ
dino σου ξεφυγε και μερικές λέξεις τις έγραψες σωστά.Πρόσεξε το λίγο...


Οι ειρωνείες και τα ρατσιστηκά σχοληα  :P δεν με ακουμπούν helen.Ειμαι π20 τεχνικός και η ορθογραφεία δεν είναι το φορτε μου,έχω άλα δυνατά σημια.  8)





"Εν ονόματι της δημοκρατίας έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα."
Ανωνύμου Κορασίδος

"Ένας φιλόσοφος που δεν τον καταλαβαίνω είναι ένας απατεώνας."
dinos

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 318

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.