0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στη Θράκη μια χαρά τους ευχόμαστε και μια χαρά μας εύχονται.Άνθρωποι σαν κι εμάς είναι,μη σου πω και καλύτεροι.
Παράθεση από: so good στις Οκτωβρίου 28, 2010, 10:47:11 pmΕχουμε τοσες αργιες (Χριστουγεννα, Πασχα, Θεοφανεια, Τριων Ιεραρχων, Αγιου Πνευματος , Ευαγγελισμος της Θεοτοκου, 15 Αυγουστου, γιορτες πολιουχων κάθε περιοχης....) στη χωρα μας που αφορουν θρησκευτικες γιορτες, γιατι να μη διδασκονται ολοι οι μαθητες θρησκευτικα ωστε να γνωριζουν τι γιορταζουμε σε καθε αργια, που ειναι θρησκευτικη γιορτη?? Η θρησκεια μας παιζει πολυ μεγαλο ρολο στη καθημερινη ζωη των Ελληνων, ειτε καποιοι το αρνουνται ειτε οχι...Μπορώ να σου βρω πολλούς άλλους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να διδάσκεται μάθημα θρησκειολογίας, αλλά αυτά που αναφέρεις δεν χρειάζεσαι μάθημα για να τα μάθεις.. πας στο sansimera.gr και τα διαβάζεις στο κάτω κάτω Και καλό θα ήταν να ξέρουμε και τι είναι π.χ. το ραμαζάνι και γιατί νηστεύουν κλπ.. ένας μη αμηλητέος αριθμός συμπολιτών μας, άλλωστε, είναι μουσουλμάνοι.Είχα πάει φέτος σε μουσουλμανική χώρα και συνέπεσε με την περίοδο του ραμαζανιού. Ο ξεναγός ήταν ντόπιος, αλλά ελληνόφωνος, οπότε μας εξήγησε με απλά λόγια το νόημα της γιορτής κλπ. Έμαθα πράγματα ενδιαφέροντα που πρώτη φορά άκουγα. Παρεμπιπτόντως, κάποτε μου είχε πει ένας φίλος που ήταν εποχή χριστουγέννων σε μια άλλη μουσουλμανική χώρα.. και οι ντόπιοι του έλεγαν χρόνια πολλά για την χριστιανική γιορτή του! Θα ήθελα να ήξερα πόσοι δικοί μας υπερ-χριστιανοί θα εύχονταν κάτι ανάλογο σε μουσουλμάνο στο ραμαζάνι (εδώ έχουμε υποψήφιο που στηρίζει την καμπάνια του στη ΜΗ ανέγερση τζαμιού..).Καταλήγοντας, θέλω να πω ότι εν μέρει ένα τέτοιο μάθημα θα εξυπηρετούσε τον σκοπό της ενημέρωσης για τις μεγάλες θρησκείες κλπ (σίγουρα για την χριστιανική, ως κυρίαρχη στη χώρα μας, αλλά δεν θα πρέπει να είναι μονόπλευρο το μάθημα).
Εχουμε τοσες αργιες (Χριστουγεννα, Πασχα, Θεοφανεια, Τριων Ιεραρχων, Αγιου Πνευματος , Ευαγγελισμος της Θεοτοκου, 15 Αυγουστου, γιορτες πολιουχων κάθε περιοχης....) στη χωρα μας που αφορουν θρησκευτικες γιορτες, γιατι να μη διδασκονται ολοι οι μαθητες θρησκευτικα ωστε να γνωριζουν τι γιορταζουμε σε καθε αργια, που ειναι θρησκευτικη γιορτη?? Η θρησκεια μας παιζει πολυ μεγαλο ρολο στη καθημερινη ζωη των Ελληνων, ειτε καποιοι το αρνουνται ειτε οχι...
Παράθεση από: TEM στις Οκτωβρίου 28, 2010, 10:58:47 pmΣτη Θράκη μια χαρά τους ευχόμαστε και μια χαρά μας εύχονται.Άνθρωποι σαν κι εμάς είναι,μη σου πω και καλύτεροι.Μακάρι να είναι έτσι.. αλλά εδώ στην Αθήνα επικρατεί περισσότερο μίσος και ρατσισμός. Να που θα εξυπηρετούσε ένα γενικότερο μάθημα θρησκειολογίας, να μειώσει την μισαλλοδοξία.
Παράθεση από: Landau στις Οκτωβρίου 28, 2010, 10:57:10 pmΠαράθεση από: so good στις Οκτωβρίου 28, 2010, 10:47:11 pmΕχουμε τοσες αργιες (Χριστουγεννα, Πασχα, Θεοφανεια, Τριων Ιεραρχων, Αγιου Πνευματος , Ευαγγελισμος της Θεοτοκου, 15 Αυγουστου, γιορτες πολιουχων κάθε περιοχης....) στη χωρα μας που αφορουν θρησκευτικες γιορτες, γιατι να μη διδασκονται ολοι οι μαθητες θρησκευτικα ωστε να γνωριζουν τι γιορταζουμε σε καθε αργια, που ειναι θρησκευτικη γιορτη?? Η θρησκεια μας παιζει πολυ μεγαλο ρολο στη καθημερινη ζωη των Ελληνων, ειτε καποιοι το αρνουνται ειτε οχι...Μπορώ να σου βρω πολλούς άλλους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να διδάσκεται μάθημα θρησκειολογίας, αλλά αυτά που αναφέρεις δεν χρειάζεσαι μάθημα για να τα μάθεις.. πας στο sansimera.gr και τα διαβάζεις στο κάτω κάτω Και καλό θα ήταν να ξέρουμε και τι είναι π.χ. το ραμαζάνι και γιατί νηστεύουν κλπ.. ένας μη αμηλητέος αριθμός συμπολιτών μας, άλλωστε, είναι μουσουλμάνοι.Είχα πάει φέτος σε μουσουλμανική χώρα και συνέπεσε με την περίοδο του ραμαζανιού. Ο ξεναγός ήταν ντόπιος, αλλά ελληνόφωνος, οπότε μας εξήγησε με απλά λόγια το νόημα της γιορτής κλπ. Έμαθα πράγματα ενδιαφέροντα που πρώτη φορά άκουγα. Παρεμπιπτόντως, κάποτε μου είχε πει ένας φίλος που ήταν εποχή χριστουγέννων σε μια άλλη μουσουλμανική χώρα.. και οι ντόπιοι του έλεγαν χρόνια πολλά για την χριστιανική γιορτή του! Θα ήθελα να ήξερα πόσοι δικοί μας υπερ-χριστιανοί θα εύχονταν κάτι ανάλογο σε μουσουλμάνο στο ραμαζάνι (εδώ έχουμε υποψήφιο που στηρίζει την καμπάνια του στη ΜΗ ανέγερση τζαμιού..).Καταλήγοντας, θέλω να πω ότι εν μέρει ένα τέτοιο μάθημα θα εξυπηρετούσε τον σκοπό της ενημέρωσης για τις μεγάλες θρησκείες κλπ (σίγουρα για την χριστιανική, ως κυρίαρχη στη χώρα μας, αλλά δεν θα πρέπει να είναι μονόπλευρο το μάθημα).Σεβαστα αυτα που αναφερεις, αλλα αν καποια θεματα δεν αναφερθουν και στο σχολειο, τα παιδια απο μονα τους δεν ασχολουνται να τα μαθουν(τα περισσοτερα παιδια τουλαχιστον)....το μαθημα δινει το κινητρο της περαιτερω εξερευνησης....
Παράθεση από: so good στις Οκτωβρίου 28, 2010, 10:47:11 pmΕχουμε τοσες αργιες (Χριστουγεννα, Πασχα, Θεοφανεια, Τριων Ιεραρχων, Αγιου Πνευματος , Ευαγγελισμος της Θεοτοκου, 15 Αυγουστου, γιορτες πολιουχων κάθε περιοχης....) στη χωρα μας που αφορουν θρησκευτικες γιορτες, γιατι να μη διδασκονται ολοι οι μαθητες θρησκευτικα ωστε να γνωριζουν τι γιορταζουμε σε καθε αργια, που ειναι θρησκευτικη γιορτη?? Η θρησκεια μας παιζει πολυ μεγαλο ρολο στη καθημερινη ζωη των Ελληνων, ειτε καποιοι το αρνουνται ειτε οχι...Μπορώ να σου βρω πολλούς άλλους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να διδάσκεται μάθημα θρησκειολογίας, αλλά αυτά που αναφέρεις δεν χρειάζεσαι μάθημα για να τα μάθεις.. πας στο sansimera.gr και τα διαβάζεις στο κάτω κάτω Και καλό θα ήταν να ξέρουμε και τι είναι π.χ. το ραμαζάνι και γιατί νηστεύουν κλπ.. ένας μη αμελητέος αριθμός συμπολιτών μας, άλλωστε, είναι μουσουλμάνοι.Είχα πάει φέτος σε μουσουλμανική χώρα και συνέπεσε με την περίοδο του ραμαζανιού. Ο ξεναγός ήταν ντόπιος, αλλά ελληνόφωνος, οπότε μας εξήγησε με απλά λόγια το νόημα της γιορτής κλπ. Έμαθα πράγματα ενδιαφέροντα που πρώτη φορά άκουγα. Παρεμπιπτόντως, κάποτε μου είχε πει ένας φίλος που ήταν εποχή χριστουγέννων σε μια άλλη μουσουλμανική χώρα.. και οι ντόπιοι του έλεγαν χρόνια πολλά για την χριστιανική γιορτή του! Θα ήθελα να ήξερα πόσοι δικοί μας υπερ-χριστιανοί θα εύχονταν κάτι ανάλογο σε μουσουλμάνο στο ραμαζάνι (εδώ έχουμε υποψήφιο που στηρίζει την καμπάνια του στη ΜΗ ανέγερση τζαμιού..).Καταλήγοντας, θέλω να πω ότι εν μέρει ένα τέτοιο μάθημα θα εξυπηρετούσε τον σκοπό της ενημέρωσης για τις μεγάλες θρησκείες κλπ (σίγουρα για την χριστιανική, ως κυρίαρχη στη χώρα μας, αλλά δεν θα πρέπει να είναι μονόπλευρο το μάθημα).
αααα......προς στιγμήν αγχώθηκα,γιατί φοβήθηκα ότι θα με ξαναέβαζαν να διαβάσω θρησκευτικά,πράγμα που απεχθάνομαι.
Το μάθημα αυτό αποτελεί μέσο προσηλυτισμού της δεσπόζουσας θρησκευτικής εξουσίας η οποία είναι εναγκαλισμένη με το κράτος. Όποιος διαφωνεί ας πάρει δύο τρία από τα βιβλία των θρησκευτικών και θα καταλάβει. Σας προτείνω να διαβάσετε το