0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
elis6 καλησπερα και δεν με πειραζει καθολου ο ενικος που χρησιμοποιησες.τα πραγματα στην περιπτωση μου δεν ειναι και πολυ απλα,σε ολοημερο τμημα με 26παιδια στο οποιο η συναδελφος εχει βαλει ακομη και το πρωι στα παιδια dvd γιατι τα παιδια δεν ειχαν ορεξη,η προισταμενη εχει στυλ καντε πολλες χειροτεχνιες(ειμαστε 2 ολοημερα)λες και θα κερδισουμε καποιο βραβειο αν κανουμε σαν τμηματα ανταγωνισμους,φακελοι η γραμματα δεν υπηρχαν απο προηγουμενη χρονια γιατι και οι 2 που κραταμε το τμημα ειμαστε νεες στο σχολειο(η συναδελφος με μεταθεση)και η συμβουλος καποτε θα περασει να μας δει.η δυσκολια μου ειναι πως δεν μπορω να κανω οπως πρεπει το προγραμμα μου γιατι δεν υπαρχει συνεργασια με την συναδελφο(ειναι του στυλ κανω λιγα με τα παιδια,λεω πως κανω πολλα παραπανω στους γονεις,δεν κουραζω ιδιαιτερα τα παιδια και εχω λιγες απαιτησεις,παραλληλα ομως θαβω στους γονεις τη συναδελφο μου γιατι μου αρεσει να φαινομαι σε ολα καλη εγω)αρα εγω που ερχομαι το μεσημερι και βρισκω παιδια που ειδαν dvd και βγηκαν διαλλειμα η ειπαν τους μηνες και τον καιρο και βγηκαν διαλλειμα πρεπει να γινω η κακια που εχει απαιτησεις απο τα παιδια να κανουν το οποιο προγραμμα αλλα πως να το κανουν τα ερημα αφου αλλιως ειναι η μια δασκαλα και αλλιως η αλλη και δεν υπαρχει συνεργασια??αρα εγω βγαινω η κακια που θελει στο τμημα της τα παιδια να μαθαινουν και ερχομαι πολλες φορες σπιτι και χαλαω πολυ χρονο για να βρω τις δραστηριοτητες της επομενης μερας γιατι δεν θελω κανενας και ποτε να μου πει πως στο δημοσιο νηπιαγωγειο δεν γινεται δουλεια,βλεπω ομως πως οταν οι 2 νηπιαγωγοι ειναι εντελως αντιθετες και τα παιδια λειτουργουν αναλογως,γιατι αν τα εχει η μια στη βαρδια της εντελως μα εντελως χαλαρα(2 χειροτεχνιες σε 3 μηνες δεν ειναι λιγες δηλαδη?)και ερχεται η αλλη μετα που θελει μεσα στα πλαιδια της διαθεματικοτητας και των project παντα να μας μαθει και αυτο και το αλλο και το παραλλο μεσα στην εβδομαδα σιγουρα αν ημουν και εγω παιδι την πολυ πολυ χαλαρη δασκαλα θα αγαπουσα.
επισης μια συμβουλος μας ειπε πως οταν 2 παιδακια μαλωνουν η διαφωνουν και τσακωνονται για κατι εχω ευκαιρες 2 καρεκλες που η μια εχει μια φωτο με στομα(μιλαω)και η αλλη ενα αυτακι(ακουω)το καθε παιδακι καθεται σε 1 θεση και ξεκινουν.αυτος που εκατσε στη θεση με το αυτακι πρεπει να ακουσει χωρις καθολου να μιλαει τι εχει να πει ο φιλος του που καθεται στη θεση με το στομα.οταν τελειωσει ο πρωτος αλλαζουν θεσεις και καταλαβαινετε τη συνεχεια(ακουει ο δευτερος και μιλαει ο πρωτος)νομιζω ειναι μια καλη λυση για την διευθετηση των μικροσυγκρουσεων στην ταξη χωρις την αμεση παρεμβαση της νηπιαγωγου και μου φαινεται πολυ καλο
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?Ευχαριστώ!
Παράθεση από: glianna στις Μαρτίου 25, 2011, 06:22:33 pmΚαλησπέρα και χρόνια πολλά!Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?Ευχαριστώ!"...τώρα θα πετάξει,τώρα θα πετάξει..." χαμηλώνοντας σταδιακά την ένταση της φωνής σου.
Παράθεση από: vasoula_ στις Μαρτίου 28, 2011, 03:05:52 pmΠαράθεση από: glianna στις Μαρτίου 25, 2011, 06:22:33 pmΚαλησπέρα και χρόνια πολλά!Θα μπορούσε κάποια/ος να παραθέσει όλους τους στίχους του τραγουδιού "Ησυχία μες την τάξη, ένας ψύλλος θα πετάξει"?Ευχαριστώ!"...τώρα θα πετάξει,τώρα θα πετάξει..." χαμηλώνοντας σταδιακά την ένταση της φωνής σου.Ευχαριστώ vasoula_!Δεν είναι και πολύ μεγάλο τραγούδι τελικά!
βάλε και ενα " ΩΠΑ " στο τελος (που πέταξε) και εισαι ενταξει! Το μεγαλωσες το τραγουδι. - (μονο προσεξε μη τα τρομαξεις.... )*** σκεφτηκες μηπως τους δημιουργήσεις "φοβία" με τους ψύλλους ? ****
Πιθανο!! παντως προσεχε...