*

Αποστολέας Θέμα: Επάρκεια χωρίς Proficiency;  (Αναγνώστηκε 56397 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουαρίου 17, 2011, 08:20:28 pm »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2012, 11:55:14 am από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:45:35 »

Αποσυνδεδεμένος mpxp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουαρίου 18, 2011, 03:58:08 pm »
Με άλλα λόγια θα ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα και θα κλείσουν τα ανοιχτά?
Ακριβώς αυτό νομίζω, απλά φοβάμαι πως θα ανοίξει και στο επίπεδο της δημόσιας εκπαίδευσης (π.χ. απόφοιτοι κολλεγίων). Προσωπικά δεν είμαι υπέρ των κλειστών επαγγελμάτων, απλά θεωρώ πως πρέπει ο κάθε εκπαιδευτικός να διαθέτει κάποια προσόντα και γενικά να υπάρχουν κάποιες προ'υ'ποθέσεις ώστε να ασκήσει ο οποισδήποτε το οποιoδήποτε επάγγελμα. Το πως θα οριστούν αυτές είναι το πρόβλημα.
Εγώ πάλι δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ένας απόφοιτος ΠΤΔΕ ή ΦΠΨ με proficiency θεωρείται παιδαγωγικά ακατάλληλος για να διδάσκει Αγγλικά. Όπως επίσης δεν καταλαβαίνω τι πλεονέκτημα προσφέρει η γνώση της Γενετικής Μετασχηματιστικής Γραμματικής ή του Beowulf στον καθηγητή που καλείται να διδάξει λ.χ. την παθητική φωνή. Μεταξύ μας, εξ άλλου, δεν είναι και κανένα σοβαρό προσόν το να έχει διδαχθεί κανείς Διδακτική από την (κάθε) Παπαευθυμίου-Λύτρα.
Με αυτό τον τρόπο απαξιώνεις το πτυχίο της Αγγλικής νομίζω. Το θέμα δεν είναι μόνο η παιδαγωγική επάρκεια με τον τρόπο που το εννοείς. Αφενός τα μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών του τμήματος βοηθούν αφάνταστα στη διδασκαλία συγκεκριμένα της αγγλικής γλώσσας και φυσικά ήταν πιο ουσιαστικά από αυτό που γράφεις. Σε σημείο που άτομα που είχαν ήδη το proficiency όταν μπήκαν στη σχολή αναγνώριζαν πως αν δεν είχαν κάνει κάποια από τα μαθήματα στη σχολή δε θα ένιωθαν έτοιμοι να διδάξουν. Αφετέρου τα μαθήματα λογοτεχνίας, ενισχύουν τη γενικότερη γνώση της γλώσσας και αντίληψης της κουλτούρας, που είναι σημαντική για τη διδασκαλία της γλώσσας. Μια από τις σημαντικότερες διαφορές πτυχιούχων αγγλικής γλώσσας και κατόχων proficiency για εμένα, είναι πως οι μεν έχουν ως βασικό στόχο την εκμάθηση της γλώσσας για την επίτευξη της επικοινωνίας μέσω αυτής και ως απόρροια έρχεται κι η απόκτηση ενός πιστοποιητικού γνώσης της, ενώ οι δε έχουν την απόκτηση πιστοποιητικού ως αυτοσκοπό και διδάσκουν κυρίως με έμφαση στη γραμματική(αρκετά παρωχημένη μέθοδος διδασκαλίας, αφού η μείξη διαφορών μεθόδων θεωρείται πλέον ως η αποτελεσματικότερη). Για να μην παρεξηγηθώ πιστεύω πως υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Κατανοώ τις απόψεις σου μόνο και μόνο γιατί φαίνεται πως έχεις άγνοια για το τι προσφέρει το τμήμα αγγλικής, αλλά δε θα ήταν καλύτερο να σχηματίζεις άποψη όταν θα έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα; Καταλήγωντας, το να έχει κάποιος απλά ένα proficiency δεν τον κάνει εκπαιδευτικό, χρειάζεται να έχει κι άλλα πράγματα (έστω να έχει κάνει κάποια εκπαίδευση, το cambridge κι η hau παρέχουν τέτοια σεμινάρια για παράδειγμα), οπότε πιστεύω πως το θέμα της επάρκειας όπως δίνεται τώρα έχει πολλές αδυναμίες...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 18, 2011, 04:09:42 pm από mpxp »

Αποσυνδεδεμένος translator

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 11:34:43 pm »
Δε θα έπρεπε να γίνεται καν λόγος για επαγγελματική ενασχόληση με τα αγγλικά χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο.
Μιλάτε όλοι για το πόσο κατάλληλοι είναι οι κάτοχοι proficiency να διδάξουν αγγλικά. Εδώ τη γλώσσα δεν ξέρουν καλά καλά. Μια βάση στο proficiency δεν αντιπροσωπεύει και το καλύτερο επίπεδο αγγλικών. Δεν είναι μόνο η διδακτική ικανότητα που τους λείπει (αυτή μπορεί να αποκτηθεί στην πράξη σε κάποιο βαθμό), αλλά για μένα τους λείπει κυρίως η σε βάθος γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Για να κάνω όμως και το συνήγορο του διαβόλου, πολλές φορές και οι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας μπαίνουν στα χωράφια άλλων επιστημών, όπως για παράδειγμα της μετάφρασης. Το ότι τελείωσε κάποιος αγγλική φιλολογία (και ξέρω ότι προσφέρονται και κάποια μαθήματα μετάφρασης στο τμήμα) δε σημαίνει ότι ξέρει να μετάφραζει κιόλας. Η μετάφραση εξάλλου προϋποθέτει να εντρυφήσει κανείς σε δύο γλώσσες, όχι σε μία. Αλλά έχω συναντήσει κάποιους αποφοίτους αγγλικής να δηλώνουν και μετάφραστες. Μήπως έτσι θίγονται όμως και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων μεταφραστικών σχολών (π.χ. Ιόνιο Πανεπιστήμιο);

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 11:57:32 pm »
Σωστά τα λες. Οι απόφοιτοι του Ιονίου είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους. Το τμήμα μετάφρασης και διερμηνείας είναι δύσκολο και απαιτητικό με υψηλότατες βάσεις και είναι πραγματικά άδικο απόφοιτοι ξενόγλωσσων φιλολογιών να δηλώνουν Μεταφραστές. Η τέχνη της Μετάφρασης δεν είναι απλά ξέρω τη λέξη και τη μεταφράζω - μετάφραση σημαίνει αποδίδω το νόημα, το ύφος, την περίσταση, το χώρο και το χρόνο του κειμένου και τόσα άλλα. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που η τέχνη του διδάσκειν δεν περιορίζεται στο να έχω ένα πιστοποιητικό και να το παίζω καθηγητής.
Ευχαριστούμε που μας το θύμισες κι αυτό - οφείλουμε να είμαστε δίκαιοι πρώτα με τον εαυτό μας!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:45:35 »

Αποσυνδεδεμένος translator

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουαρίου 24, 2011, 08:17:08 am »
Και στο χώρο της μετάφρασης είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Δε χρειάζεσαι ούτε proficiency, ούτε καν lower, για να δηλώσεις μεταφραστής. Ο καθένας δηλώνει μεταφραστής, αφού στην ουσία το επάγγελμα αυτό δεν είναι νομικά κατοχυρωμένο.

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουαρίου 26, 2011, 09:36:43 pm »
Γεια σας παιδιά  :D

Έριξα μια ματιά στο θεματάκι,

Κατ' αρχάς να πω ότι τελείωσα την αγγλική της Αθήνας πριν κάποια χρόνια, και οφείλω να ομολογήσω ότι διαβάζοντας ορισμένα σχόλια σ' αυτό το θέμα, αισθάνθηκα χωρίς υπερβολή ότι τελείωσα κάποια άλλη σχολή, και όχι την Φιλοσοφική στου Ζωγράφου, για αυτό αν και δεν σκόπευα να συμμετάσχω θα ήθελα να πω δυο λόγια αν μου επιτρέπετε. :)

Κάποια πραγματάκια πιο συγκεκριμένα: από την πρώτη στιγμή που μπήκα στην σχολή (1999) μέχρι όταν τελείωσα, θυμάμαι ένα ποσοστό φοιτητών με συνεχή αυξητική τάση (η οποία τάση δεν θα στοιχημάτιζα ότι έχει αντιστραφεί) περνούσε τα μαθήματα αντιγράφοντας ή αν τα περνούσε έστω με ένα χαριστικό πέντε ήταν και ευχαριστημένοι. Επίσης, μεγάλο ποσοστό των φοιτητών δεν πατούσε ποτέ (μα ποτέ...) στα μαθήματα. Μια ζωή θυμάμαι λίγες μέρες πριν την εξεταστική μια τεράστια ουρά στο φωτοτυπία, για μαζικό κοπιάρισμα σημειώσεων τρίτων. Τώρα τι επιστημονική αξία μπορεί να έχει ένα τέτοιο πτυχίο... το αφήνω στην κρίση-φαντασία του καθενός.

Στο επίπεδο των καθηγητών, είχαμε ορισμένους καθηγητές/τριες διαμάντια, που πραγματικά χαιρόσουν να κάνεις μάθημα μαζί τους. Δεν είχαμε όμως μόνο διαμάντια, για την ακρίβεια, τα διαμάντια δεν ήταν καν η πλειοψηφεία. Μπορώ να θυμηθώ περιπτώσεις και περιπτώσεις και περιπτώσεις. Καθηγητή που έμπαινε στην τάξη και αντί για καλημέρα έριχνε χριστοπαναγίες (Αδάμ) και πραγματευόταν ό,τι άσχετο του κατέβαινε, καθηγήτρια που έμπαινε στην τάξη μηχανικά, έβαζε την κασέτα να παίξει και έφευγε (Παναγή), καθηγήτριες (Τσιμπούκη, Παπακωνσταντίνου κ.ά.) των οποίων η προφορά ήταν χειρότερη από του Μιθριδάτη (αυτού των ημισκουμπρίων) και εσχάτως μαθαίνω ότι γνωστή και μη εξαιρετέα καθηγήτρια του τομέα λογοτεχνίας κάνει πλέον μάθημα στην τάξη υπαγορεύοντας σημειώσεις που κατέβασε από την wikipedia...

Σε επίπεδο σχολής και προγράμματος σπουδών τι να πω; Το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι μυστικό, μπορεί να το δει κανείς στην επίσημη σελίδα του τμήματος. Όσον αφορά το καθαρά διδακτικό έργο, σχετικά και χρήσιμα είναι ίσως ένα 25-30% των μαθημάτων. Τα υπόλοιπα μαθήματα λογοτεχνικά κτλ καλά χρυσά και άγια, απαραίτητα σε ένα πανεπιστημιακού επιπέδου curriculum, αλλά δεν μπορώ να πω ότι μου πρόσφεραν κάτι χειροπιαστό στο κομμάτι της διδασκαλίας. Μάλιστα, δεν ήταν απίθανο (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τώρα) να τελειώσει κάποιος την σχολή χωρίς να έχει διδαχθεί ποτε παιδαγωγικά ή ψυχολογία, τα οποία ήταν και είναι ως επί το πλείστον προσφερόμενα μαθήματα επιλογής από τα γειτονικά τμήματα. Από την άλλη υπάρχει προσφερόμενο μάθημα επιλογής "Αραβική Λογοτεχνία"... ενδιαφέρον μάθημα αλλά τι σχέση μπορεί να έχει με διδασκαλία αγγλικών;;;.

Bottom line: Τόσο σαν φορολογούμενος, όσο και σαν γονέας, ελάχιστα με ενδιαφέρει αν ο κάτοχος Proficiency είναι και κατά πόσο ικανός να κάνει φροντιστήριο στο παιδί μου. Τον φροντιστή θα τον διαλέξω εγώ, και αν δεν μείνω ικανοποιημένος απλά θα πάω σε άλλο φροντιστήριο. Αυτό που με ενδιαφέρει όμως είναι ότι ξέρω πως μεγάλο ποσοστό των καθηγητών αγγλικών που διδάσκει ή θα διδάξει στα δημόσια σχολεία είναι ανεπαρκείς στο διδακτικό τους έργο. Και παρόλαυτά θα είναι στο απυρόβλητο. Ναι, αυτό και με ενδιαφέρει και με ενοχλεί.

Οπότε αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι, αντί να κατακεραυνώνετε τους κατόχους Proficiency, κατακεραυνώστε ΠΡΩΤΑ τα σάπια μήλα του χώρου μας, τα οποία και μας βγάζουν το όνομα στην πιάτσα. Τα οποία δεν είναι λίγα, δεν είναι καθόλου λίγα... Το Proficiency δεν εξασφαλίζει ότι ο κάτοχός του είναι κατάλληλος για παιδαγωγός, και δε νομίζω ότι γράφει πάνω κάτι τέτοιο. Δυστυχώς όμως, ούτε το πτυχίο αγγλικής φιλολογίας εξασφαλίζει κάτι τέτοιο, και δε νομίζω ότι όποιος έχει τέτοιο πτυχίο δεν ξέρει ότι συμβαίνουν όσα έγραψα παραπάνω ή ότι τα άκουσε... πρώτη φορά. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Συγγνώμη αν ακούστηκα υπερβολικά αρνητικός ή αν σας δυσαρέστησα. Το προτιμάω από το να βλογάω τα γένια μου και να σφυρίζω αδιάφορα.

Και στο χώρο της μετάφρασης είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Δε χρειάζεσαι ούτε proficiency, ούτε καν lower, για να δηλώσεις μεταφραστής. Ο καθένας δηλώνει μεταφραστής, αφού στην ουσία το επάγγελμα αυτό δεν είναι νομικά κατοχυρωμένο.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι καμία σχολή δεν είναι ας πούμε γραμμή παραγωγής όπου μπαίνεις άσχετος και βγαίνεις "μάχιμος" μεταφραστής. Η εμπειρία απλά δεν μπορεί να διδαχθεί-μεταδοθεί. και επί της ουσίας αυτό είναι η μετάφραση. Η θεωρία ελάχιστα χρησιμεύει.

Φιλικά, Αλέξης
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 27, 2011, 03:07:25 am από Alex100 »

Αποσυνδεδεμένος translator

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουαρίου 26, 2011, 10:17:34 pm »
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις, Αλέξη. Αυτά που λες για την αγγλική φιλολογία της Αθήνας δεν μπορώ να τα κρίνω, καθώς δε σπούδασα σε αυτό το τμήμα. Πάντως έχω διδάξει (σε μεταπτυχιακό επίπεδο) αποφοίτους αγγλικών φιλολογιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης και το επίπεδο των αγγλικών τους δεν ήταν πάντα ό,τι καλύτερο.
Τώρα όσο για το τμήμα μετάφρασης στην Κέρκυρα, όπου σπούδασα, εννοείται ότι, όταν τελειώνεις τις σπουδές εκεί, δεν είσαι ακόμα επαγγελματίας μεταφραστής. Θέλει πολύ τριβή μετά το πτυχίο, όπως και με οποιαδήποτε άλλη σχολή.
Ωστόσο, το μεταφραστικό της Κέρκυρας, παρά τα όποια προβλήματά του, οργανωτικά, κτιριακά, κτλ., έχει καλό επίπεδο σπουδών  και δίνει γερές βάσεις στη μετάφραση. Άλλωστε η θεωρία της μετάφρασης αποτελεί ένα ελάχιστο μέρος του προγράμματος σπουδών, αφού οι φοιτητές διδάσκονται καμιά 15 ώρες την εβδομάδα πρακτική μετάφραση.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουαρίου 27, 2011, 11:06:40 am »
@ Alex θεωρώ ότι σε κάποια από όσα γράφεις έχεις δίκιο αλλά σε κάποια άλλα υπερβάλλεις. και ξεκινώ :

ίσως και να βγάλαμε διαφορετικές σχολές τελικά - εγώ βέβαια τελείωσα αρκετά χρόνια πριν απο σένα οπότε η δική μου εμπειρία είναι λίγο διαφορετική από τη δική σου. Εμείς τότε άδεια αμφιθέατρα δεν είχαμε και το ποσοστό όσων έκαναν κοπανίτσα ήταν ελάχιστο. Αλλά βέβαια τα πράγματα αλλάζουν.

Το να επιλέγει όμως ένας φοιτητής να μην περνάει ουτε έξω από τη σχολή του για εξάμηνα ολόκληρα είναι θέμα δικό του, δείχνει το δικό του ποιόν όχι της σχολής.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #36 στις: Μαρτίου 02, 2011, 05:12:19 pm »
Κατ' αρχάς με συγχωρείτε για το σεντόνι  >:(

@ Alex θεωρώ ότι σε κάποια από όσα γράφεις έχεις δίκιο αλλά σε κάποια άλλα υπερβάλλεις. και ξεκινώ :

Επί της ουσίας πάντως δεν βλέπω να διαφωνείς ιδιαίτερα, απλά τονίζεις περισσότερο κάποιες άλλες πτυχές, και καλά κάνεις. Και εγώ άλλωστε αυτό έκανα, αλλιώς θα μπορούσα απλά να κάνω παράθεση ένα τυχαίο μήνυμα, να γράψω ένα +1 και... τέλος. Αλλά αυτό δεν θα ήταν παράθεση απόψεων! Ελπίζω να μην είναι επιθυμητό να έχουμε όλοι την ίδια άποψη :) Τούτου λεχθέντος, συνεχίζω:

Παράθεση
το επίπεδο των καθηγητών είναι λίγο πολύ έτσι σε όλες τις σχολές - το αγγλικό τμήμα δεν κατέχει τα πρωτεία σ΄αυτό. Απ τον κάθε καθηγητή όμως επιλέγεις να πάρεις όσα σου κάνουν - εξάλλου οι κρίσεις επ΄αυτού είναι πάντα προσωπικές. Ας πούμε εγώ θεωρώ την Παναγή κορυφαία - και σε προφορά και χρήση αγγλικών και σε επίπεδο μαθήματος ( λογοτεχνική κριτική μας έκανε εμάς). Αντίθετα τον Μπαμπινιώτη που μας έκανε γλωσσολογία στο α' εξάμηνο δεν τον θεωρώ καλό καθηγητή. Μπορει να ξέρει το αντικείμενό του όσο λίγοι και σ΄αυτό του βγάζω το καπέλο, αλλά στο αμφιθέατρο μόνος του τα έλεγε και μονος του τα καταλάβαινε. Ο Κοντός ας πούμε που μας έκανε το άλλο μισό του μαθήματος ήταν απείρως καλύτερος - κατ΄εμέ - από τον Μπαμπινιώτη.
Ο Τζαβάρας και ο Ηλιόπουλος ήταν εξαιρετικοί. Η Λύτρα επίσης ...αλλά ξαναλέω, αυτά αποτελούν προσωπικές κρίσεις δεν είναι θέσφατα και ως εκ τούτου δεν είναι και επιχειρήματα.

Λες ότι τελείωσες αρκετά πριν από μένα, οπότε εικάζω ότι ας πούμε πρέπει να σου έκανε μάθημα η Παναγή πριν πόσα, 10-15 χρόνια; 20; Ε, προφανώς δεν μπορώ να έχω άποψη για το τι μάθημα έκανε τότε και πώς το έκανε. Αυτό που ξέρω σίγουρα και καταθέτω είναι ότι σήμερα η γυναίκα έρχεται στην σχολή μόνο για να κολλήσει ένσημα. Τι να παρακολουθήσεις Παναγή, τι να βάλεις στο CD ενα ομιλούν βιβλίο... ένα και το αυτό. Γενικότερα, αρκετοί από το προσωπικό κακώς βρίσκονται στην θέση που βρίσκονται. και αυτό δεν είναι ακριβώς είδηση, δεν είναι θέσφατο, και σίγουρα δεν είναι υποκειμενική κρίση! Εκτός αν θεωρείς υποκειμενικό βαθμό 2 (δυο) στο 80% των φοιτητών ενός μαθήματος. :-X Ή υποκειμενικό σε ώρες γραφείου να μην σηκώνεις τηλέφωνο. Και άλλες πολλές αντίστοιχες "παιδαγωγικές" μεθόδοι που δε νομίζω ότι ακούς πρώτη φορά. Από την άλλη βέβαια, τα παραπάνω είναι η μια πλευρά του νομίσματος (η αθέατη...). Πρέπει να αναφέρω για να είμαι δίκαιος ότι τα τελευταία χρόνια έχουν έρθει στην σχολή αρκετές νέες καθηγήτριες με εμφανή διάθεση για δουλειά και έχει υπάρξει μια ελπιδοφόρα νέα πνοή.

Ο Τζαβάρας έχει βγει στην σύνταξη. Ο Ηλιόπουλος παρά την ηλικία του και μια περιπέτεια που είχε με την υγεία του, παραμένει κορυφή στον τομέα του και δείχνει απίστευτη όρεξη να κάνει μάθημα ακόμα και μπροστά σε παγερά αδιάφορο κοινό...

Παράθεση
Το να επιλέγει όμως ένας φοιτητής να μην περνάει ουτε έξω από τη σχολή του για εξάμηνα ολόκληρα είναι θέμα δικό του, δείχνει το δικό του ποιόν όχι της σχολής.


Περίπου. Ναι, σαφώς και είναι θέμα επιλογής, αλλά όπως και να έχει, κάποιος μπορεί να ακολουθήσει αυτήν την οδό μόνο αν και εφόσον βρίσκει τον χώρο να κάνει. Καταλαβαίνεις πού το πάω ή μάλλον πού πάει μόνο του. Μπορεί κάποιος να πάρει το πτυχίο Proficiency χωρίς να κάνει μαθήματα ή αντιγράφοντας ή γλείφοντας τον καθηγητή; 0-1 προς το παρόν.

Παράθεση
Αυτήν την στιγμή, ,
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 02, 2011, 05:24:23 pm από Alex100 »

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #37 στις: Μαρτίου 02, 2011, 05:55:36 pm »
Aυτο που εσυ λες ουδετερη ματια  , εγω το λεω ισοπεδωση..!!δεν ειμαι καθηγητης αγγλικων αλλα πιστευω πως δεν μπορεις να υποβιβαζεις το πτυχιο μιας πανεπιστημιακης σχολης  4ετους φοιτησης και να το κατεβαζεις στο επιπεδο του proficiency που ειναι κατι πολυ τεχνικο και συγκεκριμενο και αποδεικνυει απλα την καλη χρηση της γλωσσας...!!προσεξε , χρηση κι οχι δυνατοτητα διδασκαλιας της !!

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #38 στις: Μαρτίου 02, 2011, 06:03:24 pm »
Aυτο που εσυ λες ουδετερη ματια  , εγω το λεω ισοπεδωση..!!δεν ειμαι καθηγητης αγγλικων αλλα πιστευω πως δεν μπορεις να υποβιβαζεις το πτυχιο μιας πανεπιστημιακης σχολης  4ετους φοιτησης και να το κατεβαζεις στο επιπεδο του proficiency που ειναι κατι πολυ τεχνικο και συγκεκριμενο και αποδεικνυει απλα την καλη χρηση της γλωσσας...!!προσεξε , χρηση κι οχι δυνατοτητα διδασκαλιας της !!

Αυτό το πτυχίο που λες, το έχω πάρει κι εγώ. Λες να μην έχω τίποτα καλύτερο να κάνω και να κάθομαι να το "ισοπεδώνω" έτσι να περνάει η ώρα; Επιπλέον, λες να μην ξέρω τι διδάχθηκα και τι μπορώ και δεν μπορώ να κάνω με αυτά που πήρα με αυτό το πτυχίο;

Εγω είπα κάποια πολύ συγκεκριμένα πράγματα, που θεωρώ ότι κρατήθηκαν στην αφάνεια στο υπόλοιπο thread: Δεν είπα ούτε ότι είναι το ίδιο με το prof, ούτε ότι κάποιος με prof έχει περισσότερες γνώσεις από έναν απόφοιτο αγγλικής.

Και ναι, είναι ουδέτερη ματιά γιατί ούτε να κερδίσω έχω ούτε να χάσω με αυτά που έγραψα. Έγραψα τι έχω δει, τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω!

Η αλήθεια δεν είναι πάντα γλυκιά, πλην όμως δεν φταίω εγώ για αυτό...

Παράθεση
προσεξε , χρηση κι οχι δυνατοτητα διδασκαλιας της !!

Ναι, πρέπει να το έχω τονίσει και διευκρινίσει τρεις ή τέσσερεις φορές μέχρι στιγμής. Θες να καταλήξεις κάπου και το επαναλαμβάνεις και μια πέμπτη;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 02, 2011, 06:20:59 pm από Alex100 »

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #39 στις: Μαρτίου 02, 2011, 06:45:14 pm »
Το οτι επανελαβα κατι δε σημαινει οτι δεν το ειπες κι εσυ..!!νομιζω πως εχω το δικαιωμα να τονιζω την αποψη μου!!τωρα οσο για την αληθεια που λες...να σου επισημανω οτι ο καθενας μας τη βλεπει κι απο αλλη οπτικη!τι σε κανει να πιστευεις πως η δικη σου οπτικη ειναι η ορθη?αναρωτηθηκες ισως οτι αυτο που εσυ θεωρεις ως πλεονεκτημα, το οτι δηλ τα βλεπεις απο εξω, ειναι ισως και η αιτια που μπορει να εχεις μια στρεβλή εικόνα..?δε σου επιτιθεμαι  απλα σου λεω οτι τα πραγματα δεν ειναι ποτε μονοδιαστατα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 02, 2011, 06:49:10 pm από antonis2200 »

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #40 στις: Μαρτίου 02, 2011, 06:55:24 pm »
Το οτι επανελαβα κατι δε σημαινει οτι δεν το ειπες κι εσυ..!!νομιζω πως εχω το δικαιωμα να τονιζω την αποψη μου!!τωρα οσο για την αληθεια που λες...να σου επισημανω οτι ο καθενας μας τη βλεπει κι απο αλλη οπτικη!τι σε κανει να πιστευεις πως η δικη σου οπτικη ειναι η ορθη?αναρωτηθηκες ισως οτι αυτο που εσυ θεωρεις ως πλεονεκτημα, το οτι δηλ τα βλεπεις απο εξω, ειναι ισως και η αιτια που μπορει να εχεις μια στρεβλή εικόνα..?δε σου επιτιθεμαι  απλα σου λεω οτι τα πραγματα δεν ειναι ποτε μονοδιαστατα...

Μπορεί λοιπόν η δικιά μου οπτική να μην είναι ορθή. Μου επιτρέπεις όμως να την καταθέσω, σωστά; Άλλωστε, όπως αυτά που έγραψα είναι πράγματα που έζησα, όχι πράγματα που υποθέτω ή άκουσα από κάπου...

Π.χ. για αυτό που τόνισες, όπως είπες, ανάφερα ότι εμαθα αγγλικά, πήρα το FCE και πέρασα στις Πανελλήνιες κάνοντας φροντιστήριο σε καθηγήτρια ΜΟΝΟ με proficiency (και δεν είμαι ο μόνος, δεν είμαι καν ισχνή μειοψηφία). Με βάση αυτά που λες, το γεγονός αυτό είναι μυστήριο, ανεξήγητο. Δεν είναι όμως: οι παιδαγωγικές γνώσεις μπορούν να μεταδοθούν σε μια σχολή, η μεταδοτικότητα όχι. Η real life λοιπόν αποδεικνύει στην πράξη ότι και κάτοχοι prof μπορούν να είναι ικανότατοι δάσκαλοι, και απόφοιτοι αγγλικής μπορούν να είναι παντελώς ακατάλληλοι για την τάξη. Άσχετα με το τι στην θεωρία εξασφαλίζει το κάθε πτυχίο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 02, 2011, 07:16:06 pm από Alex100 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« Απάντηση #41 στις: Μαρτίου 02, 2011, 07:09:30 pm »
ΦΤΟΥ ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑ
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182657
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.