0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χθές είδα τίτλο σε σάιτ:"Αίσχος!Οι βάσεις 29/8".Και πολύ σωστά τα λένε,δεν διαφωνώ καθόλου...Δεν είδα όμως κανένα σάιτ να λέει:"Αίσχος,οι αποσπάσεις 29/8...και αν...".Οι αποσπάσεις,οι οποίες έχουν πάει 1 μήνα πίσω σε σχέση με πέρσι,για να μην πούμε πόσο πίσω έχουν πάει σε σχέση με άλλες χρονιές...Απόδειξη του πόσο γραμμένους μας έχουνε όλοι...Όλοι όμως...ΥΓ:από που προκύπτει η εκτίμηση οτι αποσπάσεις θα πάρουν μόνο οι ειδικές κατηγορίες?Και όλοι οι άλλοι τι θα γίνουν?Πλάκα κάνουμε?
Να ρωτησω κατι ρε συναδελφοι...εμεις που ειμαστε στη διαθεση και περιμενουμε αποσπαση πρεπει να παμε να αναλαβουμε υπηρεσια την 1η Σεπτεμβρη;;;Να ξοδεψουμε καμμια 500αρια ευρω για να κανουμε βολτες στα γραφεία της διευθυνσης;;;;;Μα αυτοι δεν αναλογιζονται την αθλια οικονομικη κατασταση που βρισκόμαστε;;;
Ας το μεταφερω και ας γίνω δυσαρεστος: Σε επικοινωνια μου με υψηλοβαθμους αιρετους μου αφέθηκε να εννοηθεί πως οι αποσπάσεις θα είναι πολύ λιγες. Το σκεπτικό/δικαιολογητικό είναι πως αν ικανοποιηθεί μεγάλος αριθμός αιτήσεων θα δημιουργηθούν (επιπλεστα σχολεία υπαρχόντων) λειτουργικά κενά στα σχολεία της επαρχίας.
ΠαράθεσηΑς το μεταφερω και ας γίνω δυσαρεστος: Σε επικοινωνια μου με υψηλοβαθμους αιρετους μου αφέθηκε να εννοηθεί πως οι αποσπάσεις θα είναι πολύ λιγες. Το σκεπτικό/δικαιολογητικό είναι πως αν ικανοποιηθεί μεγάλος αριθμός αιτήσεων θα δημιουργηθούν (επιπλεστα σχολεία υπαρχόντων) λειτουργικά κενά στα σχολεία της επαρχίας. Δεν γίνεσαι δυσάρεστος. Ρεαλιστικό ακούγεται και εύλογο. Δεν είναι δυνατόν να αδειάσουν τα σχολεία της επαρχίας και να πάνε όλοι στα αστικά κέντρα...
Ας το μεταφερω και ας γίνω δυσαρεστος: Σε επικοινωνια μου με υψηλοβαθμους αιρετους μου αφέθηκε να εννοηθεί πως οι αποσπάσεις θα είναι πολύ λιγες. Το σκεπτικό/δικαιολογητικό είναι πως αν ικανοποιηθεί μεγάλος αριθμός αιτήσεων θα δημιουργηθούν (επιπλεστα σχολεία υπαρχόντων) λειτουργικά κενά στα σχολεία της επαρχίας. Μπορεί μάλιστα -δικά μου σκέψη- να λειτουργήσουν με την εξης λογική: 1. αποκλείονται αμεσως απο την επιλογή ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοι σε περιοχές όπου υπάρχουν ελλείμματα.2. Συνεπακόλουθα και λογικά στο σύστημα θα μπουν μονο οι εκπαιδευτικοί σε περιοχές όπου υπάρχουν πλεονάσματα στην ειδικότητά τους / ή έγιναν διορισμοί τώρα.3. Αν π.χ. η α΄ αθήνας στους ΠΕΟ3 έχει 15 κενά (λέμε τώρα) πληρούνται ίσως τα 5. άλλα 5 σε ΑΚΩ, και άλλα 5 σε ΑΜΩ (που συμφέρουν κιολας!).
Παράθεση από: vasileiosvasilopoulos στις Αυγούστου 19, 2011, 02:41:53 pmΑς το μεταφερω και ας γίνω δυσαρεστος: Σε επικοινωνια μου με υψηλοβαθμους αιρετους μου αφέθηκε να εννοηθεί πως οι αποσπάσεις θα είναι πολύ λιγες. Το σκεπτικό/δικαιολογητικό είναι πως αν ικανοποιηθεί μεγάλος αριθμός αιτήσεων θα δημιουργηθούν (επιπλεστα σχολεία υπαρχόντων) λειτουργικά κενά στα σχολεία της επαρχίας. Μπορεί μάλιστα -δικά μου σκέψη- να λειτουργήσουν με την εξης λογική: 1. αποκλείονται αμεσως απο την επιλογή ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοι σε περιοχές όπου υπάρχουν ελλείμματα.2. Συνεπακόλουθα και λογικά στο σύστημα θα μπουν μονο οι εκπαιδευτικοί σε περιοχές όπου υπάρχουν πλεονάσματα στην ειδικότητά τους / ή έγιναν διορισμοί τώρα.3. Αν π.χ. η α΄ αθήνας στους ΠΕΟ3 έχει 15 κενά (λέμε τώρα) πληρούνται ίσως τα 5. άλλα 5 σε ΑΚΩ, και άλλα 5 σε ΑΜΩ (που συμφέρουν κιολας!). Δηλ. λες ότι στο σύστημα δε θα μπουν όλοι όσοι αιτήθηκαν απόσπαση αλλά μόνο όσοι έχουν πλεόνασμα στην ειδικότητά τους στην περιοχή τους; Αυτό, όμως, σημαίνει ότι έτσι μπορεί να πάρει απόσπαση προς κάποια περιοχή ένας με λιγότερα μόρια από κάποιον άλλο, επειδή για τον 1ο το ΠΥΣΔΕ του έδωσε πλεονάσματα στην ειδικότητά του ενώ για το 2ο το ΠΥΣΔΕ του εδωσε κενά στην ειδικότητά του.Έτσι πάει περίπατο το όλο θέμα μοριοδότησης των αποσπάσεων και θα πέσουν ενστάσεις σύννεφο. Αν υπήρχε ενιαίος/αντικειμενικός προσδιορισμός των κενών/πλεονασμάτων (γιατί τώρα χωράει αρκετή ανθρώπινη παρέμβαση από τα ΠΥΣΔΕ) ίσως και να είχε λογική. Τώρα όμως...