0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καμμια μειωση δεν προβλεπω στη βιολογια απλα αν....τα ελκυστικα επαγγελματα ολα μαζι κανουν μια δικια τους δεσμη χωρις τα μαθηματα μας.... ΤΟΤΕ; θα χασουμε ολοι ...και οπως ειπε ενας φιλος μου ''δυο γαιδαροι μαλωνανε σε ξενο αχυρωνα''!
Παράθεση από: anixia στις Ιουλίου 24, 2013, 08:38:05 pmΚαμμια μειωση δεν προβλεπω στη βιολογια απλα αν....τα ελκυστικα επαγγελματα ολα μαζι κανουν μια δικια τους δεσμη χωρις τα μαθηματα μας.... ΤΟΤΕ; θα χασουμε ολοι ...και οπως ειπε ενας φιλος μου ''δυο γαιδαροι μαλωνανε σε ξενο αχυρωνα''! Η μπορώ να πω και εγώ ανεβήκαμε και οι δυό σε λάθος καράβι
Γιατι ωραια ειναι και καλο να ξερουμε για το σωμα μας και για το περιβαλλον, αλλα και οι γνωσεις της γεωλογιας ηταν πολυ αξιολογες για τη χημεια ειναι αυτονοητη η χρησιμοτητα της... Προσοχη: Σε καμια περιπτωση δε θα πω για καποιο μαθημα να μειωθουν οι ωρες του ή οτι καποιο αλλο ειναι πιο βασικο /πιο σημαντικο κλπ απλα προσπαθω να θιξω και τις δυο οψεις του νομισματος και αυτο γιατι εδω ακουγοταν μονο η μια οψη.
debio, εγω εχω μεγαλη επιτυχια με τους μαθητες στη βιολογια της Α'λυκειου, παρολο το τεραστιο προβλημα του μονοωρου (περυσι προλαβα να ολοκληρωσω την υλη, φετος οχι κι ηταν η πρωτη φορα σ'ολοκληρη τη ζωη μου που δεν προλαβα να ολοκληρωσω υλη σε μαθημα που διδασκα!). Να φανταστεις οτι ο σχολικος συμβουλος (χημικος) μας ελεγε να τη διδασκουμε επιδερμικα γιατι δηθεν ειναι πολυ δυσκολη για τους μαθητες και σου-πα μου-πες, αλλα αν εβλεπε τις τελικες εξετασεις θα ετριβε τα ματια του και θ'αλλαζε γνωμη. Αυτο το μαθημα εμεις το διδασκομασταν στο γυμνασιο (τωρα το εβαλαν στην Α'λυκειου) και δεν ειχαμε προβλημα, γιατι λοιπον να εχουν τωρα οι μαθητες; Ναι μεν συμπεριλαμβανει θεματα οπως η νευρικη ωση, που εμεις δεν ειχαμε στην υλη ως μαθητες γυμνασιου, αλλά απο τη στιγμη που το διδαχθηκαμε στο Πανεπιστημιο, γνωριζουμε πώς να το διδαξουμε. Εγω χρησιμοποιω αφενος το βιβλιο και τις πολυτιμες εικονες του, αφετερου τον πινακα της αιθουσας οπου σχεδιαζω τους νευρωνες και τις συναψεις κι επιπλεον βιντεακια των φαινομενων και διαδραστικο προγραμματακι στον ΥΗ οπου ο μαθητης μπορει να δημιουργησει μονος του νευρικη ωση. Τον ΥΗ ζηταω να τον χρησιμοποιησω απο τον υπευθυνο του εργαστηριου. Η μεγαλη δυσκολια εγκειται στην πιστη τηρηση του χρονοδιαγραμματος διοτι δεν μπορεις να ξεφυγεις απο το μονοωρο, που σημαινει οτι γι'αυτη την ενοτητα μπορεις να χρησιμοποιησεις μονο μια διδακτικη ωρα! (τωρα πειτε μου γιατι αυξησαν τη φυσικη στην Α'λυκειου σε 3 ωρες αλλά για τη βιολογια εβαλαν μονο 1, ειδικα οταν σκοπευαν να τη βγαλουν απο τις αλλες ταξεις!!! Ξερετε τι μου ελεγαν οι μαθητες φετος; "Γιατι κυρια πρεπει να κανουμε 6 ωρες Αρχαια και 3 ωρες Αγγλικα, αλλά
Παράθεση από: biov στις Ιουλίου 24, 2013, 07:35:52 pmdebio, εγω εχω μεγαλη επιτυχια με τους μαθητες στη βιολογια της Α'λυκειου, παρολο το τεραστιο προβλημα του μονοωρου (περυσι προλαβα να ολοκληρωσω την υλη, φετος οχι κι ηταν η πρωτη φορα σ'ολοκληρη τη ζωη μου που δεν προλαβα να ολοκληρωσω υλη σε μαθημα που διδασκα!). Να φανταστεις οτι ο σχολικος συμβουλος (χημικος) μας ελεγε να τη διδασκουμε επιδερμικα γιατι δηθεν ειναι πολυ δυσκολη για τους μαθητες και σου-πα μου-πες, αλλα αν εβλεπε τις τελικες εξετασεις θα ετριβε τα ματια του και θ'αλλαζε γνωμη. Αυτο το μαθημα εμεις το διδασκομασταν στο γυμνασιο (τωρα το εβαλαν στην Α'λυκειου) και δεν ειχαμε προβλημα, γιατι λοιπον να εχουν τωρα οι μαθητες; Ναι μεν συμπεριλαμβανει θεματα οπως η νευρικη ωση, που εμεις δεν ειχαμε στην υλη ως μαθητες γυμνασιου, αλλά απο τη στιγμη που το διδαχθηκαμε στο Πανεπιστημιο, γνωριζουμε πώς να το διδαξουμε. Εγω χρησιμοποιω αφενος το βιβλιο και τις πολυτιμες εικονες του, αφετερου τον πινακα της αιθουσας οπου σχεδιαζω τους νευρωνες και τις συναψεις κι επιπλεον βιντεακια των φαινομενων και διαδραστικο προγραμματακι στον ΥΗ οπου ο μαθητης μπορει να δημιουργησει μονος του νευρικη ωση. Τον ΥΗ ζηταω να τον χρησιμοποιησω απο τον υπευθυνο του εργαστηριου. Η μεγαλη δυσκολια εγκειται στην πιστη τηρηση του χρονοδιαγραμματος διοτι δεν μπορεις να ξεφυγεις απο το μονοωρο, που σημαινει οτι γι'αυτη την ενοτητα μπορεις να χρησιμοποιησεις μονο μια διδακτικη ωρα! (τωρα πειτε μου γιατι αυξησαν τη φυσικη στην Α'λυκειου σε 3 ωρες αλλά για τη βιολογια εβαλαν μονο 1, ειδικα οταν σκοπευαν να τη βγαλουν απο τις αλλες ταξεις!!! Ξερετε τι μου ελεγαν οι μαθητες φετος; "Γιατι κυρια πρεπει να κανουμε 6 ωρες Αρχαια και 3 ωρες Αγγλικα, αλλά
Διοτι θελουν να μειωσουν το κρατος biov ,τι να κανουν ν'απολυσουν τους αλλους για μας;
Δεν ειναι η μια οψη διοτι δε θα βρεις βιολογο που θελει να μειωθουν οι ωρες διδασκαλιας αυτων των μαθηματων. Αλλά δε βλεπουμε αναλογη υποστηριξη για το δικο μας μαθημα!
κανένας δεν είναι ανύπαρκτος και όλοι υποστηρίζουν την επιστήμη τους και καλά κάνουν. όμως η μονόωρη χημεία στο γυμνάσιο , που θα παραμείνει έτσι μαθαίνω , είναι μακράν το μεγαλύτερο μέχρι τώρα ουσιώδες πρόβλημα στο αναλυτικό πρόγραμμα στην δευτεροβάθμια. για πολλούς λόγους διαφόρων ενδιαφερόντων. η μονόωρη βιολογία στο λύκειο , δεν παύει να υπήρχε σαν μάθημα γενικής σε όλες της τάξεις και την επέλεγαν μάλιστα στην τρίτη από όλες τις κατευθύνσεις πολλά παιδιά -να μην ξεχνιόμαστε. ξέχωρα το δίωρο στο γυμνασιο και για βιολογία και για γεωλογία. είδατε φίλοι , ότι ο κάθε κλάδος έχει κάτι να πει, δεν έχει νόημα στην τελική.
Χωρις πλακα οταν διδασκα βιολογια ειχα αρκετους γνωστους βιολογους που δεν ηθελαν να διδαξουν σε φροντιστηριο( με βοηθησαν βεβαια αρκετα στην αρχη) δεν το λεω απο προσωπικη εμπαθεια