*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153722 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #98 στις: Ιουλίου 24, 2013, 03:09:22 pm »
Νομίζω τα δύο τελευταία ποστ φανέρωσαν την αλήθεια!
νομίζω ότι μόνο ο Bill231 βγάζει μίσος και κακία και δεν θα ήθελα να τον έχω στο σχολείο μου συνάδελφο. Φαίνεται να μη γνωρίζει τη διαθεματικότητα σε κάποια θέματα, όπως τα περιβαλλοντικά και να αγνοεί ή όχι ότι τα βιογεωχημικά φαινόμενα που αναφέρει διδάσκονται από τη χημική πλευρά στη χημεία της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:52:52 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #99 στις: Ιουλίου 24, 2013, 03:47:41 pm »
Όπως πρέπει και να αφαιρέσουν τις φυσικές και τις γεωλογίες από τους βιολόγους που δεν τις έκαναν στο πανεπιστήμιο.

Αληθεια, εσυ δεν εκανες Φυσικη στο Πανεπιστημιο; :o Εγω εκανα Φυσικη στο Πανεπιστημιο Αθηνων με καθηγητες απο το Φυσικο τμημα. (υπαρχει κι η
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 24, 2013, 04:13:18 pm από biov »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #100 στις: Ιουλίου 24, 2013, 04:05:27 pm »
Ολα θα έρθουν στα ίσα τους πιστεύω τουλάχιστον στο Λύκειο, το θέμα είναι θα διοριζονται εκπαιδευτικοι με οργανικη 23 ωρών;  ;)

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #101 στις: Ιουλίου 24, 2013, 04:31:04 pm »
νομίζω ότι μόνο ο Bill231 βγάζει μίσος και κακία και δεν θα ήθελα να τον έχω στο σχολείο μου συνάδελφο.

Τέτοιοι 04 κελεπούρια είναι ντροπή για τον κλάδο (δεν είναι λίγοι δυστυχώς). Ανταποδίδω την κακία και του εύχομαι να φτάσει να διδάσκει το αντικείμενό του με 40+ μαθητές μέχρι να σιχαθεί τον εαυτό του (αλλά αυτό μάλλον του συμβαίνει ήδη)  8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:52:52 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #102 στις: Ιουλίου 24, 2013, 04:38:38 pm »
Δεν μπορεις να υπολογιζεις την αγωγη υγειας ( με το οποιο δεν εχουν και μεγαλη σχεση οι βιολογοι και κακως ενοποιηθηκε με τη βιολογια) ως βιολογια καθοτι αν υπαρξει τετοιο μαθημα στην ελλαδα θα ειναι πρωτη αναθεση στους γυμναστες και πιθανον δευτερη στους βιολογους. Με την ιδια λογικη εφοσον στις φυσικες περιεχονται μερος των μαθηματικων θα μπορουσαμε να ενταξουμε στις φυσικες μερος των μαθηματικων αλλα και τεχνολογικων μαθηματων.  Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους λογω ευνοικου τροπου εισαγωγης και ανισοτιμια επιπεδου δυσκολιας θεματων και θυμαμαι τοτε εψαχναν απεγνωσμενα φυσικους να διδαξουν φυσικη γ κατευθυνσης. Τωρα οσον αφορα τις απιατησεις της φυσικης και της βιολογια κατευθυνσης εγω που ειμαι φυσικος μπορω να πω οτι περισσοτερο δυσκολευομαι στη φυσικη. Συμφωνω οτι το αναλυτικο προγραμμα της φυσικης θα πρεπει να απλοποιηθει για τη γενικη παιδεια (αδιανοητο το πυρηνικη και ατομικη φυσικη στη γ γενικης) αλλα θα πρεπει να ενισχυθει πολυ περισσοτερο στις κατευθυνσεις. Αλλωστε υπολογισε το ποσο και σε ποιες σχολες της τριτοβαθμιας ειναι απαραιτητη η βιολογια και σε ποσες η φυσικη??
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #103 στις: Ιουλίου 24, 2013, 05:06:14 pm »
Δεν μπορεις να υπολογιζεις την αγωγη υγειας ( με το οποιο δεν εχουν και μεγαλη σχεση οι βιολογοι και κακως ενοποιηθηκε με τη βιολογια) ως βιολογια καθοτι αν υπαρξει τετοιο μαθημα στην ελλαδα θα ειναι πρωτη αναθεση στους γυμναστες και πιθανον δευτερη στους βιολογους. Με την ιδια λογικη εφοσον στις φυσικες περιεχονται μερος των μαθηματικων θα μπορουσαμε να ενταξουμε στις φυσικες μερος των μαθηματικων αλλα και τεχνολογικων μαθηματων.  Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους λογω ευνοικου τροπου εισαγωγης και ανισοτιμια επιπεδου δυσκολιας θεματων και θυμαμαι τοτε εψαχναν απεγνωσμενα φυσικους να διδαξουν φυσικη γ κατευθυνσης. Τωρα οσον αφορα τις απιατησεις της φυσικης και της βιολογια κατευθυνσης εγω που ειμαι φυσικος μπορω να πω οτι περισσοτερο δυσκολευομαι στη φυσικη. Συμφωνω οτι το αναλυτικο προγραμμα της φυσικης θα πρεπει να απλοποιηθει για τη γενικη παιδεια (αδιανοητο το πυρηνικη και ατομικη φυσικη στη γ γενικης) αλλα θα πρεπει να ενισχυθει πολυ περισσοτερο στις κατευθυνσεις. Αλλωστε υπολογισε το ποσο και σε ποιες σχολες της τριτοβαθμιας ειναι απαραιτητη η βιολογια και σε ποσες η φυσικη??
Προπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"
Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!
Πως εξηγούνται τα κενά και το γεγονός ότι οι περισσότεροι ΠΕ04 κάνετε βιολογία;
Εκείνοι οι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 24, 2013, 05:18:21 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #104 στις: Ιουλίου 24, 2013, 05:18:10 pm »
Το ξαναγράφω.....το θέμα είναι άλλο, θα γίνονται διορισμοι;Αμάν βρε

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #105 στις: Ιουλίου 24, 2013, 05:24:59 pm »
Το ξαναγράφω.....το θέμα είναι άλλο, θα γίνονται διορισμοι;Αμάν βρε

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #106 στις: Ιουλίου 24, 2013, 05:39:53 pm »
Προσωπικη εκτιμηση κρινοντας απο τις μεταθεσεις ειναι οτι θα υπαρξει ενας πολυ μικρος αριθμος διορισμων βιολογων. Τωρα το με ποια κριτηρια καποιο οργανικο κενο ειναι βιολογου παει με τις ωρες α αναθεσης και εφοσον ειναι ισες με τις συνολικες ωρες με β αναθεση. Ενα παραδειγμα ας πουμε συγκεκριμενα το μουσικο σχολειο Κορινθου εχει τρια τμηματα γυμνασιου και μια λυκειακη ταξη Α λυκειου. Η οργανικη εχει καλυφθει απο βιολογο και το λειοτουργικο κενο αφορα παλι βιολογο. Με ποιοα λοιπον κριτηρια? εδω το αναλυτικο προγραμμα των μουσικων σχολειων http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/moysika/1763-programma-mousikwn-scholeiwn.html
Υπαρχουν κι αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως και το αντιστροφο. Απο την αρχη δε μου αρεσε εμενα αυτο το συνοθυλευμα  με τη βιολογια. Ο καθενας στον κλαδο του. Αναδιανομη των οργανικων δε νομιζω να γινει αλλα ο καθενας στην ειδικοτητα του. Ετσι δικαιότερο ειναι οι οργανικες καθως και τα λειτουργικα κενα να ειναι με ξεκαθαρα κριτηρια. Αλλωστε σε λιγο καιρο θα εχουμε πιθανον και διαθεσιμοτητες πε04 οποτε ποιοι θα βγουν υπεραριθμοι απο καθε κλαδο? η θα υπολογιστουν αυστηρα με τις ωρες α αναθεσης και αθροιστικα με β αναθεση σε περιπτωση ισοψηφιας η θα εχουμε ενιαια αρση υπεραριθμιας ( κατι με το οποιο γενικα διαφωνω αλλα ισως δημιουργει λιγοτερες αδικιες απο την κλαδικη αρση) και ενιαιο πινακα αξιολογησης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 24, 2013, 05:46:26 pm από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #107 στις: Ιουλίου 24, 2013, 05:44:25 pm »
Προσωπικη εκτιμηση κρινοντας απο τις μεταθεσεις ειναι οτι θα υπαρξει ενας πολυ μικρος αριθμος διορισμων βιολογων. Τωρα το με ποια κριτηρια καποιο οργανικο κενο ειναι βιολογου παει με τις ωρες α αναθεσης και εφοσον ειναι ισες με τις συνολικες ωρες με β αναθεση. Ενα παραδειγμα ας πουμε συγκεκριμενα το μουσικο σχολειο Κορινθου εχει τρια τμηματα γυμνασιου και μια λυκειακη ταξη Α λυκειου. Η οργανικη εχει καλυφθει απο βιολογο και το λειοτουργικο κενο αφορα παλι βιολογο. Με ποιοα λοιπον κριτηρια? εδω το αναλυτικο προγραμμα των μουσικων σχολειων http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/moysika/1763-programma-mousikwn-scholeiwn.html
Υπαρχουν κι αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως και το αντιστροφο. Απο την αρχη δε μου αρεσε εμενα αυτο το συνοθυλευμα  με τη βιολογια. Ο καθενας στον κλαδο του. Αναδιανομη των οργανικων δε νομιζω να γινει αλλα ο καθενας στην ειδικοτητα του. Ετσι δικαιότερο ειναι οι οργανικες καθως και τα λειτουργικα κενα να ειναι με ξεκαθαρα κριτηρια. Αλλωστε σε λιγο καιρο θα εχουμε πιθανον και διαθεσιμοτητες πε04 οποτε ποιοι θα βγουν υπεραριθμοι απο καθε κλαδο? η θα υπολογιστουν αυστηρα με τις ωρες α αναθεσης και αθροιστικα με β αναθεση σε περιπτωση ισοψηφιας η θα εχουμε ενοιαια αρση υπεραριθμιας ( κατι με το οποιο γενικα διαφωνω αλλα ισως δημιουργει λιγοτερες αδικιες απο την κλαδικη αρση) και ενιαιο πινακα αξιολογησης
Συμφωνώ με όλα απολύτως
ΑΠΟΛΥΤΩΣ (που λέει και ο

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #108 στις: Ιουλίου 24, 2013, 05:58:36 pm »
Προπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"
Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!

Ξεχασα να συμπληρωσω οτι τα επομενα χρονια καλως η κακως εγιναν πολυ διορισμοι φυσικω (κακως κατα τη γνωμη μου).
Τωρα το θεμα με την αγωγη υγειας αν τελικα μπει ενα τετοιο μαθημα( που σε καμια περιπτωση δε θα πρεπει να εντασεται στις θετικες επιστημες αλλα να ειναι ανεξαρτητο σαν προσθετη ωρα) αυτο θα γινει καθαρα για αναθεση γυμναστων. Δεν ειναι πανως τοσο ευκολο να διαχωρισεις τις φυσικες επιστημες ιδιαιτερα στο γυμνασιο και η οποια καταρτιση πχ φυσικων στη εργαστηριακη βιολογια γινεται με την πολυτιμη βοηθεια των βιολογων απο τα ΕΚΦΕ. Αλλωστε θυμαμαι την πρωτη φορα που πηγα νανδειξω δομη φυτικου κυτταρου στο μικροσκοπιοπου δεν ειχα ιδεα πως ετοιμαζεται το δειγμα...
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #109 στις: Ιουλίου 24, 2013, 06:54:19 pm »
Δεν μπορεις να υπολογιζεις την αγωγη υγειας ( με το οποιο δεν εχουν και μεγαλη σχεση οι βιολογοι και κακως ενοποιηθηκε με τη βιολογια) ως βιολογια καθοτι αν υπαρξει τετοιο μαθημα στην ελλαδα θα ειναι πρωτη αναθεση στους γυμναστες και πιθανον δευτερη στους βιολογους.

Αληθεια, θα 'θελες να κανεις μια νεα παγκοσμια πρωτοτυπια; :o Ετσι διδασκεις επι 10 χρονια

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #110 στις: Ιουλίου 24, 2013, 07:14:26 pm »
Για να δικαιολογήσουμε και τον τίτλο, πώς τα καταφέρνετε με τη

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #111 στις: Ιουλίου 24, 2013, 07:24:52 pm »
Έχω πάρει απόφαση ότι προλαβαίνω να κάνω μόνο το 1ο , το 12ο και το 9ο με αυτή την σειρά. Κάνω εργαστήρια όταν υπάρχουν, μέχρι τώρα αυτές τις δύο χρονιές, πάντα. 1 εργαστήριο γενική μικροσκοπία, με τα έτοιμα δειγματα του σχολείου, για να μάθουν τα παιδιά τα μικροσκόπια. Συνήθως τα σχολεία έχουν πολλά, τα πήραν φαντάζομαι με μίζες κάποτε, που δεν τα χρησιμοποιεί κανείς. Μετά ένα εργαστήριο με τα στάδια ωογένησης-σπερματογένεσης πάλι με τα μικροσκόπια. Επίσης τα περισσότερα σχολεία έχουν 1 εγκέφαλο και τα προπλάσματα του αναπαραγωγικού, οπότε γίνεται κάποιο παιχνίδι με αυτά.
 Έπίσης έχω κάνει όλα τα μαθήματα παρουσίαση με Prezi και τα κάνω με προβολέα, με video και εικόνες, επίσης βάζω έξτρα πληροφορίες και εφαρμογές από την επικαιρότητα. Τα παιδιά μπορούν να τα δουν και στο ιντερνετ, όπου έχω σημειώσεις σε μορφή εννοιολλογικών χαρτών, και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Πολύ πιο ενδιαφέρον μάθημα από την βιολογία
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 24, 2013, 07:32:27 pm από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.