0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όμως, διακρίνω άλλη μία φορά την ύπαρξη αυτού του μικροβίου της "συνωμοσιολογίας" κατά των βιολόγων. Ανέφερες τις 42 από τις 72 περιοχές όπου οι φυσικοί και οι χημικοί κλέβουν τις ώρες των βιολόγων. Γνωρίζεις αν σε αυτές τις περιοχές περιλαμβάνονται νησιά; Όπου σαφώς επειδή τα τελευταία 30 χρόνια οι απαιτήσεις για εκπαιδευτικούς ήταν συντριπτικές υπέρ των φυσικών και των χημικών είναι και αυτοί που τώρα θα παρουσιάζουν πλεόνασμα λόγω των παραγόντων που ήδη αναφέρθηκαν (μείωση ωραρίου, συγχωνεύσεις). Από την άλλη πλευρά οι δημογραφικές μεταβολές επιτείνουν το πρόβλημα σε συγκεκριμένες περιοχές σε ότι αφορά την ύπαρξη ελλειμάτων ή πλεονασμάτων σε ότι αφορά τα λειτουργικά κενά. Έτσι, ενώ παλιότερα γίνονταν μεταθέσεις για να καλυφθούν αυτά τα κενά τώρα πια, λόγω μείωσης του μαθητικού πληθυσμού να πλεονάζουν. Δεν έχει αποφασίσει όλο το σύμπαν να είναι εναντίον των βιολόγων! Πάντως όπως ανέφερες για το σύμβουλο που τον βόλευε η κατάσταση που διαμορφώθηκε πέρυσι, δεν είδα κάποιο βιολόγο πέρυσι να διαμαρτυρηθεί... Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να σημειώσω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου να δίνονται τα κενά ανά διεύθυνση ώστε να ξέρει ο καθένας τι γίνεται και να μπορεί να κινηθεί ανάλογα. Όμως και εκεί πάλι ποιος διασφαλίζει ότι τα κενά είναι όπως δίνονται; (όπως το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και σε επίπεδο σχολικής μονάδας). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ούτως ή άλλως το σύστημα είναι χαοτικό και ανετότατα μπορεί κάποιος να επέμβει για ιδίους λόγους... Όπως βλέπεις δε φταίνε οι φυσικοί. Χθες ωφελήθηκαν (κατά κάποιο τρόπο) οι βιολόγοι, σήμερα οι φυσικοί, αύριο οι χημικοί, μεθαύριο οι γεωλόγοι. Αλήθεια, αν αύριο αναβαθμιστεί η γεωλογία και περισσεύουν βιολόγοι, θα θεωρούσες ότι το υπουργείο θα έπρεπε να αφήσει ξεκρέμαστους τους βιολόγους; Όμως, δε θα θεωρούνταν ριγμένοι οι γεωλόγοι; Μία ισορροπία χρειάζεται. Δες και τους διορισμούς αναπληρωτών φέτος: οι βιολόγοι περίπου 300 και οι φυσικοί περίπου 220 μέχρι στιγμής, τα κενά όμως που έχουν μείνει ακάλυπτα σε φυσικούς είναι περισσότερα (το ΚΥΣΔΕ τα έχει ανακοινώσει αυτά). Τι λες ότι θα πρέπει να κάνουν οι φυσικοί σε αυτήν την περίπτωση;
Μάλλον πρέπει, αλλά φοβόμαστε μην μας πουν κοντόφθαλμους, φανατικούς, γραφικούς, οπορτουνιστές, οτι δεν πάμε καλά, ότι δεν έχουμε ψυχραιμία, ότι δεν δώσαμε ΑΣΕΠ, ότι κλάιμε όταν μας δίνουν
δεν ειμαι βιολογος,πληροφορικη τελειωσα προ πολλων ετων(εποχη δεσμων)αυτονοητα η χημεια εχει μικροτερο ευρος και απο την βιολογια και απο την φυσικη και υπερβολικα εξειδικευμενο για να διδασκεται πολλες ωρες στο σχολειο.επισης ειναι μαθημα που για να διδασκεται σωστα η ουσια του απαιτει εργαστηριο..δεν χρειαζεται ιδιαιτερη κουβεντα γι αυτο οποιος εχει ασχοληθει με αυτα τα μαθηματα ηδη απο το σχολειο το κατανοει.δεν λεω πως δεν πρεπει να διδασκεται.λεω πως οι ωρες που δινονται τωρα για την χημεια ειναι υπεραρκετες και η μονη διορθωση που χρειαζεται ειναι στις κατευθυνσεις στην γ λυκειου οπου το μαθημα της πληροφορικης θα πρεπει να την αντικαταστασει για μερικες δεκαδες περιπτωσεων(σχολων)κατα τα αλλα το προγραμμα το βρισκω μια χαρα ...εγω μια μετατροπη θα εκανα στο γυμνασιο..τις σπασμενες μονοωρες σε μια διωρη για ενα χρονο...πιθανον μαλιστα να μειωνα τις ωρες στην φιλολογια που τις βρισκω υπερβολικες προς οφελος της πληροφορικης και κυριως ενος μαθηματος με τιτλο δικαιο διαδικτυου το οποιο θεωρω πως πρεπει τον 21 αιωνα να διδασκεται στους ελληνες