*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153895 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #378 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 12:06:21 pm »
Συμφωνώ απόλυτα με τον gvasilis, ειδικά με την πρόταση που καταθέτει στην τελευταία παράγραφο.
Όποιος διαφωνεί με αυτήν, προφανώς θέλει κάτι να παραμείνει κρυφό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:18 »

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #379 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 12:40:43 pm »
   Όμως, διακρίνω άλλη μία φορά την ύπαρξη αυτού του μικροβίου της "συνωμοσιολογίας" κατά των βιολόγων. Ανέφερες τις 42 από τις 72 περιοχές όπου οι φυσικοί και οι χημικοί κλέβουν τις ώρες των βιολόγων. Γνωρίζεις αν σε αυτές τις περιοχές περιλαμβάνονται νησιά; Όπου σαφώς επειδή τα τελευταία 30 χρόνια οι απαιτήσεις για εκπαιδευτικούς ήταν συντριπτικές υπέρ των φυσικών και των χημικών είναι και αυτοί που τώρα θα παρουσιάζουν πλεόνασμα λόγω των παραγόντων που ήδη αναφέρθηκαν (μείωση ωραρίου, συγχωνεύσεις).
  Από την άλλη πλευρά οι δημογραφικές μεταβολές επιτείνουν το πρόβλημα σε συγκεκριμένες περιοχές σε ότι αφορά την ύπαρξη ελλειμάτων ή πλεονασμάτων σε ότι αφορά τα λειτουργικά κενά. Έτσι, ενώ παλιότερα γίνονταν μεταθέσεις για να καλυφθούν αυτά τα κενά τώρα πια, λόγω μείωσης του μαθητικού πληθυσμού να πλεονάζουν. Δεν έχει αποφασίσει όλο το σύμπαν να είναι εναντίον των βιολόγων! Πάντως όπως ανέφερες για το σύμβουλο που τον βόλευε η κατάσταση που διαμορφώθηκε πέρυσι, δεν είδα κάποιο βιολόγο πέρυσι να διαμαρτυρηθεί...
  Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να σημειώσω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου να δίνονται τα κενά ανά διεύθυνση ώστε να ξέρει ο καθένας τι γίνεται και να μπορεί να κινηθεί ανάλογα. Όμως και εκεί πάλι ποιος διασφαλίζει ότι τα κενά είναι όπως δίνονται; (όπως το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και σε επίπεδο σχολικής μονάδας). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ούτως ή άλλως το σύστημα είναι χαοτικό και ανετότατα μπορεί κάποιος να επέμβει για ιδίους λόγους... Όπως βλέπεις δε φταίνε οι φυσικοί. Χθες ωφελήθηκαν (κατά κάποιο τρόπο) οι βιολόγοι, σήμερα οι φυσικοί, αύριο οι χημικοί, μεθαύριο οι γεωλόγοι. Αλήθεια, αν αύριο αναβαθμιστεί η γεωλογία και περισσεύουν βιολόγοι, θα θεωρούσες ότι το υπουργείο θα έπρεπε να αφήσει ξεκρέμαστους τους βιολόγους; Όμως, δε θα θεωρούνταν ριγμένοι οι γεωλόγοι; Μία ισορροπία χρειάζεται. Δες και τους διορισμούς αναπληρωτών φέτος: οι βιολόγοι περίπου 300 και οι φυσικοί περίπου 220 μέχρι στιγμής, τα κενά όμως που έχουν μείνει ακάλυπτα σε φυσικούς είναι περισσότερα (το ΚΥΣΔΕ τα έχει ανακοινώσει αυτά). Τι λες ότι θα πρέπει να κάνουν οι φυσικοί σε αυτήν την περίπτωση;
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #380 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 02:13:56 pm »
   Όμως, διακρίνω άλλη μία φορά την ύπαρξη αυτού του μικροβίου της "συνωμοσιολογίας" κατά των βιολόγων. Ανέφερες τις 42 από τις 72 περιοχές όπου οι φυσικοί και οι χημικοί κλέβουν τις ώρες των βιολόγων. Γνωρίζεις αν σε αυτές τις περιοχές περιλαμβάνονται νησιά; Όπου σαφώς επειδή τα τελευταία 30 χρόνια οι απαιτήσεις για εκπαιδευτικούς ήταν συντριπτικές υπέρ των φυσικών και των χημικών είναι και αυτοί που τώρα θα παρουσιάζουν πλεόνασμα λόγω των παραγόντων που ήδη αναφέρθηκαν (μείωση ωραρίου, συγχωνεύσεις).
  Από την άλλη πλευρά οι δημογραφικές μεταβολές επιτείνουν το πρόβλημα σε συγκεκριμένες περιοχές σε ότι αφορά την ύπαρξη ελλειμάτων ή πλεονασμάτων σε ότι αφορά τα λειτουργικά κενά. Έτσι, ενώ παλιότερα γίνονταν μεταθέσεις για να καλυφθούν αυτά τα κενά τώρα πια, λόγω μείωσης του μαθητικού πληθυσμού να πλεονάζουν. Δεν έχει αποφασίσει όλο το σύμπαν να είναι εναντίον των βιολόγων! Πάντως όπως ανέφερες για το σύμβουλο που τον βόλευε η κατάσταση που διαμορφώθηκε πέρυσι, δεν είδα κάποιο βιολόγο πέρυσι να διαμαρτυρηθεί...
  Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να σημειώσω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου να δίνονται τα κενά ανά διεύθυνση ώστε να ξέρει ο καθένας τι γίνεται και να μπορεί να κινηθεί ανάλογα. Όμως και εκεί πάλι ποιος διασφαλίζει ότι τα κενά είναι όπως δίνονται; (όπως το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και σε επίπεδο σχολικής μονάδας). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ούτως ή άλλως το σύστημα είναι χαοτικό και ανετότατα μπορεί κάποιος να επέμβει για ιδίους λόγους... Όπως βλέπεις δε φταίνε οι φυσικοί. Χθες ωφελήθηκαν (κατά κάποιο τρόπο) οι βιολόγοι, σήμερα οι φυσικοί, αύριο οι χημικοί, μεθαύριο οι γεωλόγοι. Αλήθεια, αν αύριο αναβαθμιστεί η γεωλογία και περισσεύουν βιολόγοι, θα θεωρούσες ότι το υπουργείο θα έπρεπε να αφήσει ξεκρέμαστους τους βιολόγους; Όμως, δε θα θεωρούνταν ριγμένοι οι γεωλόγοι; Μία ισορροπία χρειάζεται. Δες και τους διορισμούς αναπληρωτών φέτος: οι βιολόγοι περίπου 300 και οι φυσικοί περίπου 220 μέχρι στιγμής, τα κενά όμως που έχουν μείνει ακάλυπτα σε φυσικούς είναι περισσότερα (το ΚΥΣΔΕ τα έχει ανακοινώσει αυτά). Τι λες ότι θα πρέπει να κάνουν οι φυσικοί σε αυτήν την περίπτωση;
Ισχυρίζομαι ότι υπήρξε χειρισμός υπερ των συντεχνιακών συμφερόντων Φυσικών και Χημικών και αναγκαστικά κατά των

Αποσυνδεδεμένος sothito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #381 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 03:24:44 pm »
σωστό σε βρίσκω gvasilis

Μάλλον πρέπει, αλλά φοβόμαστε μην μας πουν κοντόφθαλμους, φανατικούς, γραφικούς, οπορτουνιστές, οτι δεν πάμε καλά, ότι δεν έχουμε ψυχραιμία, ότι δεν δώσαμε ΑΣΕΠ, ότι κλάιμε όταν μας δίνουν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:18 »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #382 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 03:58:38 pm »
δεν ειμαι βιολογος,πληροφορικη τελειωσα προ πολλων ετων(εποχη δεσμων)

αυτονοητα η χημεια εχει μικροτερο ευρος και απο την βιολογια και απο την φυσικη και υπερβολικα εξειδικευμενο για να διδασκεται  πολλες ωρες στο σχολειο.επισης ειναι μαθημα που για να διδασκεται σωστα η ουσια του απαιτει εργαστηριο..δεν χρειαζεται ιδιαιτερη κουβεντα γι αυτο οποιος εχει ασχοληθει με αυτα τα μαθηματα ηδη απο το σχολειο το κατανοει.
δεν λεω πως δεν πρεπει να διδασκεται.λεω πως οι ωρες που δινονται τωρα για την χημεια ειναι υπεραρκετες και η μονη διορθωση που χρειαζεται ειναι στις κατευθυνσεις στην γ λυκειου οπου το μαθημα της πληροφορικης θα πρεπει να την αντικαταστασει για μερικες δεκαδες περιπτωσεων(σχολων)
κατα τα αλλα το προγραμμα το βρισκω μια χαρα ...εγω μια μετατροπη θα εκανα στο γυμνασιο..τις σπασμενες μονοωρες σε μια διωρη για ενα χρονο...πιθανον μαλιστα να μειωνα τις ωρες στην φιλολογια που τις βρισκω υπερβολικες προς οφελος της πληροφορικης και κυριως ενος μαθηματος με τιτλο δικαιο διαδικτυου το οποιο θεωρω πως πρεπει τον 21 αιωνα να διδασκεται στους ελληνες
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 04:00:20 pm από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #383 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 04:03:05 pm »
Επίσης, πρέπει να διδάσκεται από το δημοτικό ο νέος κλάδος της νομικής με τίτλο "δίκαιο ηλιακού συστήματος" (ναι υπάρχει στο εξωτερικό στις νομικές σχολές).
Έχουμε ξεφύγει τελειώς με τις εγωκεντρικές απόψεις  :)

Όποιος θεωρεί ότι η χημεία διδάσκεται υπερβολικά στο ελληνικό σχολείο, μάλλον δεν έχει ιδέα για τι μιλάει, ή το λέει υποκειμενικά λόγω ιδίου συμφέροντος (και όχι, δεν είμαι χημικός).
Να τα ξαναπούμε.. υπάρχουν τα μαθηματικά (απαραίτητα για όλους, ανεξαρτήτως κλάδου) και μετά στα θετικά μαθήματα υπάρχουν οι 3 βασικές επιστήμες: φυσική, χημεία, βιολογία (φυσικά υπάρχουν και άλλες επιστήμες, όπως γεωλογία, που δυστυχώς έχει αποβληθεί από το ελληνικό σχολείο). Η πληροφορική φυσικά και πρέπει να διδάσκεται, αλλά όχι εις βάρος των άλλων μαθημάτων.
Και επειδή εδώ το θέμα αφορά τη βιολογία, το ξαναλέω.. πρέπει να αναβαθμιστεί (μαζί με τη χημεία) πρώτα στο γυμνάσιο, και μετά συζητάμε και για τις αλλαγές στο λύκειο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 04:08:37 pm από Landau »
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #384 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 04:37:23 pm »
δεν ειμαι βιολογος,πληροφορικη τελειωσα προ πολλων ετων(εποχη δεσμων)

αυτονοητα η χημεια εχει μικροτερο ευρος και απο την βιολογια και απο την φυσικη και υπερβολικα εξειδικευμενο για να διδασκεται  πολλες ωρες στο σχολειο.επισης ειναι μαθημα που για να διδασκεται σωστα η ουσια του απαιτει εργαστηριο..δεν χρειαζεται ιδιαιτερη κουβεντα γι αυτο οποιος εχει ασχοληθει με αυτα τα μαθηματα ηδη απο το σχολειο το κατανοει.
δεν λεω πως δεν πρεπει να διδασκεται.λεω πως οι ωρες που δινονται τωρα για την χημεια ειναι υπεραρκετες και η μονη διορθωση που χρειαζεται ειναι στις κατευθυνσεις στην γ λυκειου οπου το μαθημα της πληροφορικης θα πρεπει να την αντικαταστασει για μερικες δεκαδες περιπτωσεων(σχολων)
κατα τα αλλα το προγραμμα το βρισκω μια χαρα ...εγω μια μετατροπη θα εκανα στο γυμνασιο..τις σπασμενες μονοωρες σε μια διωρη για ενα χρονο...πιθανον μαλιστα να μειωνα τις ωρες στην φιλολογια που τις βρισκω υπερβολικες προς οφελος της πληροφορικης και κυριως ενος μαθηματος με τιτλο δικαιο διαδικτυου το οποιο θεωρω πως πρεπει τον 21 αιωνα να διδασκεται στους ελληνες
 

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #385 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 04:44:28 pm »

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #386 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 05:06:30 pm »
don't feed the troll  :P

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #387 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 05:14:02 pm »
  Πραγματικά gvasili πιστεύεις ότι όταν ένας φυσικός έχει να επιλέξει μεταξύ κενού Φυσικής και κενού
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #388 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 06:03:03 pm »
τμήματα
2007-2008
Ημερήσια ΓΕΛ Α:3649 

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #389 στις: Σεπτεμβρίου 29, 2014, 12:10:20 am »
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 29, 2014, 12:20:38 am από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #390 στις: Σεπτεμβρίου 29, 2014, 11:09:15 am »
gvasili δε διαφωνώ μαζί σου για τη σημασία της
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #391 στις: Σεπτεμβρίου 29, 2014, 11:43:17 am »
Η βιολογία στα ΕΠΑΛ είναι μεγαλο θέμα. Παλαιο αίτημα της ΟΛΤΕ ηταν να μεταφερθεί στον τομέα υγειας όλες οι σχολές υγείας ακόμα και η ιατρική οπου θα διδασκονταν μαθήματα ειδικότητας, και συνεπώς βιολογιες, σε όλο το λύκειο οπου φυσικά θα υπήρχε και πρακτικη άσκηση. Αυτό δε θα ηταν άσχημο αλλά εντελώς ουτοπικό σενάριο για τα δεδομένα των ελληνικών ΕΠΑΛ.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182590
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.