*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 153669 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #392 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 06:18:30 pm »
παντως αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις ο φυσικος ανετα μπορει να διδαξει βιολογια και ολες τις αλλες φυσικες επιστημες..το αντιθετο ομως δεν μπορει να γινει

εξαλλου και η διδασκαλια μαθηματικων κατα την γνωμη μου θα πρεπε να ειναι πρωτης αναθεσης για τον φυσικο.

καθως ενας ιστορικος διδασκει και αρχαια κ.λπ
ετσι και ο φυσικος που προφανως εχει υψηλοτατη καταρτιση στα μαθηματικα θα πρεπε να τα διδασκει χωρις κανενα προβλημα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
(Χωρίς τίτλο)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:28:02 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #393 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 07:31:29 pm »
Μη μπερδεύουμε τη γνώση του αντικειμένου και τη κατανόηση, πράγμα απαραίτητο για τη διδακτική. Όσα μαθηματικα και να εχει διδαχθεί ο Φυσικος δεν εχει κατανοήσει σε βάθος τις θεωρητικές έννοιες των μαθηματικών λογω του οτι τα διδάσκεται κυρίως εφαρμοσμενα. Το ίδιο ισχυει και για τους άλλους κλάδους που θεωρούν οτι με το να εχουν πανω απο 5 μαθηματα καθαρών μαθηματικών στο προπτυχιακo εχουν και επάρκεια διδασκαλίας. Για τη βιολογία δε θε το σχολιάσω μιας και σχεδόν δεν διδάσκονται αν και λογω συγγένειας μπορούν να την κατανοήσουν περισσότερο απο άλλους κλάδους (non ΠΕ04)
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #394 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 08:16:57 pm »
εφαρμοσμενα; δεν ειναι πολυτεχνειο η φυσικη

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #395 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 08:26:53 pm »
εξαλλου και η διδασκαλια μαθηματικων κατα την γνωμη μου θα πρεπε να ειναι πρωτης αναθεσης για τον φυσικο
καθως ενας ιστορικος διδασκει και αρχαια κ.λπ
ετσι και ο φυσικος που προφανως εχει υψηλοτατη καταρτιση στα μαθηματικα θα πρεπε να τα διδασκει χωρις κανενα προβλημα
τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα  :o
συνάδελφε ο φυσικός έχει υψηλότατη κατάρτιση στα μαθηματικά αλλά δεν έχει την κατάρτιση του μσθηματικού που έχει σπουδάσει μαθηματικά και τη διδακτική τους,
να υποθέσω φυσικά ότι ο ταπεινός μαθηματικός δε μπορεί να διδάξει ως α ανάθεση την κορυφαία των επιστημών (φυσική) γιατί δεν έχει διδαχθεί στο πανεπιστήμιο μεγάλο αριθμό μαθημάτων φυσικής υψηλότατου επιπέδου ;D ;D,
ισχύει το τελευταίο γιατί για να  σπουδάσεις σε τμήμα φυσικής πρέπει να γνωρίζεις υψηλού επιπέδου μαθηματικά, το αντίστροφο όμως (για προφανείς λόγους) δεν ισχύει 8),
οι σπουδές στην πανεπιστημιακή φυσική στηρίζονται στα μαθηματικά το αντίστροφο δεν ισχύει.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 08:35:14 pm από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:28:02 »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #396 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 11:16:39 pm »
ο φυσικος χωρις μαθηματικα ειναι ενα τιποτα

ο μαθηματικος χωρις φυσικη ειναι μαθηματικος

δεν ανακαλυπτουμε την αμερικη

αλλα ας μην αλλαζουμε το νημα της συζητησης

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #397 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 11:28:04 pm »
ο φυσικος χωρις μαθηματικα ειναι ενα τιποτα

ο μαθηματικος χωρις φυσικη ειναι μαθηματικος

δεν ανακαλυπτουμε την αμερικη

αλλα ας μην αλλαζουμε το νημα της συζητησης
Εγω παλι πιστευω οτι η συζητηση ειναι αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας των τελευταίων χρόνων στα σχολεία σε σχεση και με το θέμα του νήματος. :-X ::)
Για αυτο φαντάζομαι και θα δινουν μαθηματικά και οχι βιολογία για να περάσουν στο βιολογικό!
Α και μην ξεχνιομαστε φταινε οι βιολογοι που δεν αντέδρασαν. Στάσου! Ειμαστε υπερβολικοι στις αντιδράσεις μας. Εντάξει το χω χάσει κάπως!
Λοιπόν στο θέμα μας και για να μην ξεχάσω... Αφού το μαρινάρουμε, το βάζουμε στο φούρνο κορίτσια!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 30, 2014, 11:32:04 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #398 στις: Οκτωβρίου 01, 2014, 10:49:49 am »
  Ο φυσικός χωρίς μαθηματικά είναι ένα τίποτα;!;!;!;!;

Αγαπητέ trobadoyre δε νομίζεις ότι είναι τουλάχιστον άστοχη η φράση σου; Έχεις σπουδάσει Φυσική;

Τα Μαθηματικά για τη Φυσική είναι εργαλείο (που μας κάνει τη ζωή εύκολη) όχι ουσία! Είναι σα να έχει κάποιος ένα σφυρί και να θέλει να καρφώσει μία πρόκα. Αν δε θέλεις να καρφώσεις αλλά να βιδώσεις μία βίδα, τι να το κάνεις το σφυρί; Από την άλλη μία πρόκα μπορεί να καρφωθεί και με μία πέτρα...

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλες μα ΟΛΕΣ οι επιστήμες είναι χρήσιμες αλλά και η μία στηρίζει την άλλη! Τι να τον κάνω το μαθηματικό αν ανακαλύπτει νέα "εργαλεία" τα οποία όμως είναι άχρηστα; Το εργαλείο έρχεται να καλύψει μία ανάγκη που ενδεχομένως να είναι και για τη Φυσική. Δεν ακολουθεί η Φυσική το εργαλείο (τα Μαθηματικά) αλλά το εργαλείο έρχεται να καλύψει τις ανάγκες της Φυσικής!

Δηλαδή είναι σα να μου λες ότι ένας Μαθηματικός αν δεν ξέρει Γραμματική είναι ένα τίποτα;!;!;

Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη από τους βιολόγους που άλλαξα το θέμα και δεν πρόκειται να επανέλθω.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 01, 2014, 02:23:06 pm από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #399 στις: Οκτωβρίου 02, 2014, 01:38:41 am »
δεν το ειπα υποτιμητικα για τους φυσικους

θελω να πω πως ενας φυσικος ειναι αριστος και στα μαθηματικα αναγκαστικα λογω της φυσης του αντικειμενου του και θα επρεπε να διδασκει και μαθηματικα με πρωτη αναθεση

αντιθετως ενας μαθηματικος δεν θα μπορουσε να διδαξει φυσικη...

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #400 στις: Οκτωβρίου 02, 2014, 09:00:16 am »
θελω να πω πως ενας φυσικος ειναι αριστος και στα μαθηματικα αναγκαστικα λογω της φυσης του αντικειμενου του και θα επρεπε να διδασκει και μαθηματικα με πρωτη αναθεση
Το έγραψαν τόσοι παραπάνω, είμαι άριστος στα μαθηματικά δε σημαίνει πρέπει να διδάσκω μαθηματικά με α ανάθεση, τι δεν καταλαβαίνεις;
αντιθετως ενας μαθηματικος δεν θα μπορουσε να διδαξει φυσικη...
´Ενας μαθηματικός δεν ενδιαφέρεται να διδάξει φυσική, το σλόγκαν τα κάνω όλα και συμφέρει δε μας αφορά.
ΥΓ: Σταματήστε να ισοπεδώνετε τις επιστήμες και να παριστάνετε τους πανεπιστήμονες,
όποιος ήθελε να κάνει λίγο απ´ όλα τα αντικείμενα έπρεπε να γίνει δάσκαλος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 02, 2014, 09:09:27 am από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #401 στις: Οκτωβρίου 02, 2014, 11:53:02 pm »
Συνάδερφοι νομίζω ότι προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα , με βάση το προσωπικό συμφέρον του καθενός .
Τον μαθητή ή τον γονιό τον ρωτήσατε ποιος θα ήθελε να κάνει το μάθημα της

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #402 στις: Οκτωβρίου 03, 2014, 12:30:15 am »
Να υπενθυμίσω τα αυτονόητα: μένουμε on topic και αποφεύγουμε υποτιμιτικα μηνύματα, τα οποια θα διαγράφονται.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #403 στις: Οκτωβρίου 03, 2014, 06:27:44 pm »
Η δικη μου προταση ειναι διοριζουμε και προσλαμβάνουμε με βαση τα πραγματικά κενά που πρεπει να βλεπουμε όλοι μας, για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις. Πρωτον να τακτοποιηθούν οι μόνιμοι σε πραγματικά κενά της ειδικότητάς τους. Οχι αποσπασεις και μεταθεσεις και τοποθετησεις απο εδω και περα σε κενά αλλης ειδικότητας. Όλες οι τοποθετηςεις από εδω και περα με α ανάθεση πρωτα. Στις περιοχες οπου πλεοναζουν, να παρουν και κενο αλλης ειδικοτητας για να μη απολυθουν η εξορισθουν, αφου ομως πρωτα εξαντληθουν τα δικα τους κενα.

Συναδελφε, αν δεν αλλαξει η νομοθεσια που επιτρεπει στον πε04 που εχει "οργανικη τοποθετηση" να παραμενει ενω δεν υπαρχουν αρκετες ωρες της ειδικοτητας του, τοτε δεν προκειται να δουμε ασπρη μερα!!!!! Να φυγει υποχρεωτικα και να παει στο κοντινοτερο σχολειο οπου χρειαζονται την ειδικοτητα του!!!!! Αρκετα πια μ'αυτα τα γυμνασια και λυκεια που δεν εχουν ουτε εναν, ουτε καν μισο βιολογο, ενω εχουν δυο και τρεις φυσικους και χημικους που δεν χρειαζονται!!! Σε τοσα ΕΠΑΛ ζητανε φυσικους, αλλα αυτοι προτιμουν να καλυπτουν το κενο βιολογου/γεωλογου στο γυμνασιο οπου καταφεραν να παρουν "οργανικη" χαρη στο διεφθαρμενο ΠΥΣΔΕ!!! Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα;;;

Επισης διαφωνω 100% με το να παρουν οι μονιμοι κενο αλλης ειδικοτητας στις περιοχες που πλεοναζουν, μετα την εξαντληση των δικων τους κενων, καθοσον καποιοι απο αυτους που διοριστηκαν την τελευταια δεκαετια δεν επρεπε καν να ειχαν διοριστει και καποιοι απο αυτους που μετατεθηκαν δεν επρεπε να ειχαν μετατεθει! Δηλαδη δε φτανει που διοριστηκαν/μετατεθηκαν στη θεση μας, θα τους ανταμειψουμε κι απο πανω προσφεροντας τους την οργανικη μας που αυτη τη στιγμη απο θαυμα παραμενει ακαλυπτη;;; Μην τρελαθω!!! Να παραμεινουν στη διαθεση ΠΥΣΔΕ και να χρησιμοποιουνται για να καλυπτουν οποιο κενο της ειδικοτητας τους προκυψει στην πορεια του ετους!!! Οχι ενιαια αντιμετωπιση στα λειτουργικα κενα των Πε04, αλλα ανα ειδικοτητα! Και τα οργανικα κενα να δοθουν πισω σ'αυτους που επρεπε να τα καλυπτουν, με μοναδικη εξαιρεση τους διορισμενους προ-2004 οπου οι τοποθετησεις γινονταν ακομη ενιαια.

Αποσυνδεδεμένος sothito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #404 στις: Οκτωβρίου 04, 2014, 12:33:44 pm »
Συνάδερφοι νομίζω ότι προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα , με βάση το προσωπικό συμφέρον του καθενός .
Τον μαθητή ή τον γονιό τον ρωτήσατε ποιος θα ήθελε να κάνει το μάθημα της

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #405 στις: Οκτωβρίου 05, 2014, 02:29:11 pm »
ρε παιδια βλεπω τις ωρες βιολογιας στο παλαιο προγραμμα και στο νεο και βλεπω αυξηση για τους βιολογους...

και οι χημικοι αναλογως...νομιζω θα επρεπε να σας χαροποιει το γεγονος!..σε ολες τις ταξεις γυμνασιου και λυκειου διδασκεται η βιολογια!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 550
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.