*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 73042 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Πάντως η C++ και το data acquisition σίγουρα δεν θα χρειαστούν στις "ερευνητικές" εργασίες των σχολείων  :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πάντως η C++ και το data acquisition σίγουρα δεν θα χρειαστούν στις "ερευνητικές" εργασίες των σχολείων  :D

εγώ δεν θα έπαιρνα και όρκο.. αλήθεια ξέρουμε πως θα γίνεται η επιλογή των θεμάτων; από "τράπεζα" θεμάτων.. ή "αυθαίρετα" από καθηγητές και μαθητές;

Αποσυνδεδεμένος StratosK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ανέφερα μόνο τα στοιχεία που έχουν σχέση με τα project.
Συγχωρέστε με για το παρακάτω offtopic

/offtopic=on
α) Ασχολήθηκα με την εκπαίδευση πριν 7 χρόνια, στα 37 μου. Νιώθω να έχω τρελό κέφι για την διδασκαλία. Με το που διορίστηκα με τοποθέτησαν σε εσπερινό λύκειο. Θεώρησα ότι είναι πρόκληση να κάνεις του μαθητές να ενδιαφερθούν για τη φυσική. Ζήτησα αμέσως να δω το εργαστήριο φυσικής. Δυστυχώς τα εσπερινά λύκεια δεν είχαν ενταχθεί στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα εξοπλισμού οπότε και δεν είχε καμία σχέση με τα πρωινά. Άρχισα αμέσως να κάνω μάθημα με  πειράματα. Συνολικά έγιναν 35 πειράματα και για τις 4 τάξεις του Εσπ. Λυκείου . Επίσης βρήκα στο youtube βίντεο που έχουν σχέση με τη διδακτέα ύλη της φυσικής και τα ταξινόμησα στις υποενότητες του διδακτικού βιβλίου .Συνολικά έδειξα 91 ολιγόλεπτα βίντεο [Υπάρχουν μεταξύ άλλων πειράματα επίδειξης από το MIT Department of Physics, Technical Service Group, τα οποία έχουν διάρκεια 1-2 min και είναι πολύ χρήσιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης υπάρχουν πειράματα που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αν και βοηθούν στην κατανόηση της διδακτέας ύλης, ( τοποθέτηση μπαλονιών σε υγρό άζωτο για την παρουσίαση του νόμου Gay-Lussac, η ταυτόχρονη πτώση σφυριού και φτερού στη σελήνη κλπ). ] http://www.pde.gr/index.php?topic=23468.0
Τέλος χρησιμοποίησα αρκετά java applets για να κάνω εξομοίωση (π.χ. http://www.falstad.com/gas/)
Δυστυχώς το μάθημα της φυσικής  όπως γίνεται στην χώρα μας  δεν έχει αρκετά πειράματα ούτε συνδέει τους φυσικούς νόμους με εφαρμογές. Προσωπικά προσπαθώ να κεντρίσω το ενδιαφέρον των μαθητών με εφαρμογές.
Ζήτησα του χρόνου να βρεθώ σε πρωινό λύκειο και εκεί θα ήθελα να ασχοληθώ και με τα projects

β)Προσωπικά ανανεώθηκα που μπήκα στην εκπαίδευση διότι ασχολήθηκα με κάτι νέο.
Επίσης έχω την εκπαίδευση σε πολύ μεγάλη υπόληψη διότι αν θέλεις να κάνεις μια κοινωνία καλύτερη αρχίζεις από την παιδεία.

γ) Ζω σε ημιτροπικό παραδεισένιο  κοσμικό νησί (Ρόδος) και κάνω μπάνια από  τον Απρίλιο μέχρι το Νοέμβριο. Τα πρωινά τα αφιερώνω στον εξάχρονο γιο μου.  Η ενασχόληση με τα παιδαγωγικά με βοήθησε να γίνω καλύτερος πατέρας. Τα χρήματα  που παίρνω από την εκπαίδευση (1400) είναι τα μισά από αυτά  μου έδιναν πριν χρόνια στην ρομποτική εταιρεία. Ζύγισα της  προτεραιότητες μου και πήρα της αποφάσεις μου. Ο χρόνος που πέρασα με τον γιό μου είναι ανεκτίμητος. Σίγουρα τα χρήματα είναι λίγα και αν δεν είχα την ακίνητη περιουσία που μου δίνει εισόδημα από νοίκια μπορεί να έπαιρνα άλλη απόφαση. Οπότε δεν το βλέπω σαν ψιλοκατάντια όπως αναφέρθηκε από συνάδελφο   που φυσικά δεν ξέρει όλα τα δεδομένα.
/offtopic=off


Η φυσική είναι υπέροχη με φοβερές τεχνολογικές εφαρμογές (π.χ.
α)  Με εκφόρτιση πυκνωτή στέλνουν  βολίδα 1kgr σε 200+ χιλιόμετρα http://www.youtube.com/watch?v=4OqlTXwLG40&feature=related
β) Με επαγωγή λιώνεις μέταλλα σε δευτερόλεπτα http://www.youtube.com/watch?v=l7fArOvXhQY
γ) Με πίεση νερού κόβεις  ατσάλι >δέκα εκατοστά http://www.youtube.com/watch?v=iq8lMGoSLt0
)


Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εν τέλει Στράτο, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, θεωρώ εξαιρετικά ψωνίστικο να παραθέτεις ολόκληρο κατεβατό με τα προσόντα σου, και άλλο ένα με όλα τα "θαυμαστά" που έχεις κάνει ως τώρα στις τάξεις των λυκείων, όταν ούτε σου ζητήθηκε από κανέναν, ούτε έχει σχέση με το θέμα του topic και πόσο μάλλον όταν ούτως ή άλλως κανείς εδώ μέσα δεν μπορεί να διασταυρώσει αν ισχύουν. Τόσα χρόνια στα fora, πρώτη φορά βλέπω τέτοια αυτόβουλη, εκτεταμένη και προφανώς αναίτια αυτοπροβολή. Υποθέτω ότι και η ταπεινότητα είναι ανάμεσα στα προσόντα ενός καλού εκπαιδευτικού.

Υ.Γ. Με πολύ λιγότερα από 1400 ευρώ το μήνα μεγαλώνουν τα παιδιά τους η πλειοψηφία των ελλήνων, και πολλοί από αυτούς χωρίς την πολυτέλεια του να εισπράττουν άλλα εισοδήματα. Άρα κομματάκι προκλητικό το σχόλιο και για τα εισοδήματα και την ακίνητη περιουσία σου. Και σε κάθε περίπτωση, κρίμα που δεν παρέθεσες και το Ε9 σου όπως έκανες και με το βιογραφικό σου. Παράλειψη από μέρους σου...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2011, 08:08:37 πμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος StratosK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Εν τέλει Στράτο, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, θεωρώ εξαιρετικά ψωνίστικο να παραθέτεις ολόκληρο κατεβατό με τα προσόντα σου, και άλλο ένα με όλα τα "θαυμαστά" που έχεις κάνει ως τώρα στις τάξεις των λυκείων, όταν ούτε σου ζητήθηκε από κανέναν, ούτε έχει σχέση με το θέμα του topic και πόσο μάλλον όταν ούτως ή άλλως κανείς εδώ μέσα δεν μπορεί να διασταυρώσει αν ισχύουν. Τόσα χρόνια στα fora, πρώτη φορά βλέπω τέτοια αυτόβουλη, εκτεταμένη και προφανώς αναίτια αυτοπροβολή. Υποθέτω ότι και η ταπεινότητα είναι ανάμεσα στα προσόντα ενός καλού εκπαιδευτικού.

Υ.Γ. Με πολύ λιγότερα από 1400 ευρώ το μήνα μεγαλώνουν τα παιδιά τους η πλειοψηφία των ελλήνων, και πολλοί από αυτούς χωρίς την πολυτέλεια του να εισπράττουν άλλα εισοδήματα. Άρα κομματάκι προκλητικό το σχόλιο και για τα εισοδήματα και την ακίνητη περιουσία σου. Και σε κάθε περίπτωση, κρίμα που δεν παρέθεσες και το Ε9 σου όπως έκανες και με το βιογραφικό σου. Παράλειψη από μέρους σου...


Άσε εγώ λέω τα τρελά ψέματα άμα αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα.   8)
Τα link με  τα βίντεο όμως που έβαλα τα θεωρείς μη χρήσιμα(?)  ;)
βρήκες χρόνο να δεις [ Με επαγωγή λιώνεις μέταλλα σε δευτερόλεπτα http://www.youtube.com/watch?v=l7fArOvXhQY
γ) Με πίεση νερού κόβεις  ατσάλι >δέκα εκατοστά http://www.youtube.com/watch?v=iq8lMGoSLt0]]

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν είπα ότι λες ψέμματα και ούτε αυτό θα με έκανε να νιώθω καλύτερα. Την ανάγκη σου για αυτοπροβολή και την ανουσιότητα όλου αυτού σχολίασα. Τα video όχι, δεν πρόλαβα να τα δώ.

Y.Γ. Τα είδα τα video. Παρατήρηση 1: Ατυχής επιλογη το toccata και fuga για μουσική επένδυση στην επαγωγή. Παρατήρηση 2: Το δεύτερο βίντεο δεν δείχνει ουσιαστικά την κοπή του μετάλλου από το νερό και αν δεν υπήρχε ο τίτλος δεν θα ήταν καν κατανοητό το τι δείχνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2011, 08:45:55 πμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος StratosK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Δεν είπα ότι λες ψέμματα και ούτε αυτό θα με έκανε να νιώθω καλύτερα. Την ανάγκη σου για αυτοπροβολή και την ανουσιότητα όλου αυτού σχολίασα. Τα video όχι, δεν πρόλαβα να τα δώ.

Y.Γ. Τα είδα τα video. Παρατήρηση 1: Ατυχής επιλογη το toccata και fuga για μουσική επένδυση στην επαγωγή. Παρατήρηση 2: Το δεύτερο βίντεο δεν δείχνει ουσιαστικά την κοπή του μετάλλου από το νερό και αν δεν υπήρχε ο τίτλος δεν θα ήταν καν κατανοητό το τι δείχνει.


Ποιά είναι η ειδικότητα σου?  :)

ΥΓ
α) στο αρχικό μου post ανέφερα μόνο εκείνα τα στοιχεία που μου δίνουν προτεραιότητα στην ανάθεση των projects (και το νήμα είναι “Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" – Προτεραιότητα”)   ;)
β) Ε, στο ψιλοκατάντια  θεώρησα ότι έπρεπε να απαντήσω.  ;D
γ) >>>Μήπως μπέρδεψες το φόρουμ με.... ιστοσελίδα πολυεθνικής εταιρείας, που αναζητά διευθυντικά τεχνικά στελέχη με διαγαλιαξιακού επιπέδου μισθό ?
Οχι δεν τα μπέρδεψα  μια τέτοια ιστοσελίδα είναι εδώ ;D
(Researcher – Predictive Modelling, Quantitative Trading Group, New York c. $250-$350K+ Linked to ex
  http://www.quantfinancejobs.com/jobdetails.asp?dbid=&guid=&JobID=10786)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν είπα ότι λες ψέμματα και ούτε αυτό θα με έκανε να νιώθω καλύτερα. Την ανάγκη σου για αυτοπροβολή και την ανουσιότητα όλου αυτού σχολίασα. Τα video όχι, δεν πρόλαβα να τα δώ.

Y.Γ. Τα είδα τα video. Παρατήρηση 1: Ατυχής επιλογη το toccata και fuga για μουσική επένδυση στην επαγωγή. Παρατήρηση 2: Το δεύτερο βίντεο δεν δείχνει ουσιαστικά την κοπή του μετάλλου από το νερό και αν δεν υπήρχε ο τίτλος δεν θα ήταν καν κατανοητό το τι δείχνει.


Ποιά είναι η ειδικότητα σου?  :)

ΥΓ
α) στο αρχικό μου post ανέφερα μόνο εκείνα τα στοιχεία που μου δίνουν προτεραιότητα στην ανάθεση των projects (και το νήμα είναι “Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" – Προτεραιότητα”)   ;)
β) Ε, στο ψιλοκατάντια  θεώρησα ότι έπρεπε να απαντήσω.  ;D
γ) >>>Μήπως μπέρδεψες το φόρουμ με.... ιστοσελίδα πολυεθνικής εταιρείας, που αναζητά διευθυντικά τεχνικά στελέχη με διαγαλιαξιακού επιπέδου μισθό ?
Οχι δεν τα μπέρδεψα  μια τέτοια ιστοσελίδα είναι εδώ ;D
(Researcher – Predictive Modelling, Quantitative Trading Group, New York c. $250-$350K+ Linked to ex
  http://www.quantfinancejobs.com/jobdetails.asp?dbid=&guid=&JobID=10786)
Προτεραιότητα στην ανάθεση των project δίνει και ένα απλό, ταπεινό μεταπτυχιακό. Και πάντως εδώ γινόταν θεωρητική συζήτηση για το τι μπορεί να εξασφαλίζει την ανάθεση στη διδασκαλία των project, δεν μπαίνει ο καθένας μας για να παραθέσει τα προσόντα του λες και εδώ θα γίνει καμία αξιολόγηση και κρίση και ούτε ζητήθηκε τίποτα τέτοιο. Εκεί που θα μας ζητηθούν, θα τα καταθέσουμε.
Και ξαναρωτάω, η επιμόρφωση στα project τι ακριβώς θα σου προσφέρει; Δεν θέλω να σε ταράξω αλλά θα μπορούσες να πας και ως επιμορφωτής αντί για επιμορφωμένος, γιατί με μαθηματική ακρίβεια από τους συγκεκριμένους επιμορφωτές που θα έχεις δεν πρόκειται να πάρεις τίποτα περισσότερο από αυτά που ήδη έχεις. Είναι σαν να έχει κάποιος το Proficiency και πηγαίνει να παρακολουθήσει επιμόρφωση στο Lower.

weakforce

  • Επισκέπτης
α) Ασχολήθηκα με την εκπαίδευση πριν 7 χρόνια, στα 37 μου. Νιώθω να έχω τρελό κέφι για την διδασκαλία. Με το που διορίστηκα με τοποθέτησαν σε εσπερινό λύκειο. Θεώρησα ότι είναι πρόκληση να κάνεις του μαθητές να ενδιαφερθούν για τη φυσική. [...]

Ζήτησα του χρόνου να βρεθώ σε πρωινό λύκειο και εκεί θα ήθελα να ασχοληθώ και με τα projects

β)Προσωπικά ανανεώθηκα που μπήκα στην εκπαίδευση διότι ασχολήθηκα με κάτι νέο.
Επίσης έχω την εκπαίδευση σε πολύ μεγάλη υπόληψη διότι αν θέλεις να κάνεις μια κοινωνία καλύτερη αρχίζεις από την παιδεία.

γ) Ζω σε ημιτροπικό παραδεισένιο  κοσμικό νησί (Ρόδος) και κάνω μπάνια από  τον Απρίλιο μέχρι το Νοέμβριο. Τα πρωινά τα αφιερώνω στον εξάχρονο γιο μου.  Η ενασχόληση με τα παιδαγωγικά με βοήθησε να γίνω καλύτερος πατέρας. Τα χρήματα  που παίρνω από την εκπαίδευση (1400) είναι τα μισά από αυτά  μου έδιναν πριν χρόνια στην ρομποτική εταιρεία. Ζύγισα της  προτεραιότητες μου και πήρα της αποφάσεις μου. Ο χρόνος που πέρασα με τον γιό μου είναι ανεκτίμητος. Σίγουρα τα χρήματα είναι λίγα και αν δεν είχα την ακίνητη περιουσία που μου δίνει εισόδημα από νοίκια μπορεί να έπαιρνα άλλη απόφαση. Οπότε δεν το βλέπω σαν ψιλοκατάντια όπως αναφέρθηκε από συνάδελφο   που φυσικά δεν ξέρει όλα τα δεδομένα.
[...]


Θα το ξαναπώ και εδώ:

Αν σκεφτόντουσταν όλοι όπως εσείς... ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος.

Και αντιδρούν έτσι... επειδή "ενοχλείτε"....

Καλή σας συνέχεια  8)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θες να μας τεκμηριώσεις weakforce ποιός ενοχλείτε και γιατί; Αμφισβήτησε άραγε κανείς την επιστημονική επάρκεια του συναδέλφου ή απλά σχολίασε την προφανή ανάγκη του να την διαλαλεί;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2011, 10:00:40 πμ από Green »

weakforce

  • Επισκέπτης
Θες να μας τεκμηριώσεις weakforce ποιός ενοχλείτε και γιατί; Αμφισβήτησε άραγε κανείς την επιστημονική επάρκεια του συναδέλφου ή σχολίασε την προφανή ανάγκη του να την διαλαλεί;
΄


Αμφισβητώ εγώ προσωπικά τις προθέσεις που του καταλογίζονται ότι έγινε προσπάθεια να "αυτο-προβληθεί".
Αλλά για να το θέσουμε πιο γενικά:

Και αρνούμαι αυτό το "μίζερο" ότι στην Εκπ/ση δεν της αξίζουν να την υπηρετούν άνθρωποι με ηυξημένα προσόντα.

Το ότι κάποιος βάζει στην άκρη την ατομική πορεία - κοινωνική καταξίωση και αποφασίζει να ξεκινήσει από την βάση και στην τελική να προσφέρει στην "μάχιμη" εκπ/ση δεν νομίζω ότι αποτελεί λόγο για υπονοούμενα περί ανουσιότητας.

Άσε και για το μπαράζ υποδείξεων "και γιατί δεν.... μα έπρεπε να πας εκεί" και "πας χαμένος"....

Η έκθεση των τυπικών προσόντων έγινε για να ανέβει λίγο ο πήχης... Πόσες φορές έχετε καθήσει σε επιμορφωτικά έδρανα και δεν έχετε αισθανθεί ότι γνωρίζετε περισσότερα από τους επιμορφωτές σας; Ως τέτοια έπρεπε να εκληφθεί η απαρρύθμιση των τυπικών προσόντων των συναδέλφων και όχι ως φίλαυτη στάση.


Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θες να μας τεκμηριώσεις weakforce ποιός ενοχλείτε και γιατί; Αμφισβήτησε άραγε κανείς την επιστημονική επάρκεια του συναδέλφου ή σχολίασε την προφανή ανάγκη του να την διαλαλεί;
΄


Αμφισβητώ εγώ προσωπικά τις προθέσεις που του καταλογίζονται ότι έγινε προσπάθεια να "αυτο-προβληθεί".
Αλλά για να το θέσουμε πιο γενικά:

Και αρνούμαι αυτό το "μίζερο" ότι στην Εκπ/ση δεν της αξίζουν να την υπηρετούν άνθρωποι με ηυξημένα προσόντα.

Το ότι κάποιος βάζει στην άκρη την ατομική πορεία - κοινωνική καταξίωση και αποφασίζει να ξεκινήσει από την βάση και στην τελική να προσφέρει στην "μάχιμη" εκπ/ση δεν νομίζω ότι αποτελεί λόγο για υπονοούμενα περί ανουσιότητας.

Άσε και για το μπαράζ υποδείξεων "και γιατί δεν.... μα έπρεπε να πας εκεί" και "πας χαμένος"....

Η έκθεση των τυπικών προσόντων έγινε για να ανέβει λίγο ο πήχης... Πόσες φορές έχετε καθήσει σε επιμορφωτικά έδρανα και δεν έχετε αισθανθεί ότι γνωρίζετε περισσότερα από τους επιμορφωτές σας; Ως τέτοια έπρεπε να εκληφθεί η απαρρύθμιση των τυπικών προσόντων των συναδέλφων και όχι ως φίλαυτη στάση.
Δεν είπα ποτέ ότι άνθρωποι με προσόντα δεν μπορούν να ασχοληθούν με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το σχόλιο μου πήγαινε στην ανάγκη να υπογραμμιστούν τα προσόντα, οπότε εύλογη είναι και η αντίδραση «μα είναι πολλά για να καταλήξει κάποιος σε μία τάξη λυκείου». Γιατί φοβάμαι ότι η όλη δημοσιοποίση του βιογραφικού έγινε ακριβώς για να επισημάνει αυτή την υπερβολή και να προκαλέσει τις αντίστοιχες αντιδράσεις.

Όσον αφορά αυτή καθεαυτή την προβολή των προσόντων του καθενός, φοβάμαι ότι κάνεις ατυχείς συγκρίσεις ανόμοιων περιστάσεων. Καταρχάς, αν κάτσω σε κάποια έδρανα και αισθανθώ ότι γνωρίζω περισσότερα από τους επιμορφωτές, τότε θα έχω κάνει λάθος επιλογή επιμόρφωσης. Πόσο μάλλον σε αυτή την περίπτωση που εξαρχής είναι προφανές ότι η συγκεκριμένη επιμόρφωση δεν έχει να προσφέρει τίποτα επιπλέον σε κάποιον με αυτή την προϋπηρεσία.

Σε κάθε περίπτωση, εδώ είναι ένα forum εκπαιδευτικών, που συζητιούνται θέματα που τους απασχολούν, ούτε επιμορφωτικό σεμινάριο είναι, ούτε έκθεση βιογραφικών, ούτε διαγωνισμός προσόντων. Ως εκ τούτου δεν έχει κανείς να αποδείξει τίποτα σε κανένα συνάδελφο. Άρα ποιος πήχης να ανέβει εδώ μέσα και για ποιο λόγο; Συναγωνιζόμαστε σε κάτι; Υποθέτω ότι η απαρίθμηση των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών μας κατακτήσεων γίνεται είτε όταν αναζητούμε εργασία, είτε εν πάσει περιπτώσει όταν μας ζητείται να το κάνουμε. Δεν συμβαίνει τίποτα από τα δύο εδώ μέσα.
Αυτή είναι η δική μου θέση και τελειώνει εδώ η κουβέντα από μέρους μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2011, 10:32:35 πμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος farmas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απέχοντας από όσα λέγονται παραπάνω, θα ήθελα να αναφέρω κάποιες πληροφορίες που έχω για το συγκεκριμένο μάθημα (πιθανόν να έχουν αναφερθεί και πιο πάνω, τις πληροφορίες τις έχω από επιμορφωτή και εννοείται ότι όλα ακόμα υπόκεινται σε αναθεώρηση - οπότε μην πέσετε να με φάτε):
το μάθημα θα το διδάσκουν δύο άτομα σε συνεργασία. θα δημιουργούνται τόσα τμήματα για project, όσα είναι τα τμήματα της α΄λυκείου συν ακόμα ένα(δηλαδή 1 project,που θα το διδάσκουν δύο καθηγητές, θα προσφέρεται σε ένα τμήμα και μόνο). Άρα σε μεγάλα σχολεία θα το πάρουν αρκετοί καθηγητές το μάθημα.Οι μαθητές θα επιλέγουν ποιο project θέλουν να διδαχτούν.
ο σύλλογος στην αρχή της χρονιάς θα αποφασίσει για το ποια project θα διδακτούν. προτεραιότητα θα έχουν οι συνάδελφοι που διδάσκουν και κάποιο άλλο αντικείμενο στην α λυκείου. Επίσης το project κάποια πρέπει να έχει σχέση και με τα όσα διδάσκονται οι μαθητές στην α λυκείου. (μια είναι η λέξη κλειδί - διαθεματικότητα)
Αυτά προς το παρόν.
παρεμπιπτόντως υπεύθυνος για τo αναλυτικό πρόγραμμα των project είναι ο Ματσαγγούρας.οπότε όποιος θέλει να δει προς τα πού πάει το πράγμα, ας δει τα βιβλία του

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όποιες και αν είναι οι ειδικότητες των δύο διδασκόντων σε μία τάξη, πως είναι δυνατών να καλύπτουν όλο το εύρος των προτεινόμενων αντικειμένων για project;  Aν είναι μία φιλόλογος και ένας μαθηματικός πως θα διαχειριστούν ένα περιβαλλοντικό θέμα, πχ για την διαχείριση ενός οικοσυστήματος ή ένα θέμα για τη υγεία; Εκτός αν προσφερθούν στους μαθητές θέματα που άπτονται μόνο των ειδικοτήτων των συγκεκριμένων διδασκόντων, οπότε πρακτικά δεν θα ισχύει ότι οι μαθητές έχουν δικαίωμα επιλογής από διάφορες θεματικές ενότητες.
Επίσης αν όλοι οι μόνιμοι έχουν πλήρες ωράριο στα μαθήματα της ειδικότητας τους, οπότε πρέπει να κληθούν αναπληρωτές για να αναλάβουν τη διδασκαλία των project, ποιές ειδικότητες θα ζητήσουν;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2011, 10:57:12 πμ από Green »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 524

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.