0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που λες. Στο μόνο που διαφωνώ είναι σ' αυτό που λες για το ότι θα πρέπει να επιβλέπονται από κατόχους μεταπτυχιακών σπουδών. Δεν ξέρω βέβαια για κάθε σχολή στην Ελλάδα τι γίνεται, αλλά ερευνητικές εργασίες έχουν ως απαραίτητη προυπόθεση για τη λήψη πτυχίου πολλές σχολές ακόμα και σχολές των ΤΕΙ (π.χ πτυχιακές στα ΤΕΙ ή διπλωματικές στα πολυτεχνεία). Αλλά και ακόμα και οι καθηγητές που δεν έχουν κάνει στη ζωή τους κάποια ερευνητική εργασία δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να μπορέσουν να αναλάβουν τέτοιο έργο (μετά ίσως και από κάποιου είδους επιμόρφωση). Μη μεγαλοποιούμε κάποιες καταστάσεις ρε παιδιά...
Ξεκινάει επιμόρφωση σε κάποιους νομούς για την ερευνητική εργασία. όσοι την παρακολουθήσουν σαφως και θα έχουν προτεραιότητα.αυτό που λέτε για την προτεραιότητα σε σχέση με τα μεταπτυχιακά έχει κάποια βάση όμως θέλω να προσθέσω πως κάποιες σχολές όπως το Φυσικό του ΑΠΘ απαιτούσαν από τους φοιτητές στα εργαστηριακά μαθήματα, ένα κάθε εξάμηνο, να δίνουν εργασίες ολοκληρωμένες κάθε εβδομάδα για κάθε εργαστηριακή άσκηση. Φαντάζομαι πως και άλλα τμήματα θα το είχαν αυτό. Νομίζω πως θα δώσουν προτεραιότητα στους ενημερωμένους εκπαιδευτικούς, όσους δηλαδή ενδιαφέρονται για σεμινάρια και επιμορφώσεις. Βέβαια σε επίπεδο συλλόγου πως θα καθορίζεται αυτό? Φαντάζομαι πως πρώτα οι πε19-20 θα συμπληρώνουν ωράριο με την ερευνητική εργασία.
Τι το ψάχνουμε; Προτεραιότητα στους γεωπόνους!
Παράθεση από: ioanol στις Μάιος 22, 2011, 08:02:27 πμΞεκινάει επιμόρφωση σε κάποιους νομούς για την ερευνητική εργασία. όσοι την παρακολουθήσουν σαφως και θα έχουν προτεραιότητα.αυτό που λέτε για την προτεραιότητα σε σχέση με τα μεταπτυχιακά έχει κάποια βάση όμως θέλω να προσθέσω πως κάποιες σχολές όπως το Φυσικό του ΑΠΘ απαιτούσαν από τους φοιτητές στα εργαστηριακά μαθήματα, ένα κάθε εξάμηνο, να δίνουν εργασίες ολοκληρωμένες κάθε εβδομάδα για κάθε εργαστηριακή άσκηση. Φαντάζομαι πως και άλλα τμήματα θα το είχαν αυτό. Νομίζω πως θα δώσουν προτεραιότητα στους ενημερωμένους εκπαιδευτικούς, όσους δηλαδή ενδιαφέρονται για σεμινάρια και επιμορφώσεις. Βέβαια σε επίπεδο συλλόγου πως θα καθορίζεται αυτό? Φαντάζομαι πως πρώτα οι πε19-20 θα συμπληρώνουν ωράριο με την ερευνητική εργασία.Το ίδιο συμβαίνει και στο Φυσικό του ΕΚΠΑ, όπου μάλιστα τα εργαστήρια είναι περισσότερα από κάθε τμήμα Φυσικής στην Ελλάδα. Αλλά, κακά τα ψέματα, οι εργασίες από αυτά τα εργαστήρια συνήθως είναι μια τυπική αγγαρεία για τον φοιτητή και δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο εφαρμόστηκε. Οπότε, δεν μπορεί να αποτελεί επιχείρημα. Από την άλλη.. πολλά τμήματα (όπως και το Φυσικό Αθήνας), έχουν υποχρεωτική την πτυχιακή/διπλωματική εργασία, ενώ άλλα - αν δεν κάνω λάθος - έχουν επιλογή μεταξύ πτυχιακής εργασίας ή επιπλέον 1-2 μαθημάτων. Τέλος, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, ξέρω μεταπτυχιακά (ειδικά σε ορισμένες χώρες εξωτερικού) όπου η πτυχιακή/διπλωματική εργασία δεν υπάρχει καν! Και φυσικα, για το επίπεδο ενός σχολικού μαθήματος τύπου "ερευνητική εργασία" (καμία σχέση με τον βαρύγδουπο τίτλο..) αρκεί μια κατάλληλη επιμόρφωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών.
Περιμένω να δω τί θα μας πουν στην επιμόρφωση 27-28/6/2011. Έχω μεγάλο κέφι να αναλάβω project.ΥΓΕίμαι Π04.01. PhD στη φυσική υψηλών ενεργειών, co author σε 114 πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένα. Ιντερνετ απo τo 1989. Πολυετή εργασία στη βασική έρευνα (φυσικός υψηλών ενεργειών στο CERN) και στην εφαρμοσμένη έρευνα (project manager στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ρομποτικής εταιρείας, Επιστημονικός υπεύθυνος σε έργα που συνχρηματοδοτούνται από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Συμμετοχή στα διεθνή PMB (Project management board) των έργων με δυνατότητες διαπραγμάτευσης. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε C++. ) . Δεκαετής εμπειρία: α) Στη μελέτη στατιστικών δεδομένων με την χρησιμοποίηση Η/Υ,β) Στην ανάπτυξη και κατασκευή συστημάτων data acquisition
Παράθεση από: StratosK στις Ιούνιος 25, 2011, 08:46:22 μμΠεριμένω να δω τί θα μας πουν στην επιμόρφωση 27-28/6/2011. Έχω μεγάλο κέφι να αναλάβω project.ΥΓΕίμαι Π04.01. PhD στη φυσική υψηλών ενεργειών, co author σε 114 πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένα. Ιντερνετ απo τo 1989. Πολυετή εργασία στη βασική έρευνα (φυσικός υψηλών ενεργειών στο CERN) και στην εφαρμοσμένη έρευνα (project manager στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ρομποτικής εταιρείας, Επιστημονικός υπεύθυνος σε έργα που συνχρηματοδοτούνται από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Συμμετοχή στα διεθνή PMB (Project management board) των έργων με δυνατότητες διαπραγμάτευσης. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε C++. ) . Δεκαετής εμπειρία: α) Στη μελέτη στατιστικών δεδομένων με την χρησιμοποίηση Η/Υ,β) Στην ανάπτυξη και κατασκευή συστημάτων data acquisitionσόρρυ κιόλας αλλά με τοσα προσόντα προτίμησες τη Δευτεροβάθμια Ελληνική Εκπαίδευση; wow!!! Στην Βρετανία θα εκαναν "κρα" να σε προσλάβουν οπουδήποτε...
Eντάξει Στράτο, δεν ζητήσαμε το βιογραφικό σου. Και αν θες τη γνώμη μου, ψιλοκατάντια άνθρωπος με διδακτορικό και την προυπηρεσία σου, αντί να στραφεί στην έρευνα, να πάει σε λύκειο για να διδάσκει το project σε 15χρονα που θα παραδώσουν τις ίδιες αγορασμένες τυποιημένες εργασίες στο τέλος της χρονιάς, και όλα αυτά για 1.000 ευρώ το μήνα.Υ.Γ. Μετά από όλα αυτά, αν ισχύουν, πας στην επιμόρφωση του Υπουργείου να επιμορφωθείς σε τί και από ποιούς; Έχεις μήπως υπόψη σου;
Mάλλον έχουμε ξεχάσει ότι ο χώρος της εκπαίδευσης.... είναι "κλίση" και όχι τελευταία επιλογή. Δηλαδή όποιος έχει τόσα ηυξημένα προσόντα...πρέπει "να περάσει και να μην ακουμπήσει" τον χώρο;