*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 73041 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

xaan

  • Επισκέπτης
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που λες. Στο μόνο που διαφωνώ είναι σ' αυτό που λες για το ότι θα πρέπει να επιβλέπονται από κατόχους μεταπτυχιακών σπουδών. Δεν ξέρω βέβαια για κάθε σχολή στην Ελλάδα τι γίνεται, αλλά ερευνητικές εργασίες έχουν ως απαραίτητη προυπόθεση για τη λήψη πτυχίου πολλές σχολές ακόμα και σχολές των ΤΕΙ (π.χ πτυχιακές στα ΤΕΙ ή διπλωματικές στα πολυτεχνεία). Αλλά και ακόμα και οι καθηγητές που δεν έχουν κάνει στη ζωή τους κάποια ερευνητική εργασία δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να μπορέσουν να αναλάβουν τέτοιο έργο (μετά ίσως και από κάποιου είδους επιμόρφωση). Μη μεγαλοποιούμε κάποιες καταστάσεις ρε παιδιά...

Eλπίζω να μην υπάρχουν στη Β/θμια καθηγητές που "δεν έχουν κάνει στη ζωή τους κάποια ερευνητική εργασία", όπως γράφεις. Σε κάθε περίπτωση, όμως, αυτό που είναι λογικό και δίκαιο είναι ότι ανάμεσα σ' όσους έχουν κάνει να υπάρχει πρόταξη για τους καθηγητές - κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc. και Ph.D) σπουδών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Τι το ψάχνουμε; Προτεραιότητα στους γεωπόνους!  ;D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος ioanol

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 181
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε0401
    • Προφίλ
Ξεκινάει επιμόρφωση σε κάποιους νομούς για την ερευνητική εργασία. όσοι την παρακολουθήσουν σαφως και θα έχουν προτεραιότητα.
αυτό που λέτε για την προτεραιότητα σε σχέση με τα μεταπτυχιακά έχει κάποια βάση όμως θέλω να προσθέσω πως κάποιες σχολές όπως το Φυσικό του ΑΠΘ απαιτούσαν από τους φοιτητές στα εργαστηριακά μαθήματα, ένα κάθε εξάμηνο, να δίνουν εργασίες ολοκληρωμένες κάθε εβδομάδα για κάθε εργαστηριακή άσκηση. Φαντάζομαι πως και άλλα τμήματα θα το είχαν αυτό.
Νομίζω πως θα δώσουν προτεραιότητα στους ενημερωμένους εκπαιδευτικούς, όσους δηλαδή ενδιαφέρονται για σεμινάρια και επιμορφώσεις. Βέβαια σε επίπεδο συλλόγου πως θα καθορίζεται αυτό?
Φαντάζομαι πως πρώτα οι πε19-20 θα συμπληρώνουν ωράριο με την ερευνητική εργασία.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Ξεκινάει επιμόρφωση σε κάποιους νομούς για την ερευνητική εργασία. όσοι την παρακολουθήσουν σαφως και θα έχουν προτεραιότητα.
αυτό που λέτε για την προτεραιότητα σε σχέση με τα μεταπτυχιακά έχει κάποια βάση όμως θέλω να προσθέσω πως κάποιες σχολές όπως το Φυσικό του ΑΠΘ απαιτούσαν από τους φοιτητές στα εργαστηριακά μαθήματα, ένα κάθε εξάμηνο, να δίνουν εργασίες ολοκληρωμένες κάθε εβδομάδα για κάθε εργαστηριακή άσκηση. Φαντάζομαι πως και άλλα τμήματα θα το είχαν αυτό.
Νομίζω πως θα δώσουν προτεραιότητα στους ενημερωμένους εκπαιδευτικούς, όσους δηλαδή ενδιαφέρονται για σεμινάρια και επιμορφώσεις. Βέβαια σε επίπεδο συλλόγου πως θα καθορίζεται αυτό?
Φαντάζομαι πως πρώτα οι πε19-20 θα συμπληρώνουν ωράριο με την ερευνητική εργασία.

Το ίδιο συμβαίνει και στο Φυσικό του ΕΚΠΑ, όπου μάλιστα τα εργαστήρια είναι περισσότερα από κάθε τμήμα Φυσικής στην Ελλάδα. Αλλά, κακά τα ψέματα, οι εργασίες από αυτά τα εργαστήρια συνήθως είναι μια τυπική αγγαρεία για τον φοιτητή και δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο εφαρμόστηκε. Οπότε, δεν μπορεί να αποτελεί επιχείρημα. Από την άλλη.. πολλά τμήματα (όπως και το Φυσικό Αθήνας), έχουν υποχρεωτική την πτυχιακή/διπλωματική εργασία, ενώ άλλα - αν δεν κάνω λάθος - έχουν επιλογή μεταξύ πτυχιακής εργασίας ή επιπλέον 1-2 μαθημάτων. Τέλος, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, ξέρω μεταπτυχιακά (ειδικά σε ορισμένες χώρες εξωτερικού) όπου η πτυχιακή/διπλωματική εργασία δεν υπάρχει καν! Και φυσικα, για το επίπεδο ενός σχολικού μαθήματος τύπου "ερευνητική εργασία" (καμία σχέση με τον βαρύγδουπο τίτλο..) αρκεί μια κατάλληλη επιμόρφωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xaan

  • Επισκέπτης
Τι το ψάχνουμε; Προτεραιότητα στους γεωπόνους!  ;D

Mάλλον δεν θα κατάλαβες καλά: μιλάμε για την ερευνητική εργασία στο ΓΕΝΙΚΟ Λύκειο, όχι στα ΕΠΑΛ (γεωπόνοι).
Αν έχεις άποψη για την Ε.Ε. στο (γενικό) Λύκειο, γράψτην. Για τα ΕΠΑΛ (γεωπόνοι, κλπ) κάνε υπομονή, παρουσιάζεται οσονούπω το νομοσχέδιο.

xaan

  • Επισκέπτης
Ξεκινάει επιμόρφωση σε κάποιους νομούς για την ερευνητική εργασία. όσοι την παρακολουθήσουν σαφως και θα έχουν προτεραιότητα.
αυτό που λέτε για την προτεραιότητα σε σχέση με τα μεταπτυχιακά έχει κάποια βάση όμως θέλω να προσθέσω πως κάποιες σχολές όπως το Φυσικό του ΑΠΘ απαιτούσαν από τους φοιτητές στα εργαστηριακά μαθήματα, ένα κάθε εξάμηνο, να δίνουν εργασίες ολοκληρωμένες κάθε εβδομάδα για κάθε εργαστηριακή άσκηση. Φαντάζομαι πως και άλλα τμήματα θα το είχαν αυτό.
Νομίζω πως θα δώσουν προτεραιότητα στους ενημερωμένους εκπαιδευτικούς, όσους δηλαδή ενδιαφέρονται για σεμινάρια και επιμορφώσεις. Βέβαια σε επίπεδο συλλόγου πως θα καθορίζεται αυτό?
Φαντάζομαι πως πρώτα οι πε19-20 θα συμπληρώνουν ωράριο με την ερευνητική εργασία.

Το ίδιο συμβαίνει και στο Φυσικό του ΕΚΠΑ, όπου μάλιστα τα εργαστήρια είναι περισσότερα από κάθε τμήμα Φυσικής στην Ελλάδα. Αλλά, κακά τα ψέματα, οι εργασίες από αυτά τα εργαστήρια συνήθως είναι μια τυπική αγγαρεία για τον φοιτητή και δεν εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο εφαρμόστηκε. Οπότε, δεν μπορεί να αποτελεί επιχείρημα. Από την άλλη.. πολλά τμήματα (όπως και το Φυσικό Αθήνας), έχουν υποχρεωτική την πτυχιακή/διπλωματική εργασία, ενώ άλλα - αν δεν κάνω λάθος - έχουν επιλογή μεταξύ πτυχιακής εργασίας ή επιπλέον 1-2 μαθημάτων. Τέλος, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, ξέρω μεταπτυχιακά (ειδικά σε ορισμένες χώρες εξωτερικού) όπου η πτυχιακή/διπλωματική εργασία δεν υπάρχει καν! Και φυσικα, για το επίπεδο ενός σχολικού μαθήματος τύπου "ερευνητική εργασία" (καμία σχέση με τον βαρύγδουπο τίτλο..) αρκεί μια κατάλληλη επιμόρφωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών.

Η πρόταξη στην ερευνητική εργασία για κάποιους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να υπακούει σε συγκεκριμένους επιστημονικούς και παιδαγωγικούς κανόνες και υπό αυτή την έννοια θεωρείται αυτονόητη η πρόταξη στην Ε.Ε. των κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών. Αυτό ισχύει σ΄όλο τον πολιτισμένο κόσμο. (και ας αφήσουμε κατά μέρος τη περιπτωσιολογία - αυτοί δεν κάνανε έρευνα στο πανεπιστήμιο, οι άλλοι κάνανε - γιατί υπάρχουν και χειρότερα, όπως να το κάνουν στο Λύκειο Ιστορία - με α' ανάθεση, παρακαλώ....-  άτομα που στο πρόγραμμα σπουδών τους δεν περιλαμβανόταν ούτε μια ώρα Ιστορία... Και, φυσικά, όλα αυτά θα πρέπει ν' αλλάξουν με τις νέες αναθέσεις). 

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
ΕΠΑΛ, πονεμένη ιστορία... Σαν τα ΤΕΙ κι αυτά, δημιουργήθηκαν σε κάθε χωριό και χωριουδάκι για να νοικιάζουν τα σπίτια τους οι ντόπιοι στους καθηγητές. Ως επί το πλείστον, δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα στους μαθητές, πολλοί από τους οποίους έχουν αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες. Το λέω, γιατί δίδαξα σε μαθητές ΕΠΑΛ. Αλλά για τα ΕΠΑΛ ας ανοίξει ένα νέο θέμα, όταν έρθει η ώρα. Αν και είναι επείγον θέμα!

xaan

  • Επισκέπτης
Για την επιλογή - συμμετοχή συναδέλφων στα σενιμάρια που θα διεξαχθούν στις 27-28/6 στα κατά τόπους ΠΕΚ για την Ερευνητική Εργασία στο Νέο Λύκειο, προσμετράται η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (Μ.Sc. και Ph.D), τόσο για τους επιμορφούμενους, όσο και για τους επιμορφωτές.

Συνεπώς θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητο ότι για τις σχετικές Α΄αναθέσεις στο Λύκειο θα πρέπει να προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί (εννοείται απασών των ειδικοτήτων) που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (Μ.Sc. - Ph.D).

* Επίσης, κατά τη γνώμη μου, αναφορικά με τις B΄αναθέσεις στο ίδιο αντικείμενο (project), στους εκπαιδευτικούς για τους οποίους εκ του νόμου (αλλά και της στοιχειώδους λογικής) απαιτείται να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση (ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ17, ΠΕ18 και ΠΕ19), θα πρέπει (για ευνόητους παιδαγωγικούς λόγους) να προτάσσονται οι κάτοχοι σχετικών τπιστοποιητικών παιδαγωγικής κατάρτισης (ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ, ΑΣΠΑΙΤΕ, κάτοχοι δευτέρου πτυχίου  καθηγητικής σχολής, κλπ.).   

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2011, 04:43:03 μμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος StratosK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Περιμένω να δω τί θα μας πουν στην επιμόρφωση 27-28/6/2011. Έχω μεγάλο κέφι να αναλάβω project.

ΥΓ
Είμαι Π04.01.
 PhD στη φυσική  υψηλών ενεργειών, co author σε 114 πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε  επιστημονικά περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένα. Ιντερνετ απo τo 1989.
  Πολυετή εργασία στη βασική έρευνα (φυσικός υψηλών ενεργειών στο CERN) και στην εφαρμοσμένη έρευνα (project manager στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ρομποτικής εταιρείας, Επιστημονικός υπεύθυνος σε έργα που συνχρηματοδοτούνται  από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Συμμετοχή στα διεθνή  PMB (Project management board) των έργων με δυνατότητες διαπραγμάτευσης. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε C++.  ) . Δεκαετής  εμπειρία: α) Στη μελέτη στατιστικών δεδομένων με την χρησιμοποίηση Η/Υ,
β) Στην ανάπτυξη και κατασκευή συστημάτων data acquisition


Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Περιμένω να δω τί θα μας πουν στην επιμόρφωση 27-28/6/2011. Έχω μεγάλο κέφι να αναλάβω project.

ΥΓ
Είμαι Π04.01.
 PhD στη φυσική  υψηλών ενεργειών, co author σε 114 πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε  επιστημονικά περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένα. Ιντερνετ απo τo 1989.
  Πολυετή εργασία στη βασική έρευνα (φυσικός υψηλών ενεργειών στο CERN) και στην εφαρμοσμένη έρευνα (project manager στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ρομποτικής εταιρείας, Επιστημονικός υπεύθυνος σε έργα που συνχρηματοδοτούνται  από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Συμμετοχή στα διεθνή  PMB (Project management board) των έργων με δυνατότητες διαπραγμάτευσης. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε C++.  ) . Δεκαετής  εμπειρία: α) Στη μελέτη στατιστικών δεδομένων με την χρησιμοποίηση Η/Υ,
β) Στην ανάπτυξη και κατασκευή συστημάτων data acquisition

σόρρυ κιόλας αλλά με τοσα προσόντα προτίμησες τη Δευτεροβάθμια Ελληνική Εκπαίδευση; wow!!! Στην Βρετανία θα εκαναν "κρα" να σε προσλάβουν οπουδήποτε...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Eντάξει Στράτο, δεν ζητήσαμε το βιογραφικό σου. Και αν θες τη γνώμη μου, ψιλοκατάντια άνθρωπος με διδακτορικό και την προυπηρεσία σου, αντί να στραφεί στην έρευνα, να πάει σε λύκειο για να διδάσκει το project σε 15χρονα που θα παραδώσουν τις ίδιες αγορασμένες τυποιημένες εργασίες στο τέλος της χρονιάς, και όλα αυτά για 1.000 ευρώ το μήνα.

Υ.Γ. Μετά από όλα αυτά, αν ισχύουν, πας στην επιμόρφωση του Υπουργείου να επιμορφωθείς σε τί και από ποιούς; Έχεις μήπως υπόψη σου;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2011, 09:22:08 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Περιμένω να δω τί θα μας πουν στην επιμόρφωση 27-28/6/2011. Έχω μεγάλο κέφι να αναλάβω project.

ΥΓ
Είμαι Π04.01.
 PhD στη φυσική  υψηλών ενεργειών, co author σε 114 πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε  επιστημονικά περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένα. Ιντερνετ απo τo 1989.
  Πολυετή εργασία στη βασική έρευνα (φυσικός υψηλών ενεργειών στο CERN) και στην εφαρμοσμένη έρευνα (project manager στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ρομποτικής εταιρείας, Επιστημονικός υπεύθυνος σε έργα που συνχρηματοδοτούνται  από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Συμμετοχή στα διεθνή  PMB (Project management board) των έργων με δυνατότητες διαπραγμάτευσης. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε C++.  ) . Δεκαετής  εμπειρία: α) Στη μελέτη στατιστικών δεδομένων με την χρησιμοποίηση Η/Υ,
β) Στην ανάπτυξη και κατασκευή συστημάτων data acquisition


σόρρυ κιόλας αλλά με τοσα προσόντα προτίμησες τη Δευτεροβάθμια Ελληνική Εκπαίδευση; wow!!! Στην Βρετανία θα εκαναν "κρα" να σε προσλάβουν οπουδήποτε...


Eντάξει Στράτο, δεν ζητήσαμε το βιογραφικό σου. Και αν θες τη γνώμη μου, ψιλοκατάντια άνθρωπος με διδακτορικό και την προυπηρεσία σου, αντί να στραφεί στην έρευνα, να πάει σε λύκειο για να διδάσκει το project σε 15χρονα που θα παραδώσουν τις ίδιες αγορασμένες τυποιημένες εργασίες στο τέλος της χρονιάς, και όλα αυτά για 1.000 ευρώ το μήνα.

Υ.Γ. Μετά από όλα αυτά, αν ισχύουν, πας στην επιμόρφωση του Υπουργείου να επιμορφωθείς σε τί και από ποιούς; Έχεις μήπως υπόψη σου;


Συμφωνώ απόλυτα με bitch και Green!!!!!!Δεν είναι τόσο το διδακτορικό, διότι πολλοί εκπαιδευτικοί στην εποχή μας έχουν διδ. Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι το σύνολο του βιογραφικού!!!!!Μήπως μπέρδεψες το φόρουμ με.... ιστοσελίδα πολυεθνικής εταιρείας, που αναζητά διευθυντικά τεχνικά στελέχη με διαγαλιαξιακού επιπέδου.... μισθό;;;;;;!!!!!!!! Και σωστά ρωτά ο Green σε τι ακριβώς περιμένεις να επιμορφωθείς;;!!!

weakforce

  • Επισκέπτης
Mάλλον έχουμε ξεχάσει ότι ο χώρος της εκπαίδευσης.... είναι "κλίση"
και όχι τελευταία επιλογή. Δηλαδή όποιος έχει τόσα ηυξημένα προσόντα...
πρέπει "να περάσει και να μην ακουμπήσει" τον χώρο;

Είναι τιμητικό θεωρώ... και διόλου ευκαταφρόνητο.

Συνάδελφε από εμένα πολλά συγχαρητήρια. Τιμάς τον κλάδο
στο μέτρο που η επιλογή σου έγινε συνειδητά.

Αλλά και ένεκα των περίεργων καιρών που διανύουμε να έγινε,
(αδυναμία της Ελλάδας να αξιοποιήσει τα παιδιά της)
ελπίζω να φανούν "έξυπνοι" οι ιθύνοντες και να αξιοποιήσουν
τα προσόντα σου.


Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Mάλλον έχουμε ξεχάσει ότι ο χώρος της εκπαίδευσης.... είναι "κλίση"
και όχι τελευταία επιλογή. Δηλαδή όποιος έχει τόσα ηυξημένα προσόντα...
πρέπει "να περάσει και να μην ακουμπήσει" τον χώρο;



μα δε λέμε κάτι διαφορετικό! Αλλα όταν κάποιος έχει φτάσει να δουλέψει στο cern και να έχει μερικές δεκάδες δημοσιευσεις σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά σημαίνει πως προσανατολιζεται στην έρευνα και όχι στην διδασκαλία. Ή έστω όχι στη διδασκαλία στην ελληνική β/θμια!! Για όνομα του Θεου - ένα τέτοιο μυαλό πάει εντελώς χαμένο γιατί η ελληνική εκπ/ση έτσι όπως είναι δομημένη, δεν παρεχει καμία πρόκληση και δεν τροφοδοτεί καμια φιλοδοξία! 
Δε γίνεται να έχεις επενδύσει σε χρόνο, χρήμα και πνευματική εργασία και μετά να επικαλείσαι ως "κλίση' την ελληνική β/θμια. Γιατί όχι κάπου αλλού λοιπόν; σε κάποιο από τα international schools ας πούμε, σε κάποιο κολλέγιο, ακόμα ακόμα και στο διεθνές ελληνικό πανεπιστήμιο ( με έδρα τη θεσσαλονίκη για όσους δεν ξέρουν)... η επιλογή δημόσιο γυμνάσιο/γελ/επαλ φαντάζει στα μάτια μου πολύ φτωχή...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.