*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 72873 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 01, 2011, 10:37:00 πμ »

Μεράκι να υπάρχει και όλα γίνονται. Με ή χωρίς υπολογιστές με ή χωρίς βιβλιοθήκες ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Κάποτε είχαμε μόνο μολύβι και χαρτί, βγάλε φωτογραφία, ζωγράφισε, φτιάξε ένα λεύκωμα, πλάσε. Μπορείς να κάνεις χιλιάδες πράγματα αρκεί να πάρεις το θέμα στα μέτρα σου.

Μην ήμαστε μίζεροι. Το μάθημα αυτό του project κανονικά έπρεπε να είναι ΜΕΡΟΣ κάθε αντικειμένου. Είναι οι γνωστές διαθεματικές. Αλλά επειδή ο Έλληνας εκπαιδευτικός (στην πλειονότητα του) δεν έχει ακόμα την κουλτούρα της συνεργασίας και του "επαναστατικού" αυτού εργαλείου το υπουργείο το έκανε ΜΑΘΗΜΑ ! Οπότε θα εκπαιδευτούν και οι εκπαιδευτικοί !

Τους παραδέχομαι ! μακάρι να είχαν και άλλες τέτοιες ιδέες. Το σωστό πρέπει να λέγεται

Νομίζω ότι κάνεις λάθος...\Δεν μιλά το υπουργείο για τέτοοια project, τα οπο΄πια μπορούν να γίνουν (και ως νηπιαγωγός έχω κάνει πααααρα πολλά), αλλά για ερευνητική εργασία. Η ερευνητική εργασία προϋποθέτει έρευνα. Η έρευνα προϋποθέτει πηγές και μέσα.....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Project
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:24:37 »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 01, 2011, 12:10:24 μμ »
Το ερώτημα είναι με τόσο μεγάλο εύρος θεμάτων για τα project, ποιές ειδικότητες θα αναλάβουν το μάθημα.

Οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 και μόνο...  ;D ;D ;D

Ή καλύτερα οι ΠΕ0Χ, όπου χ η λύση της εξίσωσης χ**2 -6χ +8 = 0...

μοναχοφάηδες, η καλύτερη εξίσωση για το ΠΕ0Χ είναι ή χ-3=0 άντε για να είμαι και μεγαλόψυχος η
χ**3-10χ**2+30χ-24=0

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 01, 2011, 12:54:27 μμ »
Αν και προς τη σωστή - θεωρητικά- κατεύθυνση , πιστεύω ότι το όλο θέμα του project , επειδή εδώ είναι Ελλάδα , θα καταλήξει να είναι ένα τεράστιο εμπορικό "πάρτυ" όπου φροντιστήρια θα πουλάνε εργασίες , οι "παλιοί" μαθητές θα πουλάνε τις εργασίες τους στους "νέους" κ.ο.κ...

Το θέμα είναι να υπάρχει συνεχής παρακολούθηση της εξέλιξης της εργασίας από τον επιβλέποντα καθηγητή και θα ήταν καλή ιδέα κάποιες από τις εργασίες -μετά από κλήρωση - να παρουσιάζονταν από τους μαθητές ενώπιον των καθηγητών και συμμαθητών τους. Έτσι τουλάχιστον θα μπαίναν στη διαδικασία να μάθουν κάποια πράγματα για το θέμα της εργασίας τους..

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Project
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 01, 2011, 05:34:29 μμ »

ρε παιδιά μάθημα είναι, θα δουλεύουν όλοι μαζί και με τον εκπαιδευτικό την ώρα του μαθήματος. Άρα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογεί συνέχεια αν δουλεύουν ποιοι δουλεύουν και τι κάνει ο καθένας. Άλλωστε είναι ομαδικές εργασίες, δεν παίζει απατεωνιά. Μια χαρά το βλέπω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Project. Αναθέσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:24:37 »

xaan

  • Επισκέπτης
Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:49:02 μμ »
Ρόλο «κλειδί» στην αξιολόγηση του μαθητή στο Λύκειο -συνεπώς και στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση- θα έχει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ο νέος θεσμός της Ερευνητικής Εργασίας.

Αναφορικώς με το θέμα της ανάθεσης (δηλ. ποιοί κλάδοι / καθηγητές θα προηγούνται στη καθοδήγηση των μαθητών και τη βαθμολόγηση της εργασίας) ακούγεται ότι θα διεξαχθούν σεμινάρια, αλλά σε κάθε περίπτωση προτεραιότητα θα έχουν οι εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών (Ph.D και Μ.Sc.) τίτλων σπουδών.

http://eleftherianet.blogspot.com/2011/04/blog-post_02.html
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2012, 12:25:23 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Και μόνο το γεγονός ότι εξαγγέλλει την Ερευνητική Εργασία χωρίς να την προσδιορίζει, φανερώνει την προχειρότητα της όλης κατάστασης. Πάλι περίπτωση Αρσένη μου θυμίζει όλο αυτό. Καλά, νομίζετε ότι όλοι όσοι έχουν ένα μεταπτυχιακό έχουν κάνει και έρευνα; Αν εννοείτε, χρήση βιβλιογραφίας, έχουν κάνει αναγκαστικά. Αλλά όχι και διεξαγωγή έρευνας.
Και τι θα γίνει αν σε ένα σχολείο μεταπτυχιακό έχει μόνο ο μαθηματικός και δυο φιλόλογοι; Θα δεχτούν οι άλλοι να παρακαμφθούν και να αναλάβουν αυτοί; Και πού θα βρει ο ο μαθητής στα νησιά και την επαρχία την βιβλιογραφία; Ερωτήματα που προκύπτουν, αλλά απάντηση δεν θα πάρουμε... Σήμερα διάβαζα ότι η Αννούλα προετοιμάζεται για το υπ. Οικονομίας....

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Όποιος διαβάσει το κείμενο της παρουσίασης για το "νέο λύκειο" θα διαπιστώσει ότι στο
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/to_neo_lykeio_110330.doc
στο μεγαλύτερο μέρος του είναι απλά έκθεση ιδεών.
Τίποτα συγκεκριμένο για την βαρύτητα,την εκπόνηση και τον τρόπο αξιολόγησης της ερευνητικής εργασίας.
Φοβάμαι ότι στο τέλος θα την κάνουν τα "πουλάκια" την εργασία(δηλ. όλοι εκτός από τους μαθητές).
Αλλάξαμε λίγο τα ονόματα των κατευθύνσεων, καμία αναφορά σε βελτίωση των εργαστηρίων (ή υποχρεωτική συμμετοχή των μαθητών σε αυτά) αφού θέλουμε να αντιγράψουμε και το εξωτερικό. Και φυσικά αστείοι οι τίτλοι "εμβάθυνση" στο τάδε μάθημα. Και φυσικά στο "νέο λύκειο" τα επαγγελματικά δεν έχουν καμία τύχη (οπότε βλέπω ότι έρχεται η ώρα τους ;) ). Τουλάχιστον δεν πείραξε τα θρησκευτικά γιατί υπάρχει Θεός και βλέπει  8)
Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν αναφέρει τίποτα ουσιαστικό για την εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστήμια και πόσο σημαντικός θα είναι ο ρόλος τους σε όλη την διαδικασία αξιολόγησης.
Όλα την τελευταία στιγμή μέχρι να έρθει ο επόμενος να κάνει την δική του μεταρρύθμιση. :)

 

xaan

  • Επισκέπτης
Και μόνο το γεγονός ότι εξαγγέλλει την Ερευνητική Εργασία χωρίς να την προσδιορίζει, φανερώνει την προχειρότητα της όλης κατάστασης. Πάλι περίπτωση Αρσένη μου θυμίζει όλο αυτό. Καλά, νομίζετε ότι όλοι όσοι έχουν ένα μεταπτυχιακό έχουν κάνει και έρευνα; Αν εννοείτε, χρήση βιβλιογραφίας, έχουν κάνει αναγκαστικά. Αλλά όχι και διεξαγωγή έρευνας.
Και τι θα γίνει αν σε ένα σχολείο μεταπτυχιακό έχει μόνο ο μαθηματικός και δυο φιλόλογοι; Θα δεχτούν οι άλλοι να παρακαμφθούν και να αναλάβουν αυτοί; Και πού θα βρει ο ο μαθητής στα νησιά και την επαρχία την βιβλιογραφία; Ερωτήματα που προκύπτουν, αλλά απάντηση δεν θα πάρουμε... Σήμερα διάβαζα ότι η Αννούλα προετοιμάζεται για το υπ. Οικονομίας....

Kανείς δεν ζητεί την "παράκαμψη" κανενός. Αυτό που ζητείται είναι να τεθούν κάποιοι κανόνες. (Αν εσύ νομίζεις ότι θα πρέπει να έχουν προτεραιότητα οι μη κάτοχοι μεταπτυχιακού, δικαίωμά σου... Ολοι κρινόμαστε για τις απόψεις μας... Το θέμα είναι να μπούν κανόνες - για όλους.)

xaan

  • Επισκέπτης
Όποιος διαβάσει το κείμενο της παρουσίασης για το "νέο λύκειο" θα διαπιστώσει ότι στο
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/to_neo_lykeio_110330.doc
στο μεγαλύτερο μέρος του είναι απλά έκθεση ιδεών.
Τίποτα συγκεκριμένο για την βαρύτητα,την εκπόνηση και τον τρόπο αξιολόγησης της ερευνητικής εργασίας.
Φοβάμαι ότι στο τέλος θα την κάνουν τα "πουλάκια" την εργασία(δηλ. όλοι εκτός από τους μαθητές).
Αλλάξαμε λίγο τα ονόματα των κατευθύνσεων, καμία αναφορά σε βελτίωση των εργαστηρίων (ή υποχρεωτική συμμετοχή των μαθητών σε αυτά) αφού θέλουμε να αντιγράψουμε και το εξωτερικό. Και φυσικά αστείοι οι τίτλοι "εμβάθυνση" στο τάδε μάθημα. Και φυσικά στο "νέο λύκειο" τα επαγγελματικά δεν έχουν καμία τύχη (οπότε βλέπω ότι έρχεται η ώρα τους ;) ). Τουλάχιστον δεν πείραξε τα θρησκευτικά γιατί υπάρχει Θεός και βλέπει  8)
Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν αναφέρει τίποτα ουσιαστικό για την εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστήμια και πόσο σημαντικός θα είναι ο ρόλος τους σε όλη την διαδικασία αξιολόγησης.
Όλα την τελευταία στιγμή μέχρι να έρθει ο επόμενος να κάνει την δική του μεταρρύθμιση. :)

Είναι αστείο να λέγεται (έστω ως αστείο) ότι "τα θρησκευτικά δεν τα πείραξε γιατί υπάρχει Θεός και βλέπει". Το μάθημα των Θρησκευτικών τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον έχει εξελιχθεί και στη χώρα μας σε μάθημα εγγραμματοσύνης , δηλ.  θρησκευτικής (όχι εκκλησιαστικής!)αγωγής και διδάσκεται όπως διδάσκεται σ'  όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου.   

Αποσυνδεδεμένος stellousi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και εγώ συμφωνώ για τα Θρησκευτικά. Η μείωση πάντως σε μια ώρα στη Β' Λυκείου και η μετατροπή σε επιλεγόμενο στη Γ' επιφέρει ισχυρό "πείραγμα " στα Θρησκευτικά. Και θέλω να θέσω και το εξής ερώτημα: Τα τελευταία χρόνια το μάθημα αυτό έχει εξελιχθεί περισσότερο από ότι νομίζουν οι συνάδελφοι . Οι περισσότεροι Θεολόγοι είναι πολύ ενημερωμένοι , ανοικτοί και προσπαθούν να κάνουν τη διδακτική ώρα όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρουσα. Είτε μας αρέσει είτε όχι είναι το μοναδικό μάθημα που προσπαθεί να δώσει κάποιες βασικές αρχές στα παιδιά μας για να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και να ενεργούν στη καθημερινή τους ζωή "ηθικά" δηλαδή με γνώμονα το καλό όλων των συνανθρώπων τους και όχι το προσωπικό συμφέρον , σκεπτικό που μας οδήγησε στη σημερινή κατάντια μας ως έθνος. Αν αυτό παψει να υφίσταται τι είδους ανθρώπους θα προσφέρει το σχολείο στην κοινωνία; Ανθρώπους που θα νοιάζονται μόνο για το χρήμα, την προσωπική ευημερία και για τίποτα άλλο; Και πόση δυστυχία θα προκαλούν οι άνθρωποι αυτοί γύρω τους ; Βλέπετε ως πρόσφατο παράδειγμα τον Στρος Καν.

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Και εγώ συμφωνώ για τα Θρησκευτικά. Η μείωση πάντως σε μια ώρα στη Β' Λυκείου και η μετατροπή σε επιλεγόμενο στη Γ' επιφέρει ισχυρό "πείραγμα " στα Θρησκευτικά. Και θέλω να θέσω και το εξής ερώτημα: Τα τελευταία χρόνια το μάθημα αυτό έχει εξελιχθεί περισσότερο από ότι νομίζουν οι συνάδελφοι . Οι περισσότεροι Θεολόγοι είναι πολύ ενημερωμένοι , ανοικτοί και προσπαθούν να κάνουν τη διδακτική ώρα όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρουσα. Είτε μας αρέσει είτε όχι είναι το μοναδικό μάθημα που προσπαθεί να δώσει κάποιες βασικές αρχές στα παιδιά μας για να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και να ενεργούν στη καθημερινή τους ζωή "ηθικά" δηλαδή με γνώμονα το καλό όλων των συνανθρώπων τους και όχι το προσωπικό συμφέρον , σκεπτικό που μας οδήγησε στη σημερινή κατάντια μας ως έθνος. Αν αυτό παψει να υφίσταται τι είδους ανθρώπους θα προσφέρει το σχολείο στην κοινωνία; Ανθρώπους που θα νοιάζονται μόνο για το χρήμα, την προσωπική ευημερία και για τίποτα άλλο; Και πόση δυστυχία θα προκαλούν οι άνθρωποι αυτοί γύρω τους ; Βλέπετε ως πρόσφατο παράδειγμα τον Στρος Καν.

Η λογική της αποηθικοποίησης των υπολοίπων μαθημάτων από το μόνο μάθημα όπως λες που διδάσκει ηθική και αγάπη
στέκει στο Ιράν και στα φονταμενταλιστικού τύπου καθεστώτα. Από που συνάγεις ότι όοολοι οι υπόλοιποι
διδάσκουν για χρήμα και Στροσκανισμό;
Καλύτερα να ενημερωθείς πριν αφορίσεις τις Επιστήμες (το κεφαλαίο έχει τη διεθνή σημασία που αποδίδεται στον όρο)...

Αρκετά με το δεσμά στο παπαδαριό που θέλουν να επιβάλλουν κάποιοι εν έτει 2011 ...

Να μη σχολιάσω άλλο το "χωρίς Θρησκευτικά θα , θα , θα "

με συγχωρείτε για το off-topic.

Σχετικά με τις εργασίες είναι δόκιμο και λογικό να έχουν προτεραιότητα καθηγητές με αυξημένα τυπικά προσόντα,
ειδικά μεταπτυχιακούς τίτλους που τεκμαίρουν και έρευνα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
    Το γεγονός ότι 3 μήνες πριν από την έναρξη του Νέου (χα χα χα!) Λυκείου ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αυτό το επίμαχο θέμα  είναι ενδεικτικό των προθέσεών τους. Πάρτε ως πρόσφατο παράδειγμα τις αποσπάσεις: Πολύ μπλα-μπλα και από υλοποίηση μηδέν. Πού είναι η μοριοδότηση, πού είναι το ένα, πού είναι το άλλο; Πολύ φοβάμαι ότι το ίδιο θα γίνει και με την ερευνητική εργασία. Ένας από τους λόγους για τους οποίους η ερευνητική εργασία δεν μπορεί να προχωρήσει είναι ή έλλειψη βιβλιοθηκών. Και όταν λέω βιβλιοθήκες, δεν εννοώ σωρούς βιβλίων ατάκτως ερριμμένων... Πόσα σχολεία στην χώρα μας διαθέτουν οργανωμένες βιβλιοθήκες;   
    Σε ό,τι αφορά την ανάθεση, οι εργασίες πρέπει να επιβλέπονται από κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, που έχουν γράψει και μια εργασία στην ζωή τους. Ωστόσο, δεν θυμάμαι να διευκρινίζεται πουθενά πόσες ώρες θα "χρεώνεται" ο εκπαιδευτικός που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες. Θα πρέπει να καθορίζεται ο μέγιστος αριθμός εργασιών τις οποίες θα μπορεί να επιβλέπει ένας καθηγητής... Και μετά ξύπνησα....

Αποσυνδεδεμένος dimitris9

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που λες. Στο μόνο που διαφωνώ είναι σ' αυτό που λες για το ότι θα πρέπει να επιβλέπονται από κατόχους μεταπτυχιακών σπουδών. Δεν ξέρω βέβαια για κάθε σχολή στην Ελλάδα τι γίνεται, αλλά ερευνητικές εργασίες έχουν ως απαραίτητη προυπόθεση για τη λήψη πτυχίου πολλές σχολές ακόμα και σχολές των ΤΕΙ (π.χ πτυχιακές στα ΤΕΙ ή διπλωματικές στα πολυτεχνεία). Αλλά και ακόμα και οι καθηγητές που δεν έχουν κάνει στη ζωή τους κάποια ερευνητική εργασία δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να μπορέσουν να αναλάβουν τέτοιο έργο (μετά ίσως και από κάποιου είδους επιμόρφωση). Μη μεγαλοποιούμε κάποιες καταστάσεις ρε παιδιά...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Έχεις δίκιο. Δεν έλαβα υπ' όψιν τις διπλωματικές σε προπτυχιακό επίπεδο. Λάθος μου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159459
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 309
Σύνολο: 322

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.