*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 79563 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

xaan

  • Επισκέπτης
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …

1) Δες το "ολιστικά": η ύπαρξη παιδαγωγικής κατάρτσης για κάποιον εκπαιδευτικό τεχνικής ειδικότητας θα πρέπει να θεωρείται (ειδικά όταν μιλάμε για Project) συνθήκη εκ των ων ουκ άνευ (δεν φαντάζομαι να υπάρχει εκπαιδευτικός που να θεωρεί ήσσονος σημασίας ζήτημα τη παιδαγωγική κατάρτιση κάποιου που θέλει ν΄ασχοληθεί με Project) για όλους (όλες τις τεχνικές ειδικότητες, όπως το προβλέπει ο νόμος).

2) Η επιλογή θέματος εκ μέρους των μαθητών είναι πρωτεύον θέμα. Θα πρέπει όμως οι μαθητές να ξέρουν και με ποιόν έχουν να κάνουν, τι ειδικότητας είναι ο καθηγητής, τι προσόντα (επιστημονική εξειδίκευση έχει) κλπ., ούτως ώστε να κρίνουν ελεύθερα και απροκατάληπτα γι΄ αυτό που κατά βάσιν τους ενδιαφέρει: τη γνωστική και παιδαγωγική ωφέλειά τους.

3) Η δικά σου πρόταση για το ποιός εκπαιδευτικός θα πρέπει να προηγείται στην ανάθεση του Project ποιά είναι;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 29, 2011, 10:44:13 am από xaan »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
αντε και μπαίνει ο παραπάνω κανόνας, δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, αφού αν σε ένα σχολείο με 3 25αρια τμήματα δημιουργηθούν 4 18αρια τμήματα περίπου, θα χρειάζονται 8 καθηγητές διαφορετικής ειδικότητας. Κανένας δε μπορεί να αναλάβει πάνω από 1 τμήμα, δε βγαίνει και στο πρόγραμμα του σχολείου. Συνεπώς σε ένα σύλλογο 20 ατόμων χρειάζονται 8 καθηγητές και μάλιστα κατα προτεραιότητα αυτοί που διδάσκουν στην Α λυκείου. Μου φαίνεται ότι θα τσακώνεται ο σύλλογος για το ποιος δε το θέλει όχι ποιός να το πρωτοπάρει!

Από πού προκύπτει αυτό;
Αν ο Α συνάδελφος έχει 2 ώρες project με το Α1, γιατί δεν μπορεί να έχει άλλη 1 ώρα project με το Α2?
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …
Τι θες να μας πεις τώρα fatsoula; Να μείνει χωρίς πρότζεκτ ο δόκτορας και να το πάρει ο ιχθυοκόμος; Γίνονται αυτά τα πράγματα; Είναι απλό, θα πούμε στα παιδιά να αλλάξουν το θέμα της εργασίας!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 29, 2011, 01:11:59 pm από Κυκλάμινο »

xaan

  • Επισκέπτης
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …
Τι θες να μας πεις τώρα fatsoula; Να μείνει χωρίς πρότζεκτ ο δόκτορας και να το πάρει ο ιχθυοκόμος; Γίνονται αυτά τα πράγματα; Είναι απλό, θα πούμε στα παιδιά να αλλάξουν το θέμα της εργασίας!

Tην βρεφοκόμο εκπαιδευτικό, τον μηχανηματά - εκπαιδευτικό, την κομμώτρια εκπαιδευτικό,  γιατί τους αποκλείεις άκαρδο "Κυκλάμινο"; Γιατί;....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλά, ας αφήσουν μερικοί τις εμπάθειες, τις ειρωνίες και τα κόμπλεξ και ας μας ενημερώσουν όσοι παρακολούθησαν το σεμινάριο για τις προτάσεις του υπουργείου περί αναθέσεων του μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.
Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή  8) ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;
Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA  :D

Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος telhina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …
Τι θες να μας πεις τώρα fatsoula; Να μείνει χωρίς πρότζεκτ ο δόκτορας και να το πάρει ο ιχθυοκόμος; Γίνονται αυτά τα πράγματα; Είναι απλό, θα πούμε στα παιδιά να αλλάξουν το θέμα της εργασίας!

Tην βρεφοκόμο εκπαιδευτικό, τον μηχανηματά - εκπαιδευτικό, την κομμώτρια εκπαιδευτικό,  γιατί τους αποκλείεις άκαρδο "Κυκλάμινο"; Γιατί;....
Είμαι βρεφοκόμος και έχω δεύτερο πτυχίο στο Παιδαγωγικό και δύο μεταπτυχιακά, ένα στις Επιστήμες της Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το δεύτερο στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Καποδιστριακό (και στα δύο μπήκα με εξετάσεις). Συνάδελφοι, κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να αναλάβω ερευνητική εργασία/project;
Γιατί κάθε φορά, λόγω των κόμπλεξ που κουβαλάνε κάποιοι/ες, εγώ και άλλοι συνάδελφοι/σσες θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα ειρωνικά σχόλια κάποιων και να απολογούμαστε για τα αυτονόητα;

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είμαι βρεφοκόμος και έχω δεύτερο πτυχίο στο Παιδαγωγικό και δύο μεταπτυχιακά, ένα στις Επιστήμες της Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το δεύτερο στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Καποδιστριακό (και στα δύο μπήκα με εξετάσεις). Συνάδελφοι, κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να αναλάβω ερευνητική εργασία/project;
Γιατί κάθε φορά, λόγω των κόμπλεξ που κουβαλάνε κάποιοι/ες, εγώ και άλλοι συνάδελφοι/σσες θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα ειρωνικά σχόλια κάποιων και να απολογούμαστε για τα αυτονόητα;
Εσύ που είσαι κάτοχος μεταπτυχιακού γιατί να απολογηθείς; Το πρόβλημα είναι με τους "σκέτους" ΠΕ  ;D ;D

xaan

  • Επισκέπτης
Καλά, ας αφήσουν μερικοί τις εμπάθειες, τις ειρωνίες και τα κόμπλεξ και ας μας ενημερώσουν όσοι παρακολούθησαν το σεμινάριο για τις προτάσεις του υπουργείου περί αναθέσεων του μαθήματος.

Aκούμε τη δική σου πρόταση... Ολοι μπορούμε να συμβάλλουμε, όχι όμως μόνο κρίνοντας, αλλά καταθέτοντας και  μια άποψη, ε;

xaan

  • Επισκέπτης
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.
Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή  8) ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;
Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA  :D

Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.

Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)

xaan

  • Επισκέπτης
Οπότε, για να τα βάλουμε σε μια σειρά, έχουμε την πρόταση για την προτεραιότητα στις αναθέσεις  των projects:
1.   Κάτοχοι Ph.D  (προηγούνται οι απόφοιτοι παιδαγωγικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
2.   Κάτοχοι M.sc.
3.   Σκέτοι ΠΕ με εμπειρία στα projects
4.   Σκέτοι ΠΕ χωρίς εμπειρία στα projects
Τώρα, το ποια θέματα εργασιών θα επιλέξουν οι μαθητές, αυτό είναι δευτερεύον θέμα. Αν π.χ. οι μαθητές ενός λυκείου του Μεσολογγίου επιλέξουν θέμα σχετικό με τις ιχθυοκαλλιέργειες της πόλης τους, θα τους ανακατευθύνουμε προκειμένου να μη "καταντήσει" το μάθημα των ερευνητικών εργασιών να ανατεθεί σε ένα «σκέτο» συνάδελφο, απόφοιτο του τμήματος Ιχθυοκομίας των ΤΕΙ …
Τι θες να μας πεις τώρα fatsoula; Να μείνει χωρίς πρότζεκτ ο δόκτορας και να το πάρει ο ιχθυοκόμος; Γίνονται αυτά τα πράγματα; Είναι απλό, θα πούμε στα παιδιά να αλλάξουν το θέμα της εργασίας!

Tην βρεφοκόμο εκπαιδευτικό, τον μηχανηματά - εκπαιδευτικό, την κομμώτρια εκπαιδευτικό,  γιατί τους αποκλείεις άκαρδο "Κυκλάμινο"; Γιατί;....
Είμαι βρεφοκόμος και έχω δεύτερο πτυχίο στο Παιδαγωγικό και δύο μεταπτυχιακά, ένα στις Επιστήμες της Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το δεύτερο στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Καποδιστριακό (και στα δύο μπήκα με εξετάσεις). Συνάδελφοι, κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να αναλάβω ερευνητική εργασία/project;
Γιατί κάθε φορά, λόγω των κόμπλεξ που κουβαλάνε κάποιοι/ες, εγώ και άλλοι συνάδελφοι/σσες θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα ειρωνικά σχόλια κάποιων και να απολογούμαστε για τα αυτονόητα;

1) Κατ΄αρχήν, και μιας που εδώ μιλάμε για  Ερευνητική Εργασία στην Α' ΓΕΛ, εξήγησέ μας συναδέλφισσα αν είναι (;) δυνατόν κάποιος πτυχιούχος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 30, 2011, 03:04:28 am από xaan »

xaan

  • Επισκέπτης
Είμαι βρεφοκόμος και έχω δεύτερο πτυχίο στο Παιδαγωγικό και δύο μεταπτυχιακά, ένα στις Επιστήμες της Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το δεύτερο στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Καποδιστριακό (και στα δύο μπήκα με εξετάσεις). Συνάδελφοι, κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να αναλάβω ερευνητική εργασία/project;
Γιατί κάθε φορά, λόγω των κόμπλεξ που κουβαλάνε κάποιοι/ες, εγώ και άλλοι συνάδελφοι/σσες θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα ειρωνικά σχόλια κάποιων και να απολογούμαστε για τα αυτονόητα;
Εσύ που είσαι κάτοχος μεταπτυχιακού γιατί να απολογηθείς; Το πρόβλημα είναι με τους "σκέτους" ΠΕ  ;D ;D

"Κυκλάμινο" γιατί θεωρείς ότι μόνο οι βρεφοκόμοι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναλαμβάνουν Ερευνητικές Εργασίες στην Α' τάξη του ΓΕΝΙΚΟΥ Λυκείου; Γιατί εξαιρείς τους νοσηλευτές εκπαιδευτικούς, τους εμποροπλοιάρχους εκπαιδευτικούς, τους ψυκτικούς εκπαιδευτικούς, τις κομμώτριες εκπαιδευτικούς; Γιατί  αποκλείεις αυτές τις ειδικότητες από την Ερευνητική Εργασία στην Α' ΓΕΛ,  άκαρδο "Κυκλάμινο"; Γιατί;....

ΥΓ: Eπισημαίνω ότι η συζήτηση γίνεται για την Ερευνητική Εργασία στο Γενικό Λύκειο. Οι απόψεις μου (ότι είναι παράδοξο να αναλαμβάνουν Ερευνητικές Εργασίες στο ΓΕΛ εκπαιδευτικοί που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ανάθεση μαθημάτων στο ΓΕΛ) ουδεμία διάθεση υποτίμησης περιέχουν για τις τεχνικές ειδικότητες, όπως τινές ευφάνταστοι (θέλουν να) νομίζουν. Τα ίδια ακριβώς θα υποστήριζα εάν επιλεγόνταν ένας θεολόγος (ΠΕ01) ή Φιλόλογος (ΠΕ02) για την ανάληψη της Ερευνητικής Ερευνας πχ. για τη "Χρήση των φωτοβολταϊκών συστημάτων" σ' ένα ΕΠΑΛ. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 30, 2011, 03:19:45 am από xaan »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Αυτή η.. σειρά προτεραιότητας για την ανάθεση των "ερευνητικών" εργασιών, δεν πολυστέκει πρακτικά. Απλά πριμοδοτεί τα επιπλέον πτυχία.
Στην πράξη.. αν π.χ. έχεις έναν με διδακτορικό πάνω σε στοιχειώδη σωματίδια, με γνώσεις C++ και data acquisition κλπ (τυχαία επιλογή  8) ), πως αυτό από μόνο του τον κάνει καλύτερο διδάσκοντα για την εργασία αυτή;
Μην τρελαινόμαστε, εργασίες της πλάκας θα είναι.. δεν έγιναν ξαφνικά τα σχολεία μας NASA, μάλλον MASA  :D

Σημασία έχει αυτός που θα αναλάβει τις "ερευνητικές" εργασίες, να μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά και να καθοδηγεί/βοηθάει τους μαθητές στο θέμα της εργασίας τους. Αν έχει ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που τον βοηθάει σε αυτό, ακόμα καλύτερα, γιατί μάλλον θα έχει περισσότερη εμπειρία στο θέμα. Αλλά και χωρίς αυτό, αν έχει τις βασικές γνώσεις και τη θέληση, σωστή δουλειά θα γίνει.

Πολύ απαξίωση βρε παιδιά στα μεταπτυχιακά, πολύ... (γιατί όμως;)

Καμία απαξίωση. Απλά να θέτουμε τη συζήτηση σε πραγματική βάση και να εξετάζουμε τα θέματα αντικειμενικά και όχι όπως βολεύει τον καθένα.

Υ.Γ. Προσωπικά έχω μεταπτυχιακό  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
στο σχολείο μου η (προσωρινή) ανάθεση έγινε με βάση ποιες ειδικότητες δεν συμπληρώνουν ωράριο.


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182824
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 718
Σύνολο: 734

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.