*

Αποστολέας Θέμα: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές  (Αναγνώστηκε 43299 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #42 στις: Μαΐου 11, 2011, 05:14:26 pm »
Nαι kilbill εδινα τοτε πανεληνιες!

ο TEO FYSIKOS εχει αδικο τουλαχιστον για την περιοδο 85 86 87 88 κτλ
τα πρωτα χρονια των δεσμων στο απολυτηριο γραφοταν ο βαθμος των πανελλαδικων και δεν διναμε
ενδοσχολικες στα 4 αυτα μαθηματα.
εγώ έδωσα το 1991 για πρώτη φορά.
Υ.Γ. Συμπέρασμα τόσα χρόνια μπρος πίσω. Μισά ενδοσχολικά μισά πανελλήνια. Όλα ενδοσχολικά και μετά πανελλήνιες. όλα πανελλήνια.     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:53:01 »

Αποσυνδεδεμένος tamar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
  • Φυσικός Ρ/Η
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #43 στις: Μαΐου 11, 2011, 06:22:46 pm »
Συμφωνώ, και σου λέω την γνώμη μου:

1) Άνθρωπος 18 ετών που θέλει να λέει ότι είναι ( και να είναι στα αλήθεια) ελεύθερος, ΟΦΕΙΛΕΙ να σηκώσει το ανάστημα του έναντι του οποιουδήποτε θέλει να του υποδείξει το αν θα σπουδάσει ή 'όχι ( και αν ναι, το τι θα σπουδάσει). Με αίσθημα σεβασμού για τους γονείς αλλά και αυτοσεβασμού, πρέπει να κάνει αυτό που αγαπά αναλαμβάνοντας ευθύνες για τον εαυτό του.

2) Όποιος θέλει να πάει στο ΤΕΙ του 0,5 , ας μην επιλέξει τον δρόμο των ενδοσχολικών, αλλά τον δρόμο των πανελληνίων, ώστε να πάει στο ΤΕΙ του 0,5 και να "φάει τα λεφτά του Μπαμπά του" ( Γιατί "η δημοκρατική μας κοινωνία", δεν στερεί από κανένα τέκνο της "μέσης τάξης" την ευκαιρία να "ροκανίσει" τα λεφτά των γονιών του καμώνοντας ότι σπουδάζει. Και αυτό, ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ - αναφέρομαι στην πλειοψηφία της κοινωνίας και όχι σε εμάς - ότι "αμβλύνει" τις κοινωνικές ανισότητες. "Κούνια που μας κούναγε" όμως!!!!!!!!!! Η κοινωνική ανισότητα, θρέφεται κυρίως από την αγραμματοσύνη, και αυτή θεριεύει είτε οι αγράμματοι είναι με χαρτί α' Δημοτικού όπως παλαιότερα, είτε με χαρτί ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ όπως σήμερα. Γιατί η αγραμματοσύνη, είναι τελικά ανεξάρτητη των "χαρτιών", και για να αποφευχθεί θέλει μεράκι, αγάπη για το όποιο αντικείμενο, υπομονή και επιμονή - ΚΑΙ ΟΧΙ εύκολες εξετάσεις και βάσεις του 0,5).

Προσωπικά, γι' αυτό συμφωνώ με το να δίνουν ενδοσχολικές για την απόκτηση απολυτηρίου:
Γιατί όποιος δεν θέλει να σπουδάσει ακόμα κάτι, θα έχει την ευκαιρία να μην συμμετέχει σε μια δαπανηρή και ανούσια διαδικασία ( ανούσια αφού δεν θέλει τριτοβάθμιες σπουδές).
Όποιος "δεν τολμά" τώρα να το πει στους γονείς,..... τι να πούμε!
Αν κάποιος δεν θέλει προσωπική ανεξαρτησία, ποτέ δεν θα την αποκτήσει.
Όταν βλέπεις τυρί, ψάξε για τη φάκα....

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #44 στις: Νοεμβρίου 12, 2011, 03:26:39 pm »
με την νέα διαδικασία όπου ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει να μην δώσει πανελλήνιες αλλά να τα δώσει όλα ενδοσχολικά, φαντάζομαι ότι ισχύει η εξεταστική του Σεπτεμβρίου σε περίπτωση που δεν βγάλει μέσο όρο μεγαλύτερο από 9.5. Σωστά;

Ένας μαθητής όμως της Γ που δίνει πανελλήνιες, και τελικά δεν βγάζει μέσο όρο >9.5 τι κάνει;
κρατάει τους προφορικούς του βαθμούς και περιμένει τον επόμενο Ιούνιο να ξαναδώσει πανελλήνιες μήπως και βγάλει το 9.5? αφού πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη δεν υπάρχουν

ή μήπως φοιτά ξανά την Γ Λυκείου ώστε να βελτιώσει τους προφορικούς του βαθμούς, και στο τέλος αποφασίζει πάλι αν θα δώσει πανελλαδικά ή ενδοσχολικά?

μπορεί να δώσει ενδοσχολικά γραπτά τον Σεπτέμβρη στα μαθήματα που δεν έβγαλε πάνω από 9.5 ώστε να πάρει το απολυτήριο και να δώσει και πανελλήνιες την επόμενη χρονιά? (αφού όποιος πάρει απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις μπορεί να δώσει πανελλήνιες την επόμενη όμως χρονιά)

τι από όλα ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #45 στις: Απριλίου 02, 2012, 05:04:32 pm »
Επανέρχομαι στο θέμα για να θέσω ένα ερώτημα:
Σήμερα στο σχολείο ένας μαθητής μας της Γ λυκείου που είχε δηλώσει ότι θα δώσει πανελλήνιες είπε ότι άλλαξε γνώμη και θέλει να δώσει ενδοσχολικές για το απολυτήριο. Γνωρίζετε αν έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τώρα τη δήλωσή του;
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:53:01 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #46 στις: Οκτωβρίου 06, 2017, 02:58:49 pm »
Μια σκέψη...
Πολύ σωστά, και πιστεύω οι περισσότεροι συμφωνείτε, αποδεσμεύτηκε ο βαθμός απολυτηρίου από τις επιδόσεις στις Πανελλήνιες, όπως επίσης, και πολύ σωστά οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές πλέον. Ήταν πολύ "σκληρό", και πιστεύω συμφωνούμε όλοι, οι Πανελλήνιες να είναι υποχρεωτικές για όλους, και ο βαθμός Απολυτηρίου να καθορίζεται από αυτές.

Θέτω τον εξής προβληματισμό μου και θα ήθελα να ακούσω απόψεις.
Αφού οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές, και ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν δίνει Πανελλήνιες, γιατί έχει παραμείνει υποχρεωτικό να ακολουθεί ο μαθητής μια Κατεύθυνση (Προσανατολισμό);
Αφού δεν θα δώσει Πανελλήνιες, γιατί να παρακολουθεί 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού ή 5 ώρες Αρχαία Προσανατολισμού;
Αφού δεν θα  δώσει Πανελλήνιες γιατί να παρακολουθεί 15 ώρες την εβδομάδα μαθήματα κατεύθυνσης, που του είναι αδιάφορα;
Την απορία αυτή μου εκφράζουν, φαντάζομαι και σε εσάς, πολλοί μαθητές. Κύριε, εγώ δεν θα δώσω Πανελλήνιες, γιατί να κάνω 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού που είναι και δύσκολα και εξειδικευμένα;
Και αναρωτιέμαι, δεν θα ήταν πιο χρήσιμο, πιο ωφέλιμο, ένας τέτοιος μαθητής αντί για 5 ώρες αδιάφορες και άχρηστες για αυτόν, να έκανε άλλες 2 ξένες γλώσσες ή άλλα μαθήματα επιλογής κοντά στα ενδιαφέροντά του;

Γνώμη μου, αφού οι Πανελλήνιες έγιναν προαιρετικές, θα έπρεπε να είναι προαιρετικές και οι ομάδες Προσανατολισμού, και να υπάρχει ένας κορμός μαθημάτων πιο κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών που δεν δίνουν Πανελλήνιες.

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτό.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #47 στις: Οκτωβρίου 06, 2017, 03:10:00 pm »
Κρύβε λόγια...Κινδυνεύουν ειδικότητες και έεεεερχονται άλλες...Όπως και "η ώρα του παιδιού".

Θεωρητικά συμφωνώ μαζί σου.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #48 στις: Οκτωβρίου 06, 2017, 03:41:22 pm »
Κατά την άποψή μου, το ζήτημα εδώ αφορά στην ύλη, στο γνωστικό επίπεδο (ας το πω) που κάποιος αναμένεται να έχει τελειώνοντας το λύκειο. Το απολυτήριο αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο γνώσεων. Ο νομοθέτης (αναφέρομαι στην αόριστη αρχή) έχει ορίσει ότι αυτός που αποφοιτεί από το λύκειο, θα πρέπει να γνωρίζει ορισμένα πράγματα. Το αν ο εν δυνάμει απόφοιτος θα επιλέξει να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο -και να διεκδικήσει μία θέση στην τριτοβάθμια- ή όχι, τίθεται στην ευχέρειά του. Επιλογή με βάση την κλίση του καθενός δίνεται από την στιγμή που επιλέγει κατεύθυνση. Αν όμως αντικαταστήσουμε τα κύρια μαθήματα (μαθηματική σκέψη ή γλωσσική κατανόηση) με ιταλικά ας πούμε ή ό,τι άλλο θα ενδιέφερε τα παιδιά (και εδώ θα είχαμε το χάος), τότε το απολυτήριο δεν θα αντιπροσώπευε το ελάχιστο των γνώσεων, αλλά απλώς έναν χρόνο που παρήλθε με κάποιους να "σκίζονται" για να λάβουν το απολυτήριο και άλλους που "περνούσαν ευχάριστα την ώρα τους". Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι το εκπαιδευτικό σύστημά μας είναι το τέλειο, ούτε ότι δεν χρειάζονται μεταρρυθμίσεις προς όφελος των μαθητών και προς ανάδειξη των δυνατοτήτων τους. Απλώς υποστηρίζω ότι οι γνώσεις είναι γνώσεις και κάποιες από αυτές είναι προϋποθετικές για κάποιες άλλες. Δεν θα πρέπει να καλλιεργούμε μαζί με τους μαθητές την ιδέα του "τι μας χρειάζονται αυτά, αφού δεν θα δώσουμε πανελλαδικές", αλλά την ιδέα ότι το σχολείο, ως οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα, ακολουθεί ένα πρόγραμμα σπουδών, το οποίο οφείλουμε να τηρήσουμε αν θέλουμε το απολυτήριο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #49 στις: Οκτωβρίου 07, 2017, 12:43:05 pm »
Κρύβε λόγια...Κινδυνεύουν ειδικότητες και έεεεερχονται άλλες...Όπως και "η ώρα του παιδιού".

Θεωρητικά συμφωνώ μαζί σου.
Ακριβώς, το θέμα είναι τι θέλουμε; Ποιότητα ή ποσότητα; Οι εκπαιδευτικοί θέλουμε φυσικά την ποσότητα γιατί, όπως το είπες, θα κοπουν ειδικότητες και ώρες συναδέλφων αν δούμε την ποιότητα. Παράδειγμα: Το ότι τα τελευταία χρόνια η Α και η

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #50 στις: Οκτωβρίου 09, 2017, 05:56:40 pm »
Μια σκέψη...
Πολύ σωστά, και πιστεύω οι περισσότεροι συμφωνείτε, αποδεσμεύτηκε ο βαθμός απολυτηρίου από τις επιδόσεις στις Πανελλήνιες, όπως επίσης, και πολύ σωστά οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές πλέον. Ήταν πολύ "σκληρό", και πιστεύω συμφωνούμε όλοι, οι Πανελλήνιες να είναι υποχρεωτικές για όλους, και ο βαθμός Απολυτηρίου να καθορίζεται από αυτές.

Θέτω τον εξής προβληματισμό μου και θα ήθελα να ακούσω απόψεις.
Αφού οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές, και ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν δίνει Πανελλήνιες, γιατί έχει παραμείνει υποχρεωτικό να ακολουθεί ο μαθητής μια Κατεύθυνση (Προσανατολισμό);
Αφού δεν θα δώσει Πανελλήνιες, γιατί να παρακολουθεί 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού ή 5 ώρες Αρχαία Προσανατολισμού;
Αφού δεν θα  δώσει Πανελλήνιες γιατί να παρακολουθεί 15 ώρες την εβδομάδα μαθήματα κατεύθυνσης, που του είναι αδιάφορα;
Την απορία αυτή μου εκφράζουν, φαντάζομαι και σε εσάς, πολλοί μαθητές. Κύριε, εγώ δεν θα δώσω Πανελλήνιες, γιατί να κάνω 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού που είναι και δύσκολα και εξειδικευμένα;
Και αναρωτιέμαι, δεν θα ήταν πιο χρήσιμο, πιο ωφέλιμο, ένας τέτοιος μαθητής αντί για 5 ώρες αδιάφορες και άχρηστες για αυτόν, να έκανε άλλες 2 ξένες γλώσσες ή άλλα μαθήματα επιλογής κοντά στα ενδιαφέροντά του;

Γνώμη μου, αφού οι Πανελλήνιες έγιναν προαιρετικές, θα έπρεπε να είναι προαιρετικές και οι ομάδες Προσανατολισμού, και να υπάρχει ένας κορμός μαθημάτων πιο κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών που δεν δίνουν Πανελλήνιες.

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτό.


Αλήθεια, μια και το ανέφερες....υπάρχoυν στατιστικές γι αυτά τα δεδομένα;;; Ξέρουμε γενικώς ότι από τους αποφοίτους που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις εισάγεται ένα 69 με 70% σε αει-τει... θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε, επίσης,  πόσοι/ες απόφοιτοι γελ-επαλ δίνουν εξετάσεις πανελλήνιες και πόσοι/ες όχι...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #51 στις: Οκτωβρίου 09, 2017, 09:59:15 pm »

Αλήθεια, μια και το ανέφερες....υπάρχoυν στατιστικές γι αυτά τα δεδομένα;;; Ξέρουμε γενικώς ότι από τους αποφοίτους που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις εισάγεται ένα 69 με 70% σε αει-τει... θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε, επίσης,  πόσοι/ες απόφοιτοι γελ-επαλ δίνουν εξετάσεις πανελλήνιες και πόσοι/ες όχι...
Όντως αυτό θα είχε ενδιαφέρον!
Όπως και να' χει, ο προβληματισμός μου έχει να κάνει με αυτούς που δεν δίνουν Πανελλήνιες, ως προς τη χρησιμότητα να παρακολουθούν τόσες ώρες εξειδικευμένα και απαιτητικά μαθήματα Προσανατολισμού.

Εδώ, άριστος μαθητής της θετικής, που χτυπάει ιατρική, μου είπε "κύριε, σας πειράζει αυτές τις 5 ώρες Μαθηματικών Προσανατολισμού την εβδομάδα, για τις οποίες δεν καταλαβαίνω γιατί είμαι υποχρεωμένος να τις παρακολουθώ αφού δεν θα δώσω Μαθηματικά στις Πανελλήνιες, εγώ να διαβάζω βιολογία ή φυσική στην ώρα σας;" Αυτό μου το είπε ο σημαιοφόρος του σχολείου!
Φανταστείτε πως νιώθει ένας που δεν θα δώσει καν Πανελλήνιες. Μαρτύριο για αυτόν το σχολείο, ενώ θα μπορούσε να είχε άλλο ενδιαφέρον και χρησιμότητα. Αυτό θέλουμε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182611
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.