*

Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής  (Αναγνώστηκε 237761 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #224 στις: Ιουνίου 28, 2011, 12:07:44 pm »
Θα αναφερθώ  στην τοποθέτηση του/της Nickitol.

Εγώ πιστεύω πως ο νόμος  για τον διορισμό στον δημόσιο μέσω μιας ανεξάρτητης αρχής τον ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή διαγωνισμό ήταν ότι πιο σύγχρονο μπορούσε να φανταστεί κάποιος για το πελατειακό κράτος της Ελλάδας.
Ο Πεπονής μετά την θέσπιση του νόμου αυτού ουσιαστικά αυτοκτόνησε πολιτικά και εξαφανίστηκε «δια του σταυρού» από τους κομματικούς πελάτες του ΠΑΣΟΚ…
Έκτοτε ο νόμος αυτός έχει καταστρατηγηθεί, διαβρωθεί και γενικά έχει δεχτεί πολλές παραποιήσεις χωρίς να αποκαθιστά η πάντοτε «λίγη» δικαστική εξουσία δίκαιο στο πνεύμα του νόμου περί ΑΣΕΠ.

Να έρθουμε τώρα στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ό διαγωνισμός έχει πολλά τρωτά σημεία που επιδέχονται βελτιώσεις. Εγώ παλαιότερα ( διαβούλευση  :P ) εχω τοποθετηθεί κατά του διαγωνισμού και υπερ άλλου τρόπου πρόσληψης. Όμως για όλους ισότιμα και πάλι...
Αναφέρεσαι  απαξιωτικά στον διαγωνισμό και γράφεις πως «αποτελεί την πρόφαση για να επιλεγούν οι πιο άξιοι»
Εγώ θα πω το εξής:

Μέχρι τώρα έχουν διεξαχθεί 6 διαγωνισμοί. Αν κάποιος από τους παλαιότερους δεν έχει γράψει ούτε μια φορά την βάση μετά από σοβαρή προσπάθεια,  αυτό σημαίνει πως υπάρχει υψηλός βαθμός θεωρητικής ανεπάρκειας. Κατανοώ βέβαια τους υποψήφιους που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας και θα έπρεπε να υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα γι’ αυτούς, αλλά κάποιος παλαιότερος μάλλον δεν προσπάθησε αρκετά και εκμεταλλεύτηκε μικροδιευκολύνσεις που προσέφερε το πελατειακό κράτος και πάλι, παρακάμπτοντας άλλους που πάλευαν. Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία αποτέλεσε τον δούρειο ίππο καταστρατήγησης του ΑΣΕΠ…

Κατανοώ τους ηλικιακά μεγαλύτερους που για διάφορους λόγους πολύ καθυστερημένα μπήκαν στο κυνήγι του διορισμού –ανήκω σ’ αυτή την κατηγορία- και πρέπει να ξεπεράσουν πολλές αντικειμενικές δυσκολίες (συντήρηση οικογένειας, λιγότεη μνήμη, πεσβυωπία, πόνοι σην μέση, συνεχής ούρηση λογω προστάτη... ;D )κατά την διάρκεια του διαγωνισμού. Ας απαιτήσουμε τουλάχιστον να ανήκουμε σε κάποια ειδική κατηγορία…Οι νεότεροι ας διαβάσουν και να προσπαθήσουν ισότιμα με τους άλλους…

Αναφορικά με την προϋπηρεσία εγώ έχω διαπιστώσει τα εξής:
Το 90+% της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας που δεν έχει προηγηθεί επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι προϊόν της συναλλαγής του κομματικού κράτους με τους πελάτες του.
Το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά στο Forum.

Πολλοί λένε δεν πρέπει να βλέπουμε αυτά που μας χωρίζουν αλλά αυτά που μας ενώνουν. «Διαίρει και βασίλευε» και άλλες κοινοτυπίες…Συνήθως το λένε κάποιοι  που θίγονται και ζητούν συμπαράσταση.
Εγώ λέω να βλέπουμε ξεκάθαρα αυτά που μας χωρίζουν, αλλά και να αναζητούμε  αυτά που μας ενώνουν.
Και στο βασικό ζητούμενο δεν έχει τοποθετηθεί κανείς.
Η προϋπόθεση της μιας τουλάχιστον επιτυχίας (Μια φορά την

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #225 στις: Ιουνίου 28, 2011, 12:09:04 pm »
Σωστα Landau, και οσο για τους διορισμους προς το παρον μονο ετοιμα σεναρια υπαρχουν στο Υπουργειο για καθε...ενδεχομενο.Ας δουμε λοιπον την εξελιξη της καταστασης της χωρας.

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #226 στις: Ιουνίου 28, 2011, 12:12:06 pm »
nickitol και πάλι πολλα ++++++++++++++++++++++++++
Κάθε σύστημα κάποιους διορίζει- ευννοεί.
Απλά το προηγούμενο σύστημα κάλυπτε το διορισμό εκπ/κων κάθε κατηγορίας κι αυτό ορισμένοι πρέπει να το δεχτείτε και γιατί όχι να το ξεπεράσετε. Αλλωστε το πιστοποιεί κάθε δημοσκόπηση, ακόμη κι αυτή του φόρουμ που μιλάμε.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #227 στις: Ιουνίου 28, 2011, 12:12:47 pm »
Η αλήθεια είναι μία τελικά, και κατά βάθος δεν μπορεί να την αρνηθεί ουδείς:
Ο καθένας ψάχνει τρόπο για να διοριστεί ο ίδιος, οπότε αυτό εξαρτάται από την κατηγορία (ασεπίτης, 24μηνίτης, προϋπηρεσιούχος κλπ) που ανήκει. Όλα τα άλλα, περί αξιοκρατίας.. δικαιοσύνης.. κλπ, είναι να 'χουμε να λέμε!
Ας είμαστε όσο γίνεται ειλικρινείς τουλάχιστον  :)

να συμπληρώσω οτι επειδή τα νούμερα δεν βγαίνουν, έχουν αρχίσει ήδη οι κανιβαλισμοί

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #228 στις: Ιουνίου 28, 2011, 12:20:13 pm »
Η αλήθεια είναι μία τελικά, και κατά βάθος δεν μπορεί να την αρνηθεί ουδείς:
Ο καθένας ψάχνει τρόπο για να διοριστεί ο ίδιος, οπότε αυτό εξαρτάται από την κατηγορία (ασεπίτης, 24μηνίτης, προϋπηρεσιούχος κλπ) που ανήκει. Όλα τα άλλα, περί αξιοκρατίας.. δικαιοσύνης.. κλπ, είναι να 'χουμε να λέμε!
Ας είμαστε όσο γίνεται ειλικρινείς τουλάχιστον  :)

να συμπληρώσω οτι επειδή τα νούμερα δεν βγαίνουν, έχουν αρχίσει ήδη οι κανιβαλισμοί

Οι κανιβαλισμοί γίνονταν διαρκώς. Τώρα με τους λίγους διορισμούς γίνονται πολύ πιο εμφανείς...
Φαίνεται πιο ξεκάθαρα η ιδιοτέλεια μαζί με την αναλγησία για τους άλλους...

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #229 στις: Ιουνίου 28, 2011, 12:35:25 pm »
συναδελφοι, αν αναφερεστε σε εμας οτι κανιβαλιζουμε στο συγκεκριμενο θεμα και εποφθαλμιουμε θεσεις αλλων, σας παρακαλω να ανακαλεσετε αμεσα. το μονο που θελουμε ειναι να διασφαλισουμε την κεκτημενη προϋπηρεσια μας, οχι να διοριστουμε στις θεσεις αλλων συναδελφων.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #230 στις: Ιουνίου 28, 2011, 01:01:00 pm »
Θα αναφερθώ  στην τοποθέτηση του/της Nickitol.

Εγώ πιστεύω πως ο νόμος  για τον διορισμό στον δημόσιο μέσω μιας ανεξάρτητης αρχής τον ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή διαγωνισμό ήταν ότι πιο σύγχρονο μπορούσε να φανταστεί κάποιος για το πελατειακό κράτος της Ελλάδας. Ο Πεπονής μετά την θέσπιση του νόμου αυτού ουσιαστικά αυτοκτόνησε πολιτικά και εξαφανίστηκε «δια του σταυρού» από τους κομματικούς πελάτες του ΠΑΣΟΚ…
Έκτοτε ο νόμος αυτός έχει καταστρατηγηθεί, διαβρωθεί και γενικά έχει δεχτεί πολλές παραποιήσεις χωρίς να αποκαθιστά η πάντοτε «λίγη» δικαστική εξουσία δίκαιο στο πνεύμα του νόμου περί ΑΣΕΠ.

Να έρθουμε τώρα στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ό διαγωνισμός έχει πολλά τρωτά σημεία που επιδέχονται βελτιώσεις. Εγώ παλαιότερα ( διαβούλευση  :P ) εχω τοποθετηθεί κατά του διαγωνισμού και υπερ άλλου τρόπου πρόσληψης. Όμως για όλους ισότιμα και πάλι...
Αναφέρεσαι  απαξιωτικά στον διαγωνισμό και γράφεις πως «αποτελεί την πρόφαση για να επιλεγούν οι πιο άξιοι»
Εγώ θα πω το εξής:

Μέχρι τώρα έχουν διεξαχθεί 6 διαγωνισμοί. Αν κάποιος από τους παλαιότερους δεν έχει γράψει ούτε μια φορά την βάση μετά από σοβαρή προσπάθεια,  αυτό σημαίνει πως υπάρχει υψηλός βαθμός θεωρητικής ανεπάρκειας. Κατανοώ βέβαια τους υποψήφιους που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας και θα έπρεπε να υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα γι’ αυτούς, αλλά κάποιος παλαιότερος μάλλον δεν προσπάθησε αρκετά και εκμεταλλεύτηκε μικροδιευκολύνσεις που προσέφερε το πελατειακό κράτος και πάλι, παρακάμπτοντας άλλους που πάλευαν. Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία αποτέλεσε τον δούρειο ίππο καταστρατήγησης του ΑΣΕΠ…

Κατανοώ τους ηλικιακά μεγαλύτερους που για διάφορους λόγους πολύ καθυστερημένα μπήκαν στο κυνήγι του διορισμού –ανήκω σ’ αυτή την κατηγορία- και πρέπει να ξεπεράσουν πολλές αντικειμενικές δυσκολίες (συντήρηση οικογένειας, λιγότεη μνήμη, πεσβυωπία, πόνοι σην μέση, συνεχής ούρηση λογω προστάτη... ;D )κατά την διάρκεια του διαγωνισμού. Ας απαιτήσουμε τουλάχιστον να ανήκουμε σε κάποια ειδική κατηγορία…Οι νεότεροι ας διαβάσουν και να προσπαθήσουν ισότιμα με τους άλλους…

Αναφορικά με την προϋπηρεσία εγώ έχω διαπιστώσει τα εξής:
Το 90+% της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας που δεν έχει προηγηθεί επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι προϊόν της συναλλαγής του κομματικού κράτους με τους πελάτες του.
Το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά στο Forum.

Πολλοί λένε δεν πρέπει να βλέπουμε αυτά που μας χωρίζουν αλλά αυτά που μας ενώνουν. «Διαίρει και βασίλευε» και άλλες κοινοτυπίες…Συνήθως το λένε κάποιοι  που θίγονται και ζητούν συμπαράσταση.
Εγώ λέω να βλέπουμε ξεκάθαρα αυτά που μας χωρίζουν, αλλά και να αναζητούμε  αυτά που μας ενώνουν.
Και στο βασικό ζητούμενο δεν έχει τοποθετηθεί κανείς.
Η προϋπόθεση της μιας τουλάχιστον επιτυχίας (Μια φορά την

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #231 στις: Ιουνίου 28, 2011, 01:03:28 pm »
Καταρχάς διορισμός σε μόνιμη θέση μόνο με βάση την προϋπηρεσία δεν συμβαίνει σε κανέναν άλλο τομέα του δημοσίου παρά μόνο στην εκπαίδευση. Όλες οι προκηρύξεις διαγωνισμών συνυπολογίζουν και ακαδημαϊκά προσόντα (βαθμός πτυχίου, ξένες γλώσσες, γνώση υπολογιστών κλπ).  Παρόλα αυτά, όταν μου διασφαλίσει αυτό το κράτος παρωδία που λέγεται Ελλάδα ότι όλες οι προϋπηρεσίες των εκπαιδευτικών αποκτήθηκαν αξιοκρατικά και δίκαια, θα δεχθώ και εγώ τρόπο διορισμού μόνο με βάση την προϋπηρεσία. Όσο αυτό δεν διασφαλίζεται , μπορώ και εγώ να υποθέτω διάφορα και να ζητάω τουλάχιστον μία επιτυχία σε ΑΣΕΠ για να διοριστεί κάποιος με ένα minimum αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #232 στις: Ιουνίου 28, 2011, 01:06:55 pm »
Θα αναφερθώ  στην τοποθέτηση του/της Nickitol.

Εγώ πιστεύω πως ο νόμος  για τον διορισμό στον δημόσιο μέσω μιας ανεξάρτητης αρχής τον ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή διαγωνισμό ήταν ότι πιο σύγχρονο μπορούσε να φανταστεί κάποιος για το πελατειακό κράτος της Ελλάδας. Ο Πεπονής μετά την θέσπιση του νόμου αυτού ουσιαστικά αυτοκτόνησε πολιτικά και εξαφανίστηκε «δια του σταυρού» από τους κομματικούς πελάτες του ΠΑΣΟΚ…
Έκτοτε ο νόμος αυτός έχει καταστρατηγηθεί, διαβρωθεί και γενικά έχει δεχτεί πολλές παραποιήσεις χωρίς να αποκαθιστά η πάντοτε «λίγη» δικαστική εξουσία δίκαιο στο πνεύμα του νόμου περί ΑΣΕΠ.

Να έρθουμε τώρα στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ό διαγωνισμός έχει πολλά τρωτά σημεία που επιδέχονται βελτιώσεις. Εγώ παλαιότερα ( διαβούλευση  :P ) εχω τοποθετηθεί κατά του διαγωνισμού και υπερ άλλου τρόπου πρόσληψης. Όμως για όλους ισότιμα και πάλι...
Αναφέρεσαι  απαξιωτικά στον διαγωνισμό και γράφεις πως «αποτελεί την πρόφαση για να επιλεγούν οι πιο άξιοι»
Εγώ θα πω το εξής:

Μέχρι τώρα έχουν διεξαχθεί 6 διαγωνισμοί. Αν κάποιος από τους παλαιότερους δεν έχει γράψει ούτε μια φορά την βάση μετά από σοβαρή προσπάθεια,  αυτό σημαίνει πως υπάρχει υψηλός βαθμός θεωρητικής ανεπάρκειας. Κατανοώ βέβαια τους υποψήφιους που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας και θα έπρεπε να υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα γι’ αυτούς, αλλά κάποιος παλαιότερος μάλλον δεν προσπάθησε αρκετά και εκμεταλλεύτηκε μικροδιευκολύνσεις που προσέφερε το πελατειακό κράτος και πάλι, παρακάμπτοντας άλλους που πάλευαν. Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία αποτέλεσε τον δούρειο ίππο καταστρατήγησης του ΑΣΕΠ…

Κατανοώ τους ηλικιακά μεγαλύτερους που για διάφορους λόγους πολύ καθυστερημένα μπήκαν στο κυνήγι του διορισμού –ανήκω σ’ αυτή την κατηγορία- και πρέπει να ξεπεράσουν πολλές αντικειμενικές δυσκολίες (συντήρηση οικογένειας, λιγότεη μνήμη, πεσβυωπία, πόνοι σην μέση, συνεχής ούρηση λογω προστάτη... ;D )κατά την διάρκεια του διαγωνισμού. Ας απαιτήσουμε τουλάχιστον να ανήκουμε σε κάποια ειδική κατηγορία…Οι νεότεροι ας διαβάσουν και να προσπαθήσουν ισότιμα με τους άλλους…

Αναφορικά με την προϋπηρεσία εγώ έχω διαπιστώσει τα εξής:
Το 90+% της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας που δεν έχει προηγηθεί επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι προϊόν της συναλλαγής του κομματικού κράτους με τους πελάτες του.
Το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά στο Forum.

Πολλοί λένε δεν πρέπει να βλέπουμε αυτά που μας χωρίζουν αλλά αυτά που μας ενώνουν. «Διαίρει και βασίλευε» και άλλες κοινοτυπίες…Συνήθως το λένε κάποιοι  που θίγονται και ζητούν συμπαράσταση.
Εγώ λέω να βλέπουμε ξεκάθαρα αυτά που μας χωρίζουν, αλλά και να αναζητούμε  αυτά που μας ενώνουν.
Και στο βασικό ζητούμενο δεν έχει τοποθετηθεί κανείς.
Η προϋπόθεση της μιας τουλάχιστον επιτυχίας (Μια φορά την
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 28, 2011, 01:09:35 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #233 στις: Ιουνίου 28, 2011, 01:46:03 pm »
Χαιρετίζω το υψηλό επίπεδο δημόσιας συζήτησης! Δες Panos2 , nickitol. Πραγματικά αυτή τη φορά απόλαυσα συζήτηση σε εκπαιδευτικό φόρουμ χωρίς προσωπικές επιθέσεις, χαρακτηρισμούς, ανούσιους διαπληκτισμούς και κενολογίες! Επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι αστεϊσμοί (κυρίως απο την πλευρά του Πάνου - που μάλλον αλήθειες λέει αστειευόμενος  :) ) Πάντα τέτοια!  :D

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #234 στις: Ιουνίου 28, 2011, 02:18:25 pm »
Θα μπορούσε όμως να κλειδώσει τους πίνακες.
Να δώσει βάθος διορισμού 10+ έτη σε όλους.
ΑΣΕΠ να δώσουν μόνο οι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών από φέτος και μετά ανά 2ετία.
Να παίρνει 90% από τους πίνακες και 10% από τον νέο ΑΣΕΠ που θα διοργανώνει μόνο για τους νέους αποφοιτους.
Με αυτό τον τρόπο δεν θα δήλωναν καθηγητικές σχολές κάποια στιγμή οι μαθητές της Γ λυκείου και θα είχαμε έμμεση αποσυμφόρηση των σχολών αυτών.
Το μεγάλο κακό βέβαια πλέον δεν είναι ο τρόπος διορισμού αλλά το ότι δεν θα διορίζει πλέον συνάδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #235 στις: Ιουνίου 28, 2011, 03:21:22 pm »
Χαιρετίζω το υψηλό επίπεδο δημόσιας συζήτησης! Δες Panos2 , nickitol. Πραγματικά αυτή τη φορά απόλαυσα συζήτηση σε εκπαιδευτικό φόρουμ χωρίς προσωπικές επιθέσεις, χαρακτηρισμούς, ανούσιους διαπληκτισμούς και κενολογίες! Επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι αστεϊσμοί (κυρίως απο την πλευρά του Πάνου - που μάλλον αλήθειες λέει αστειευόμενος  :) ) Πάντα τέτοια!  :D

Και φυσικά λέω αλήθειες!
ΑΣΕΠ 2006: καλά προετοιμασμένος, δυστυχώς χωρίς γυαλιά πρεσβυωπίας, αφού δεν ήθελα να παραδεχτώ από εγωισμό την αδυναμία μου και με ουρολοίμωξη- προστατίτιδα που με ανάγκαζε να τρέχω κάθε λίγο στην τουαλέτα...  ;D ;D ... Τράκαρα και αμέσως  μετά τις εξετάσεις...  ;D
Τελικά είχα μια μέτρια επιτυχία και καθώς προσπάθησα με περηφάνεια  :P μετά να πάρω καμιά ώρα ΠΔΣ, μη σας πω τι πήρα... Τελικά την μεθεπόμενη χρονιά πήρα κάποιες ώρες...  :P

Ξανά προσπάθεια  το 2009... Πήγα καλά... έφυγα με το ζόρι αναπληρωτής, γιατί κάπου εμφανίστηκαν κάποιοι αδικημένοι Οαεδίτες, που έπρεπε να βολευτούν κι' αυτοί... Μακρυά από την οικογένεια...
Ήρθε και το ΔΝΤ...  Φέτος είμαστε τουλάχιστον μαζί...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 28, 2011, 08:00:02 pm από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #236 στις: Ιουνίου 28, 2011, 06:58:32 pm »
Λοιπόν, για να δείτε εσείς οι δυο ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, παραθέτω κάποιο απόσπασμα για την στιγμιαία αξιολόγηση (αν θυμάστε εσείς από τα Παιδαγωγικά - Διδακτική του Ασεπ  :) ) όπως θα χαρακτηρίζαμε τις εξετάσεις Ασεπ και τις Πανελλήνιες εξετάσεις:

http://www.kleidiakaiantikleidia.net/book30/i3.1.html

Τη στιγμιαία εξέταση της Εμπειρικής Παιδαγωγικής έρχεται να αντικαταστήσει στην Ερμηνευτική Παιδαγωγική η περιγραφική αξιολόγηση, η οποία προκύπτει από συνεχείς αξιολογήσεις των μαθητών, στη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς (διαμορφωτική αξιολόγηση - formative evaluation), με φάκελο εργασίας (coursework) και όχι με στιγμιαία τεστ. Ο εκπαιδευτικός κάνει προσπάθεια να βελτιωθεί κάθε μαθητής του και τον αξιολογεί σε σχέση με τον εαυτό του: πόσο προόδευσε σε σχέση με αυτό που ήταν όταν ξεκίνησε και όχι συγκριτικά με τους άλλους μαθητές. Είναι εμφανής η απόπειρα επανόρθωσης, η προσπάθεια απονομής δικαιοσύνης και ανακατάταξης του σχολικού δυναμικού.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #237 στις: Ιουνίου 28, 2011, 07:35:44 pm »
Εγω παλι πιστευω πως αρκετα τραβηξε η ....παραταση. Αν θελουμε  ας γυρισουμε στο παλιο συστημα 60-40. Συμφερει ολους!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182561
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 587
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.