0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι, συμφωνώ με τις περισσότερες διαπιστώσεις σας, επειδή όμως δεν βγαίνει κάτι με το να τα συζητάμε μεταξύ μας στο φόρουμ, κατηφορίστε σιγά-σιγά αύριο το πρωί στην συγκέντρωση, προς Σύνταγμα μεριά...
Δε διαφωνώ σε πολλά από αυτά που λες. Φυσικά και ο καθένας πρέπει να κάνει μια εργασία ανάλογη με τις ικανότητές του. Από κει και πέρα, η περίθαλψη, η μόρφωση, η στέγαση, ο ελεύθερος χρόνος, η διασκέδαση είναι αγαθά που πρέπει να τα απολαμβάνουμε όλοι. Είναι δικαίωμα όλων να απολαμβάνουν αυτά τα αγαθά στον ίδιο βαθμό, γιατί όλοι σε μια κοινωνία είναι σημαντικοί. Όλα αυτά προϋποθέτουν ίση αμοιβή.
Σύμφωνοι, όπου εφαρμόστηκε η ιδέα του σοσιαλισμού υπήρξαν και λάθη. Δε λέω ότι τα πράγματα υπήρξαν ιδανικά στη Σοβιετική Ένωση ή είναι ιδανικά στην Κούβα. Ποια κοινωνία είναι αυτή που έχει λύσει τα προβλήματά της; Αν κοιτάξουμε, όμως, τους αριθμούς, τότε μπορούμε να βγάλουμε αρκετά συμπεράσματα. Σε όλες τις πρώην ανατολικές χώρες έχει κατέβει το προσδόκιμο ζωής, έχει αυξηθεί το ποσοστό παιδικής θνησιμότητας, έχει αυξηθεί η εγκληματικότητα, η πορνεία κτλ. Συνεπώς, παρόλα τα λάθη στην εφαρμογή της ιδέας του σοσιαλισμού, σαφώς αυτό το σύστημα ήταν δικαιότερο από αυτό στο οποίο ζούμε εμείς. Τέλος, είναι ουτοπιστικό να πιστεύουμε ότι οι νόμοι σε μια κοινωνία που υπάρχουν οικονομικές ανισότητες θα προστατεύουν τους φτωχούς και όχι τους πλούσιους ή ότι η εφαρμογή τους θα είναι ίση για όλους. Αυτός που έχει την οικονομική εξουσία, αυτός ορίζει και το μέλλον. Η εκάστοτε πολιτική εξουσία εκπροσωπεί την άρχουσα οικονομικά τάξη.
Για να επανελθω στο θεμα, ναι θεωρώ απίθανο να γινουν διορισμοι εκπαιδευτικων.Το δηλωνε η ΑΔιαμ από νωρίς ότι οι εκπαιδευτικοί ειναι πάρα πολλοί, ήρθε και η συγκυρία τώρα , οπότε απέκτησε το άλλοθι που ζητούσε ( η αποφυγη της χρεωκοπίας), ώστε να μην προβεί σε κανενός είδους διορισμό.Η διασπασμένη κοινοτητα των εκπαιδευτικων ανικανη να χαραξει οχι μονο στρατηγικη αντιδρασης αλλα ουτε καν να αρθρωσει στοιχειωδη επιχειρηματολογια, καθοσον τελει σε μια βαβελ φυγοκεντρων αποψεων και αποκλινοντων συμφεροντων, είναι ένας ακομη συμμαχος της, που σε ενα διαλυμενο "στρατοπεδο", ευκολα πλεον θα επιβαλει - και επιβαλει - όσα και ότι της επιτρεπει ο ανθρωπος η το κτηνος που εχει μεσα της.Θα έπρεπε να βρεθει ο κοινος τοπος εκεινος, ολων των αποψεων των εκπαιδευτικων ,ωστε να υπαρξει αγωνας και προσπαθεια κοινη, με κοινο και προσδιορισμενο στοχο. Να αγωνιζομασταν για κατι κοινο. Εχω γραψει καπου παλι οτι οι καθηγητες αυτοεγκλωβιστηκαν σε μικροτητες, σε ιδιοτελειες και αντιφασεις. Δεν φροντισαν εγκαιρα να εχουν την κοινη γνωμη με το μερος τους. Και αυτο γιατι δεν επεισαν τον πολιτη, τον γονεα, οτι ενδιαφερονατι πραγματικα για την Παιδεια. Και πως να τον επειθαν αλλωστε οταν διορισμενοι οντες, υποχρεωναν τον γονεα να τους πληρωνει και για μαυρα ιδιαιτερα? Νομιζετε οτι ο πολιτης ειναι ευχαριστημενος να πληρωνει ιδιαιτερα μαυρα ειτε φροντιστηρια τη στιγμη που απο τη φορολογια του πληρωνει ηδη σχολεια και εκπαιδευτικους? Γιατι κατεφυγε στΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ο κοσμος? Γιατι οι καθηγητες πηγαιναν στο σχολειο για να περασει η ωρα απλα και δυστυχως. Αυτα ηταν στρατηγικα λαθη των εκπαιδευτικων στα οποια δεν εδωσαν σημασια και δεν φροντισαν να απαιτησουν και να πεισουν για πραγματικη Παιδεια τον καιρο που επρεπε, οταν οι καιροι ηταν καταλληλοι. Η ΟΛΜΕ κοιμοταν και οποτε ξυπνουσε πεταγε δυο ξυλινες κοτσανες και αυτο ηταν. Η δε αρτι προσληφθεισα νεαρη καθηγητρια , σταδιακα αρχισε να στρογγυλευει τις γωνιες του αιχμηρου της καποτε λογου -μονιμη γαρ- και να παθαινει επιλεκτικη βαρυκοια σε οτι καποτε με αγωνα προσπαθουσε.Επρεπε να μεινει στην ακρη οτι νομιζαμε οτι βολευει καλυτερα τον καθενα και οτι λειτουργει διασπαστικα. Επρεπε να εντοπισθει το κεντρο βαρους της ολης προσπαθειας και να υπαρξει επιμονη σε αυτο. Στη συνεχεια θα πηγαιναμε στις λεπτομερειες. Επρεπε να χαραχθει στρατηγικη και οχι να γινεται διαγωνισμος ποιος ειναι πιο αξιος, ποιος εχει τη μεγαλυτερη προυπηρεσια και ποιος τις πιο πολλες επιτυχιες ΑΣΕΠ. Λυπαμαι που το λεω αλλα αν θεωρησουμε ότι η δαμαντουλου ειχε οργανωμενο σχεδιο σε βαρος των εκπαιδευτικων, θα επρεπε και απο την μερια των εκπαιδευτικων οργανωμενα να υπαρξει αντιδραση , στοχευοντας στην ανατροπη του κεντρου βαρους της δικης της προσπαθειας. Αλλα οπως ειπε και καποιος συναδελφος στο φορουμ, η διαμαντουλου ειχε φροντισει να "ισοπεδωσει" την εικονα των εκπαιδευτικων, καταφερε να στρεψει την κοινη γνωμη εναντιον τους, αλλα ταυτοχρονα καλλιεργησε και ελπιδες στην κοινωνια με το ωραιο ψεμα "πρωτα ο μαθητης".Οι πολιτικοι εχουν την μοναδικη ικανοτητα να εκμεταλλευονται τα παντα και να αποκομιζουν οφελη. Καθε φορα προβαλλουν ανελεητα διληματα, κατι το εξαιρετικα επειγον, για το οποιο παντα η επιλογη ειναι θυσιες η καταστροφη. Καταφερνουν να πεισουν τον κοσμο οτι αν δεν κανουμε τις θυσιες που μας λενε, θα ερθουν μαυρες μερες. Νομιζουν οτι αυτοι δεν ευθυνονται για την καταστροφη, οτι δεν ειναι δικο τους δημιουργημα και επομενως πρεπει να πληρωσει ο λαος, αυτος για τον οποιο υποτιθεται φροντιζαν για την ευημερια του, για να μην" πεινασει". Τωρα βεβαια ο αθλιος ο προεδρος του ΣΕ