0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 03:36:49 pmΠαράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 03:27:14 pmΠαράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 03:07:14 pmΠαράθεση από: tinakipe17 στις Οκτωβρίου 05, 2011, 02:56:46 pmΚαι εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??Τοτε τι ειναι αυτο????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα?Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή, όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;Αυτό πάλι είναι δικό σου συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι που δίνουν είναι ελευθεροι επαγγελματίες.Ποιός ελέυθερος επαγγελματίας παλιά (2000) που "μεσουρανούσε " να δώσει ασεπ.Είχε ανάγκη τα 1000ευρώ του εκπαιδευτικού?Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα να μου πείς οτι οι επαγγελματίες μπορεί να περνάνε κρίση και να θέλουν να δώσουν ασεπ αλλά όχι και τότε.Καλύτερα να βρείς άλλα επιχειρήματα.Όσο για την απότυχία δεν ήταν στο σχέδιο μαθήματος και πίστεψε με αυτοί που δώσαν τότε το ήξεραν πολύ καλύτερα από τον καθένα(ίσως να δίδαξαν και πολλούς από μας στο forum που βρισκόμαστε) αλλά στις γνώσεις ειδικότητας.Και πάλι όμως μπήκα στον πειρασμό της αντιπαράθεσης μαζί σου..Είναι πολλά πράγματα που δεν ξέρεις και το δικαιολογώΥποτίθεται ότι εσύ θα έφευγες... Αυτές οι χιλιάδες υποψηφίων που δίνουν ΑΣΕΠ στις τεχνικές ειδικότητες έχουν εκπαιδευτική εμπειρία; Τα 2500 άτομα που έδωσαν στον ΑΣΕΠ του 2000 (ήταν όντως τόσα αυτά που τελικά έδωσαν ή τόσα είχαν δηλώσει συμμετοχή?) στην ειδικότητα της συναδέλφου δίδασκαν σε σχολεία; Μια μειοψηφία αυτών είναι στον χώρο της εκπαίδευσης, οι περισσότεροι δεν έχουν περάσει ούτε έξω από τάξη αλλά πάνε (εντελώς απροετοιμαστοι συνήθως) να δοκιμάσουν την τύχη τους.Έφυγα,ξαναήρθα και θα φύγω πάλι!Θές πάντα όμως να λές την τελευταία λέξη έτσι?Σε διαβεβαιώ οτι στην ειδικότητατης συναδέλφου είχαν εκπαιδευτική εμπειρία ,έχουν περάσει και έξω και μέσα από την τάξη (οταν εσύ μπορεί να μην ήξερες καν πως είναι η τάξη ) και προετοιμασμένοι πάνε ,μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα χωρίς να ξέρεις τι γινόταν και τι γίνεται για ανθρώπους που δεν ξέρεις.Δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλά όταν δεν έχεις επιχειρήματα μην απαντάς απλά για να έχεις τον τελευταίο λόγο.Δεν τα ξέρεις όλα όπως κι εγώ δεν τα ξέρω....
Παράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 03:27:14 pmΠαράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 03:07:14 pmΠαράθεση από: tinakipe17 στις Οκτωβρίου 05, 2011, 02:56:46 pmΚαι εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??Τοτε τι ειναι αυτο????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα?Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή, όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;Αυτό πάλι είναι δικό σου συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι που δίνουν είναι ελευθεροι επαγγελματίες.Ποιός ελέυθερος επαγγελματίας παλιά (2000) που "μεσουρανούσε " να δώσει ασεπ.Είχε ανάγκη τα 1000ευρώ του εκπαιδευτικού?Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα να μου πείς οτι οι επαγγελματίες μπορεί να περνάνε κρίση και να θέλουν να δώσουν ασεπ αλλά όχι και τότε.Καλύτερα να βρείς άλλα επιχειρήματα.Όσο για την απότυχία δεν ήταν στο σχέδιο μαθήματος και πίστεψε με αυτοί που δώσαν τότε το ήξεραν πολύ καλύτερα από τον καθένα(ίσως να δίδαξαν και πολλούς από μας στο forum που βρισκόμαστε) αλλά στις γνώσεις ειδικότητας.Και πάλι όμως μπήκα στον πειρασμό της αντιπαράθεσης μαζί σου..Είναι πολλά πράγματα που δεν ξέρεις και το δικαιολογώΥποτίθεται ότι εσύ θα έφευγες... Αυτές οι χιλιάδες υποψηφίων που δίνουν ΑΣΕΠ στις τεχνικές ειδικότητες έχουν εκπαιδευτική εμπειρία; Τα 2500 άτομα που έδωσαν στον ΑΣΕΠ του 2000 (ήταν όντως τόσα αυτά που τελικά έδωσαν ή τόσα είχαν δηλώσει συμμετοχή?) στην ειδικότητα της συναδέλφου δίδασκαν σε σχολεία; Μια μειοψηφία αυτών είναι στον χώρο της εκπαίδευσης, οι περισσότεροι δεν έχουν περάσει ούτε έξω από τάξη αλλά πάνε (εντελώς απροετοιμαστοι συνήθως) να δοκιμάσουν την τύχη τους.
Παράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 05, 2011, 03:07:14 pmΠαράθεση από: tinakipe17 στις Οκτωβρίου 05, 2011, 02:56:46 pmΚαι εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??Τοτε τι ειναι αυτο????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα?Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή, όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;Αυτό πάλι είναι δικό σου συμπέρασμα οτι οι περισσότεροι που δίνουν είναι ελευθεροι επαγγελματίες.Ποιός ελέυθερος επαγγελματίας παλιά (2000) που "μεσουρανούσε " να δώσει ασεπ.Είχε ανάγκη τα 1000ευρώ του εκπαιδευτικού?Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα να μου πείς οτι οι επαγγελματίες μπορεί να περνάνε κρίση και να θέλουν να δώσουν ασεπ αλλά όχι και τότε.Καλύτερα να βρείς άλλα επιχειρήματα.Όσο για την απότυχία δεν ήταν στο σχέδιο μαθήματος και πίστεψε με αυτοί που δώσαν τότε το ήξεραν πολύ καλύτερα από τον καθένα(ίσως να δίδαξαν και πολλούς από μας στο forum που βρισκόμαστε) αλλά στις γνώσεις ειδικότητας.Και πάλι όμως μπήκα στον πειρασμό της αντιπαράθεσης μαζί σου..Είναι πολλά πράγματα που δεν ξέρεις και το δικαιολογώ
Παράθεση από: tinakipe17 στις Οκτωβρίου 05, 2011, 02:56:46 pmΚαι εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??Τοτε τι ειναι αυτο????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα?Αυτό ισχύει σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες. Την πατάνε όλοι στη διδακτική γιατί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δίνουν ασχολούνται με το ελεύθερο επάγγελμα και καμια σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση. Πως λοιπόν κάποιος να γράψει σχέδιο μαθήματος, που έχει πολύ συγκεκριμένη μορφή, όταν ποτέ δεν το έχει διαχθεί και δεν ξέρει καν τι είναι;
Και εγω εχω αμφιβολιες για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Οταν σε ενα διαγωνισμο ...νομιζω του 2000 ηταν , προκυρηχθηκαν για την ειδικοτητα μου 270 θεσεις και απο τους 2500 διαγωνιζομενους περνανε και διοριζονται μονο 3??Τοτε τι ειναι αυτο????Αντε πες με εμενα ηλιθια και οτι δεν διαβασα.......ε δεν μπορει 2500 ατομα να ειναι βλαμμενα?
Παράθεση από: Κοροιδο στις Οκτωβρίου 05, 2011, 01:26:20 pmΚαι να συμπληρωσω οτι το "ξεκαθαρισμα" και ξεβρωμισμα αφορα ολα τα σχολεια (και του υπ. Παιδειας) καθως και ολο το δημοσιο τομεα. Αλλά επειδη τα τελευταια ειναι offtopic κι επιπλεον ΑΔΥΝΑΤΟ να γινει, αναφερθηκα για τις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ συγκεκριμενα. Αυτοι που δωσανε ΑΣΕΠ, οπως και να το κανουμε, πρεπει να θεωρηθουν αντικειμενικα πιο αξιοι, απο αλλους (επετηριδες, γνωστοι του διευθυντη, κτλ)...τώρα θα απαντήσω και είμαι σίγουρος οτι θα διαφωνήσουν πολλοί.Πώς το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα οτι είναι πιο άξιοι?επειδη τύχαν κάποια θέματα που πλήρωσαν ένα φροντιστήριο και τους τα είπε και πέρασαν?Στο τει που δούλευα είχαν πάρει καθηγήτρια μαθηματικό να διδάξει μια που είχε μεταπτυχιακό (ας μην πώ από ποιά χώρα καλύτερα ,μάλλον πληρωμένο γιατί δεν είχε ιδέα από μαθηματικά,ούτε να λύνει μια δευτεροβάθμια εξίσωση και όμως δίδασκε(τρόπος του λέγειν δηλαδη) και τις ώρες της τις έπαιρνε ενώ έπρεπε να τις πάρουν άλλοι πιο αξιόλογοι.Ένα παράδειγμα σου ανέφερα .Ποιός το λέει λοιπόν οτι είσαι καλύτερος εσυ από μένα που έδωσες ασεπ επειδή ήταν επίλογή μου να μην δώσω (οικονομικοί,οικογενειακοί λόγοι,απασχόληση κλπ)επειδή εσυ δεν είχες δουλειά ,είχες χρόνο διάβασες και πέτυχες?Ο διαγωνισμός ασεπ δεν κρίνει ποιοι είναι πιο αξιόλογοι κατά εμένα
Και να συμπληρωσω οτι το "ξεκαθαρισμα" και ξεβρωμισμα αφορα ολα τα σχολεια (και του υπ. Παιδειας) καθως και ολο το δημοσιο τομεα. Αλλά επειδη τα τελευταια ειναι offtopic κι επιπλεον ΑΔΥΝΑΤΟ να γινει, αναφερθηκα για τις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ συγκεκριμενα. Αυτοι που δωσανε ΑΣΕΠ, οπως και να το κανουμε, πρεπει να θεωρηθουν αντικειμενικα πιο αξιοι, απο αλλους (επετηριδες, γνωστοι του διευθυντη, κτλ)...
Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι άλλη πικρή ιστορία, άλλο προπύργιο της διαπλοκής.
Παράθεση από: alexlion στις Οκτωβρίου 05, 2011, 01:45:53 pmΠαράθεση από: Κοροιδο στις Οκτωβρίου 05, 2011, 01:26:20 pmΚαι να συμπληρωσω οτι το "ξεκαθαρισμα" και ξεβρωμισμα αφορα ολα τα σχολεια (και του υπ. Παιδειας) καθως και ολο το δημοσιο τομεα. Αλλά επειδη τα τελευταια ειναι offtopic κι επιπλεον ΑΔΥΝΑΤΟ να γινει, αναφερθηκα για τις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ συγκεκριμενα. Αυτοι που δωσανε ΑΣΕΠ, οπως και να το κανουμε, πρεπει να θεωρηθουν αντικειμενικα πιο αξιοι, απο αλλους (επετηριδες, γνωστοι του διευθυντη, κτλ)...τώρα θα απαντήσω και είμαι σίγουρος οτι θα διαφωνήσουν πολλοί.Πώς το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα οτι είναι πιο άξιοι?επειδη τύχαν κάποια θέματα που πλήρωσαν ένα φροντιστήριο και τους τα είπε και πέρασαν?Στο τει που δούλευα είχαν πάρει καθηγήτρια μαθηματικό να διδάξει μια που είχε μεταπτυχιακό (ας μην πώ από ποιά χώρα καλύτερα ,μάλλον πληρωμένο γιατί δεν είχε ιδέα από μαθηματικά,ούτε να λύνει μια δευτεροβάθμια εξίσωση και όμως δίδασκε(τρόπος του λέγειν δηλαδη) και τις ώρες της τις έπαιρνε ενώ έπρεπε να τις πάρουν άλλοι πιο αξιόλογοι.Ένα παράδειγμα σου ανέφερα .Ποιός το λέει λοιπόν οτι είσαι καλύτερος εσυ από μένα που έδωσες ασεπ επειδή ήταν επίλογή μου να μην δώσω (οικονομικοί,οικογενειακοί λόγοι,απασχόληση κλπ)επειδή εσυ δεν είχες δουλειά ,είχες χρόνο διάβασες και πέτυχες?Ο διαγωνισμός ασεπ δεν κρίνει ποιοι είναι πιο αξιόλογοι κατά εμέναΠρεπει να υπαρχει ενα συστημα, δεν γινεται διαφορετικα. Προσωπικα υποστηριζω το ΑΣΕΠ, σε σχεση με την επετηριδα. Σημειωνω οτι υποκειμαι σε μια απο τις κατηγοριες που αναφερεις που ΔΕΝ εδωσα ΑΣΕΠ (οικονομικοι λογοι). Το υποστηριζω ομως.Προερχομαι απο οικογενεια του ιδιωτικου τομεα. Οχι εργοστασιαρχες! Του ιδιωτικου εννοω με πατερα και μανα εργατες. Για μενα ο ΑΣΕΠ ειναι μια "λυση" αντικειμενικοτητας κι ελπιδας οτι θα μπορεσω να "ξεπερασω" τα βυσματα και τους γνωστους. Επιπλεον ξεχωριζει αυτον που αξιζει απο αυτον που βγηκε απο μια σχολη και περιμενει διορισμο οταν ερθει (επετηριδα)...
Γύρισα από το σχολείο πριν από λίγο και διάβασα όσα γράψατε. Η συζήτηση έχει εξελιχθεί πολύ και εδώ και δυο σελίδες το θέμα είναι "Τι θεωρείται αξιοκρατικός διορισμός στην εκπαίδευση". Μήπως θα έπρεπε να ανοίξουμε άλλο topic;Θα κάνω μια σύντομη τοποθέτηση για όλα. Αληθεύει ότι οι περισσότεροι τεχνολόγοι κόβονται στο γνωστικό κι όχι σε παιδαγωγικά και ειδική διδακτική. Κι εγώ το 2005 κόπηκα για λίγο λόγω του μαθήματος ειδικότητας, αλλά το 2009 που είχα ήδη την εμπειρία και διαχειρίστηκα καλύτερα το χρόνο μου κατάφερα να περάσω τη βάση και στην Ηλεκτροτεχνία. Από την άλλη είμαι διοριστέος χωρίς να πάω σε κανένα φροντιστήριο για να μου δώσει κάποιος έτοιμα θέματα. Δεν είχα χρόνο για να παρακολουθώ φροντιστήριο για ΑΣΕΠ, επειδή δίδασκα στον ΟΑΕΔ ενώ παράλληλα φρόντισα να πάρω το Lower για να καταφέρω να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ (άσχετα που δεν το χρειάζομαι πια γιατί μέσω του διαγωνισμού κρίθηκε ότι είμαι επαρκής παιδαγωγικά). Στην πραγματικότητα με βοήθησε πολύ η εμπειρία τόσων χρόνων διδασκαλίας να τα καταφέρω στον ΑΣΕΠ, το λίγο διάβασμα και η μεγάλη υποδομή που είχα από τη Φυσική και τα Μαθηματικά της Δέσμης και ο βαθμός κατανόησης των μαθημάτων στο πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ.Θα συμφωνήσω ότι πολλοί κάνουν αίτηση και δεν εμφανίζονται για να γράψουν, ενώ αρκετοί είναι άσχετοι με την εκπαίδευση και νομίζουν ότι θα είναι γελοία τα θέματα, αλλά τελικά δεν ξέρουν να γράψουν τίποτα και δεν προσέρχονται τη δεύτερη μέρα στο διαγωνισμό. Από την άλλη το 2005 σε σύνολο 60 θέσεων ηλεκτρολόγων ΤΕΙ στο διαγωνισμό μόνο 15 πέρασαν τη βάση εκ των οποίων 3 ήταν απόφοιτοι ΤΕΙ και 12 απόφοιτοι ΣΕΛΕΤΕ. Δε νομίζετε ότι ήταν υπερβολικό να μείνει κενό το 75% των θέσεων του ΑΣΕΠ; Τι έγινε το 2009 και στις 72 θέσεις που προκηρύχθηκαν έμειναν μόνο 5 κενές;Είναι σημαντική η διδακτική εμπειρία, αλλά μην την ανάγουμε σε υπέρτατο αγαθό και απόλυτο κριτήριο διορισμού. Αυτό μου θυμίζει τα μαστόρια που υποβιβάζουν το πτυχιούχο που κάνει πρακτική, ο οποίος πηγαίνει να μάθει την εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη. Τα σύννεφα που πλανώνται πάνω από την προϋπηρεσία είναι αρκετά για να προκαλέσουν μπόρα, τα σύννεφα πάνω από τον ΑΣΕΠ είναι τόσο λίγα όσο και αυτά που βρίσκονται πάνω από τις Πανελλήνιες εξετάσεις, που θεωρούνται τόσα χρόνια αδιάβλητες στη χώρα μας.Alexlion αν κάποιος δε θέλει να δει την αλήθεια, όσο και αν προσπαθήσει δε θα τη δει! Με την επετηρίδα διορίζονταν όλοι, για αυτό είχα έναν άνθρωπο να μου διδάσκει μάθημα Δέσμης και δεν ήξερε την τύφλα του. Είχε φτάσει βλέπεις ο καιρός να διορίστει κι ας μην μπορούσε να προσφέρει τίποτα στους μαθητές. Τουλάχιστον ο ΑΣΕΠ δεν επιτρέπει τον κάθε ανίκανο να διδάσκει σε ένα σχολείο. με το ίδιο σκεπτικό, όποιος μπήκε πρώτη φορά στην τάξη καθ' οιονδήποτε τρόπο δε σημαίνει ότι επειδή απέκτησε πολλές ώρες/μήνες διδασκαλίας ότι είναι κατάλληλος να διδάσκει.Δε θέλει λεφτά για να δώσεις ΑΣΕΠ, εγώ έδωσα χωρίς να έχω και με γονείς εργάτες απόφοιτους δημοτικού όπως είπε το Κορόιδο. Σου συστήνω, λοιπόν να δηλώσεις συμμετοχή στον επόμενο διαγωνισμό. Είναι σπουδαία η εμπειρία που θα αποκομίσεις. Είμαι σίγουρος ότι όταν δεις πόσο μεγάλη είναι η δυσκολία του θα πάψεις να τον υποβιβάζεις και θα αναγνωρίσεις ότι όπως και να το κάνουμε οι διοριστέοι είναι ξεκάθαρα ΑΞΙΟΙ.
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Παράθεση από: serik στις Οκτωβρίου 05, 2011, 10:09:33 pmΈστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
Σύμφωνα με αυτά που είπαν παραπάνω αυτός που έγραψε 59,9 είναι ανάξιος να μπέι στην τάξη.Είναι για γέλια .Με έκανες και γέλασα. :)να σαι καλά.