*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Ωρομισθίου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2011-2012  (Αναγνώστηκε 199024 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Radius

  • Επισκέπτης
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Ο ασεπ δηλαδή ξεκαθαρίζει ποιοί είναι οι άξιοι?Ξεκαθαρίζει ποιός είναι κατάλληλος για να διδάξει?  επειδή γράψανε σε κάποια θέματα και περάσανε?ετσι για σένα κρίνεται ο εκπαιδευτικός?επειδή είσαι επιτυχών και το υποστηρίζεις δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό αυτό για τους άλλους .Όπως ανέφερες τον μαθηματικό δέσμης της επετηρίδας που δεν ήξερε την τύφλα του έτσι κι εγώ μπορώ να σου αναφέρω παραδείγματα από ασεπίτες που δεν ήξεραν πραγματικά που πάνε όταν μπήκαν στην τάξη.Όσον αφορά για τα σύννεφα ασε να το κρίνουμε κι εμείς αν είναι πολλά η λίγα για τον διαγωνισμό του ασεπ.Για μένα η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο για την εκπαιδευση.Τί να τον κάνω τον εκπαιδευτικό που μόλις πήρε πτυχίο και πέρασε στον διαγωνισμό του ασεπ όταν έχω τον έμπειρο τον εκπαιδευτικό που κρίνεται κάθε μέρα από τους ίδιους τους μάθητες ?Να έχεις υπόψη σου από τους μαθητές κρίνεσαι και από την δουλειά που κάνεις  ...
Στα μαθηματικά μάθαμε ότι όλες οι συναρτήσεις δεν είναι αντίστροφες. Είπα ότι όσοι διορίζονται είναι άξιοι. Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι δε διορίζονται για λίγο είναι ανάξιοι. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι κατάλληλοι να διδάξουν στους αποτυχόντες, αλλά τουλάχιστον εξασφαλίζεται ότι κουμπούρες που δεν μπορούν να διδάξουν δε θα διδάσκουν. Τόσα χρόνια δεν είχαμε αξιολόγηση στην εκπαίδευση, αλλά τουλάχιστον τώρα έχουμε στην είσοδο. Όποιος είναι μαθηματικός ή χημικός δε σημαίνει ότι είναι κατάλληλος να διδάξει. Έχω φίλους και ξαδέρφια μου που δεν έμαθαν ποτέ μαθηματικά επειδή ο καθηγητής τους αδιαφορούσε ή δεν είχε μεταδοτικότητα. Ένας χημικός μπορεί να είναι λαμπρός επιστήμων, αλλά μπορεί να μην το έχει το να διδάσκει...υπάρχουν και άλλα να κάνει στη ζωή του από το να υποκρίνεται ότι διδάσκει. Να σημειωθεί ότι δεν έχω τίποτα με τους συναδέλφους μαθηματικούς και χημικούς, μάλιστα μου αρέσουν πολύ τα αντικείμενά τους.

Παραπάνω είπα ξεκάθαρα ότι θεωρώ σημαντική την διδακτική εμπειρία. Σαφώς δεν την έχουν όλοι οι ασεπίτες και για αυτό είναι φυσικολογικό όταν πρωτομπαίνουν στην τάξη κάποιοι να μην ξέρουν την τύφλα τους. Μήπως οι όσοι σήμερα έχουν προϋπηρεσία την πρώτη μέρα που μπήκαν να διδάξουν ήξεραν; ΟΧΙ. Έτσι, όμως, απέκτησαν την πρώτη τους προϋπηρεσία και τη δυνατότητα να τους κρίνουν οι μαθητές τους. Το θέμα είναι με πιο κριτήριο μπήκαν αυτοί οι άπειροι να διδάξουν; Αν θεωρείς πιο λογικό να μπαίνει κάποιος πρώτη φορά σε τάξη χωρίς κανένα κριτήριο, αλλά όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε ή όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη τότε προφανώς θα αναγνωρίσεις το δικαίωμα του ασεπίτη να αποκτήσει την πρώτη του εμπειρία στην τάξη επειδή αυτός έχει τουλάχιστον ένα επίσημο διαβατήριο...Είναι διοριστέος του διαγωνισμού, διόλου ευκατοφρόνητο εγχείρημα!

Ο ΑΣΕΠ δε λέει αυτός είναι ΘΕΟΣ, είναι ΑΞΙΟΣ να διδάσκει και μετά όλοι πρέπει να τον κρίνουν σαν έμπειρο.
Ο ΑΣΕΠ λέει ότι αυτός ο άνθρωπος έχει τις απαιτούμενες γνώσεις και το δικαίωμα να αποκτήσει την πρώτη του προϋπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση. Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με εκείνον που δεν έχει διδακτική εμπειρία και να βλέπουν οι συνάδελφοί του ότι έχει τις ιδιότητες και τα εφόδια να είναι πραγματικά εκπαιδευτικός.

Radius

  • Επισκέπτης
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
Γι'αυτό και πιστεύω πως οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ και μέσω προϋπηρεσίας που ίσχυαν ήταν η καλύτερη λύση. Και αυτός που μόλις είχε πάρει το πτυχίο του και ήτανε καλά διαβασμένος θα μπορούσε να περάσει στον ΑΣΕΠ αλλά και αυτοί που χρόνια δούλευαν σε σχολεία ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι και πιθανότατα δεν είχαν τον χρόνο και το κουράγιο, αν θέλεις, να διαβάσουν (ακόμα ακόμα δεν μπορεί κάποιος που έχει πάρει πριν πολλά χρόνια πτυχίο να συγκριθεί σε γνώσεις, ειδικά σε ειδικότητες που εξελίσονται καθημερινά, με κάποιον φρέσκο πτυχιούχο) θα μπορούσαν να διοριστούν.
Υπήρχε όμως μία μεγάλη ανισότητα. Ο μεν ΑΣΕΠίτης καθόταν επί μήνες και διάβαζε, ο δε με την προυπηρεσία καθόταν επί μήνες και έγλυφε τη Σιβιτανίδειο για να αποκτήσει προυπηρεσία. Όχι φυσικά ότι όλοι απέκτησαν έτσι την προυπηρεσία, αλλά όσο το Ελλαδιστάν δεν μπορεί να μου διασφαλίσει ότι όλες αυτές οι προυπηρεσίες αποκτήθηκαν δίκαια και αξιοκρατικά, εγώ θα επιμένω σε ΑΣΕΠ για όλους. Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα έχουμε καεί με το χυλό και φυσάμε και το γιαούρτι.

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
η αλήθεια πρέπει να είναι κάπου στη μέση. ίσως τελικά το περίφημο "60-40" να ήταν ρεαλιστική ποσόστωση.

Lasid, είπες κάτι πολύ ενδιαφέρον
... για να καταφέρω να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ (άσχετα που δεν το χρειάζομαι πια γιατί μέσω του διαγωνισμού κρίθηκε ότι είμαι επαρκής παιδαγωγικά).

γιατί να μην ισχύσει και επίσημα η αναγνώριση παιδαγωγικής επάρκειας σε περιπτώσεις επιτυχίας στα παιδαγωγικά/διδακτική του ΑΣΕΠ; έστω με όρους, συγκεκριμένης προϋπηρεσίας, ελάχιστων ωρών σχετικών επιμορφώσεων κτλ

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Εγώ δε λέω τι με συμφέρει. Ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να τον δεχόμαστε όλοι. Είναι δεδομένο πια. Άλλλωστε εδώ και χρόνια έπρεπε σε όλο το δημόσιο να γίνονται οι διορισμοί μόνο με ΑΣΕΠ.

Απλά εξήγησα ότι ο τρόπος σκέψης του serik είναι λανθασμένος και με ο Radius χρησιμοποίησε με τον ίδιο τρόπο σκέψης το παράδειγμα της προϋπηρεσίας.
Κατά την ίδια λογική και στο διορισμό με βάση την προυπηρεσία υπάρχει μία βάση. Είναι άξιος να διοριστεί π.χ. αυτός που είχε 30 μήνες προυπηρεσία και όχι αυτός που είχε 29 γιατί ΕΤΥΧΕ μία προηγούμενη χρονιά να τον καλέσουν αναπληρωτή ένα μήνα αργότερα;
Έχει τύχει να πούνε μέχρι 30 και ο επόμενος να έχει 29,9 αλλά δε διορίστηκε, γιατί πήραν όσους ακριβώς θέλανε!

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Η Ελλάδα πρέπει να πάει κάποια στιγμή μπροστά. Επειδή οι περισσότεροι στο δημόσιο μπήκαν χωρίς ΑΣΕΠ πρέπει να συνεχίσουμε να διορίζουμε με τον ίδιο τρόπο; Κι επειδή η προηγούμενη γενιά έμαθε να κάνει όλες τις δουλειές της με ρουσφέτια πρέπει να διαιωνίζουμε την ίδια κατάπτυστη συμπεριφορά; Κάποτε πρέπει να γίνει μια νέα αρχή και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας... Είναι καιρός να αλλάξουμε λίγο μυαλά, γιατί το ρουσφέτι είναι τουρκική νοοτροπία... Δε θέλουμε να αποκτήσουμε ποτέ ευρωπαϊκή νοοτροπία;

Radius

  • Επισκέπτης
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσία κάτι δεν έχουν κάνει καλά για να μην έχουν διοριστεί ακόμα... Τώρα αυτό είναι λογική κουβέντα;

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο ασεπ δηλαδή ξεκαθαρίζει ποιοί είναι οι άξιοι?Ξεκαθαρίζει ποιός είναι κατάλληλος για να διδάξει?  επειδή γράψανε σε κάποια θέματα και περάσανε?ετσι για σένα κρίνεται ο εκπαιδευτικός?επειδή είσαι επιτυχών και το υποστηρίζεις δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό αυτό για τους άλλους .Όπως ανέφερες τον μαθηματικό δέσμης της επετηρίδας που δεν ήξερε την τύφλα του έτσι κι εγώ μπορώ να σου αναφέρω παραδείγματα από ασεπίτες που δεν ήξεραν πραγματικά που πάνε όταν μπήκαν στην τάξη.Όσον αφορά για τα σύννεφα ασε να το κρίνουμε κι εμείς αν είναι πολλά η λίγα για τον διαγωνισμό του ασεπ.Για μένα η εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο για την εκπαιδευση.Τί να τον κάνω τον εκπαιδευτικό που μόλις πήρε πτυχίο και πέρασε στον διαγωνισμό του ασεπ όταν έχω τον έμπειρο τον εκπαιδευτικό που κρίνεται κάθε μέρα από τους ίδιους τους μάθητες ?Να έχεις υπόψη σου από τους μαθητές κρίνεσαι και από την δουλειά που κάνεις  ...
Στα μαθηματικά μάθαμε ότι όλες οι συναρτήσεις δεν είναι αντίστροφες. Είπα ότι όσοι διορίζονται είναι άξιοι. Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι δε διορίζονται για λίγο είναι ανάξιοι. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι κατάλληλοι να διδάξουν στους αποτυχόντες, αλλά τουλάχιστον εξασφαλίζεται ότι κουμπούρες που δεν μπορούν να διδάξουν δε θα διδάσκουν. Τόσα χρόνια δεν είχαμε αξιολόγηση στην εκπαίδευση, αλλά τουλάχιστον τώρα έχουμε στην είσοδο. Όποιος είναι μαθηματικός ή χημικός δε σημαίνει ότι είναι κατάλληλος να διδάξει. Έχω φίλους και ξαδέρφια μου που δεν έμαθαν ποτέ μαθηματικά επειδή ο καθηγητής τους αδιαφορούσε ή δεν είχε μεταδοτικότητα. Ένας χημικός μπορεί να είναι λαμπρός επιστήμων, αλλά μπορεί να μην το έχει το να διδάσκει...υπάρχουν και άλλα να κάνει στη ζωή του από το να υποκρίνεται ότι διδάσκει. Να σημειωθεί ότι δεν έχω τίποτα με τους συναδέλφους μαθηματικούς και χημικούς, μάλιστα μου αρέσουν πολύ τα αντικείμενά τους.

Παραπάνω είπα ξεκάθαρα ότι θεωρώ σημαντική την διδακτική εμπειρία. Σαφώς δεν την έχουν όλοι οι ασεπίτες και για αυτό είναι φυσικολογικό όταν πρωτομπαίνουν στην τάξη κάποιοι να μην ξέρουν την τύφλα τους. Μήπως οι όσοι σήμερα έχουν προϋπηρεσία την πρώτη μέρα που μπήκαν να διδάξουν ήξεραν; ΟΧΙ. Έτσι, όμως, απέκτησαν την πρώτη τους προϋπηρεσία και τη δυνατότητα να τους κρίνουν οι μαθητές τους. Το θέμα είναι με πιο κριτήριο μπήκαν αυτοί οι άπειροι να διδάξουν; Αν θεωρείς πιο λογικό να μπαίνει κάποιος πρώτη φορά σε τάξη χωρίς κανένα κριτήριο, αλλά όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε ή όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη τότε προφανώς θα αναγνωρίσεις το δικαίωμα του ασεπίτη να αποκτήσει την πρώτη του εμπειρία στην τάξη επειδή αυτός έχει τουλάχιστον ένα επίσημο διαβατήριο...Είναι διοριστέος του διαγωνισμού, διόλου ευκατοφρόνητο εγχείρημα!

Ο ΑΣΕΠ δε λέει αυτός είναι ΘΕΟΣ, είναι ΑΞΙΟΣ να διδάσκει και μετά όλοι πρέπει να τον κρίνουν σαν έμπειρο.
Ο ΑΣΕΠ λέει ότι αυτός ο άνθρωπος έχει τις απαιτούμενες γνώσεις και το δικαίωμα να αποκτήσει την πρώτη του προϋπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση. Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με εκείνον που δεν έχει διδακτική εμπειρία και να βλέπουν οι συνάδελφοί του ότι έχει τις ιδιότητες και τα εφόδια να είναι πραγματικά εκπαιδευτικός.
Μην επαναλαμβανόμαστε με τους μπάρμπες στην κορώνη και τις αδιαφανεις προσλήψεις!Απάντησα παραπάνω πως μπήκαν αν δεν το πρόσεξες (ανέφερα δίκαια πράγματα).Μπήκαν με κριτήρια είπα.Καλά το είπες οτι οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με εκείνον που δεν έχει διδακτική  εμπειρία και όχι με αυτόν που έχει.Δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοιοι.Αλλά τι να πούμε κι εμείς οι ανάξιοι που δεν περάσαμε στον διαγωνισμό του ασεπ?Είμαστε οι τελευταιοι που θα μιλήσουμε για την εκπαίδευση

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
η αλήθεια πρέπει να είναι κάπου στη μέση. ίσως τελικά το περίφημο "60-40" να ήταν ρεαλιστική ποσόστωση.

Lasid, είπες κάτι πολύ ενδιαφέρον
... για να καταφέρω να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ (άσχετα που δεν το χρειάζομαι πια γιατί μέσω του διαγωνισμού κρίθηκε ότι είμαι επαρκής παιδαγωγικά).

γιατί να μην ισχύσει και επίσημα η αναγνώριση παιδαγωγικής επάρκειας σε περιπτώσεις επιτυχίας στα παιδαγωγικά/διδακτική του ΑΣΕΠ; έστω με όρους, συγκεκριμένης προϋπηρεσίας, ελάχιστων ωρών σχετικών επιμορφώσεων κτλ
Η προϋπηρεσία ως κριτήριο ήταν διαβλητή για αυτό διαφωνώ μόνο. Το 60-40 έπρεπε πριν χρόνια να γίνει 70-30, 80-20, 90-10 και μετά αποκλειστικά και μόνο ΑΣΕΠ. Έτσι είχε ειπωθεί αρχικά, αλλά οι πιέσεις του οπισθοδρομισμού και η άγουρη συνείδηση των πολιτικών μας που το μόνο κριτήριό τους ήταν το ρουσφέτι για να επανεκλεγούν, το άφησε στο 60-40. Ως πότε θα μένουμε ακόμα σε παλαιές πρακτικές;

Για αυτό που λες: απόκτηησ παιδαγωγικής επάρκειας αν κάποιος είναι επιτυχών το θεωρώ πολύ λογική πρόταση.
Σκέψου ότι εμείς που είμαστε διοριστέοι και όχι απλά επιτυχόντες δεν εργαζόμαστε ούτε ως αναπληρωτές (επειδή δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια) ενώ θα έπρεπε ήδη να καταλαμβάναμε θέση μονίμου.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2011, 11:03:32 pm από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσία κάτι δεν έχουν κάνει καλά για να μην έχουν διοριστεί ακόμα... Τώρα αυτό είναι λογική κουβέντα;
Και όμως τα έχουν κάνει όλα πολύ καλά πίστεψε με .Εδώ σου λέω υπάρχουν άτομα με 15 χρόνια σύμβαση σαν ωρομίσθιοι,κάποιοι με 21 ώρες όλα τα χρόνια πόσους μήνες συμπληρώνει?Αλλά και πάλι ο ασεπ θα του αναγνωρίσει 5 χρόνια τα υπόλοιπα αν μονιμοποιηθεί και μετά.Είναι λογικό αυτό?

Radius

  • Επισκέπτης
Έστω οτι απαιτείται να γράψει κανείς τη βάση στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί... και προφανώς κρίνεται άξιος αυτός που έγραψε 60,1 και όχι αυτός που έγραψε 59,9. Είναι αυτό δίκαιο;
Με την ολιστική λογική σου θα έπρεπε να διοριστούν όλοι όσοι γράψανε γιατί αν διοριστεί και αυτός που έγραψε 59,9 γιατί να μη διοριστεί και εκείνος με το 59,8 ; Αν διορίστει ο προηγούμενος γιατί όχι κι άλλος με το 59,7 ;
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το ζήτημα; Ο ΑΣΕΠ είναι μια μέθοδος επιλογής των καταλληλότερων. Δεν είπαμε ότι όσοι δεν περνάνε είναι ανάξιοι, για αυτό και όσοι περνάνε τη βάση θα μπαίνουν σε πίνακα με φθίνουσα σειρά για αν εργάζονται ως αναπληρωτές.
αυτό συμφέρει εσένα και τους ασεπίτες βέβαια κανέναν άλλο από τις υπόλοιπες κατηγορίες .ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ!!!
Και εγω φίλε που έχω και 32 μήνες προυπηρεσία και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάλι το ΑΣΕΠ λέω ότι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο.
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσία κάτι δεν έχουν κάνει καλά για να μην έχουν διοριστεί ακόμα... Τώρα αυτό είναι λογική κουβέντα;
Και όμως τα έχουν κάνει όλα πολύ καλά πίστεψε με .Εδώ σου λέω υπάρχουν άτομα με 15 χρόνια σύμβαση σαν ωρομίσθιοι,κάποιοι με 21 ώρες όλα τα χρόνια πόσους μήνες συμπληρώνει?Αλλά και πάλι ο ασεπ θα του αναγνωρίσει 5 χρόνια τα υπόλοιπα αν μονιμοποιηθεί και μετά.Είναι λογικό αυτό?
Και ξαναλέω, όταν μου πιστοποιήσει το κράτος ότι επί 15 χρόνια δίκαια και αξιοκρατικά προσλαμβάνονταν, θα πω και εγώ να διοριστούν μόνο με την προυπηρεσία τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2011, 11:17:23 pm από Radius »

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Alexlion θα γράψω μόνο αυτό το μήνυμα επειδή βλέπω ότι επιμένεις. Υπάρχουν και ασεπίτες με προϋπηρεσία, αλλά το διαβατήριο για τη μονιμότητα τους το δίνει ο ΑΣΕΠ. Κάποιοι, όμως, παίρνουν το "διαβατήριο" χωρίς να έχουν ξαναδιδάξει γιατί διάβασαν πολύ, δεν έχουν εμπειρία αλλά ούτε εσύ είχες όταν μπήκες πρώτη φορά σε τάξη.
Το ΑΣΕΠ είναι κριτήριο πρόσληψης, δεν μπορεί να είναι πια η προϋπηρεσία. Ναι, κάποιοι έχουν πολλούς μήνες και αδικούνται, όπως κάποιοι άλλοι έφτασαν στο διορίσμο αλλά τον έχασαν επειδή καταργήθηκε η επετηρίδα.
Για να μην υπάρχουν ανατροπές στη ζωή τους έπρεπε να δοθεί χρόνος για μεταβατική. Στην πραγματικότητα από τότε που λέγανε ότι το ποσοστό διορισμού με ΑΣΕΠ θα αυξάνεται κάθε χρόνο 10% είχε αρχίσει η μεταβατική, αλλά τη σταμάτησαν βίαια. Τώρα δεν υπάρχουν περιθώρια μεγάλου χρόνου μεταβατικής επειδή τόσα χρόνια εθελοτυφλούσαμε. Όπως στην οικονομία, είμασταν χρεωμένοι αλλά ζούσαμε σαν πλούσιοι με δανεικά και τώρα που η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο, η διόρθωση απαιτεί πιο βαθιά μέτρα που είναι επώδυνα και βίαια...

Αποσυνδεδεμένος alexlion

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
επειδή πέτυχες γι'αυτό το υποστηρίζεις.Αυτοί που έχουν 96 μήνες προυπηρεσίας το ίδιο να λένε άραγε?οτι είναι αξιοκρατικότερο κριτήριο?
Η Ελλάδα πρέπει να πάει κάποια στιγμή μπροστά. Επειδή οι περισσότεροι στο δημόσιο μπήκαν χωρίς ΑΣΕΠ πρέπει να συνεχίσουμε να διορίζουμε με τον ίδιο τρόπο; Κι επειδή η προηγούμενη γενιά έμαθε να κάνει όλες τις δουλειές της με ρουσφέτια πρέπει να διαιωνίζουμε την ίδια κατάπτυστη συμπεριφορά; Κάποτε πρέπει να γίνει μια νέα αρχή και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας... Είναι καιρός να αλλάξουμε λίγο μυαλά, γιατί το ρουσφέτι είναι τουρκική νοοτροπία... Δε θέλουμε να αποκτήσουμε ποτέ ευρωπαϊκή νοοτροπία;
Κάποιοι δεν κάναν τις δουλειές τους με ρουσφέτια γι'αυτό και είναι ωρομίσθιοι ακόμα...Πήγαιναν με το σπαθί στο χέρι σκεπτόμενοι ρομαντικά γι'αυτό την πάτησαν και τους έφαγαν άλλοι στην στροφή!Τώρα ήρθε ο καιρός να αλλάξουν τα πράγματα,να διοριστούν οι ασεπίτες και οι έχοντες προυπηρεσία δεν μας ενδιαφέρει,ας αλλάξουν κι επάγγελμα στο κάτω-κάτω ,να κάνουν κάτι άλλο.Αυτά είναι τα ευρωπαικά μυαλά?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182678
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 673
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 343
Σύνολο: 357

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.