0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Την κυρία κάποιοι την ψήφισαν και για νομάρχη και για να γίνει Υπουργός Παιδείας μόλις πριν 2 χρόνια και ενώ γνώριζαν και τις αντιλήψεις και τις πρακτικές της, και μεταξύ αυτών και κάποιες χιλιάδες εκπαιδευτικών. Ας τη φάνε στη μάπα τώρα και ας μη βγάλουν τσιμουδιά.
Εγώ πάλι πιστεύω πως οι εγκλωβισμένοι του συστήματος είναι πάρα πολλοί και λίγο πολύ όλοι μας εδώ μέσα θέλουμε μια παράταση της μεταβατικής για 5 χρόνια σίγουρα. Γιατί αδικημένοι δεν είναι αυτοί που για ελάχιστα μόρια έμειναν απέξω από το 24μηνο και τη νέα ρύθμιση; Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρονια σε πολλούς κλάδους-να μιλήσω για τους φιλολόγους μια και το κατέχω καλύτερα το αντικείμενο-οι περισσότεροι έδιναν Ασέπ και με την επιτυχία ή καλύτερα μετά από 2 ή και 3 επιτυχίες στον Ασέπ έμπαιναν στον πίνακα αναπληρωτών και μάζευαν τα μόρια. Όλοι ήλπιζαν με το 24μηνο πως θα απορροφηθούν. Είχαν αρχίσει να προγραμματίζουν τη ζωή τους. Και σκεφτείτε ότι η πλειοψηφία είμαστε πάνω από 30 ετών, σχεδόν κοντεύουμε τα 40. Καμιά ευθύνη για όλους αυτούς που πέρασαν από όλα τα συστήματα και τις αλλαγές; Έλεος πια! Ο στόχος είναι κοινός, ο αγώνας μας κοινός. Είναι ένας ο αγώνας μας, ο αγώνας των Ελλήνων που βλέπουν να καταρρέει καθετί δημοκρατικό, δημόσιο αγαθό... Θα δούμε το δημόσιο σχολείο να εξαφανίζεται, πότε θα νοιαστούμε πραγματικα; Φυσικά η ευθύνη είναι και των μονίμων, οι οποίοι χρόνια τώρα αδιαφορούν για την τύχη του!
Υπήρξε και το 16μηνο κάποτε. Και διορίστηκε πολύς κόσμος. Και αν δεν κάνω λάθος πήρε μεταβατική το 16μηνο και μετα την έναρξη του Ασέπ. Όποιος θυμάται ας μας τα πει καλύτερα. Το θἐμα βέβαια είναι να μη ζούμε με το παρελθόν, αλλά να κοιταμε μπροστά και το μπροστά φαντάζει απρόβλεπτο για όλους μας πια. Πρέπει να απαιτήσουμε ένα σύστημα προσλήψεων δίκαιο για όλους και να μην ακυρώνει όλους όσοι εργάστηκαν επί χρόνια σε σχολεία. Αυτό τουλάχιστον δεν μπορεί να τεθεί ως κριτήριο; Το ίδιο το σύστημα με έβαλε σε αυτό το σχολείο, αυτό θα με βγάλει;
....Εχεις δικιο, ειχα πει καποτε οτι ο καθε νομος δεν πρεπει να αιφνιδιαζει ουτε να εγκλωβιζει.Ξαναγραφω συντομα την αποψη μου γιατι συνηγορω στο 60/40:Για νεους στην εκπαιδευση1) Ο ΑΣΕΠ να ισχυει για οσους πρωτομπαινουν στην εκπαιδευτικη διαδικασια. Θα ειναι γνωστος και γνωριζουν οτι η μονη λυση ειναι ο ΑΣΕΠ. Αν καποιος δει οτι υπαρχει προβλημα, μπορει εγκαιρα να αλλαξει επαγγελματικη δραστηριοτητα.2) Αν ειναι ψηλα διοριζονται3) Αν δεν διορισθουν οσοι επιασαν τη βαση μπαινουν σε πινακα οπως ισχυει το αρθρο 3.Για οσους ηδη ειναι στη λιστα1)Μπορουν να συνεχισουν την αναπληρωση με τον τροπο που ισχυει, μεχρι να διοριστουν2) Μπορουν να δωσουν ΑΣΕΠ αν το επιθυμουν για να ενταχθουν στην περιπτωση με ΑΣΕΠ.3) Αν διορισθουν διοριζονται μεσω ΑΣΕΠ4) Αν πιασουν τη βαση ΑΣΕΠ επιλεγουν ειτε τον πινακα ΑΣΕΠ, συμφωνα με το αρθρο 3 ή παραμενουν στον ενιαιο και μονο.Η υπολοιπη μοριοδοτηση, πτυχια, χρωμα μαλλιων, ξενες γλωσσες, κλπ οπως ισχυουν αναλογαΜε αυτο τον τροπο αν υποθεσουμε οτι ο νεωτερος με προυπηρεσια ειναι 25 χρονων, το πολυ σε μια 15ετια, ο ενιαιος θα εχει κλεισει, ο κοσμος θα εχει διοριστει ( αν συνεχισουν κ υπαρχουν σχολεια) και ο ενιαιος πινακας θα ανηκει στην ιστορια.
5.400 κενές έδρες στα σχολείαΑπό τα ΝΕΑ http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4650684&acpn=2Σίγουρα έχετε διαβάσει ένα κομμάτι του άρθρου σε προηγούμενες σελίδες αυτού του θέματος.Διαβάζοντας όμως ένα άρθρο από την ΑΡΧΗ μέχρι το ΤΕΛΟΣ και όχι μόνο το κομμάτι που μας συμφέρει για να κράξουμε θα παρατηρήσουμε τα εξής:Τελικώς, όπως ανακοίνωσε η υπουργός, φέτος αποχωρούν 6.000 εκπαιδευτικοί ενώ πέρυσι είχαν συνταξιοδοτηθεί 11.000. Παρ' όλα αυτά πέρυσι, είπε η κυρία Διαμαντοπούλου, η αναλογία διορισμών-συνταξιοδοτήσεων ήταν 1 προς 4 (διορίστηκαν δηλαδή 2.500 εκπαιδευτικοί και είχαμε 11.000 συνταξιοδοτήσεις) ενώ φέτος είναι 1 προς 10 (διορίζονται 600 αποχωρούν 6.000)... Ωραία μέχρι εδώ...γνωστά τα πράγματα θα μου πείτε.Κάτι όμως που δε τονίστηκε στο παρόν θέμα και είναι εξίσου αξιόλογο.Ανάμεσά τους είναι η επιστροφή 6.000 αποσπασμένων εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες, οι συνενώσεις σχολείων, η σωστή λειτουργία του προγράμματος, οι αποσπάσεις με κριτήρια και η απαρέγκλιτη τήρηση των προϋποθέσεων. Μάλιστα η υπουργός τόνισε πως φέτος δεν θα γίνουν δεκτές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών.Άρα για 6000 συνταξιοδοτήσεις έφερε πίσω 6000 εκπαιδευτικούς. Θα μου πείτε αυτές δεν είναι προσλήψεις. Είναι δεν είναι τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις καλύφθηκαν. Τήρησε και το λόγο 1 προς 10 στο ακέραιο.Συνεπώς δεν έκανε πουθενά λάθος για να τη κατηγορήσουμε για κάτι κακό. Όπως τονίστηκε άλλωστε πρώτα θα επέστρεφαν οι αποσπασμένοι, ως νέες προσλήψεις και μετά θα έπαιρνε νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θα μου πείτε, γιατί δε πήρε περισσότερους? Μπορούν να ειπωθούν πολλές απόψεις, αλλά ο χρόνος πίσω δε γυρίζει, τόσους ήθελε να πάρει σε συμφωνία με τη ΤΡΟΙΚΑ τόσους πήρε.Τώρα για τις συγκρίσεις με το παρελθόν είναι άτοπες. Άλλο το 2000, άλλο το 1998, άλλο το 2008 και άλλο το 2011.Εντάξει μπορεί να έχουμε φτάσει σε σημείο να περιμένουμε και να περιμένουμε...μέχρι εγκεφαλικού για ορισμένους παλιούς, αλλά προσαρμοζόμαστε σε κάτι που αλλάζει και στην Ελλάδα είμαστε, όλα αλλάζουν γρήγορα, οπότε πρέπει να είμαστε και λίγο τυχεροί για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε.Οι του 24μηνου με 1, 2, 3 ΑΣΕΠ και βάλε που δε προλάβανε το τραίνο καλό κουράγιο να είστε σίγουροι πως κάποια μέρα θα γίνεται μόνιμοι. Υπάρχουν όμως και χειρότερα...ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ!! Εξάλλου δεν υπάρχει νόμος που να λέει πως όποιος δουλέψει 24/μηνες αναγκαστικά θα διοριστεί. Ή μόλις βγει από τη σχολή θα δουλέψει κιόλας. Η καραμέλα των Πανεπιστημίων για μόνιμο διορισμό πέθανε μαζί με μια χρυσή δεκαετία για διορισμούς εκπαιδευτικών. Μη τρώτε άλλο χόρτο. Οπότε ηρεμία!!Για τα κενά...έχουμε τους αναπληρωτές. Σας εύχομαι να μπείτε με τη πρώτη.Καλή συνέχεια!!Υ.Σ. Άλλο θέμα συζήτησης είναι το εάν και οι 6000 αποσπασμένοι θα μπουν σε τάξη.
........................................Άρα για 6000 συνταξιοδοτήσεις έφερε πίσω 6000 εκπαιδευτικούς. Θα μου πείτε αυτές δεν είναι προσλήψεις. Είναι δεν είναι τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις καλύφθηκαν. Τήρησε και το λόγο 1 προς 10 στο ακέραιο.Συνεπώς δεν έκανε πουθενά λάθος για να τη κατηγορήσουμε για κάτι κακό. Όπως τονίστηκε άλλωστε πρώτα θα επέστρεφαν οι αποσπασμένοι, ως νέες προσλήψεις και μετά θα έπαιρνε νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θα μου πείτε, γιατί δε πήρε περισσότερους? Μπορούν να ειπωθούν πολλές απόψεις, αλλά ο χρόνος πίσω δε γυρίζει, τόσους ήθελε να πάρει σε συμφωνία με τη ΤΡΟΙΚΑ τόσους πήρε.
Ανάμεσά τους είναι η επιστροφή 6.000 αποσπασμένων εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες, οι συνενώσεις σχολείων, η σωστή λειτουργία του προγράμματος, οι αποσπάσεις με κριτήρια και η απαρέγκλιτη τήρηση των προϋποθέσεων. Μάλιστα η υπουργός τόνισε πως φέτος δεν θα γίνουν δεκτές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών.
Εγω να δεχτω ολα οσα λες που μπορει να ναι και σωστα.Που κολλανε ομως οι 20.000 αναπληρωτες που πηρε περσι και οι αλλοι τοσοι που θα παρει φετος; Δε γινεται να καλυπτουν ολοι αυτοι κενα απο εγκυμονουσες .Δηλαδη ποσες γεννανε στην Ελλάδα;Ποσοι να ειναι οι αρρωστοι εκπαιδευτικοι ή αυτοι που πηραν αδειες για προσωπικους λογους; 20.000 παντως δεν ειναι.Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΑΡΔΗΝ
Παράθεση από: vagus venato στις Αυγούστου 20, 2011, 07:13:46 pm........................................Άρα για 6000 συνταξιοδοτήσεις έφερε πίσω 6000 εκπαιδευτικούς. Θα μου πείτε αυτές δεν είναι προσλήψεις. Είναι δεν είναι τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις καλύφθηκαν. Τήρησε και το λόγο 1 προς 10 στο ακέραιο.Συνεπώς δεν έκανε πουθενά λάθος για να τη κατηγορήσουμε για κάτι κακό. Όπως τονίστηκε άλλωστε πρώτα θα επέστρεφαν οι αποσπασμένοι, ως νέες προσλήψεις και μετά θα έπαιρνε νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θα μου πείτε, γιατί δε πήρε περισσότερους? Μπορούν να ειπωθούν πολλές απόψεις, αλλά ο χρόνος πίσω δε γυρίζει, τόσους ήθελε να πάρει σε συμφωνία με τη ΤΡΟΙΚΑ τόσους πήρε.Ωραία η προπαγάνδα!Συμφωνώ και γώ: 600 προσλήψεις στην εκπαίδευση με 6.000 αποχωρήσεις (κάτα το υπουργείο) - πάνω από 10.000 κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ - και 1.200 προσλήψεις ειδικών φρουρών στην Αστυνομία μέσα στον ίδιο μήνα. Εκεί πόσες αποχωρήσεις είχαμε; 12.000; Ή μήπως για την εκάστοτε εξουσία είναι περισσότερο απαραίτητοι οι ειδικοί φρουροί παρά οι εκπαιδευτικοί. Οι τελευταίοι είναι μάλλον επικίνδυνοι, γιατί όσα εμπόδια και αν τους βάζει η εξουσία στη δουλειά τους (κακογραμμένα βιβλία, κακοδιοίκηση, ακατάλληλες συνθήκες εργασίας), κάποιοι απ' αυτούς ίσως βρουν τρόπο να εμπνεύσουν αυτή τη ριμάδα την κριτική σκέψη στους μαθητές τους.