*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 244530 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #700 στις: Οκτωβρίου 27, 2014, 12:25:36 am »
Εγώ δεν είμαι βιολόγος αλλά γνωρίζω ότι οι ώρες διδασκαλίας σας είναι λιγότερες από τους φυσικοχημικούς!Μακάρι να κάνατε ατόφιες τις ώρες σας για το καλό των μαθητών αλλά δυστυχώς γνωρίζω ότι διδάσκετε κατά κόρον φυσική και χημεία γιατί δεν συμπληρώνετε ωράριο!Τα παραδοσιακά κύρια μαθήματα είναι φιλολογικά,μαθηματικά και φυσικοχημεία.Δε λέω ότι δεν είστε χρήσιμοι στα σχολεία αλλά τα κύρια μαθήματα είναι αυτά που παρέθεσα.

Ο,τι να ναι!!!!!!!!!!!!!!!! :o Στο γυμνασιο τα παραδοσιακα κυρια μαθηματα ηταν παντα φιλολογικα, μαθηματικα, βιολογια (4 ωρες) και φυσικοχημεια!!!!! Με τις αλλαγες στα τελη της δεκαετιας του '80 αρχες του '90 αυξηθηκαν οι ωρες φυσικης επειδη διαχωριστηκε απο τη χημεια. Μεχρι περυσι οι ωρες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:15:56 »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #701 στις: Οκτωβρίου 27, 2014, 12:34:30 am »
Το ποιός θα καταλήξει να κάνει τί, είναι περίπλοκη (και πικρή) ιστορία..τουλάχιστον οι προσλήψεις να είναι ανάλογες των κενών (σύνολο ωρών δια 20.5 μείον τους μόνιμους+τα λειτουργικά κενά)! Αλλά αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, ορισμένοι κλάδοι δε θα είχαν μαντήλι να κλάψουν!
Αν τηρούνταν αυτό το κριτήριο τότε το που θα καταλήξει ο κάθε ΠΕ04 να κάνει μάθημα (εκτός από πανελλαδικές) προσωπικά πιστεύω ότι είναι δευτερεύων ζήτημα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #702 στις: Οκτωβρίου 27, 2014, 12:56:54 am »
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2014, 01:05:30 am από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #703 στις: Οκτωβρίου 27, 2014, 03:50:27 pm »
Διαβάζω τις θέσεις που παρατίθενται στο forum και θα ήθελα να καταθέσω άλλη μία φορά την άποψή μου.
Χωρίς να διαφωνώ για την αναγκαιότητα σε αύξηση του αριθμού των βιολόγων, θα ήθελα να δηλώσω ότι είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στη δαιμονοποίηση των φυσικών για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Αν και σε προηγούμενες αναφορές μου είχα προσπαθήσει να αποφύγω προσωπικές μου εμπειρίες, νομίζω πως τελικά δε θα τα καταφέρω (gvasili συγγνώμη...)

Την προηγούμενη σχολική χρονιά διορίστηκα αναπληρωτής σε σχολείο χωριού δίπλα κοντά σε μεγάλη πόλη της επαρχίας. Το κενό που κάλυπτα οφειλόταν σε ασθένεια του μόνιμου φυσικού και ήταν πλήρους ωραρίου (δίδασκε όλα τα μαθήματα ΠΕ04). Ο μόνιμος συνάδελφος, όμως, επέστρεψε και φυσικά εγώ απομακρύνθηκα από το συγκεκριμένο χωριό και τοποθετήθηκα σε τρία σχολεία της πόλης. Το ένα από αυτά προοριζόταν για πρότυπο γυμνάσιο. Σε αυτό κάλυψα κενό άλλου συναδέλφου φυσικού που είχε και αυτός (σοβαρό) πρόβλημα υγείας. Όμως παρατήρησα ότι ο βιολόγος κάλυπτε το ωράριό του με ώρες Φυσικής και ο Χημικός ακριβώς το ίδιο. Αναρωτιέμαι: μήπως φταίει ο φυσικός γι΄αυτό; Ή μήπως πηγαίνοντας εγώ εκεί έπρεπε να απαιτήσω ο βιολόγος και ο χημικός να αφήσουν τις ώρες της Φυσικής για να μην τρέχω εγώ σε τρία σχολεία αλλά να καλύπτω το ωράριό μου μόνο σε δύο και να τρέχουν και οι άλλοι; Τι λες biov γι΄αυτό; Σε ρωτάω γιατί και οι δύο συνάδελφοι είναι αξιολογότατοι (τυπικά και ουσιαστικά) και δε θεωρώ ότι προτιμούν να κάνουν άλλο μάθημα προκειμένου να μην πάνε σε άλλο σχολείο, όπως εσύ ισχυρίζεσαι για τους φυσικούς (ή τους χημικούς)...
Έχω πει και θα το ξαναπώ: το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Δε φταίνε μόνο οι μεν ή μόνο οι δε. Δεν είναι μόνο οι φυσικοί που δε θέλουν να τρέχουν σε 2 ή περισσότερα σχολεία. Προσωπικά μιλώντας, αυτό που μετράει πιο πολύ είναι ο σεβασμός σε ανθρώπους που έχουν "φάει" την εκπαίδευση και τα ζόρια της με το κουτάλι και που σε πολλές των περιπτώσεων έχουν να προσφέρουν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες και σε νεότερους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές, ανεξάρτητα αν είναι αυστηρά της ειδικότητας τους τα μαθήματα που διδάσκουν (μην παρεξηγηθώ, δε μιλάω γενικά για όλα τα μαθήματα αλλά για το ΠΕ04). Αυτό που μου έμεινε τελικά είναι τα θετικά που αποκόμισα από τους συγκεκριμένους συναδέλφους. Το μόνο που δε μου πέρασε από το μυαλό ήταν ότι αυτοί έφταιγαν για το δικό μου τρέξιμο. Τώρα, αν αυτό κοστίζει σε κενά αλλού βιολόγων, αλλού χημικών, αλλού φυσικών για μένα είναι κάτι δευτερεύον που θα ισορροπήσει, αλλά απαιτείται καιρός.
Όσο για αυτό που αναπαράγεται από πολλούς και σε πολλά forum περί πλεονασμάτων στους φυσικούς, εσείς οι ίδιοι είστε που αμφισβητείτε τους αριθμούς για τα κενά που ως δια μαγείας εξαφανίζονται στους βιολόγους. Δηλαδή το υπουργείο ή οι διευθύνσεις είναι ελέγξιμες μόνο για το τι συμβαίνει με τους βιολόγους αλλά για τους φυσικούς υιοθετούμε αμέσως ότι είναι πλεονασματικοί; Μη μου ξαναπείτε για το σύνολο των ωρών δια του πληθυσμού των φυσικών γιατί αυτά αναλύθηκαν σε προηγούμενες παρεμβάσεις μου.

Συγγνώμη αν σας κούρασα, απλά ήθελα για άλλη μία φορά να σας δώσω και μία άλλη οπτική της κατάστασης για την οποία δεν ευθύνεται αποκλειστικά η μία ειδικότητα ή η άλλη και ότι οι προσωπικές εμπειρίες ή εμπειρίες μερικών γνωστών ή φίλων δεν μπορούν να αποτελέσουν μία ασφαλή γενίκευση.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2014, 04:04:47 pm από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:15:56 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #704 στις: Οκτωβρίου 27, 2014, 05:39:03 pm »
Ξεκινώντας από το τέλος, νομίζω ότι απλώς έδωσες μια εξήγηση για το πως φτάσαμε στο σήμερα, που δεν περιλαμβάνει συντεχνιακό χειρισμό από συγκεκριμές ειδικότητες. Μετά από τόσα χρόνια είμαι και εγώ σε θέση να αποδεκτώ μια τέτοια πιθανότητα (αλλά μέχρι σε ένα βαθμό, γιατί υπάρχουν πλέον ομολογίές και από τα πυσδε και από το υπουργείο!!!). Δεν μπορεσαν όμως να καταρίψουν τους αριθμούς που λένε με πολύ συγκεκριμένο τρόπο,( ξαναδιάβασε την υπογραφή μου) ότι το >50% των ωρών βιολογίας διδάσκεται σε β ανάθεση. Δεν μπορείς να αρνηθείς την πραγματικότητα. Δεν βγαίνει! Φαντάσου όπως λες, ότι είναι απόλυτα φυσικό οι υπάρχοντες βιολόγοι να κάνουν και αυτοί β ανάθεση (όπως δικαιούνται όλοι, εκεί βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα) άρα το ποσοστό >50% ανεβαίνει κι άλλο.!
Ισως να ισσοροπήσει η κατάσταση στα επόμενα χρόνια, αλλά ο δρόμος για να γίνει αυτό περιλαμβάνει πολύ μεγάλο αριθμό διορισμών ΠΕ04.04 και ΠΕ04.05.
Πρόσεξε την δικιά μου θέση, που είναι προσωπική μου, για να ξέρεις τι ζητώ εγώ.
είτε όλοι να καλύπτουμε πραγματικά κενά της ειδικότητάς μας (που σημαίνει >=12 ώρες Α ανάθεση), άρα βλέπεις υπάρχει περιθώριο και για β ανάθεση για όλους, είτε φυσικό είτε χημικό είτε γεωλόγο
είτε όλοι να κάνουμε μόνο Α ανάθεση που θα δημιουργούσε δράματα, γιατί τότε το πρόβλημα δεν θα ήταν σε πόσα σχολεία πρέπει να πάνε κάποιοι, αλλά όπως λένε τα νουμερα που δεν μπορείς να αρνηθείς, ότι δεν θα υπήρχαν αρκετά σχολεία για κάποιους. Το δεύτερο μάλλον είναι ανέφικτο και άγριο, αλλά και από τα δύο θα προτιμούσα μια μέση λύση με μείωση του ορίου β ανάθεσης στις 5-6 ώρες, αυστηρά όμως.
Αρα εγώ δεν είπα ότι πρέπει να φύγει ο φυσικός όταν καλύπτει απλώς το ωράριο του με νόμιμη β ανάθεση. Αυτά λέγονται για να φανεί ότι αυτό που ζητάω είναι παράλογο! Νομίζω κάποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Ωστόσο δεν θέλω να το παίξω καλός. Όντως θέλω να μετακινηθούν αυτοί που δεν καλύπτουν κενό της ειδικότητάς τους, στα εκατοντάδες σχολεία πλέον που έχουν 2 φυσικούς ή 2 χημικούς ή και 2
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2014, 05:43:20 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #705 στις: Οκτωβρίου 29, 2014, 11:59:53 pm »
Δεν είναι μόνο οι φυσικοί που δε θέλουν να τρέχουν σε 2 ή περισσότερα σχολεία.

Εχεις απολυτο δικιο σ'αυτο, συναδελφε!!!!!!!!! Αλλα λογω του υπερβολικα μεγαλου αριθμου φυσικων σε σχεση με οσους χρειαζονται τα σχολεια, αυτοι ειναι που ξεχωριζουν περισσοτερο. Επισης, για τον ιδιο λογο ξεχωριζουν περισσοτερο οι χημικοι των μικρων γυμνασιων.

Τοσα γυμνασια και λυκεια συστεγαζονται, συναδελφε!!! Γιατι πρεπει λοιπον να κανει ο χημικος/φυσικος/βιολογος/γεωλογος του γυμνασιου ενα σωρο ωρες

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #706 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 02:17:09 pm »
Ανέκδοτο (αντίστοιχο με αυτό των τελευταίων ετών "κάτσε καλά γιατί... θα σου γράψω το σπίτι!")
φχ σε βιολόγο: κάτσε καλά γιατί θα σε διορίσουμε μόνιμο σε 1 μόνο σχολείο και θα διδάσκεις φχ!  ;D

Ζόρι μεγάλο τραβάνε οι νέοι (και όχι μόνο) βιολόγοι μη τυχόν και τους δώσουν να διδάξουν οτιδήποτε εκτός βιολογίας.... στην πράξη ο κλάδος είναι ενιαίος οπότε αυτά τα μαλλιοτραβήγματα μόνο βατράχους του βάλτου και κοράκια μπορούν να τραβήξουν. Υπάρχουν ειδικότητες που ευχαρίστως θα δίδασκαν και τσιφτετέλι προκειμένου να εξασφαλίσουν μια σταθερή καρέκλα (έτσι προέκυψε μάλλον το "καρεκλοκένταυρος"). Οι βιολόγοι όμως, μόνο την επιστήμη "τους" και μην τους ενοχλείτε! Έχω μια απορία: τι φταίει; κουραστήκατε με τους απανωτούς ασεπ και τα στοχευμένα (στο διορισμό) μεταπτυχιακά και σιχαθήκατε το διάβασμα; Αν είναι έτσι, να σας δίνουν να διδάσκετε αυστηρά την εξειδίκευσή σας πχ ένας κάνει μόνο θετική γ' λυκείου (απόφοιτος του βιολογικού Θράκης) άλλος κάνει μόνο περιβάλλον, άλλος τη βιοχημεία της β' λυκείου (απόφοιτος τμήματος βιοχημείας βόλου), σε λίγο θα σκάσουνε κάποιοι και θα απαιτούν ούτε λίγο ούτε πολύ αυτό ακριβώς. Σιγά, και τι είναι να πηγαίνεις σε διαφορετικό σχολείο κάθε μέρα; 5 σχολεία την εβδομάδα, piece of cake  ;D

Η πρόταση μου στους πανεπιστημιακούς είναι να ιδρύσουν ένα βιολογικό που ασχολείται αποκλειστικά με το βάτραχο, άλλο να μελετάει τη δροσόφιλα κοκ στα πλαίσια της ... καινοτομίας ;D Έτσι θα βγάζουμε ημι-σφαιρικά μορφωμένους επιστήμονες που θα είναι ικανοί να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να κυκλώσουν και το τετράγωνο! Φιλικά τώρα, το χετε παρα-ξηλώσει  :)

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #707 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 03:28:06 pm »
Εγώ προτείνω πάλι, μιας και μας έχουν χορτάσει αξιοκρατία,διαφάνεια,ασεπ και έκθεση ιδεών οι φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας και Μαγειρέματος, να ανακοινώνονται στο διαύγεια οι συνολικές ώρες για κάθε μάθημα, ο αριθμός των μονίμων και τα λειτουργικά κένα..τότε αντί για ανέκδοτα πολλοί θα ψάχνουν μαντήλι να κλάψουν!!

Αποσυνδεδεμένος somebody

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #708 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 03:45:59 pm »
Ανέκδοτο (αντίστοιχο με αυτό των τελευταίων ετών "κάτσε καλά γιατί... θα σου γράψω το σπίτι!")
φχ σε βιολόγο: κάτσε καλά γιατί θα σε διορίσουμε μόνιμο σε 1 μόνο σχολείο και θα διδάσκεις φχ!  ;D

Ζόρι μεγάλο τραβάνε οι νέοι (και όχι μόνο) βιολόγοι μη τυχόν και τους δώσουν να διδάξουν οτιδήποτε εκτός βιολογίας.... στην πράξη ο κλάδος είναι ενιαίος οπότε αυτά τα μαλλιοτραβήγματα μόνο βατράχους του βάλτου και κοράκια μπορούν να τραβήξουν. Υπάρχουν ειδικότητες που ευχαρίστως θα δίδασκαν και τσιφτετέλι προκειμένου να εξασφαλίσουν μια σταθερή καρέκλα (έτσι προέκυψε μάλλον το "καρεκλοκένταυρος"). Οι βιολόγοι όμως, μόνο την επιστήμη "τους" και μην τους ενοχλείτε! Έχω μια απορία: τι φταίει; κουραστήκατε με τους απανωτούς ασεπ και τα στοχευμένα (στο διορισμό) μεταπτυχιακά και σιχαθήκατε το διάβασμα; Αν είναι έτσι, να σας δίνουν να διδάσκετε αυστηρά την εξειδίκευσή σας πχ ένας κάνει μόνο θετική γ' λυκείου (απόφοιτος του βιολογικού Θράκης) άλλος κάνει μόνο περιβάλλον, άλλος τη βιοχημεία της β' λυκείου (απόφοιτος τμήματος βιοχημείας βόλου), σε λίγο θα σκάσουνε κάποιοι και θα απαιτούν ούτε λίγο ούτε πολύ αυτό ακριβώς. Σιγά, και τι είναι να πηγαίνεις σε διαφορετικό σχολείο κάθε μέρα; 5 σχολεία την εβδομάδα, piece of cake  ;D

Η πρόταση μου στους πανεπιστημιακούς είναι να ιδρύσουν ένα βιολογικό που ασχολείται αποκλειστικά με το βάτραχο, άλλο να μελετάει τη δροσόφιλα κοκ στα πλαίσια της ... καινοτομίας ;D Έτσι θα βγάζουμε ημι-σφαιρικά μορφωμένους επιστήμονες που θα είναι ικανοί να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να κυκλώσουν και το τετράγωνο! Φιλικά τώρα, το χετε παρα-ξηλώσει  :)

Τέλειο...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #709 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 04:38:22 pm »
Ανέκδοτο (αντίστοιχο με αυτό των τελευταίων ετών "κάτσε καλά γιατί... θα σου γράψω το σπίτι!")
φχ σε βιολόγο: κάτσε καλά γιατί θα σε διορίσουμε μόνιμο σε 1 μόνο σχολείο και θα διδάσκεις φχ!  ;D

Ζόρι μεγάλο τραβάνε οι νέοι (και όχι μόνο) βιολόγοι μη τυχόν και τους δώσουν να διδάξουν οτιδήποτε εκτός βιολογίας.... στην πράξη ο κλάδος είναι ενιαίος οπότε αυτά τα μαλλιοτραβήγματα μόνο βατράχους του βάλτου και κοράκια μπορούν να τραβήξουν. Υπάρχουν ειδικότητες που ευχαρίστως θα δίδασκαν και τσιφτετέλι προκειμένου να εξασφαλίσουν μια σταθερή καρέκλα (έτσι προέκυψε μάλλον το "καρεκλοκένταυρος"). Οι βιολόγοι όμως, μόνο την επιστήμη "τους" και μην τους ενοχλείτε! Έχω μια απορία: τι φταίει; κουραστήκατε με τους απανωτούς ασεπ και τα στοχευμένα (στο διορισμό) μεταπτυχιακά και σιχαθήκατε το διάβασμα; Αν είναι έτσι, να σας δίνουν να διδάσκετε αυστηρά την εξειδίκευσή σας πχ ένας κάνει μόνο θετική γ' λυκείου (απόφοιτος του βιολογικού Θράκης) άλλος κάνει μόνο περιβάλλον, άλλος τη βιοχημεία της β' λυκείου (απόφοιτος τμήματος βιοχημείας βόλου), σε λίγο θα σκάσουνε κάποιοι και θα απαιτούν ούτε λίγο ούτε πολύ αυτό ακριβώς. Σιγά, και τι είναι να πηγαίνεις σε διαφορετικό σχολείο κάθε μέρα; 5 σχολεία την εβδομάδα, piece of cake  ;D

Η πρόταση μου στους πανεπιστημιακούς είναι να ιδρύσουν ένα βιολογικό που ασχολείται αποκλειστικά με το βάτραχο, άλλο να μελετάει τη δροσόφιλα κοκ στα πλαίσια της ... καινοτομίας ;D Έτσι θα βγάζουμε ημι-σφαιρικά μορφωμένους επιστήμονες που θα είναι ικανοί να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να κυκλώσουν και το τετράγωνο! Φιλικά τώρα, το χετε παρα-ξηλώσει  :)
Σε αυτό εδώ το φορουμ μας κατηγορουσαν συναδελφοι φυσικοί οτι προσπαθούμε να πετυχουμε προσληψη και διορισμο στν θεση τους για να κανουμε φυσικο χημεία. Και εσυ τώρα λες οτι προσπαθουμε να κανουμε μονο α αναθεση και αυτό ειναι κακο. Και τα δυο ειναι αστηρικτες θεωρίες ακρότητας, για να αποφευχθει το αυτονόητο. Διαβασε πάλι την υπογραφή μου. Δεν φταινε οι βιολογοι για αυτά τα νουμερα, αλλά μονο δυο ειδικοτητες τα πληρωνουν τοσα χρόνια. Να μας ζητάνε και τα ρεστα που μας γ.....νε, με εξωφρενικές θεωρίες... δεν θελουν οι βιολογοι.... Θελουν οι βιολογοι.....φοβουνται οι βιολογοι....τολμουν οι βιολογοι...... ΓΙΑ ΣΕΜΝΑ ΡΕ ΣΕΙΣ!! Τολματε να αντιμετωπισετε τους βιολογους και τους γεωλογους με τον ιδιο τροπο που αντιμετωπίζονται οι φυσικο χημικοι? με τα ιδια δικαιώματα? τις ίδιες υποχρεώσεις. Αυτο θα ηθελα! Γινεται? Και τολμάς να λες οτι το έχουμε παραξηλώσει οι νέοι που ζητάμε την αυτονοητη ισότητα και το σεβασμό? ντροπή! Υποτιμάς και τις σπουδές μας!
Ξαναδιαβασε την υπογραφή μου. Παραδεχτειτε το πρώτα, χωνεψτε το σήμερα οπως έχει, και οσο για την λυση του προβλήματος, δεν ειμαστε τοσο χαζοί για να μην καταλαβαινουμε τα δραματα και τις ιδιαιτεροτητες που κρυβονται πισω απο αυτά τα δεδομένα! Από την άλλη όμως? υπάρχει κατανόηση από την άλλη? υπαρχει προσπαθεια κατανόησης? μερικής αποκατάστασης? δικαιωματα οικογενειες και δραματα εχουν μονο οι υπεράριθμοι φυσικοχημικοι που βρισκονται χρονια τωρα σε θεσεις βιολογίας? οι ανεργοι βιολογοι στων οποίων την θέση βρίσκονται οι φυσικοχημικοί δεν εχουν οικογένειες και δράματα?
Οπως λεει ο gagarin πρωτα παραδεχτειτε τα ελειματα και τα πλεονασματα, (που θα ειναι διαφορετικά του χρονου, για να μην πιεζονται οι φχ τοσο πολύ) ξαναμελετώντας την υπογραφή μου, και ας προσπαθησει η διοικηση να ισορροπησει καπως την κατασταση.
Θα το ξαναπω μπας και μπει καλά στο μυαλό σας. Δεν το αντεχω να λεει μια δδε εχω πλεονασμα 12 φυσικους και παιρνω 6 αναπληρωτές, εχω ελλειμα 15 βιολόγους και παίρνω 2!
Ε το εχουνε παραξηλώσει. Πες τώρα οτι φταινε οι βιολόγοι για αυτό!
Ξαναδιαβασε την υπογραφή μου!

Αποσυνδεδεμένος oparin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #710 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 05:12:06 pm »
Animanim στην κριτική των άλλων είσαι πολύ καυστικός και καλά κάνεις,  αλλά πες μας και εσύ όμως τις θέσεις σου πάνω στα θέματα που συζητάμε.

Μια βασική διαπίστωση πέραν των άλλων είναι ότι πολλά νέα μέλη του φόρουμ δυστυχώς είναι 'αδιάβαστα' (δεν εννοώ τον /την animanim) και κρίνουν κυρίως οπαδικά αντί παιδαγωγικά!

Και μια παρατήρηση: Όταν διδάσκει κάποιος ένα μάθημα διεκπεραιωτικά (κακώς βέβαια) θα το κάνει είτε είναι

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #711 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 05:52:35 pm »
Μια ερωτηση προς συναδελφους βιολογους. Φετος συμφωνειτε με την αποψη οτι οι ωρες της

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #712 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 11:05:57 pm »
Μια ερωτηση προς συναδελφους βιολογους. Φετος συμφωνειτε με την αποψη οτι οι ωρες της

Αποσυνδεδεμένος LITHIUM

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #713 στις: Οκτωβρίου 30, 2014, 11:40:48 pm »
Στο σχολείο που υπηρετώ έχει οργανική βιολόγος και για να συμπληρώσει ωράριο πήρε 6 ώρες χημείας και εγώ ο χημικός υπηρετώ σε τρία σχολεία για να συμπληρώσω ωράριο.
Συμπέρασμα: όσο υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο.
ΠΕ 04(1,2,3,4,5) όλοι κάνουν τα μαθήματα όλων. Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182557
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.