*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02  (Αναγνώστηκε 639977 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MANNI

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1120 στις: Μάιος 10, 2008, 03:47:42 μμ »
καλημερα! εγω που ειχα διαβασει κακριδη - βεβαια οχι πολυ καλα- δε θυμαμαι να ειχε αμεση σχεση με τις ερωτησεις του 2007. Ωστοσο ολη η σειρα που ανηκει ''αρχαιογνωσια και αρχαιογλωσσια στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση''. Εγω νομιζω οτι κυριως στις εισγωγες πρεπει να δωσουμε εμφαση. τωρα οσον αφορα τον γεωργοπαππαδακο εγω προσωπικα επειη θυμαμαι αρκετα εστω και οπτικα θα διαβασω καποια υπογραμμισμενα που μου ειχαν φανει πιο δυσκολα κα επειτα κακριδη και ο θεος βοηθος
Η ερώτηση για τον Ηρόδοτο ήταν από Κακριδή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:20:46 »

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1121 στις: Μάιος 10, 2008, 07:00:49 μμ »
Μια γρηγορη ερωτηση: θα μας ζητηθει να κανουμε σχεδιο μαθηματος για κειμενα που ειναι στην υλη του ασεπ? Μιλαω για αρχαια και νεα. Δηλ αν ειναι μεσα στην υλη, ελυτης σεφερης και καρυωτακης θα εξεταστουμε μονο στα κειμενα αυτωνων που ειναι μεσα στα σχολικα βιβλια? Η μπορει να πεσει και σεφερης που ειναι εκτος σχολικων?Στην εκθεση τι γινεται?

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1122 στις: Μάιος 10, 2008, 07:25:29 μμ »
Eγώ δε μπορώ να καταλάβω πώς δεν έβαλαν τίποτα σχετικό με γραμματική-συντακτικό...Ίσως έχουν συμπεράνει ότι η πλειοψηφία εκεί δεν έχει κενά και ψάχνουν για άλλα εμπόδια (π.χ να ξετρυπώσoυν μία καινούρια σταυροφορία που ίσως  βρίσκεται σε κάποια υποσημείωση του Ostrogorsky )...Αν ισχύει αυτό δεν πρόκειται να βάλουν ούτε φέτος...

Υποθέτω ότι ΄βασίζονται στο ότι από τη μετάφραση φαίνεται η γνώση του συντακτικού, οπότε πιο το νόημα να βάζουν έξτρα ερωτήσεις. Όσον αφορά τη γραμματική μάλλον είναι από τα εύκολα. (Πάντα μιλάω για το πως μπορούν να το βλέπουν).

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1123 στις: Μάιος 10, 2008, 07:33:32 μμ »
Υποθέτω ότι η καλύτερη λύση στη γραμματολογία είναι να διαβάσουμε 2 - 3 βιβλία, (απλή ανάγνωση) και στον υπολογιστή (ή χειρόγραφα)κρατάμε σημειώσεις από αυτά που είναι ουσιαστικά. π.χ. τα βιογραφικά όλων, καταγωγή, γέννηση, κτλ δεν χρειάζονται (υποθέτω). Ούτε π.χ. υποθέσεις έργων των πάντων. Δε νομίζω να ρωτήσουν υπόθεση σε έργα λυρικών ποιητών π.χ. Αυτό έκανα εγώ και μου έχουν βγει περίπου 100 - 150 σελίδες. Πολλές φορές η μία συμπληρώνει την άλλη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κ είμαστε ακόμη ζωντανοί.....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:20:46 »

Αποσυνδεδεμένος kalipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κ είμαστε ακόμη ζωντανοί.....
« Απάντηση #1124 στις: Μάιος 10, 2008, 11:57:16 μμ »
Kalispera.
Tha borouses,se parakalo,na mou steileis to onoma tou bibiopoleiou sti Thessaloniki.
To imail mou einai paolo_sao@yahoo.de
S euxaristo ek ton proteron
Kalipso

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1125 στις: Μάιος 11, 2008, 12:56:28 μμ »
Υποθέτω ότι η καλύτερη λύση στη γραμματολογία είναι να διαβάσουμε 2 - 3 βιβλία, (απλή ανάγνωση) και στον υπολογιστή (ή χειρόγραφα)κρατάμε σημειώσεις από αυτά που είναι ουσιαστικά. π.χ. τα βιογραφικά όλων, καταγωγή, γέννηση, κτλ δεν χρειάζονται (υποθέτω). Ούτε π.χ. υποθέσεις έργων των πάντων. Δε νομίζω να ρωτήσουν υπόθεση σε έργα λυρικών ποιητών π.χ. Αυτό έκανα εγώ και μου έχουν βγει περίπου 100 - 150 σελίδες. Πολλές φορές η μία συμπληρώνει την άλλη.
Αν διαβάσουμε 2-3 βιβλία για 10 ερωτήσεις που πιάνουν 25 μονάδες και άλλα 5 (2-3 βιβλία καθηγητή και άλλες αναλύσεις) για τα πραγματολογικά ερμηνευτικά που πιάνουν 25 μονάδες και άλλα τόσα για νέα και ιστορία και και και... δεν μας φτάνει ούτε μέχρι το άλλο καλοκαίρι να τελειώσουμε. Φοβάμαι μην μπερδέψω και τα λίγα απλά, γιατί αυτό που μου λεει η πολυετής εμπειρία μου από ασεπ είναι ότι εκείνη την ώρα ακόμη και τα πολύ εύκολα και αυτονόητα σε μπερδεύουν και σε δυσκολεύουν. Γι' αυτο ακούς μερικούς που βλέπουν θέμετα παλιά στην προετοιμασία για τον επόμενο ασεπ να λένε 'αυτά εύκολα είναι', αλλά όταν πάνε εκεί είναι αλλιώς.

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1126 στις: Μάιος 11, 2008, 01:46:31 μμ »
 Συμφωνώ με τον Syllas. Δεν υπάρχει χρόνος για να διαβάσουμε τόσα πολλά βιβλία για κάθε αντικείμενο. Αν και δεν έχω δώσει ποτέ ΑΣΕΠ, σε άλλες εξετάσεις (Proficiency, εξεταστική, ecdl) και τα πιο εύκολα σε μπερδεύουν.
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1127 στις: Μάιος 11, 2008, 01:59:17 μμ »
Και εγώ με τη σειρά μου θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι ασφάλεια στο διαγωνισμό δεν παρέχει η ποσότητα αλλά η ποιότητα διαβάσματος...Ερωτήσεις που τις ήξερα τις έβλεπα στο διαγωνισμό και προσπαθούσα να σιγουρευτώ αν είναι σωστές...αν είχα διαβάσει περισσότερα βιβλία για τηυ μία θεματική ακόμα θα αναρρωτιόμουν..Εκεί δεν έχουμε περιθώρια για μπερδέματα αν αναλογιστούμε ότι σε λίγες ώρες αξιολογείται το διάβασμα μηνών...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1128 στις: Μάιος 11, 2008, 02:31:39 μμ »
Παιδια στην ερωτηση που εκανα στην προηγουμενη σελ θα μου απαντησει κανεις? Αγχωθηκα..

Αποσυνδεδεμένος mantarini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1129 στις: Μάιος 11, 2008, 03:17:29 μμ »
Sirina, νομίζω ότι στη διδακτική όλα είναι πιθανά. Δεν διευκρινίζεται πουθενά στην προκήρυξη ότι οι υποψήφιοι οφείλουν να διαβάσουν και κατά συνέπεια να προετοιμάσουν προς διδασκαλία μόνο τα εντός των σχολικών βιβλίων κείμενα. Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, μέχρι τώρα όσα "έπεσαν" ήταν από τα σχολικά βιβλία, μα αυτό δεν σημαίνει πως θα συμβεί και πάλι. Προσωπικά, έγραψα 89 στη διδακτική των αρχαίων. Τι έγραψα; Ξεκίνησα με το γενικό σκοπό του μαθήματος που τον είχα αποστηθίσει από τις γενικές οδηγίες που δίνει το υποργείο για το κάθε μάθημα. Μετά έγραψα στόχους που επινόησα εκείνη τη στιγμή για την ενότητα που είχε "πέσει". Δεν χρειάζεται να μάθεις απ' έξω στόχους για το κάθε ποίημα κλπ. Εκείνη τη στιγμή θα στύψεις το μυαλό σου και θα βρεις 5-6 στόχους. Μετά χριεάζεται να δηλώσεις τη μέθοδο που θα ακολουθήσεις. Πχ ερμηνευτική κειμενοκεντρική μέθοδο (αυτήν έγραψα εγώ). Στη συνέχεια γράφεις βήμα-βήμα τη διαδικασία της διδασκαλίας, σχολιάζοντας τα σημεία που θα σχολίαζες αν εκείνη την ώρα ήσουν στην τάξη και τονίζοντας πως θα λάμβανες υπόψη σου το επίπεδο όλων των μαθητών. Έπειτα, λες πως στο τελευταίο πεντάλεπτο θα έκανες μια αναθεώρηση του μαθήματος και θα έβαζες ερωτήσεις για το σπίτι. Στο τέλος οπωσδήποτε βάζεις βιβλιογραφία (μάθε από έξω 7-8 σημαντικά βιβλία για κάθε συγγραφέα) και αν σου έρθει επιφοίτηση δήλωσε πως θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την ενότητα ως αφορμή γαι να οργανώσεις ένα σχέδιο project. Εγώ το έγραψα πάντως και έγραψα και 4 θέματα που θα μπορούσα να αναθέσω στους μαθητές μου ανά ομάδες για να φέρουν εις πέρας το project. Αυτά. Αν χρειαστείς πιο πολλές πληροφορίες, let me know.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1130 στις: Μάιος 11, 2008, 03:47:11 μμ »
Ευχαριστω πολυ Διοτιμα ακριβως αυτο σκεφτομουν να κανω και εγω.

Μονο μια ερωτηση οι σκοποι δεν ειναι αυτα που αναφερονται στην αρχη του καθε κεφαλαιου στις οδηγιες διδασκαλιας?

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1131 στις: Μάιος 11, 2008, 04:10:08 μμ »
Sirina, νομίζω ότι στη διδακτική όλα είναι πιθανά. Δεν διευκρινίζεται πουθενά στην προκήρυξη ότι οι υποψήφιοι οφείλουν να διαβάσουν και κατά συνέπεια να προετοιμάσουν προς διδασκαλία μόνο τα εντός των σχολικών βιβλίων κείμενα. Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, μέχρι τώρα όσα "έπεσαν" ήταν από τα σχολικά βιβλία, μα αυτό δεν σημαίνει πως θα συμβεί και πάλι. Προσωπικά, έγραψα 89 στη διδακτική των αρχαίων. Τι έγραψα; Ξεκίνησα με το γενικό σκοπό του μαθήματος που τον είχα αποστηθίσει από τις γενικές οδηγίες που δίνει το υποργείο για το κάθε μάθημα. Μετά έγραψα στόχους που επινόησα εκείνη τη στιγμή για την ενότητα που είχε "πέσει". Δεν χρειάζεται να μάθεις απ' έξω στόχους για το κάθε ποίημα κλπ. Εκείνη τη στιγμή θα στύψεις το μυαλό σου και θα βρεις 5-6 στόχους. Μετά χριεάζεται να δηλώσεις τη μέθοδο που θα ακολουθήσεις. Πχ ερμηνευτική κειμενοκεντρική μέθοδο (αυτήν έγραψα εγώ). Στη συνέχεια γράφεις βήμα-βήμα τη διαδικασία της διδασκαλίας, σχολιάζοντας τα σημεία που θα σχολίαζες αν εκείνη την ώρα ήσουν στην τάξη και τονίζοντας πως θα λάμβανες υπόψη σου το επίπεδο όλων των μαθητών. Έπειτα, λες πως στο τελευταίο πεντάλεπτο θα έκανες μια αναθεώρηση του μαθήματος και θα έβαζες ερωτήσεις για το σπίτι. Στο τέλος οπωσδήποτε βάζεις βιβλιογραφία (μάθε από έξω 7-8 σημαντικά βιβλία για κάθε συγγραφέα) και αν σου έρθει επιφοίτηση δήλωσε πως θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την ενότητα ως αφορμή γαι να οργανώσεις ένα σχέδιο project. Εγώ το έγραψα πάντως και έγραψα και 4 θέματα που θα μπορούσα να αναθέσω στους μαθητές μου ανά ομάδες για να φέρουν εις πέρας το project. Αυτά. Αν χρειαστείς πιο πολλές πληροφορίες, let me know.

Υποθέτω θα έβαλες και οπτικοακουστικά μέσα και ομάδες. Ρωτάω απλά για να δω αν κάποιος μπορεί να πιάσει ένα τόσο υψηλό βαθμό ακόμα και με ένα συμβατικό σχέδιο μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1132 στις: Μάιος 11, 2008, 04:17:19 μμ »
Απότι έχω καταλάβει εγώ δε θέλουν συμβατικό σχέδιο...Βέβαια είναι φαύλος κύκλος όταν σου λένε ότι σε μία διδακτική ώρα δε προλαβαίνεις να καλύψεις διδακτικούς στόχους- παράλληλα κείμενα-οπτικοακουστικό υλικο κτλ και θέλουν να βγάλεις ένα σχέδιο που να αντιστοιχεί στη διδακτική ώρα και να καλύπτει τα πάντα...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος mantarini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1133 στις: Μάιος 11, 2008, 06:05:16 μμ »
Το χωρισμό των μαθητών σε ομάδες τον πρότεινα κυρίως όταν έκανα λόγο για το project και βασικά έγραψα και με ποια κριτήρια θα έπρεπε να χωριστούν. Όσον αφορά τα θέματα, δεν περιορίστηκα να προτείνω απλώς τη συγγραφή κάποιου κειμένου από μια ομάδα μαθητών. Αντιθέτως, τόνισα πως κάποιοι μαθητές μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν με άλλον τρόπο πλην της συγγραφής και σε αυτούς θα ανέθετα να ζωγραφίσουν κάποια σκηνή από τα αποσπάσματα που έχουν διδαχθεί ή άλλοι να προσπαθήσουν να γράψουν και να μελοποιήσουν ένα τραγούδι για τους Έλληνες πολεμιστές της Τροίας και το νόστο.

Επίσης, για το κομμάτι του Ομήρου που έλεγε για την Πηνελόπη που είχε καλυμμένο το πρόσωπό της με ένα μαντήλι και κατέβηκε τα σκαλοπάτια συγκινημένη από το τραγούδι του Φήμιου, είχα την ιδέα να προτείνω να δείξω φωτο στους μαθητές από γυναίκες διαφόρων εθνικοτήτων και θρησκειών που φορούν μαντήλι και να εξηγήσω τι σημαίνει κοινωνιολογικά η κάλυψη του προσώπου των γυναικών. Βέβαια, έβαλα την υποσημείωση πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει μόνο αν το επίπεδο των μαθητών ήταν σχετικά υψηλό

Ακόμη, σχολίασα πολύ αναλυτικά τα προς διδασκαλία κομμάτια δείχνοντας έτσι ότι είχα αρκετές γνώσεις. Υπόψη ότι έγραψα 7 σελίδες.

Το δυσάρεστο ξέρετε ποιο είναι; ότι φέτος που δίδαξα "Αντιγόνη" προσπάθησα να τα εφαρμόσω αυτά, αλλά βρήκα σθεναρή αντίσταση από κάποιους μαθητές. Και αυτοί οι κάποιοι είναι αρκετοί για να σου χαλάσουν τα σχέδια. Μάλιστα ήμουν υπεύθυνη με κάποιον άλλον παλιό συνάδελφο για να ετοιμάσουμε το περιοδικό του σχολείου με τη βοήθεια αυτών των μαθητών της Β' λυκείου. Μόνον ένας ανταποκρίθηκε από τους 29 και τελικά επιστρατεύσαμε κάτι κορίτσια από τη Α' τάξη που ήταν πρόθυμα και έγραψαν άρθρα και ποιήματα για το περιοδικάκι μας. Με λίγα λόγια... δεν αρκούν οι ιδέες, χρειάζονται και πρόθυμα παιδιά. Αν έχουν διάθεση για συνεργασία, όλα γίνονται μια και εμείς οι νέοι καθηγξητές έχουμε πολλή όρεξη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 683
Σύνολο: 696

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.