0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που θέλουν στο διαγωνισμό είναι η πρωτοτυπία και η πολύ καλή γνώση της φιλοσοφίας του ΥΠΕΠΘ που διέπει το αναλυτικό πρόγραμμα. Όλα τα σεμινάρια που γίνονται (ΠΕΚ, ΟΕΠΕΚ, Π.Ι.) για τους μονίμους εστιάζουν στη χρήση Η.Υ. εντός της αιθούσης και τη δημιουργική αξιοποίησή του στη διδασκαλία. Θα παρατηρήσετε ότι στη βιβλιογραφία των βιβλίων του καθηγητή δίνονται και πολλές ιστοσελίδες. Δεν είναι τυχαίο...Επίσης, μην ξεχνάτε τη διαθεματικότητα, κομβική έννοια στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που επιχειρείται στις μέρες μας.
Εχει δικιο ο Markos . εαν δε ξερεις γνωστικο πως θα το τοποθετησεις σε πλαισιο χρονικο, ιστορικο, κοινωνικό? Πως θα θεσεις στοχους? Πως θα κανεις πλάνο μαθηματος σε συνδεση με τα προηγουμενα και τα επόμενα? Πως θα κανεις αφορμηση? Πως θα κατευθυνεις τις ερωτησεις? Τέλος πως θα δωσεις ερωτηματα αξιολογησης συνδυαστικου περιεχομενου κ.α. Ζητουν ειδικη διδακτικη του μαθηματος που σημαινει πως θα διδαξεις το συγκεκριμενο απόσπασμα και όχι γενικα πως διδάσκεται το μαθημα των αρχαιων ή των νεων κ.λ.π.
http://www.philology-online.gr/