*

Ψηφοφορία

Θα ζητήσετε μετάταξη στην Πρωτοβάθμια;

Ναι
22 (33.8%)
Όχι
12 (18.5%)
Μάλλον ναι
18 (27.7%)
Μάλλον όχι
13 (20%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 65

Η ψηφοφορία έληξε: Ιούλιος 09, 2012, 11:18:28 μμ

Αποστολέας Θέμα: Ίδρυση κλάδου εκπαιδευτικών πληροφορικής (ΠΕ19) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 25406 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν αποφασίσουν ότι η πληροφορική είναι οργανικό μάθημα  και όχι πιλοτικό, είναι μετά υποχρεωμένοι από το σύνταγμα να το διδάσκουν σε ΟΛΑ τα σχολεία. Αν αποφασίσουν ότι σε μερικά σχολεία θα διδάσκεται και σε κάποια όχι, αυτό είναι αντισυνταγματικό αφού η βασική παιδεία είναι υποχρεωτική και κοινή για όλους.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει όλοι οι ενδιαφερόμενοι (αναπληρωτές κλπ) να το προσβάλουν αυτό στα δικαστήρια, και σίγουρα θα το κερδίσουν. Θα αναγκαστεί έτσι το υπουργείο, εφόσον αποδεχτεί την οργανικότητα του μαθήματος να ανοίξει θέσεις και να το διδάσκει σε όλα τα σχολεία ή αλλίως να το καταργήσει.
Εντελώς πληροφοριακά, από ποια ακριβώς διάταξη του Συντάγματος προβλέπεται αυτό που ισχυρίζεσαι;

Είναι η αρχή της ισότητας. Δεν μπορεί ένα παιδί να κάνει λιγότερα μαθήματα από ένα άλλο, και να του παρέχεται εκπαίδευση χειρότερη. Μπορείς και ως γονιός να προσφύγεις, και πιστεύω ότι θα δικαιωθείς. Θα δικαιωθείς ως γονιός, θα προσληφθείς ως εκπαιδευτικός!  ;)

Επίσης είναι και το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Αν ένα μάθημα μπει στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το οποίο είναι υποχρεωμένα τα σχολεία να εφαρμόζουν σύμφωνα με τον νόμο 1566/1985 άρθρο 1 &3, τότε το μάθημα γίνεται "οργανικό μάθημα".

Αν όμως δεν μπει στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, τότε σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο του νόμου θεωρείται πειραματικό, και η θέση του (καθώς και οι οργανικές θέσεις που προκύπτουν) είναι επίφοβη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2012, 12:28:35 πμ από baarli »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι, ότι άλλο είναι αυτό που γράφεις εδώ (η τεκμηρίωση με βάση το 1566/85) και άλλο αυτό που ισχυρίστηκες παραπάνω ("αυτό είναι αντισυνταγματικό αφού η βασική παιδεία είναι υποχρεωτική και κοινή για όλους").

Όσο για την αρχή της ισότητας, πρόκειται για μάλλον πρωτότυπη ερμηνεία αυτή που δίνεις - ότι δηλαδή ικανοποιείται μόνο μέσω της απόλυτης ομοιομορφίας των ωρολογίων προγραμμάτων ανά την επικράτεια. Πρόσεξε τα λογικά άλματα που κάνεις όταν υποθέτεις πως (α) το παιδί που δε θα διδαχθεί πληροφορική, θα διδαχθεί και λιγότερες ώρες, (β) το παιδί που θα διδαχθεί περισσότερη π.χ. φυσική ή τοπική ιστορία ή γλώσσα αντί για πληροφορική θα λάβει υποδεέστερη εκπαίδευση και (γ) το παιδί που θα διδαχθεί ενδεχομένως αρχές πληροφορικής από δάσκαλο, ελλείψη ΠΕ19-20, θα υστερεί τόσο ώστε να εγερθεί ζήτημα συνταγματικότητας. Όλα τα παραπάνω αποτελούν λογικές εικασίες, αλλά το εύλογο του ισχυρισμού δεν αποτελεί και απόδειξη.

Ακόμη, η ερμηνεία αυτή φαίνεται πως αντικρούεται από τη μέχρι σήμερα ανεκτή πραγματικότητα: Ιστορικά, νομίζω, δεν έχει τεθεί ποτέ θέμα συνταγματικότητας για τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία, παρ' ότι σε αυτά το μάθημα της γλώσσας διδάσκεται πολύ λιγότερο, και οι ξένες γλώσσες καθόλου. Επίσης, είναι σύνηθες σε αρκετά απομακρυσμένα γυμνάσια και λύκεια να μην υπάρχουν καθηγητές ορισμένων ειδικοτήτων (π.χ. καλλιτεχνικών, μουσικής, β' ξένης γλώσσας), οπότε τα μαθήματα αυτά απλώς δεν υλοποιούνται. Ατυχές, σίγουρα, αλλά αντισυνταγματικό; Ομοίως υπάρχουν λύκεια στα οποία δεν υλοποιείται η μία ή η άλλη κατεύθυνση, σχολεία που λειτουργούν ΤΑΔ και σχολεία που δε λειτουργούν, σχολεία όπου διδάσκεται πιάνο και κλαρίνο, και σχολεία που διδάσκεται το Κοράνι. Επιτάσσει άραγε το Σύνταγμα, ή ο νόμος, ή έστω η κοινή λογική, την καθολική διδασκαλία όλων των παραπάνω επειδή δεν είναι, λέει, πιλοτικά;

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι, ότι άλλο είναι αυτό που γράφεις εδώ (η τεκμηρίωση με βάση το 1566/85) και άλλο αυτό που ισχυρίστηκες παραπάνω ("αυτό είναι αντισυνταγματικό αφού η βασική παιδεία είναι υποχρεωτική και κοινή για όλους").

Όσο για την αρχή της ισότητας, πρόκειται για μάλλον πρωτότυπη ερμηνεία αυτή που δίνεις - ότι δηλαδή ικανοποιείται μόνο μέσω της απόλυτης ομοιομορφίας των ωρολογίων προγραμμάτων ανά την επικράτεια. Πρόσεξε τα λογικά άλματα που κάνεις όταν υποθέτεις πως (α) το παιδί που δε θα διδαχθεί πληροφορική, θα διδαχθεί και λιγότερες ώρες, (β) το παιδί που θα διδαχθεί περισσότερη π.χ. φυσική ή τοπική ιστορία ή γλώσσα αντί για πληροφορική θα λάβει υποδεέστερη εκπαίδευση και (γ) το παιδί που θα διδαχθεί ενδεχομένως αρχές πληροφορικής από δάσκαλο, ελλείψη ΠΕ19-20, θα υστερεί τόσο ώστε να εγερθεί ζήτημα συνταγματικότητας. Όλα τα παραπάνω αποτελούν λογικές εικασίες, αλλά το εύλογο του ισχυρισμού δεν αποτελεί και απόδειξη.

Ακόμη, η ερμηνεία αυτή φαίνεται πως αντικρούεται από τη μέχρι σήμερα ανεκτή πραγματικότητα: Ιστορικά, νομίζω, δεν έχει τεθεί ποτέ θέμα συνταγματικότητας για τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία, παρ' ότι σε αυτά το μάθημα της γλώσσας διδάσκεται πολύ λιγότερο, και οι ξένες γλώσσες καθόλου. Επίσης, είναι σύνηθες σε αρκετά απομακρυσμένα γυμνάσια και λύκεια να μην υπάρχουν καθηγητές ορισμένων ειδικοτήτων (π.χ. καλλιτεχνικών, μουσικής, β' ξένης γλώσσας), οπότε τα μαθήματα αυτά απλώς δεν υλοποιούνται. Ατυχές, σίγουρα, αλλά αντισυνταγματικό; Ομοίως υπάρχουν λύκεια στα οποία δεν υλοποιείται η μία ή η άλλη κατεύθυνση, σχολεία που λειτουργούν ΤΑΔ και σχολεία που δε λειτουργούν, σχολεία όπου διδάσκεται πιάνο και κλαρίνο, και σχολεία που διδάσκεται το Κοράνι. Επιτάσσει άραγε το Σύνταγμα, ή ο νόμος, ή έστω η κοινή λογική, την καθολική διδασκαλία όλων των παραπάνω επειδή δεν είναι, λέει, πιλοτικά;

νομίζεις ότι σε ένα απομακρυσμένο νησί , που υπάρχει ένα τεχνικό λύκειο, στέλνουν καθηγητή  και τον πληρώνουν έστω και αν υπάρχει μόνο ένα παιδί , μόνο και μόνο γιατί αγαπάνε το παιδί; Ε λοιπόν όχι, το κάνουν γιατί είναι αντισυνταγματικό να μην στείλουν. Απλά δεν το έχει σκεφτεί κανένας να τους κυνηγήσει μέχρι τώρα, αλλά καιρός είναι. Και ειδικά οι αναπληρωτές ενός συγκεκριμένου κλάδου, με την ιδιότητα του γονέα, έχουν ένα παραπάνω λόγο να χρηματοδοτήσουν όλοι μαζί μια τέτοια νομική περίπτωση, σε περίπτωση που το μάθημά τους, ενώ δεν είναι πειραματικό και βρίσκεται στο αναλυτικό πρόγραμμα, δεν διδάσκεται σε κάποιο σχολείο της επικράτειας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2012, 06:41:31 μμ από baarli »

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2013, 11:01:23 μμ από glory3 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
νομίζεις ότι σε ένα απομακρυσμένο νησί , που υπάρχει ένα τεχνικό λύκειο, στέλνουν καθηγητή  και τον πληρώνουν έστω και αν υπάρχει μόνο ένα παιδί , μόνο και μόνο γιατί αγαπάνε το παιδί; Ε λοιπόν όχι, το κάνουν γιατί είναι αντισυνταγματικό να μην στείλουν.

Νομίζω πως όταν στέλνουν, και δεν είναι απόλυτο ότι στέλνουν πάντα, αυτό γίνεται για λόγους κυρίως ψηφοθηρικούς. Ξαναρωτάω, η ύπαρξη ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων αποτελεί συνταγματική εκτροπή;

Αντί να μέμφεστε το συνάδελφο Baarli, ας του πούμε ένα ευχαριστώ που μας ανοίγει τα μάτια σε ενδεχόμενη παγίδα... Εκτός αν έχετε εμπιστοσύνη στο κράτος μας.

Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Όταν γράφει ανακρίβειες, είναι ανακρίβειες ανεξαρτήτως των προθέσεων του κράτους.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
νομίζεις ότι σε ένα απομακρυσμένο νησί , που υπάρχει ένα τεχνικό λύκειο, στέλνουν καθηγητή  και τον πληρώνουν έστω και αν υπάρχει μόνο ένα παιδί , μόνο και μόνο γιατί αγαπάνε το παιδί; Ε λοιπόν όχι, το κάνουν γιατί είναι αντισυνταγματικό να μην στείλουν.

Νομίζω πως όταν στέλνουν, και δεν είναι απόλυτο ότι στέλνουν πάντα, αυτό γίνεται για λόγους κυρίως ψηφοθηρικούς. Ξαναρωτάω, η ύπαρξη ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων αποτελεί συνταγματική εκτροπή;


όχι όσο υπάρχει μία ειδικότητα, ο  δάσκαλος.
Από την στιγμή που μπαίνουν ειδικότητες στο δημοτικό, και τα μάθηματα τους έχουν περάσει από το πειραματικό στάδιο και έχουν μπει κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα, τότε ναι είναι συνταγματική εκτροπή και ενάντια στην αρχή της ισότητας.

Αρα αυτό που πρέπει να κυνηγήσουν οι ειδικότητες (πληροφορική, θεατρολογία κλπ) είναι πρώτα να μπουν στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών.
Αλλιώς οι οργανικές τους είναι πειραματικές, σαν τα μαθήματά τους, και μπορούν ανα πάσα στιγμή να καταργηθούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2012, 08:25:17 μμ από baarli »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
νομίζεις ότι σε ένα απομακρυσμένο νησί , που υπάρχει ένα τεχνικό λύκειο, στέλνουν καθηγητή  και τον πληρώνουν έστω και αν υπάρχει μόνο ένα παιδί , μόνο και μόνο γιατί αγαπάνε το παιδί; Ε λοιπόν όχι, το κάνουν γιατί είναι αντισυνταγματικό να μην στείλουν.

Νομίζω πως όταν στέλνουν, και δεν είναι απόλυτο ότι στέλνουν πάντα, αυτό γίνεται για λόγους κυρίως ψηφοθηρικούς. Ξαναρωτάω, η ύπαρξη ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων αποτελεί συνταγματική εκτροπή;


όχι όσο υπάρχει μία ειδικότητα, ο  δάσκαλος.
Από την στιγμή που μπαίνουν ειδικότητες στο δημοτικό, και τα μάθηματα τους έχουν περάσει από το πειραματικό στάδιο και έχουν μπει κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα, τότε ναι είναι συνταγματική εκτροπή και ενάντια στην αρχή της ισότητας.

Αρα αυτό που πρέπει να κυνηγήσουν οι ειδικότητες (πληροφορική, θεατρολογία κλπ) είναι πρώτα να μπουν στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών.
Αλλιώς οι οργανικές τους είναι πειραματικές, σαν τα μαθήματά τους, και μπορούν ανα πάσα στιγμή να καταργηθούν.
Αυτό που λέει ο baarli το έχω ακούσει και εγώ από καθηγητή πανεπιστημίου, ότι δηλ.πρέπει να επιδιώκουμε το μάθημα που διδάσκουμε να βρίσκεται μέσα στο ΑΠΣ ως υποχρεωτικό.

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
η ύπαρξη ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων αποτελεί συνταγματική εκτροπή;

όχι όσο υπάρχει μία ειδικότητα, ο  δάσκαλος.
Από την στιγμή που μπαίνουν ειδικότητες στο δημοτικό, και τα μάθηματα τους έχουν περάσει από το πειραματικό στάδιο και έχουν μπει κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα, τότε ναι είναι συνταγματική εκτροπή και ενάντια στην αρχή της ισότητας.

Μάλιστα. Να το ξαναγράψω, γιατί είναι ανεκτίμητο μαργαριτάρι: από τη στιγμή που τα Αγγλικά και η Φυσική Αγωγή έχουν περάσει από το πειραματικό στάδιο και έχουν μπει κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά τα μεν δε διδάσκονται στα ολιγοθέσια σχολεία και η δε διδάσκεται από το δάσκαλο, τότε έχουμε κατάλυση του Συντάγματος. Άρα συνεπάγεται πως οι διδάσκοντες στα σχολεία αυτά, οι προϊστάμενοι τους, αλλά και όσοι εναντιώθηκαν στο κλείσιμο και τις συγχωνεύεσεις των σχολείων είναι πραξικοπηματίες και προδότες. Αλλά το γεγονός ανεξήγητα διέλαθε της προσοχής όλων.

Μπορεί να είναι κι έτσι. Ή εναλλακτικά, συζητάμε για δύο διαφορετικά Συντάγματα: Αυτό βάσει του οποίου λειτουργεί τόσα χρόνια η παιδεία, κι αυτό που φαντάζεσαι, που όλως παρεμπιπτόντως διασφαλίζει καλύτερα τα επαγγελματικά σου συμφέροντα. Ποιο από τα δύο φαίνεται πιθανότερο;

Αυτό που λέει ο baarli το έχω ακούσει και εγώ από καθηγητή πανεπιστημίου, ότι δηλ.πρέπει να επιδιώκουμε το μάθημα που διδάσκουμε να βρίσκεται μέσα στο ΑΠΣ ως υποχρεωτικό.
Ασφαλώς. Αυτό που λέει ο baarli όμως είναι πως, αν το μάθημα είναι υποχρεωτικό δημιουργείται υποχρέωση (συνταγματική μάλιστα) να διοριστούν σε όλα τα σχολεία ανάλογες ειδικότητες. Τη θέση αυτή την αιτιολόγησε γράφοντας αρχικά ότι "η βασική παιδεία είναι υποχρεωτική και κοινή για όλους", που δεν αναφέρεται στο Σύνταγμα, και στη συνέχεια κάνοντας μια περίεργη ερμηνεία της αρχής της ισότητας η οποία οδηγεί σε παράδοξα όπως αυτό που ανέφερα παραπάνω. Τι συμβαίνει δηλαδή; Έχει δίκιο, σε αδρές γραμμές, αλλά όχι για τους λόγους που επικαλείται. Αρνούμενος να το καταλάβει οδηγείται από τη μια εξωφρενική δήλωση στην άλλη, πράγμα διασκεδαστικό και ανησυχητικό συνάμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2012, 11:00:48 μμ από Marcus »

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
η ύπαρξη ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων αποτελεί συνταγματική εκτροπή;

όχι όσο υπάρχει μία ειδικότητα, ο  δάσκαλος.
Από την στιγμή που μπαίνουν ειδικότητες στο δημοτικό, και τα μάθηματα τους έχουν περάσει από το πειραματικό στάδιο και έχουν μπει κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα, τότε ναι είναι συνταγματική εκτροπή και ενάντια στην αρχή της ισότητας.

Μάλιστα. Να το ξαναγράψω, γιατί είναι ανεκτίμητο μαργαριτάρι: από τη στιγμή που τα Αγγλικά και η Φυσική Αγωγή έχουν περάσει από το πειραματικό στάδιο και έχουν μπει κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά τα μεν δε διδάσκονται στα ολιγοθέσια σχολεία και η δε διδάσκεται από το δάσκαλο, τότε έχουμε κατάλυση του Συντάγματος.

Εφόσον είναι υποχρεωτικά μαθήματα και όχι επιλογής, ναι είναι παράνομο. Εχει προσφύγει κανείς στα δικαστήρια για αυτό το θέμα; Όχι.  Αν λοιπόν προσφύγει, θα κερδίσει.  Θες να πάμε ένα στοίχημα;

Όσον αφορά την γυμναστική, αυτή καταρχήν διδάσκεται, έστω και από δάσκαλο .

Παρόλαυτα αν το παιδί μου την ώρα που κάνει γυμναστική πάθει κάτι, και δεν είναι εκεί γυμναστής κατάλληλα εκπαιδευμένος να το βοηθήσει, και είναι ο άσχετος ο δάσκαλος, δεν θα σας κλείσω όλους μέσα; Όλοι θα πάτε μέσα, από τον δάσκαλο που δέχτηκε να κάνει γυμναστική ενώ δεν έχει τέτοιες γνώσεις,  μέχρι τον προϊστάμενο που του ανέθεσε την δουλειά, και κανονικά και τον υπουργό που υπέγραψε (αλλά ξέχασα, ο νόμος περί ευθύνης υπουργών τους αθωώνει για τα πάντα). Είναι μεγάλη απερισκεψία να δέχονται οι δάσκαλοι να κάνουν γυμναστική.

Όσον αφορά τα αγγλικά, αν αυτά είναι υποχρεωτικό μάθημα και υπάρχει κάποιο σχολείο στην επικράτεια όπου δεν διδάσκονται, τότε αυτό είναι παράνομο, και πρέπει οι αγγλικοί, με την ιδιότητά τους ως γονείς,  να προσφύγουν στα δικαστήρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2012, 10:25:19 πμ από baarli »

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πάντως η έννοια "οργανικό μάθημα" δεν υπάρχει πουθενά στο νόμο 1566/1985. Επιπλέον τα ΑΠΣ αλλάζουν. Τι έγινε όταν τα ΤΕΕ έγιναν ΕΠΑΛ; Χάθηκαν άπειρες ώρες ειδικοτήτων (μεταξύ των οποίων και πληροφορικής) και προέκυψαν όλες αυτές οι υπεραριθμίες.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως η έννοια "οργανικό μάθημα" δεν υπάρχει πουθενά στο νόμο 1566/1985. Επιπλέον τα ΑΠΣ αλλάζουν.
Παράθεση
3. α) Τα αναλυτικά προγράμματα αποτελούν άρτιους οδηγούς του εκπαιδευτικού έργου και περιλαμβάνουν κυρίως:

(αα) σαφώς διατυπωμένους, κατά μάθημα, σκοπούς μέσα στα πλαίσια των γενικών και ειδικών, κατά βαθμίδα, σκοπών της εκπαίδευσης,

(ββ) διδακτέα ύλη επιλεγμένη σύμφωνα με το σκοπό του μαθήματος, σε κάθε επίπεδο, ανάλογη και σύμμετρη προς το ωρολόγιο πρόγραμμα και προς τις αφομοιωτικές δυνατότητες των μαθητών, διαρθρωμένη άρτια σε επιμέρους ενότητες και θέματα,

(γγ) ενδεικτικές κατευθύνσεις για τη μέθοδο και τα μέσα διδασκαλίας κάθε ενότητας ή θέματος.

β) Τα αναλυτικά προγράμματα καταρτίζονται, δοκιμάζονται πειραματικά, αξιολογούνται και αναθεωρούνται συνεχώς σύμφωνα με τις εξελίξεις στον τομέα των γνώσεων, τις κοινωνικές ανάγκες και την πρόοδο των επιστημών της αγωγής.

γ) Τα αναλυτικά προγράμματα της εννιάχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης ειδικότερα έχουν εσωτερική συνοχή και ενιαία ανάπτυξη των περιεχομένων τους.

Αναφέρει τρία στάδια. Την πειραματική αξιολόγηση ενός μαθήματος, την κατάρτιση του  ΑΠΣ που θα περιλαμβάνει το μάθημα, και την ενδεχόμενη αναθεώρηση.

Όσο το μάθημα είναι στο πρώτο στάδιο το πειραματικό, η κατάσταση είναι επίφοβη. Για να υπάρχει εργασιακή ασφάλεια, πρέπει τουλάχιστον να έχει καταρτιστεί το ΑΠΣ και να περιλαμβάνει το μάθημα. Φυσικά και υπόκειται σε αναθεώρηση, αλλά αυτό είναι το τρίτο στάδιο. Η πληροφορική είναι ακόμα στο πρώτο. Άρα οργανικές σε πειραματικό μάθημα, μόνο οργανικές δεν είναι και δεν θα έπρεπε να ονομάζονται έτσι.  Ευελφάλεια δηλαδή, και τελερύγγι!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2012, 12:31:17 μμ από baarli »

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα, που πάλι μου κάνει εντύπωση που δεν το λέει κανείς.

Εξετάσεις ΑΣΕΠ περάσατε στην Βθμια.
Αν πάρετε μετάταξη στην Αθμια, δεν μετράνε οι εξετάσεις ΑΣΕΠ που δώσατε.
Οπότε η θέση σας γίνεται ακόμα πιο επισφαλής.

Και σε πειραματικό μάθημα, και χωρίς εξετάσεις ΑΣΕΠ, είστε οι πρώτοι που θα φύγουν.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα, που πάλι μου κάνει εντύπωση που δεν το λέει κανείς.

Εξετάσεις ΑΣΕΠ περάσατε στην Βθμια.
Αν πάρετε μετάταξη στην Αθμια, δεν μετράνε οι εξετάσεις ΑΣΕΠ που δώσατε.
Οπότε η θέση σας γίνεται ακόμα πιο επισφαλής.

Και σε πειραματικό μάθημα, και χωρίς εξετάσεις ΑΣΕΠ, είστε οι πρώτοι που θα φύγουν.

Χαλάρωσε φίλε...

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα, που πάλι μου κάνει εντύπωση που δεν το λέει κανείς.

Εξετάσεις ΑΣΕΠ περάσατε στην Βθμια.
Αν πάρετε μετάταξη στην Αθμια, δεν μετράνε οι εξετάσεις ΑΣΕΠ που δώσατε.
Οπότε η θέση σας γίνεται ακόμα πιο επισφαλής.

Και σε πειραματικό μάθημα, και χωρίς εξετάσεις ΑΣΕΠ, είστε οι πρώτοι που θα φύγουν.

Χαλάρωσε φίλε...

Χαλαρά είμαι εγώ προσωπικά.
Αυτό που λέω, είναι το worst case σενάριο,
Αλλά πρέπει να το έχετε και αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σας, όταν κάνετε την αίτηση για μετάταξη.
Δεν γνωρίζετε παιδαγωγικά δημοτικού.
Έχετε τώρα την ΔΑ και σας ευνοεί, αλλά στην ελλάδα ζούμε, φεύγει η ΔΑ και έρχεται ένας άλλος υπουργός και ευνοεί τους δασκάλους.
Και τότε...αρμ!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 868
Σύνολο: 869

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.