*

Αποστολέας Θέμα: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο  (Αναγνώστηκε 15083 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 07:09:01 μμ »
Μήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?
και τι αξια εχει το απολυτηριο??? που θα παει, εδω με διδακτορικα δεν βρισκουν θεση, θα βρει ο αποφοιτος γυμνασιου????????? και τελικα η πιστοποιηση της ξενης γλωσσας θα γινει με αποδεικτικο καποιου εξεταστικου φορεα. Τι να τον κανει τον βαθμο στα αγγλικα αφου δεν εχει καμμια αξια
Ενώ στα θρησκευτικά -τυχαιο μαθημα- ας πουμε έχει μεγαλύτερη αξία? Ας μην έρχονται και καθόλου σχολείο να μη χάνουν και την ώρα τους >:( Ως τη στιγμή που το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα αποδεχθεί την οικοδιδασκαλία με εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων στο τέλος του έτους το μάθημά μου είναι υποχρεωτικό και καλά θα κάνουν όλοι να φερθούν αναλόγως. Στο κάτω κάτω δε νοιάζονται όλοι για χαρτί στα αγγλικά, το σχολείο όμως προσφέρει κάτι παραπάνω από στοιχειώδεις γνώσεις και στην ξένη γλώσσα.
κανενα μαθημα δεν θα εχει αξια τα επομενα χρονια..........θα το δουμε με την ιδιωτικοποιηση των πανεπιστημιων..ολοι/ες θα εχουν πτυχιο και μεταπτυχιακο..............παρτε κοσμεεεεεεεεεεεε ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:23:46 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 08:13:18 μμ »
το πτυχίο και το μεταπτυχιακό δεν έχουν μόνο χρήση μόνο ως χαρτιά. Δηλ. ως αποδεικτικά γνώσεων. Μαθαίνεις πράγματα και ειδικά με το μεταπτυχιακό εξειδικεύεσαι ακόμα παραπάνω. Αν μπορείς να αποκτήσεις εξειδίκευση σε κάτι που το χρειάζεται η αγορά τότε θα βρείς μια χαρά δουλειά. Απλά πρέπει οι γνώσεις που έχεις αποκτήσει να είναι τέτοιες που και να είναι χρήσιμες στην αγορά και να μην τις έχουν πολλοί. Το απολυτήριο λυκείου επίσης αν το δούμε μόνο ως χαρτί ναι δεν λέει τίποτα πλέον αλλά αν ο μαθητής έχει πραγματικά προσπαθήσει να κατανοήσει τα διάφορα αντικείμενα που παρουσιάζονται στο σχολείο θα βρεί τι τον ενδιαφέρει (τόσα μαθήματα διδάσκονται ακόμα και καλλιτεχνικά, θεατρολογία κτλ κάτι θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον) και έτσι θα οδηγηθεί σε ένα μονοπάτι γνώσης που του ταιριάζει. Και αν του ταιριάζει θα οδηγηθεί σε αυτά που είπα παραπάνω. Αν πάει και έρχεται στο σχολείο δεν παίρνει τίποτα και έτσι ναι δεν έχει κανένα όφελος απο ένα τέτοιο απολυτήριο.   

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 01:48:00 μμ »
Μήπως έτσι καταλήξαμε να χαρίζουμε απολυτήρια?
και τι αξια εχει το απολυτηριο??? που θα παει, εδω με διδακτορικα δεν βρισκουν θεση, θα βρει ο αποφοιτος γυμνασιου????????? και τελικα η πιστοποιηση της ξενης γλωσσας θα γινει με αποδεικτικο καποιου εξεταστικου φορεα. Τι να τον κανει τον βαθμο στα αγγλικα αφου δεν εχει καμμια αξια
Ενώ στα θρησκευτικά -τυχαιο μαθημα- ας πουμε έχει μεγαλύτερη αξία? Ας μην έρχονται και καθόλου σχολείο να μη χάνουν και την ώρα τους >:( Ως τη στιγμή που το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα αποδεχθεί την οικοδιδασκαλία με εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων στο τέλος του έτους το μάθημά μου είναι υποχρεωτικό και καλά θα κάνουν όλοι να φερθούν αναλόγως. Στο κάτω κάτω δε νοιάζονται όλοι για χαρτί στα αγγλικά, το σχολείο όμως προσφέρει κάτι παραπάνω από στοιχειώδεις γνώσεις και στην ξένη γλώσσα.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++  :)
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 02:05:37 μμ »
τι γινεται εδω? αρχισαμε ν'απαξιωνουμε οι ιδιοι το μαθημα μας? και μετα αναρωτιομαστε γιατι θεωρουμαστε "δευτερευουσα" ειδικοτητα? αν τα λεμε μονοι μας ρε παιδια αυτα, λογικο ειναι να μας θεωρουν ετσι οι υπολοιποι και οι μαθητες να βλεπουν την ωρα μας σαν την ωρα του παιδιου.
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:23:46 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 02:28:02 μμ »
Μα, ειναι δυνατον στις μερες μας η ξενη γλωσσα να αντιμετωπιζεται ως δευτερευον μαθημα?!! (κατ αρχην δε συμφωνω με τη διακριση των μαθηματων σε πρωτευοντα και δευτερευονται).
Στο θεμα τωρα, μήπως και ο εκπ/κος εχει ευθυνη? Εγω παντως θα τον περνουσα, δινοντας του μια τελευταια ευκαιρια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 02:53:01 μμ »
Είμαι εκπ/κος Γαλλικής, φέτος μου έτυχε παρόμοια περίπτωση.
Η μητέρα του μαθητή ήρθε τον Ιούνιο και με ρώτησε εάν πρέπει
ο μικρός να γραφτεί φροντιστήριο, ώστε να περάσει το Σεπτ.

Την απέτρεψα από εξωτερική - επί χρήμασι - προετοιμασία, κάλεσα τον μικρό,
εντός δύο ωρών του επεσήμανα που θα ρίξει βάρος συν του ότι είχα φτιάξει
μίνι υλικό να διαβάζει μόνος του.

Ο πιτσιρικάς ήρθε καλά προετοιμασμένος, αισθάνθηκε όμορφα με τον εαυτό του,
ανέβηκε η αυτοεκτίμησή του και είμαι βέβαιη ότι φέτος θα δει με άλλο μάτι το μάθημα.

Η γνώμη μου είναι:
Μαθητές που είναι αδικημένοι από τη φύση, με χαμηλή σχετικά νοημοσύνη,
να γίνεται προσπάθεια να περνούν.
Μαθητές που τεμπελιάζουν και προκλητικά αδιαφορούν, οφείλουμε
να τους ταρακουνούμε όχι με την πρόθεση: "Σου άξιζε"..
αλλά με το σκεπτικό: "Αξίζει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου".

Στις επαρχίες πολλές φορές προάγονται μαθητές που κατά γενική ομολογία
τους περνούν, χωρίς να έχουν την παραμικρή προσπάθεια.

Ένας τέτοιος μαθητής είπε πέρυσι: "Αφού μας περνάτε τον Σεπτ, γιατί μας αφήνετε τον Ιούνιο"?
Εύλογη η απορία και αποστομωτική!

Ο μαθητής μέσα του ξέρει και ποιο είναι το κατάλληλο για την περίπτωσή του,
και θα το αποδεχθεί στη συνείδησή του, εάν οι προθέσεις μας είναι για το καλό του.
Ούτε αντεκδικήσεις χωράνε, ούτε τίποτα.
Να μάθουν να προσπαθούν, αυτό είναι το μήνυμα. Γιατί εάν το πρώτο χαστούκι το φάνε από την κοινωνία,
τότε ίσως να είναι αργά.


Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 03:48:37 μμ »
εχεις απολυτο δικιο cd. δεν τιθεται καν θεμα εκδικησης, δεν προσεχες γι'αυτο και θα σ'αφησω. οταν ομως απο την πρωτη μερα ξεκαθαριζω τι θελω μεσα στην ταξη και αυτο ειναι η προσπαθεια, γιατι αυτο αξιζει περισσοτερο για μενα και ορισμενοι επιδεικτικα το αγνοουν γιατι θα πρεπει να τους περασω? αυτο θα ειναι αδικια για τα υπολοιπα παιδια. γιατι να "χαιδεψω" και να επιβραβευσω τους μαθητες που δεν κανουν ουτε την ελαχιστη προσπαθεια? δε νομιζω αυτο να ειναι και το καλυτερο δυνατο μηνυμα που θα μπορουσαμε να περασουμε στα παιδια. εννοειται βεβαια οτι θα φερθεις με επιεικεια σε μαθητη με καποιο προβλημα, μου εχει τυχει αυτο. εκει ομως μιλαμε για κατι τελειως διαφορετικο
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 04:03:41 μμ »
εγω πιστευω οτι εαν δεν υπαρχει καποιο ειδικο προβλημα στο παιδι, την ευθυνη της αποτυχιας την φερνει καθαρα ο εκπαιδευτικος ;) ;) ;) ;) ;) ;)δεν  ειναι παντα προβλημα το παιδι, ειναι και ο εκπαιδευτικος προβλημα και μερικες φορες μεγαλο........συνηθως οι εκπαιδευτικοι με προβληματα δημιουργουν αντιξοες συνθηκες μαθησης και προκαλουν το χαος στη ταξη . Εαν καποιος δεν μπορει να κανει διαχειρηση της ταξης ( υπαρχει ακομη η παραδοσιακη/μετωπικη διδασκαλια, με καθηγητες καβαλημενους/αυθεντιες )μηπως φταιει ο ιδιος ο εκπαιδευτικος και ο εγωισμος του δεν τον αφηνει να δει ξεκαθαρα την κατασταση και να αναγνωρησει την αγνοια του????????
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2011, 04:14:50 μμ από mpesg »

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 05:08:39 μμ »
εγω πιστευω οτι εαν δεν υπαρχει καποιο ειδικο προβλημα στο παιδι, την ευθυνη της αποτυχιας την φερνει καθαρα ο εκπαιδευτικος ;) ;) ;) ;) ;) ;)δεν  ειναι παντα προβλημα το παιδι, ειναι και ο εκπαιδευτικος προβλημα και μερικες φορες μεγαλο........συνηθως οι εκπαιδευτικοι με προβληματα δημιουργουν αντιξοες συνθηκες μαθησης και προκαλουν το χαος στη ταξη . Εαν καποιος δεν μπορει να κανει διαχειρηση της ταξης ( υπαρχει ακομη η παραδοσιακη/μετωπικη διδασκαλια, με καθηγητες καβαλημενους/αυθεντιες )μηπως φταιει ο ιδιος ο εκπαιδευτικος και ο εγωισμος του δεν τον αφηνει να δει ξεκαθαρα την κατασταση και να αναγνωρησει την αγνοια του????????
Μα το πιστεύεις αλήθεια αυτό που λες
/ Αποτυγχάνει ο μαθητής και φταίει πάντα ο εκπαιδευτικός? Δηλαδή η κατάσταση είναι μόνο άσπρο ή μόνο μαύρο? Ενδιάμεσες΄αποχρώσεις δεν υπάρχουν? Και να δεχτώ ότι σε φροντιστήριο θα χρεωθώ την αποτυχία, στο σχολικό περιβάλλον οι παράγοντες που επιδρούν στη μάθηση είναι περισσότεροι και πιο πολύπλοκοι. Και ο χρόνος δε λειτουργεί υπέρ μας.
Giota δεν είμαι σίγουρη αν εννοούσες εμένα, όμως η πρόθεσή μου δεν ήταν να απαξιώσω το μάθημά μας. Το αντίθετο θα έλεγα.
Καλή υπομονή και αναμονή.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 05:37:53 μμ »
δεν εννοουσα εσενα effie3s, ισα ισα εσυ δεν περνας τετοιο μηνυμα.
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 05:49:36 μμ »
εγω πιστευω οτι εαν δεν υπαρχει καποιο ειδικο προβλημα στο παιδι, την ευθυνη της αποτυχιας την φερνει καθαρα ο εκπαιδευτικος ;) ;) ;) ;) ;) ;)δεν  ειναι παντα προβλημα το παιδι, ειναι και ο εκπαιδευτικος προβλημα και μερικες φορες μεγαλο........συνηθως οι εκπαιδευτικοι με προβληματα δημιουργουν αντιξοες συνθηκες μαθησης και προκαλουν το χαος στη ταξη . Εαν καποιος δεν μπορει να κανει διαχειρηση της ταξης ( υπαρχει ακομη η παραδοσιακη/μετωπικη διδασκαλια, με καθηγητες καβαλημενους/αυθεντιες )μηπως φταιει ο ιδιος ο εκπαιδευτικος και ο εγωισμος του δεν τον αφηνει να δει ξεκαθαρα την κατασταση και να αναγνωρησει την αγνοια του????????
Μα το πιστεύεις αλήθεια αυτό που λες
/ Αποτυγχάνει ο μαθητής και φταίει πάντα ο εκπαιδευτικός? Δηλαδή η κατάσταση είναι μόνο άσπρο ή μόνο μαύρο? Ενδιάμεσες΄αποχρώσεις δεν υπάρχουν? Και να δεχτώ ότι σε φροντιστήριο θα χρεωθώ την αποτυχία, στο σχολικό περιβάλλον οι παράγοντες που επιδρούν στη μάθηση είναι περισσότεροι και πιο πολύπλοκοι. Και ο χρόνος δε λειτουργεί υπέρ μας.
Giota δεν είμαι σίγουρη αν εννοούσες εμένα, όμως η πρόθεσή μου δεν ήταν να απαξιώσω το μάθημά μας. Το αντίθετο θα έλεγα.
Καλή υπομονή και αναμονή.
μαλλον εμενα εννοουσε η giota, δεκτη καθε γνωμη. Απλα με την πειρα των 20 ετων στη διδασκαλια, εχει τυχει αρκετες φορες να βγαινουν καθηγητριες Αγγλικων κλαιγοντας απο τμηματα η να υπαρχουν τμηματα που το μπαχαλο γινεται μονο την ωρα των αγγλικων και η αγγλικου να φωναζει και να θεωρειται η τρελλή του σχολειου. Δεν ειμαι εναντιον των αγγλικων αφου και εγω ειμαι της ιδιας ειδικοτητας

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 06:07:51 μμ »
συμφωνω μαζι σου και νομιζω οτι εχουμε ολοι μας τετοια παραδειγματα να θυμηθουμε. να σου πω και για καθηγητριες που καταφεραν να περασουν στα παιδια οτι δεν ξερουν αγγλικα και δεν προκειται να μαθουν και μετα πας εσυ και κανεις αμαν για να ξεκινησουν απλα να διαβαζουν τα κειμενα. ή αλλες που αντι να κανουν Αγγλικα ελεγαν στα παιδια καθε ποτε πρεπει να πλενονται και ν'αλλαζουν σωβρακο (δεν κανω πλακα...το εχω ακουσει ΚΑΙ αυτο!) ή ακομα χειροτερα ορισμενες να βγαζουν τα ψυχολογικα τους στην ταξη και ν'αναρωτιουνται με το καλημερα γιατι ζουν! υπαρχουν πολλα παραδειγματα με ατομα που δε θα επρεπε να μπαινουν σε ταξη (οχι αποκλειστικα απο την ειδικοτητα μας), αυτο ομως δε σημαινει οτι το μαθημα μας ειναι δευτερευον γιατι δεν ειμαστε ολοι ετσι. στο χερι μας ειναι να κανουμε τους μαθητες να ενδιαφερθουν αλλα δεν πρεπει να παραβλεπουμε και το γεγονος οτι θα υπαρξουν και μαθητες που δεν προκειται να ενδιαφερθουν ουτε για το δικο μας ουτε και για κανενα αλλο μαθημα και δυστυχως δεν ξερω αν σ'αυτη την περιπτωση μπορουμε να κανουμε κατι, δεν μπορω ομως να δεχτω οτι κατι τετοιο ειναι αποτυχια δικια μου απο τη στιγμη που εχω προσπαθησει. νομιζω οτι εχουμε παραχαιδεψει τα παιδια καταλογιζοντας στον εαυτο μας αποτυχιες που δεν ειναι δικες μας.
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 06:13:11 μμ »
Θεωρώ ότι όλες οι επιμέρους τοποθετήσεις αποτελούν κομματάκια του παζλ!
Κανένας μας δεν κατέχει την μοναδική αλήθεια, στ' αλήθεια το θέμα είναι πολυδιάστατο,
προσωπικά ωφελήθηκα από όλο τον διάλογο.  8)
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 06:14:17 μμ »
συμφωνω μαζι σου και νομιζω οτι εχουμε ολοι μας τετοια παραδειγματα να θυμηθουμε. να σου πω και για καθηγητριες που καταφεραν να περασουν στα παιδια οτι δεν ξερουν αγγλικα και δεν προκειται να μαθουν και μετα πας εσυ και κανεις αμαν για να ξεκινησουν απλα να διαβαζουν τα κειμενα. ή αλλες που αντι να κανουν Αγγλικα ελεγαν στα παιδια καθε ποτε πρεπει να πλενονται και ν'αλλαζουν σωβρακο (δεν κανω πλακα...το εχω ακουσει ΚΑΙ αυτο!) ή ακομα χειροτερα ορισμενες να βγαζουν τα ψυχολογικα τους στην ταξη και ν'αναρωτιουνται με το καλημερα γιατι ζουν! υπαρχουν πολλα παραδειγματα με ατομα που δε θα επρεπε να μπαινουν σε ταξη (οχι αποκλειστικα απο την ειδικοτητα μας), αυτο ομως δε σημαινει οτι το μαθημα μας ειναι δευτερευον γιατι δεν ειμαστε ολοι ετσι. στο χερι μας ειναι να κανουμε τους μαθητες να ενδιαφερθουν αλλα δεν πρεπει να παραβλεπουμε και το γεγονος οτι θα υπαρξουν και μαθητες που δεν προκειται να ενδιαφερθουν ουτε για το δικο μας ουτε και για κανενα αλλο μαθημα και δυστυχως δεν ξερω αν σ'αυτη την περιπτωση μπορουμε να κανουμε κατι, δεν μπορω ομως να δεχτω οτι κατι τετοιο ειναι αποτυχια δικια μου απο τη στιγμη που εχω προσπαθησει. νομιζω οτι εχουμε παραχαιδεψει τα παιδια καταλογιζοντας στον εαυτο μας αποτυχιες που δεν ειναι δικες μας.
ετσι ακριβως, αλλα μου κανει φοβερη εντυπωση γιατι να υπαρχει τοσο προβληματικος κοσμος στον κλαδο μας, αφου θεωρω οτι οικονομικα ειμαστε προνομιουχοι με τα περισσοτερα ιδιαιτερα σε συγκριση με αλλες ειδικοτητες........και ομως εχουμε και οχι αδικα την χειροτερη φημη

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 425

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.