*

Αποστολέας Θέμα: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο  (Αναγνώστηκε 15052 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 05:53:58 μμ »

Επί της ουσίας, προσωπικά θα περνούσα τον μαθητή και θα ξεκινούσα από το μηδέν μαζί του (στη Β' Γυμνασίου-άλλωστε, δεν νομίζω να είναι ο μόνος της τάξης που δεν ξέρει αγγλικά). Θα ανακοίνωνα από την πρώτη μέρα τον τρόπο δουλειάς μου και τις απαιτήσεις μου=καθήκοντά των μαθητών και θα δούλευα εντατικά όλη τη χρονιά. Το πιο σημαντικό, κυρίως στους αδύναμους μαθητές, είναι να υπάρχει στενή παρακολούθηση! Στο τέλος της χρονιάς που θα είχα και πάλι το ρόλο της εξετάστριας αποκλειστικά, θα μπορούσα να πάρω αποφάσεις με περισσότερη σιγουριά εφόσον πλέον θα γνώριζα τη δουλειά-προσπάθεια-απόδοση του κάθε μαθητή.
Παρακολουθω με εξαιρετικο ενδιαφερον τηνμ εξελιξη της συζητησης, πραγματικα οι περισσοτερες αποψεις-αν και αντιθετες μεταξυ τους- με βρισκουν συμφωνη. Λοιπον επειδη οφειλω μια απαντηση τον περασα τον λεβεντη, ξεχασα να σας πω οτι η συναδελφος δεν ειχε μοιρασει τους βαθμους στο διαγωνισμα σωστα, δεν ηξερε η κοπελα, το βαθμολογησαμε εκ νεου και το διορθωσαμε ξανα, εβγαινε λοιπον, με τραβηγμα, 08, βαλαμε και 11 προφορικα- μη κοιτας που δεν ξερουμε να γραφουμε κ να διαβαζουμε, ξερουμε να μιλαμε- και αφου περασε και την ιστορια τον περασαμε. Καναμε την καλη μας πραξη για φετος. Αλλα οταν θα μπω στο τμημα θα κανω αυτο που λεει η Aphrodite, ομως στη Β' τα Αγγλικσα ειναι δυσκολα. Να μπορουσε τουλαχιστον να διαβαζει, αυτο με πειραζει περισσοτερο!!
Συνεχιστε τη συζητηση παντως, εμαθα πολλα πραγματα απ'αυτη. Ο καθε εκπαιδευτικος βλεπει τα πραγματα απο τη δικη του σκοπια, ολοι στο καλο των παιδιων αποσκοπουμε, αλλα εγω θα ηθελα το σχολειο να προσφερει "εκπαιδευση" με ολη τη σημασια της λεξης. Επισης, αλλο ενα θεμα που θα ηθελα να συζητηθει: Γιατι βαζουμε τοσο ευκολα 10 σε καποιον να περασει και για να βαλουμε σε καποιον 19 ή 20 ψαχνουμε και τη λεπτομερεια; Δεν βαθμολογουμε με 2 μετρα και σταθμα ετσι; Ακουσα συναδελφο να περναει παιδι σαν τον εν λογω μαθητη αλλα να λεει για να βαλω 20 τα συνυπολογιζω ολα, γνωσεις, επιμελεια και συμπεριφορα. Ειναι σωστο αυτο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:26:41 »

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 05:56:46 μμ »

Επί της ουσίας, προσωπικά θα περνούσα τον μαθητή και θα ξεκινούσα από το μηδέν μαζί του (στη Β' Γυμνασίου-άλλωστε, δεν νομίζω να είναι ο μόνος της τάξης που δεν ξέρει αγγλικά). Θα ανακοίνωνα από την πρώτη μέρα τον τρόπο δουλειάς μου και τις απαιτήσεις μου=καθήκοντά των μαθητών και θα δούλευα εντατικά όλη τη χρονιά. Το πιο σημαντικό, κυρίως στους αδύναμους μαθητές, είναι να υπάρχει στενή παρακολούθηση! Στο τέλος της χρονιάς που θα είχα και πάλι το ρόλο της εξετάστριας αποκλειστικά, θα μπορούσα να πάρω αποφάσεις με περισσότερη σιγουριά εφόσον πλέον θα γνώριζα τη δουλειά-προσπάθεια-απόδοση του κάθε μαθητή.
Παρακολουθω με εξαιρετικο ενδιαφερον τηνμ εξελιξη της συζητησης, πραγματικα οι περισσοτερες αποψεις-αν και αντιθετες μεταξυ τους- με βρισκουν συμφωνη. Λοιπον επειδη οφειλω μια απαντηση τον περασα τον λεβεντη, ξεχασα να σας πω οτι η συναδελφος δεν ειχε μοιρασει τους βαθμους στο διαγωνισμα σωστα, δεν ηξερε η κοπελα, το βαθμολογησαμε εκ νεου και το διορθωσαμε ξανα, εβγαινε λοιπον, με τραβηγμα, 08, βαλαμε και 11 προφορικα- μη κοιτας που δεν ξερουμε να γραφουμε κ να διαβαζουμε, ξερουμε να μιλαμε- και αφου περασε και την ιστορια τον περασαμε. Καναμε την καλη μας πραξη για φετος. Αλλα οταν θα μπω στο τμημα θα κανω αυτο που λεει η Aphrodite, ομως στη Β' τα Αγγλικσα ειναι δυσκολα. Να μπορουσε τουλαχιστον να διαβαζει, αυτο με πειραζει περισσοτερο!!
Συνεχιστε τη συζητηση παντως, εμαθα πολλα πραγματα απ'αυτη. Ο καθε εκπαιδευτικος βλεπει τα πραγματα απο τη δικη του σκοπια, ολοι στο καλο των παιδιων αποσκοπουμε, αλλα εγω θα ηθελα το σχολειο να προσφερει "εκπαιδευση" με ολη τη σημασια της λεξης. Επισης, αλλο ενα θεμα που θα ηθελα να συζητηθει: Γιατι βαζουμε τοσο ευκολα 10 σε καποιον να περασει και για να βαλουμε σε καποιον 19 ή 20 ψαχνουμε και τη λεπτομερεια; Δεν βαθμολογουμε με 2 μετρα και σταθμα ετσι; Ακουσα συναδελφο να περναει παιδι σαν τον εν λογω μαθητη αλλα να λεει για να βαλω 20 τα συνυπολογιζω ολα, γνωσεις, επιμελεια και συμπεριφορα. Ειναι σωστο αυτο;
πολλα δεν ειναι σωστα στην εκπαιδευση...............ας δουμε και την κατασταση στα πανεπιστημια............υπαρχουν ευκολα και δυσκολα τμηματα και πανεπιστημια...............τωρα που ο βαθμος μετραει σιγουρα θα ευχομουν να ειχα τελειωσει σε ενα περιφεριακο πανεπιστημιο για να παρω μεγαλυτερο βαθμο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.