*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487328 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων αποτελεί κατάκτηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της παιδείας και αποτελεί κοινή πρακτική σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Για παράδειγμα δεν μπορεί κάποιος με μεταπτυχιακό, σεμινάρια και καλό βαθμό πρώτου πτυχίου να εκλεγεί λέκτορας ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου ξεπερνώντας κάποιον με διδακτορικό. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο προσχέδιο το αντίστοιχο ισχύει.   Δι’ αυτό και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι η Ελληνική Ειδική Αγωγή ως προς τις προσλήψεις Αναπληρωτών χρησιμοποιεί χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οφείλει να ακολουθεί τις αντίστοιχες ηθικές και νομικές επιταγές, σύμφωνα με τους θεσμούς και τους νόμους τόσο ως προς το γράμμα, όσο και ως προς το πνεύμα αυτών.
Δεδομένης λοιπόν της απουσίας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πανεπιστημιακής σχολής, προπτυχιακής εκπαίδευσης για την Ειδική Αγωγή, οποιαδήποτε αλλαγή στην κατάταξη των προσόντων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί παραβίαση της διάκρισης αυτών ως προς την ιεραρχία τους, αποτελεί καταστροφικό προηγούμενο για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (π.χ. 2 τίτλοι Γυμνασίου δεν κάνουν ένα Λυκείου, ούτε ο άριστος πτυχιούχος Γυμνασίου είναι ανώτερος από τον καλό του Λυκείου) και ουδαμώς ισχύει για θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση (βλέπε εκλογή λεκτόρων, δηλαδή αν κάποιος έχει καλό βαθμό πτυχίου, σεμινάρια και μεταπτυχιακό να εκλέγεται πανεπιστημιακός).
Για όλους αυτούς του λόγους, και άλλους που με επιφύλαξη δεν αναφέρονται χάριν συντομίας, δικαιότερος τρόπος κατάταξης για τη δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή θεωρείται αυτός όλων ανεξαιρέτως των προηγούμενων νόμων πάνω στον κλάδο. Η πλήρης δηλαδή και σαφής ιεραρχική διάκριση των ακαδημαϊκών προσόντων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως ισχύουν διεθνώς α) Διδακτορικός τίτλος, β) Μεταπτυχιακός τίτλος γ) λοιπά προσόντα, εν τη απουσία πτυχιακών σπουδών Ειδικής Αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και διεθνώς. Οποιοσδήποτε συμψηφισμός ή υποθετική αναλογία της δευτεροβάθμιας με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή ακόμη και με την γενική αγωγή δευτεροβάθμιας είναι παράλογη και καταχρηστική, εφόσον δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές Ειδικής Αγωγής, ενώ η ισοπέδωση, στην έμπρακτη εφαρμογή, των αναγνωρισμένων από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Εκπαίδευση, από όλους τους αντίστοιχους νόμους και από το Σύνταγμα τίτλων μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών ΕΑ για τους καθηγητές αποτελεί κίνηση άνευ λογικού και ηθικού ερείσματος. Σε καμία παράλληλα περίπτωση δεν ωφελούν τέτοια μέτρα τον έλληνα μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αντίθετα δημιουργούν κίνητρα για τον εκπαιδευτικό αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (π.χ. ο κάτοχος ελληνικού μεταπτυχιακού προβαίνει σε δεύτερο μεταπτυχιακό τρίτης χώρας για να ξεπεράσει τον συνάδελφό του διδάκτορα ή για να μην κινδυνεύσει από άλλον με σεμινάριο) και υποβαθμίζουν τόσο τον ρόλο της προϋπηρεσίας με μόρια λιγότερα ακόμη και από τους προηγούμενους νόμους, όσο και των προσόντων για πρώτη φορά σε νόμο της Ειδικής Αγωγής (πλην μόνον παραλόγως αυτών που δεν αφορούν στην ειδική αγωγή). Αντίθετα δείχνουν να ευνοούν κραυγαλέα το πρώτο πτυχίο το οποίο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν άπτεται της Ειδικής Αγωγής κατά πάγκοινη ομολογία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εγγράφονται οι απόφοιτοι του Ειδικού Δημοτικού ή του Δημοτικού κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης από το οικείο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και λειτουργούν με Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξεις υποχρεωτικής εκπαίδευσης και ΣΤ΄ « τάξη Μαθητείας».
Λειτουργεί προκαταρκτική τάξη, με στόχο την προετοιμασία των μαθητών, στην οποία θα διδάσκονται μαθήματα γενικής παιδείας, αυτόνομης διαβίωσης και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων για την ομαλή ένταξη του μαθητή στο σχολικό περιβάλλον. Τα αυτόνομα εργαστήρια προεπαγγελματικών δεξιοτήτων και αυτόνομης διαβίωσης καταργούνται.

συγνώμη αλλά καταργούν τα εργαστήρια αυτόνομης διαβίωσης; τι εννοούν;

Αντί να τα ενισχύουν τα διαλύουν? Τι λογική είναι αυτή?

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πάντως αν το δούμε με αριθμούς οι ΠΕ61/71 θα του έρθουν φτηνότερα του υπουργού αφού τα μεταπτυχιακά τους δε θα είναι προαπαιτούμενα,δε μοριοδοτούνται και άρα με τη νέα απόφαση (που όλως τυχαίως βγήκε τώρα κοντά) δε θα λαμβάνονται υπόψιν στη μισθολογική εξέλιξη. Λέτε γι΄ αυτό να θέλει να πετάξει τους β/μιους και από τα εεεεκ και τσάμπα να χαίρονται οι 61-71 πως είναι καλύτεροι?

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Τιποτα στο τελος δεν θα γινει..... ολα ειναι για εωτερικη καταναλωση....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Πάντως αν το δούμε με αριθμούς οι ΠΕ61/71 θα του έρθουν φτηνότερα του υπουργού αφού τα μεταπτυχιακά τους δε θα είναι προαπαιτούμενα,δε μοριοδοτούνται και άρα με τη νέα απόφαση (που όλως τυχαίως βγήκε τώρα κοντά) δε θα λαμβάνονται υπόψιν στη μισθολογική εξέλιξη. Λέτε γι΄ αυτό να θέλει να πετάξει τους β/μιους και από τα εεεεκ και τσάμπα να χαίρονται οι 61-71 πως είναι καλύτεροι?

Ποιους δευτ/θμιους πετάει από τα ΕΕΕΕΚ?

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Geool
σύμφωνα με το άρθρο 20 οι ΠΕ 71 διορίζονται,μετατίθενται ή εργάζονται σαν αναπληρωτές στα εεεεκ κατα προτεραιότητα. Μιλάμε φυσικά για τα μαθήματα που έχουν ανάθεση πχ γλώσσα μαθηματικά κλπ..

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Geool
σύμφωνα με το άρθρο 20 οι ΠΕ 71 διορίζονται,μετατίθενται ή εργάζονται σαν αναπληρωτές στα εεεεκ κατα προτεραιότητα. Μιλάμε φυσικά για τα μαθήματα που έχουν ανάθεση πχ γλώσσα μαθηματικά κλπ..


Η προτεραιότητα είναι έναντι των ΠΕ 70 ή των φιλολόγων που έχουν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν στη δ/θμια?

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λέει: " οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 71 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη σαν αναπληρωτές σε εεεεκ και κεδδυ" δε λέει έναντι ποιών άρα έναντι όλων!

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παρατηρώντας με αρκετή προσοχή την επιχειρηματολογία των υποστηρικτών ΠΕ 71, 61 παρατηρεί κανείς ότι στην κυριολεξία δεν έχουν να παρουσιάσουν σχεδόν κανένα επιχείρημα βασισμένο στη λογική, ούτε τεκμήριο για τις θέσεις τους ως προς την πρόταξη του ενός πτυχίου έναντι των περισσοτέρων. Το μόνο που αναφέρθηκε είναι ότι κάπου, κάπως, κάποια λίγα προπτυχιακά σαν και το δικό τους υπάρχουν και έξω. Εξαιρέσεις βέβαια που απλά επιβεβαιώνουν ότι τέτοιες σχολές δεν αποτελούν τον κανόνα της εκπαίδευσης των Ειδικών Παιδαγωγών. Αντίθετα, επειδή δεν μπορούν να αντικρούσουν το αυτονόητο, αποκλειστικά και μόνο βασιζόμενοι στο συναίσθημα κομπορρημονούν, ηθικολογούν, λαϊκίζουν, συκοφαντούν, ελεεινολογούν, κόπτονται και ζητούν ή επικαλούνται πιστοποιητικά φιλοαναπηρικών φρονημάτων τα οποία οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι διαθέτουν σε αντίθεση με τους υπόλοιπους. Όταν επίσης έρχεται η συζήτηση στο δια ταύτα των προσόντων περιπτωσιολογούν με επίκληση στην αυθεντία της μαμάς του Κωστάκη, που είχε δασκάλα ΠΕ71 και την αγαπούσε πολύ. Μια ανάγνωση ακριβώς στις ίδιες τους τις δηλώσεις πείθει και τον πλέον συμπαθούντα. Στο κατεξοχήν ερώτημα όμως αν θα ισχύσει στην Ελλάδα ό, τι ισχύει διεθνώς, να προτάσσονται οι αντικειμενικά καλύτεροι, οι περισσότερο προσοντούχοι και οι ακαδημαϊκά ανώτεροι τα μέλη της επιτροπής του υπουργείου φαίνεται να δημιουργούν νέφη, αντί να προωθούν την αρχή της αριστείας. Πάνω στην αρχή της παλαιότητας και της «ευγενικής καταγωγής» του ενός πτυχίου τους, που θυμίζει στρατόπεδο και παλάτι: «εγώ είμαι ο παλιός, από το Βόλο», καταργούν την πρόταξη των αρίστων διά της επιβολής της γνώμης του όχλου. Ζητούν στην πράξη μια επετηρίδα μόνο για αυτούς. Κυριαρχεί στην Παιδεία η ηθική της ουράς «εγώ ήρθα πρώτος» και όχι της απόκτησης επιπλέον εφοδίων. Σαν οι μαθητές του 15, επειδή μαζεύτηκαν πολλοί να καθαιρούν τον απουσιολόγο με την αμφισβήτηση του βαθμού του, ή ακόμη και τον ίδιο τον καθηγητή επειδή νιώθουν αδικημένοι.
Ό, τι δε χάος έχει δημιουργηθεί στον εμφύλιο της πρωτοβάθμιας το υπουργείο το περνάει και στη δευτεροβάθμια πηγαίνοντας στο άλλο άκρο του παραλογισμού με κατάργηση της πρόταξης και με μοριοδότηση- αλχημειοδότηση. Πριμοδοτώντας και οτιδήποτε άλλο μπορεί να διανοηθεί κανείς εκτός από τα στοιχειώδη που είναι τα πτυχία στην αυστηρή ιεραρχία πτυχίο- μεταπτυχιακό- διδακτορικό (με το υπο- κριτήριο της προϋπηρεσίας, που την υποβιβάζει στην ουσία και αυτή) , στα οποία δίνει ψίχουλα, δημιουργούν εκτρώματα εκπαίδευσης και ακαδημαϊκής αξιοκρατίας όπου ο σεμιναριούχος περνάει τον μεταπτυχιακό και ο μεταπτυχιακός τον διδάκτορα, αν συνδυάσει βαθμούς, δεύτερα μεταπτυχιακά (τα οποία διεθνώς και 15 να έχεις στην ίδια κλίμακα μένεις), σεμινάρια και δεύτερα σεμινάρια, κοινωνικά κριτήρια, μπαλέτο, καράτε και ό, τι έχει ο καθένας και προτείνει για τον εαυτό του στις απανταχού διαβουλεύσεις, αφού πρώτα και επί μακρόν έχει πετάξει λάσπη σε όσους έχουν παραπάνω ακαδημαϊκά προσόντα στην ιεραρχία. Ποιος αφελής πλέον θα πάει για διδακτορικό πέντε ετών , ενώ παίρνει τα ίδια μόρια με άλλο μεταπτυχιακό και σεμινάριο σε ένα έτος. Όλοι πλέον οι καθηγητές θα κυνηγήσουν δεύτερα και τρίτα προσόντα που ήδη έχουν με άλλο όνομα, αντί να στραφούν στην έρευνα. Αφού λοιπόν γεννηθεί το έρεβος στους πίνακες μετά από κάποια χρόνια και αφού όλοι ανεξαιρέτως θα έχουν ταλαιπωρηθεί, θα έρθουμε ξανά στον ίδιο παρανομαστή εφόσον θα ξαναέχουν όλοι τα ίδια, μετά από κατασπατάληση χρόνου, κόπου και χρημάτων. Πραγματικά και όπως έχει δηλωθεί αλλού η επιτροπή του υπουργείου δεν έχει μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δείχνει να μην έχει γνώση για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και το πώς λειτουργεί. Δείχνουν να μην γνωρίζουν τι θα πει διδακτορική διατριβή και εν ολίγοις φαίνεται ότι οι του ενός πτυχίου σαν να συμμάχησαν μεταξύ τους για να καταργήσουν την πρόταξη των προσόντων των άλλων ως αυτόκλητοι «άγγελοι» της δικαιοσύνης. Όπως έχει ειπωθεί άλλωστε «εγώ θα αποκαταστήσω την αδικία με τον Βόλο». Και ποια είναι η αδικία;
«Κύριοι πήρα πρώτος πτυχίο από το Βόλο και διορίστηκα κατευθείαν, αφού δεν με μονιμοποιείτε και με αδικείτε θα με παίρνετε τουλάχιστον κάθε χρόνο κοντά στο σπίτι μου γιατί είμαι έμπειρος. Να πάει ο διδάκτορας στο νησί, δεν θα μετακινηθώ επειδή τώρα αυτός πήρε διδακτορικό. Αγαπώ τα παιδιά με αναπηρία, η παλαιότητά μου το αποδεικνύει, ενώ οι αντίπαλοί μου είναι πονηροί που επιβουλεύονται αυτά τα παιδιά για δικό τους συμφέρον, για αυτό απέκτησαν προσόντα. Έχουν πάρει για παράδειγμα τα πτυχία τους από πρώην κομμουνιστικά καθεστώτα, τα οποία ωχριούν μπροστά στο δικό μου, το λέει άλλωστε ο τίτλος του «τμήματος ειδικής αγωγής». Επειδή όμως αγαπώ την εκπαίδευση επιτρέπω, αφού τοποθετηθώ εγώ να μπουν και οι υπόλοιποι δίκαια και σωστά κάπου. Επειδή σέβομαι δε και τους άξιους, γιατί δεν μπορώ να τους βγάλω με λάσπη άχρηστους συλλήβδην, αφού και κάποιοι δικοί μου έχουν μάστερ πλέον, θα δώσω και μόρια στους διδάκτορες και στους μεταπτυχιακούς τα οποία βέβαια δεν θα με ξεπερνάνε. Νομίζω ότι 2-3 μόρια είναι καλά. Στο τι μπάχαλο θα γίνει εξαιτίας των αλλαγών αυτών στη δευτεροβάθμια θα βγάλω την ουρά μου από έξω, δεν με αφορά. Η ευαισθησία μου για τα παιδιά με αναπηρία είναι αποκλειστικά πρωτοβάθμιας φύσεως. Τα αγαπώ όσο είναι στο σχολείο μου. Θα βγάλουμε και από κοινού μετά με το υπουργείο και ένα σλόγκαν «μοριοδότηση για όλους» για να μην έχουμε αντιδράσεις από την κοινή γνώμη και την κοινή λογική και μας πάρουν με τις πέτρες. «Μα εμείς κάναμε το δίκαιο και δώσαμε μόρια σε όλους».  Ίσως τους δώσουμε και ένα μπαλόνι δώρο στους διδάκτορες για τον κόπο τους και τις σπουδές τους
… άλλωστε κάποιοι από αυτούς, κάποτε μας δίδαξαν… ».
ΥΓ: για τους παλαιούς παροικούντες… η Σουζάνα που θα τελειώσει σε δύο μήνες θα προτάσσεται της Σουζάνας που την δίδαξε

Αποσυνδεδεμένος nanban

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
eta-beta  :) Πολύ καλά τα λες......!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
eta-beta! Τα λόγια είναι περιττά! Θεϊκό σχόλιο, απόλυτα αληθινό!  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
eta-beta  :) Πολύ καλά τα λες......!!!!!!!!!

είδες αν έχει ο άλλος διδακτορικό; έχει ένα επίπεδο ρε παιδί μου

εγώ σταμάτησα να διαβάζω στην 7η γραμμή, με ξεπέρασε το επίπεδο χαρακτηρισμών και δεν είχα τον Μπαμπινιώτη πρόχειρο

α ρε κατακαημένη Ρούμελη, τι σου έμελλε να πάθεις.....

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγώ πάλι θεωρώ θετικό ότι ξέρεις και να διαβάζεις...

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Μόνο εσύ δεν καταλαβαίνεις kinegeiros? Όλοι οι άλλοι γιατί καταλαβαίνουν?


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32321
  • Τελευταία: ikaramper
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161448
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 430
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.