*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 522233 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
vickyN
Φαντάζομαι μιλάς για τους απόφοιτους του ΦΠΨ, απ'ότι γνωρίζω οι φιλόλογοι(της αυτόνομης φιλολογίας) αντιδρούν σε αυτό. Και ας πάμε στην α/θμια, στον πίνακα των δασκάλων γενικής, μπαίνουν και άλλοι εκτός από τους Π.Ε 70;;;Πιστεύω ότι κατάλαβες πολύ καλά τι θέλω να πω, το ότι δε συμφωνείς είναι δικαίωμά σου, όπως σου έχω ξαναπεί.

ankas
Τώρα το πρόσεξα το σχόλιο σου για τnν εικόνα που παρουσιάζω ως ειδική παιδαγωγός...αυτό ας το, να το κρίνουν οι μαθητές μου με τους γονείς τους. Δεν είσαι σε θέση, από τη στιγμή που δε με ξέρεις προσωπικά να βγάζεις τέτοια πορίσματα. Οι τρόποι μου είναι μια χαρά.Σε παρακαλώ, ότι αποκομίζεις από αυτούς, κράτα το για τον εαυτό σου, από τη στιγμή που δεν μπορείς να το στηρίξεις ορθά, παρά μόνο με την υποκειμενική σου κρίση. Πολλά σχόλια διάβασα, με πολλές ειρωνείες από αρκετούς...είπα ότι δε συμφωνώ, αλλά δεν έκανα προσωπική νύξη για το τι παιδαγωγός είναι ο καθένας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2014, 02:50:59 pm από k_m »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Νομίζω ότι  αυτή η αντιπαράθεση τελικά δεν μπορεί να οδηγήσει πουθενά. Πιστεύω ότι τελικά όλοι και ανεξάρτητα που ανήκουν ειδικοί ή εξειδικευμένοι γενικοί αντιλαμβάνονται ότι και το προηγούμενο αλλά και το "νέο" σύστημα εμπεριέχει αδικίες. Από τους πε 70/60-50 έχουν ακουστεί λογικές προτάσεις μοριοδότησης (emmaki, kinegiros και πολλοί άλλοι) (όπως μοριοδότησης του βασικού τίτλου των 71/61 κλπ). Μία ερώτηση προς τους 71/61, θεωρούν λογική την απόλυτη πρόταξη?

Έχουμε εστιάσει αποκλειστικά στη πρωτοβάθμια και δεν βλέπω κανένα σχολιασμό για όλα τα υπόλοιπα.
1)Συμφωνείτε στη μη προσμέτρηση των μορίων ΑΣΕΠ για τους αναπληρωτές (Άρθρο 22 παρ.3)?
2)Στην παράγραφο 3 Άρθρο 21 που φαίνεται να αναφέρεται στον ΑΣΕΠ ειδικής δεν αναφέρονται οι ΠΕ 60/70. Δεν θα παίρνουν μέρος?
3)Η παράγραφος 4 Άρθρο 21 φαίνεται να αναφέρεται στον ΑΣΕΠ γενικής. Η δευτεροβάθμια θα παίρνει μέρος και στους δύο? Λέει μάλιστα ότι ο ΑΣΕΠ γενικής ??????? θα αφορά και το διορισμό και τους αναπληρωτές και στη γενική και στην ειδική? Πως γίνεται αυτό? (άλλα μας λέει το άρθρο 21 παρ.3)
4)Είναι για εσάς μοναδικό ακαδημαϊκό προσόν ο βαθμός πτυχίου και οι μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ?


Ξαναλέω το αντιλαμβάνομαι ότι η κατάταξη των πρωτοβαθμίων είναι σημαντικό θέμα αλλά υπάρχουν πολλά επιπλέον που χρήζουν προσοχής........... θα τα βρούμε μπροστά μας.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@k_m
Όχι δε μιλώ μόνο γι αυτούς : στον πίνακα φιλολόγων δεν μπαίνουν μόνο αυτοί, αλλά και αρχαιολόγοι, απόφοιτοι ιστορίας-εθνολογίας κλπ. Δε θα κρίνω αν είναι σωστό ή όχι, έχω την εντύπωση ότι ισχύει χρόνια. Ωστόσο, αναιρεί την πρόταξη του αυτόνομου πτυχίου φιλολογίας και αναγνωρίζεται πως καλώς ή κακώς υπάρχουν και άλλοι πτυχιούχοι που δουλεύουν ως φιλόλογοι.
Γιατί λοιπόν εσείς ισχυρίζεστε ότι είστε οι απόλυτοι ειδικοί παιδαγωγοί και δικαιούστε απόλυτης πρόταξης και όχι ακριβοδίκαιης μοριοδότησης?
Δε θέλω να επαναλάβω και άλλα επιχειρήματα, τα έχω ήδη αναλύσει. Θα γίνω κουραστική.

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
vickyN
Μα σου είπα ότι οι φιλόλογοι αντιδρούν γι' όλους τους άλλους που μπαίνουν, γιατί δεν το θεωρούν δίκαιο, τουλάχιστον αυτό έχω ακούσει από φιλολόγους που συναναστρέφομαι. Το ότι συμβαίνει αυτή η αδικία, όπως λένε, δε σημαίνει ότι πρέπει να την πάρουμε και για παράδειγμα. Η μοριοδότηση σε όλους, προσωπικά, θα με συνέφερε διότι έχω αρκετή προϋπηρεσία και πρόκειται να τελειώσω (ευελπιστώ δηλαδή μετά την εξεταστική του Μαΐου  ;) )και το μεταπτυχιακό μου στην Ε.Α., και θα βρισκόμουν στους πρώτους 100, αλλά εγώ το θεωρώ άδικο προς τους συναδέλφους μου και προτιμώ να βρίσκομαι μετά τους 500, υποστηρίζοντας το δίκαιο (σύμφωνα με τη δική μου άποψη).
Όπως, είπε η lenalacta, παραπάνω, αυτή συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά. Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Όσο για τις ερωτήσεις που έθεσε, κι εγώ διαφωνώ με κάποια σημεία του νόμου. Στο φόρουμ, όμως επικεντρώθηκα στην α/θμια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@Κ_m
Απλά αναιρώ το επιχείρημά σου για "καθαρούς" πίνακες σε όλη την εκπαίδευση. Καλώς ή κακώς!
Όλοι μας έχουμε μία θέση στα σχολεία, μέσω ακριβοδίκαιης μοριοδότησης και χωρίς καμία πρόταξη.
Καλό σου μεσημέρι και καλή επιτυχία στο μεταπτυχιακό σου!  :)

gesthimani

  • Επισκέπτης
Έχει αναρτηθεί στο i paideia και στο seepea stella:
27 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Εμείς, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε για χρόνια το χώρο της Ειδικής Αγωγής, είμαστε αντίθετοι με την ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου, το οποίο θεωρούμε κατάφορα άδικο, ανάλγητο, υποτιμητικό και εξευτελιστικό  για την επαγγελματική μας οντότητα και για την έως τώρα προσφορά μας στο χώρο της εκπαίδευσης.
Θεωρούμε πως ο χαρακτηρισμός μας ως 0.50 είναι μια παγίδα. Δεν κατανοούμε το λόγο σύστασής του και πιστεύουμε τουλάχιστον πως έγινε για να μας εγκλωβίσει στις θέσεις που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή, ως να είμαστε αγάλματα και όχι άνθρωποι των οποίων η ζωή μεταβάλλεται και που πιθανώς κάποια στιγμή χρειαστεί να μετακινηθούμε από τις οργανικές μας με μετάθεση ή με απόσπαση. (Πώς να μετακινηθεί κανείς όταν οι κενές θέσεις αυτόματα μεταβάλλονται σε ΠΕ61/71;)
Επιθυμούμε το διορισμό όλων των αποφοίτων αλλά με τρόπο δίκαιο για όλους.
Δεν ανεχόμαστε να μας υποτιμούν ούτε ως επιστήμονες, ούτε ως πολίτες, ούτε ως ανθρώπους με οικογενειακές υποχρεώσεις.
Προτείνουμε:
1. Να παραμείνουμε ως έχουμε ΠΕ60/70. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μετατραπούμε σε ΠΕ60.50/70.50
2.Να δημιουργηθεί ένας ενιαίος πίνακας και όσοι θέλουν να διοριστούν στην Ειδική Αγωγή να μπαίνουν ως εξής:
·        Πτυχιούχοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής: Μόρια 4
·        Πτυχιούχοι Γενικής Εκπαίδευσης: Μόρια 4
·        Μεταπτυχιακό: όσα μόρια προβλέπει ο νόμος (δεν αποκλείει έναν πτυχιούχο ΠΕ61/71 το βασικό πτυχίο από τις μεταπτυχιακές σπουδές!)
·        Από εκεί και πέρα να μοριοδοτούνται ανάλογα με τα επιπλέον προσόντα τους και τα κριτήρια της προϋπηρεσίας. Έτσι έχουν όλοι ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Όπως είχε βρεθεί λύση και συνυπήρχαν στον κλάδο πτυχιούχοι με 2 έτη και 4 έτη σπουδών, να βρεθεί και τώρα λύση. Όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία, όχι όμως να εξοβελίζονται έμπειροι εργαζόμενοι.
3.Θεωρούμε άδικο και ανήθικο να μετατρέπονται οι θέσεις της Ειδικής Αγωγής σε ΠΕ61/71 και να προηγούνται οι νέοι πτυχιούχοι στους διορισμούς, στις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις έναντι των παλαιών! Όσοι είμαστε ήδη διορισμένοι, διοριστήκαμε κανονικά ως εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής και οργώσαμε την Ελλάδα για να συγκεντρώσουμε μόρια μετάθεσης!!! Πως είναι δυνατόν να διαγράφονται όλα αυτά και να προηγούνται οι μόλις χθεσινοί ΠΕ61/71; Ποιος δεν το θεωρεί αυτό άδικο;
4. Αιτούμαστε οι θέσεις της ειδικής αγωγής να καταλαμβάνονται και από τις δυο κατηγορίες ΠΕ 60/70 και ΠΕ61/71
5. Ο τρόπος μοριοδότησης του χρόνου υπηρεσίας να είναι κοινός. Δεν είναι δίκαιο μέσα σε μια πενταετία ένας ΠΕ61/71 να ξεπερνάει έναν παλαιό εργαζόμενο. Τι είδους αυθαιρεσία-αδικία είναι αυτή και που αποσκοπεί; Να παραμείνει λοιπόν ως έχει το καθεστώς των μεταθέσεων και αποσπάσεων και όταν διοριστούν και οι ΠΕ61/71 (κι ευχόμαστε να γίνει σύντομα μέσω ΑΣΕΠ) να λαμβάνουν κι εκείνοι τα μόρια της προϋπηρεσίας τους συγκεντρώνοντας ανάλογα τις προϋποθέσεις για απόσπαση – μετάθεση.
Πως είναι δυνατόν ο νομοθέτης να ακυρώνει και να υποτιμά τους ήδη υπηρετούντες για χρόνια; Τι να σκεφτεί κανείς;


ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2014, 09:41:08 pm από gesthimani »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
τώρα αυτό τι σημαίνει ?

Πτυχιούχοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής: Μόρια 4
·        Πτυχιούχοι Γενικής Εκπαίδευσης: Μόρια 4

έχει κανένα νόημα ? αφού ή θα είσαι από το ένα ή από το άλλο, οπότε δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση. Εκτός και αν εννοούν κάποιον που έχει και τα 2 πτυχία.....

τα άλλα δεν τα σχολιάζω, μου κάνει εντύπωση πάντως που αυτή η ομάδα θέλει να παραμείνει ΠΕ60/ΠΕ70 ενώ με τον νόμο του 2008 αν δουλεύουν στην ειδική τυπικά θεωρούνται ως .50. άραγε δεν το ξέρουν ? δεν έχουν διαβάσει τον βασικό νόμο της ειδικής με τον οποίο δουλεύουν  ???

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Ηρθε η ωρα Να ακουστουν αληθειες απο επισημους φορεις....

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 618
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τι είναι το ΣΕΚΕ.Α; (Άρθρο 9 του υπο διαβούλευση
 νομοσχεδίου για την ειδική αγωγη)

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ




 

ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ  ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ  ΕΛΛΑΔΑΣ

Greek Association of School Psychologists

schoolpsy@schoolpsy.net

25/4/2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στη φετινή σχολική χρονιά που βρίσκεται στο τέλος της γίναμε μάρτυρες  πρωτοφανών εμπειριών και πρακτικών στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και με αναπηρία, με αποκορύφωμα αυτών να είναι το σχέδιο νόμου με την ονομασία " Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση" που το Υπουργείο έδωσε για διαβούλευση την Μεγάλη Πέμπτη 2014.

Η σχολική χρονιά άρχισε με μια σωρεία από ενέργειες και ρυθμίσεις  που πρακτικά, παρόλο που εγκαίρως επισημάναμε με προηγούμενες επιστολές μας, παραβίασαν το  δικαίωμα στην εκπαίδευση: διαχωρισμός του προγραμματισμού της στελέχωσης της ΕΑΕ από την στελέχωση της γενικής εκπαίδευσης, προγραμματισμένη καθυστέρηση στη στελέχωση των δομών της εκπαίδευσης με το νομοθετημένο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, μη τήρηση των ανακοινωθέντων χρονοδιαγραμμάτων, συρροή από λάθη και αντιφάσεις με την νομοθεσία στην έκδοση των ΦΕΚ εφαρμογής  πχ. για τις ΕΔΕΑΥ  και συρρίκνωση σε πεντάμηνο, δίμηνο ή και λιγότερο της στελέχωσης της ψυχολογικής υποστήριξης της ΕΑΕ αντί το δεκάμηνο που προβλεπόταν από το αντίστοιχο ΕΣΠΑ, ανοργάνωτη και σε αντίφαση με καλές πρακτικές υλοποίηση προγράμματος πεντάμηνης «κοινωφελούς εργασίας» - ΟΑΕΔ και ανάθεση σε αυτούς καθηκόντων μόνιμου Ψυχολόγου αντί πρακτικής άσκησης.

Το σχέδιο νόμου που δόθηκε σε διαβούλευση όχι μόνο δεν φαίνεται να προσπαθεί να τηρήσει στοιχειωδώς τις «Αρχές, Διαδικασίες και Μέσα Καλής Νομοθέτησης» (το ν.4048/2012 (ΦΕΚ 34/τΑ΄/-23-02-2014) αλλά κάθετα παραβιάζει την κοινή λογική και τις διεθνείς υποχρεώσεις που αφορούν την εκπαίδευση  τόσο με την διαδικασία όσο και με το περιεχόμενο του.

Καταρχήν παραγνωρίζει ότι η εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και με αναπηρία αποτελεί ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ζήτημα μείζονος κοινωνικής σημασίας για το οποίο απαιτείται στη νομοθέτηση όχι μόνο η συμμετοχή στελεχών με διοικητική- συνδικαλιστική εμπειρία  και της κοινής γνώμης αλλά και επιστημονικών επαγγελματικών φορέων και του αναπηρικού κινήματος και του Συνηγόρου του Πολίτη. Η διαδικασία προετοιμασίας της νομοθετικής πρωτοβουλίας δεν περιλάμβανε οργανωμένα ουσιαστική φάση «προσχεδίου» με συμμετοχή όλων και η φάση του «σχεδίου» μεθοδολογικά και χρονικά συρρικνώθηκε στο μέγιστο δυνατό σε  συνθήκες μιας τυπικής διαβούλευσης.

Το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου σαφώς προσπαθεί να «κωδικοποιήσει » την διάσπαρτη νομοθεσία και να διορθώσει κάποια λάθη ή διοικητικές ασάφειες ή και σκανδαλώδεις αδικίες που αφορούν υποψηφίους εργαζόμενους. Αυτό μπορούμε να πούμε εν μέρει το ικανοποιεί παρόλο που προκάλεσε εστίαση στην όλη διαβούλευση σε ζητήματα εργασιακά. Αποπροσανατολίζει από τα ουσιώδη ενώ τελικά φαίνεται να προκαλεί νέα δικαιολογημένη σύγχυση και αναστάτωση στους εργαζομένους, και επιδεινώνει την ανασφάλεια.

Όμως το πιο ανησυχητικό είναι το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου που μπορεί να έχει σοβαρές μακροχρόνιες θεσμικές αρνητικές συνέπειες στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία  και διεθνώς να εκθέσει τη χώρα.

Σαφώς δεν επιδιώκει να αναμορφώσει το θεσμικό πλαίσιο εκπαίδευσης ή να του δώσει κατεύθυνση με βάση την  Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες, ΟΗΕ 2006(Επικύρωση ν. 4074/2012). Δεν παραγνωρίζει απλά τις διατάξεις της που δεσμεύουν τη χώρα και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου» (Σύνταγμα Ελλάδας: Οργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας,  Άρθρο 28η). Τουναντίον με το πρόσχημα της κωδικοποίησης τροποποιεί χωρίς να το λέγει και «αποψιλώνει» την κείμενη νομοθεσία από οποιαδήποτε αναφορά σε «εμπόδια» εκπαίδευσης και πρακτική σύμφωνα με τη διεθνή σύμβαση και τα ανθρώπινα δικαιώματα πχ για τις ΕΔΕΑΥ. Μάλλον προσπαθεί με πολλούς τρόπους να νομιμοποιήσει αντίθετες πρακτικές και να ενισχύσει αντιστάσεις στην εφαρμογή της Σύμβασης,

Για παράδειγμα, δεν μετονομάζει την «ειδική αγωγή» σύμφωνα με την ορολογία της  Διεθνούς σύμβασης, τις διεθνείς καλές πρακτικές ( πχ Department of Inclusive Education αντί Department of Special Education που ήταν ορολογία του 1975)και παρόλο που πρόσφατα το Υπουργείο ρητά δεσμεύτηκε από την Επιτροπή Ισότητας, Νεολαίας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου της
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2014, 03:13:21 pm από mendor »

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Αναπληρωτες ΠΕ 70.50 & ΠΕ 60.50 - ΣΜΕΑΕ με Μεταπτυχιακες Σπουδες

Πολύ καλο το άρθρο απο τους σχολικούς ψυχολογους. Μ' ενα βασικο πτυχιο στην Ψυχολογια χωρις εξειδικευση στην σχολική ψυχολογια δεν δυναται να μπορεις να προσφέρεις τις κατάλληλες γνώσεις , αξιολογήσεις και προγράμματα παρέμβασης καταλληλα προσαρμοσμένα για τα παιδιά με ιδιαιτεροτητες. "Ο Ψυχολόγος με βάση τον ειδικό νόμο για την άσκηση του επαγγέλματος του ψυχολόγου στην Ελλάδα ν. 991/79 (ΦΕΚ 278/ τ. Α΄/20.12.1979) ασκεί το επάγγελμα του με βάση μόνο αρχές της επιστήμης της ψυχολογίας και η άσκηση του έργου του το πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος απαιτεί ειδικά προσόντα πέραν από τα τυπικά γενικά για την άδεια και αυτά εξαρτώνται από τη φύση του έργου του στο χώρο της εκπαίδευσης και όχι της υγείας (ΦΕΚ 573/ τ.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εγγράφονται οι απόφοιτοι του Ειδικού Δημοτικού ή του Δημοτικού κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης από το οικείο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και λειτουργούν με Α΄,

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182654
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 670
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.