*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 521150 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων αποτελεί κατάκτηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της παιδείας και αποτελεί κοινή πρακτική σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Για παράδειγμα δεν μπορεί κάποιος με μεταπτυχιακό, σεμινάρια και καλό βαθμό πρώτου πτυχίου να εκλεγεί λέκτορας ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου ξεπερνώντας κάποιον με διδακτορικό. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο προσχέδιο το αντίστοιχο ισχύει.   Δι’ αυτό και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι η Ελληνική Ειδική Αγωγή ως προς τις προσλήψεις Αναπληρωτών χρησιμοποιεί χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οφείλει να ακολουθεί τις αντίστοιχες ηθικές και νομικές επιταγές, σύμφωνα με τους θεσμούς και τους νόμους τόσο ως προς το γράμμα, όσο και ως προς το πνεύμα αυτών.
Δεδομένης λοιπόν της απουσίας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πανεπιστημιακής σχολής, προπτυχιακής εκπαίδευσης για την Ειδική Αγωγή, οποιαδήποτε αλλαγή στην κατάταξη των προσόντων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί παραβίαση της διάκρισης αυτών ως προς την ιεραρχία τους, αποτελεί καταστροφικό προηγούμενο για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (π.χ. 2 τίτλοι Γυμνασίου δεν κάνουν ένα Λυκείου, ούτε ο άριστος πτυχιούχος Γυμνασίου είναι ανώτερος από τον καλό του Λυκείου) και ουδαμώς ισχύει για θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση (βλέπε εκλογή λεκτόρων, δηλαδή αν κάποιος έχει καλό βαθμό πτυχίου, σεμινάρια και μεταπτυχιακό να εκλέγεται πανεπιστημιακός).
Για όλους αυτούς του λόγους, και άλλους που με επιφύλαξη δεν αναφέρονται χάριν συντομίας, δικαιότερος τρόπος κατάταξης για τη δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή θεωρείται αυτός όλων ανεξαιρέτως των προηγούμενων νόμων πάνω στον κλάδο. Η πλήρης δηλαδή και σαφής ιεραρχική διάκριση των ακαδημαϊκών προσόντων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως ισχύουν διεθνώς α) Διδακτορικός τίτλος, β) Μεταπτυχιακός τίτλος γ) λοιπά προσόντα, εν τη απουσία πτυχιακών σπουδών Ειδικής Αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και διεθνώς. Οποιοσδήποτε συμψηφισμός ή υποθετική αναλογία της δευτεροβάθμιας με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή ακόμη και με την γενική αγωγή δευτεροβάθμιας είναι παράλογη και καταχρηστική, εφόσον δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές Ειδικής Αγωγής, ενώ η ισοπέδωση, στην έμπρακτη εφαρμογή, των αναγνωρισμένων από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Εκπαίδευση, από όλους τους αντίστοιχους νόμους και από το Σύνταγμα τίτλων μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών ΕΑ για τους καθηγητές αποτελεί κίνηση άνευ λογικού και ηθικού ερείσματος. Σε καμία παράλληλα περίπτωση δεν ωφελούν τέτοια μέτρα τον έλληνα μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αντίθετα δημιουργούν κίνητρα για τον εκπαιδευτικό αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (π.χ. ο κάτοχος ελληνικού μεταπτυχιακού προβαίνει σε δεύτερο μεταπτυχιακό τρίτης χώρας για να ξεπεράσει τον συνάδελφό του διδάκτορα ή για να μην κινδυνεύσει από άλλον με σεμινάριο) και υποβαθμίζουν τόσο τον ρόλο της προϋπηρεσίας με μόρια λιγότερα ακόμη και από τους προηγούμενους νόμους, όσο και των προσόντων για πρώτη φορά σε νόμο της Ειδικής Αγωγής (πλην μόνον παραλόγως αυτών που δεν αφορούν στην ειδική αγωγή). Αντίθετα δείχνουν να ευνοούν κραυγαλέα το πρώτο πτυχίο το οποίο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν άπτεται της Ειδικής Αγωγής κατά πάγκοινη ομολογία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εγγράφονται οι απόφοιτοι του Ειδικού Δημοτικού ή του Δημοτικού κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης από το οικείο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και λειτουργούν με Α΄,

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πάντως αν το δούμε με αριθμούς οι ΠΕ61/71 θα του έρθουν φτηνότερα του υπουργού αφού τα μεταπτυχιακά τους δε θα είναι προαπαιτούμενα,δε μοριοδοτούνται και άρα με τη νέα απόφαση (που όλως τυχαίως βγήκε τώρα κοντά) δε θα λαμβάνονται υπόψιν στη μισθολογική εξέλιξη. Λέτε γι΄ αυτό να θέλει να πετάξει τους β/μιους και από τα εεεεκ και τσάμπα να χαίρονται οι 61-71 πως είναι καλύτεροι?

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Τιποτα στο τελος δεν θα γινει..... ολα ειναι για εωτερικη καταναλωση....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Πάντως αν το δούμε με αριθμούς οι ΠΕ61/71 θα του έρθουν φτηνότερα του υπουργού αφού τα μεταπτυχιακά τους δε θα είναι προαπαιτούμενα,δε μοριοδοτούνται και άρα με τη νέα απόφαση (που όλως τυχαίως βγήκε τώρα κοντά) δε θα λαμβάνονται υπόψιν στη μισθολογική εξέλιξη. Λέτε γι΄ αυτό να θέλει να πετάξει τους β/μιους και από τα εεεεκ και τσάμπα να χαίρονται οι 61-71 πως είναι καλύτεροι?

Ποιους δευτ/θμιους πετάει από τα ΕΕΕΕΚ?

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Geool
σύμφωνα με το άρθρο 20 οι ΠΕ 71 διορίζονται,μετατίθενται ή εργάζονται σαν αναπληρωτές στα εεεεκ κατα προτεραιότητα. Μιλάμε φυσικά για τα μαθήματα που έχουν ανάθεση πχ γλώσσα μαθηματικά κλπ..

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Geool
σύμφωνα με το άρθρο 20 οι ΠΕ 71 διορίζονται,μετατίθενται ή εργάζονται σαν αναπληρωτές στα εεεεκ κατα προτεραιότητα. Μιλάμε φυσικά για τα μαθήματα που έχουν ανάθεση πχ γλώσσα μαθηματικά κλπ..


Η προτεραιότητα είναι έναντι των ΠΕ 70 ή των φιλολόγων που έχουν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν στη δ/θμια?

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λέει: " οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 71 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη σαν αναπληρωτές σε εεεεκ και κεδδυ" δε λέει έναντι ποιών άρα έναντι όλων!

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παρατηρώντας με αρκετή προσοχή την επιχειρηματολογία των υποστηρικτών ΠΕ 71, 61 παρατηρεί κανείς ότι στην κυριολεξία δεν έχουν να παρουσιάσουν σχεδόν κανένα επιχείρημα βασισμένο στη λογική, ούτε τεκμήριο για τις θέσεις τους ως προς την πρόταξη του ενός πτυχίου έναντι των περισσοτέρων. Το μόνο που αναφέρθηκε είναι ότι κάπου, κάπως, κάποια λίγα προπτυχιακά σαν και το δικό τους υπάρχουν και έξω. Εξαιρέσεις βέβαια που απλά επιβεβαιώνουν ότι τέτοιες σχολές δεν αποτελούν τον κανόνα της εκπαίδευσης των Ειδικών Παιδαγωγών. Αντίθετα, επειδή δεν μπορούν να αντικρούσουν το αυτονόητο, αποκλειστικά και μόνο βασιζόμενοι στο συναίσθημα κομπορρημονούν, ηθικολογούν, λαϊκίζουν, συκοφαντούν, ελεεινολογούν, κόπτονται και ζητούν ή επικαλούνται πιστοποιητικά φιλοαναπηρικών φρονημάτων τα οποία οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι διαθέτουν σε αντίθεση με τους υπόλοιπους. Όταν επίσης έρχεται η συζήτηση στο δια ταύτα των προσόντων περιπτωσιολογούν με επίκληση στην αυθεντία της μαμάς του Κωστάκη, που είχε δασκάλα ΠΕ71 και την αγαπούσε πολύ. Μια ανάγνωση ακριβώς στις ίδιες τους τις δηλώσεις πείθει και τον πλέον συμπαθούντα. Στο κατεξοχήν ερώτημα όμως αν θα ισχύσει στην Ελλάδα ό, τι ισχύει διεθνώς, να προτάσσονται οι αντικειμενικά καλύτεροι, οι περισσότερο προσοντούχοι και οι ακαδημαϊκά ανώτεροι τα μέλη της επιτροπής του υπουργείου φαίνεται να δημιουργούν νέφη, αντί να προωθούν την αρχή της αριστείας. Πάνω στην αρχή της παλαιότητας και της «ευγενικής καταγωγής» του ενός πτυχίου τους, που θυμίζει στρατόπεδο και παλάτι: «εγώ είμαι ο παλιός, από το

Αποσυνδεδεμένος nanban

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
eta-beta  :) Πολύ καλά τα λες......!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
eta-beta! Τα λόγια είναι περιττά! Θεϊκό σχόλιο, απόλυτα αληθινό!  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
eta-beta  :) Πολύ καλά τα λες......!!!!!!!!!

είδες αν έχει ο άλλος διδακτορικό; έχει ένα επίπεδο ρε παιδί μου

εγώ σταμάτησα να διαβάζω στην 7η γραμμή, με ξεπέρασε το επίπεδο χαρακτηρισμών και δεν είχα τον Μπαμπινιώτη πρόχειρο

α ρε κατακαημένη Ρούμελη, τι σου έμελλε να πάθεις.....

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγώ πάλι θεωρώ θετικό ότι ξέρεις και να διαβάζεις...

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Μόνο εσύ δεν καταλαβαίνεις kinegeiros? Όλοι οι άλλοι γιατί καταλαβαίνουν?


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182600
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.