*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 499566 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Κάποιος με Primary Education μπορεί να πάει σε ειδικό σχολείο εάν έχει μεταπτυχιακό (μιλάω για Αγγλία όπου και γνωρίζω). Επίσης, μπορεί να δουλέψει σε ειδικό σχολείο με in-service training, αν κριθεί κατάλληλος στη συνέντευξη! Και μπορεί να κριθεί καλύτερος από κάποιον με ΒΕd in SEN (όπου υφίσταται).
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι όλοι πρέπει να συμμετέχουν στον πίνακα ειδικής αγωγής (61/71, 60.50/70.50) επί ίσοις όροις και ανάλογα με τα επιπλέον προσόντα τους. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα ν' αποκλείσει ή να ΠΡΟΤΑΞΕΙ τον οποιοδήποτε!
Το μοντέλο πτυχίο δασκάλου+μεταπτυχιακό=δάσκαλος ειδικής είναι αυτό που είναι επιστημονικά και παιδαγωγικά αποδεκτό! Σε όλες τις χώρες, εκτός μάλλον από την Ελλάδα!
Και τέλος, επειδή βρήκες ένα παράδειγμα χώρας που ακολουθεί αντίθετη πολιτική (έτσι νομίζεις,  επειδή βρήκες κάποια site πανεπιστημίων), εγώ σου έχω παραθέσει περισσότερα αντίθετα παραδείγματα. Και από την προσωπική μου ζωή! Είσαι όμως αρκετά ισχυρογνώμων, με την καλή έννοια, για να παραδεχτείς ότι έχεις λάθος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@perastikos-kav
 Σε όλες τις χώρες, εκτός μάλλον από την Ελλάδα!


Όχι σε όλες τις χώρες. Αυτό σου απέδειξα πριν. Στη Μ. Βρετανία ναι, στις ΗΠΑ ναι, αλλά όχι σε όλες τις χώρες.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@perastikos-kav
Δεν έχω καταλάβει ποιες χώρες δεν αποδέχονται το μοντέλο δάσκαλος+μεταπτυχιακό=ειδικός παιδαγωγός και  αποκλείουν εξειδικευμένους δασκάλους από το να δουλέψουν σε ειδικά σχολεία. Πάντως όχι η Αυστρία, την οποία συμπαθείς πολύ  :) καθώς και αυτή ενθαρρύνει το in-service training πτυχιούχων εκπαιδευτικών.
Να και μία θέση εργασίας για ειδικό παιδαγωγό στην όχι και τόσο ωραία πόλη του Birmigham :
http://www.aspirepeople.co.uk/jobs/detail/special-needs-sen-pmld-teacher-birmingham1?utm_source=Indeed&utm_medium=cpc&utm_campaign=Indeed
(UK QTS δεν προσφέρουν απευθείας τυχόν αγγλικά προπτυχιακά ειδικής αγωγής, συνήθως από κατώτερα βρετανικά πανεπιστήμια).
Αν κάποιος επιθυμεί, μπορώ να αναλύσω ενδελεχώς τί είναι QTS γιατί το έχω!  ;)
Όμως νομίζω υπάρχει άλλο topic γι αυτό.
Anyway καλό σ/κ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
perastikos _kav Βρηκες τωρα ενα πολυ ''ισχυρο'' παραδειγμα τις ξανθιες για να καταρριψεις την παιδαγωγικη επιστημη. Εσυ τι χρωμα μαλλια εχεις?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2014, 12:31:49 μμ από mendor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος muk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σπανια γραφω εδω αλλα φταςαμε βλεπω Μεσα καλοκαιριου και ακομη τσακωνεστε ποιος το εχει μακρυτερο.
Για να μη σκατε και στη γερμανια υπαρχουν προπτυχιακα ειδικης πληρως κατοχυρωμενα, και για την ακριβεια για special teacher, ειτε κανεις ενα τετοιο προπτυχιακο, ειτε προπτυχιακο γενικων παιδαγωγικων και μετα ενα additional follow up, το οποιο μπορει να αποτελειται και απο μεταπτυχιακο αλλα και απο αλλους τροπους ( επιμορφωσεις και πρακτικη σε ειδικο σχολειο συνηθως).
Αν βαριεστε να μπειτε σε καθε υπουργειο χωρας ξεχωριστα, μπειτε στο european-agency.org που βρισκεται η επισημη θεση απο το υπουργειο της καθε χωρας για το προσοντολογιο των εκπαιδευτικων της.   Εκει βρισκονται μεσα σε ολα και οι εκπαιδευτικοι ειδικης αγωγης.
Εγω δεν ανηκω στην πρωτοβαθμια για να με ενδιαφερει αυτη η διαμαχη. Θα διαπιστωσετε ομως πως αυτο που λεει ο perastikos ειναι η πραγματικοτητα. Η καθε χωρα εχει τα δικα της προαπαιτουμενα τα οποια εχει ορισει μονη της. Το αν αυτα ειναι επιστημονικα ορθα δεν εχει σχεση, ειναι ενα διαφορετικο ζητημα. Προς το παρον ομως δεν υπαρχει ενιαια πολιτικη στην ευρωπαικη ενωση για το προσοντολογιο των εκπαιδευτικων, οχι μονο της ειδικης αγωγης, αλλα ολων των εκπαιδευτικων γενικοτερα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@myrt
Προσωπικά, έχω ιδία άποψη από την Αγγλία και την έχω πολλάκις εκθέσει. Περισσότερα για κάθε χώρα μπορεί να δει κανείς στο σύνδεσμο http://www.european-agency.org/
Σε ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ δεν υπάρχει πρόταξη κάποιου έναντι άλλου όσον αφορά τις προσλήψεις στην ειδική αγωγή, που σημειωτέον δεν αποτελεί κάν ξεχωριστή επιστήμη.
To θέμα μας, λοιπόν,  είναι η απόλυτη πρόταξη κάποιων έναντι άλλων (υπήρξε παλαιότερα ως προς τα μεταπτυχιακά και καταργήθηκε).
Η Ελλάδα γιατί πρωτοτυπεί? Από πότε ένα διδακτορικό έπεται ενός προπτυχιακού προγράμματος? Αυτό είναι το ερώτημά μας!
Και χρήζει βαθιάς εξέτασης από τους ενδιαφερόμενους!
Ήδη επιστημονικοί σύλλογοι έχουν τοποθετηθεί επ αυτού (πανελλήνια ένωση ειδικών παιδαγωγών, πανελλήνιος επιστημονικός σύλλογος ειδικής αγωγής, σύμβουλοι ΕΑΕ, κλπ)! Και σίγουρα δεν είναι αμελητέοι!

Το αν αυτα ειναι επιστημονικα ορθα δεν εχει σχεση, ειναι ενα διαφορετικο ζητημα.

Ε πώς δεν έχει σχέση! Μάλλον τότε μας ενδιαφέρει τα προαπαιτούμενα να είναι συντεχνιακά σωστά! Τα συμπεράσματα δικά σας! Με βάση αυτή τη γενική λογική η Ελλάδα έφτασε στον πάτο. Λυπάμαι που κάποιοι εδώ την ενστερνίζονται.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@myrt
To θέμα μας, λοιπόν,  είναι η απόλυτη πρόταξη κάποιων έναντι άλλων (υπήρξε παλαιότερα ως προς τα μεταπτυχιακά και καταργήθηκε).
Η Ελλάδα γιατί πρωτοτυπεί? Από πότε ένα διδακτορικό έπεται ενός προπτυχιακού προγράμματος? Αυτό είναι το ερώτημά μας!
Και χρήζει βαθιάς εξέτασης από τους ενδιαφερόμενους!
Ήδη επιστημονικοί σύλλογοι έχουν τοποθετηθεί επ αυτού (πανελλήνια ένωση ειδικών παιδαγωγών, πανελλήνιος επιστημονικός σύλλογος ειδικής αγωγής, σύμβουλοι ΕΑΕ, κλπ)! Και σίγουρα δεν είναι αμελητέοι!

1. δεν έχει καταργηθεί η πρόταξη των μεταπτυχιακών
2. δεν είδα καμία διαμαρτυρία των μεταπτυχιακών για την πρόταξη τους, αντιθέτως έχουν μπει από πάνω από τους συνάδελφους με τον βασικό τίτλο στην ειδική, χρόνια τώρα και διορίζονται κατά προτεραιότητα

όταν λοιπόν τόσα χρόνια αδικούνται οι συνάδελφοι με βασικό τίτλο στην ειδική αγωγή είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να λέμε ότι δεν θέλουμε την πρόταξη κανενός. Δικαιούνται λοιπόν αυτοί να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα και να έπονται οι μη έχοντες βασικό τίτλο και αυτό είναι το ΔΙΚΑΙΟ και αλλά ΝΟΜΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ορθό.
Για την ιστορία είμαι ουδέτερος ή μάλλον ήμουν ουδέτερος, αλλά με κάνατε να πιστεύω ως ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ την θέση των βασικών πτυχίων γιατί δεν αντέχω την υποκρισία.

Σας είπε ο perastikos ότι όλοι οι σύλλογοι που επικαλείστε ότι συμφωνούν με τις θέσεις σας είναι στην πραγματικότητα σύλλογοι που ανήκουν σε όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική και ότι πιο φυσικό να βγάζουν αποφάσεις υπέρ τους.... και τι απαντάμε ? τίποτα συνεχίζουμε να παπαγαλίζουμε την καραμέλα ότι οι σύλλογοι είναι υπέρ μας.....σας είπε ότι δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή επιταγή και ότι η κάθε χώρα κάνει τα δικά της και πια η απάντηση ? καμία το ίδιο τροπάρι..... σας λέει η myrt μια τρίτη ουδέτερη στο ίδιο θέμα αυτό που είπα και εγώ ότι δεν έχει σχέση η επιστημονικά ορθή θέση (γιατί είναι καθαρά υποκειμενική ανάλογα με την χώρα που είσαι) αλλά πουυυυυ.....σας είπε ο perastikos και άλλοι ότι το διδακτορικό σου δίνει εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο πράγμα και έφερε παράδειγμα τον εαυτό του αλλά όχι εκεί η καραμέλα ότι "πως μπορεί κάποιος με διδακτορικό είναι κάτω από έναν με βασικό πτυχίο"....ε μα έλεος....
Για δε τα πανεπιστήμια και αν πρέπει να υπάρχουν, έλεος, ΥΠΑΡΧΟΥΝ και δεν κλείνουν για κάποια συντεχνιακά συμφέροντα...στην ΕΛΛΑΔΑ η Ειδική Αγωγή στην Α/θμια ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Συμπερασματικά, όσο  ήταν μέχρι τώρα σωστά επιστημονική η θέση να προτάσσονται οι μη έχοντες βασικό πτυχίο στην ειδική τόσο και περισσότερο είναι επιστημονικά σωστότερη η θέση να προτάσσονται οι έχοντες βασικό πτυχίο.

Οι συνάδελφοι της ειδικής με βασικό πτυχίο έκαναν έναν συμβιβασμό για να μην ισχύσουν αυτά που είχαν γραφτεί για τους μόνιμους για να εξασφαλίσουν αυτά για τους αναπληρωτές.... έκαναν όμως ΛΑΘΟΣ! γιατί δεν το πήραν γραπτώς. Ελπίζω να δικαιωθούν γιατί πρέπει κάποια στιγμή να μπουν τα πράγματα στο σωστό δρόμο και ελπίζω να γίνει ΑΣΕΠ για να διοριστούν κάποια στιγμή στις θέσεις που υπηρετούν τόσα χρόνια.

Αυτά.


Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@kinegeiros
Συνεχίζεις να παπαγαλίζεις τα ίδια και τα ίδια!
Να σε πληροφορήσω ότι και γω είμαι ουδέτερη καθώς είμαι μόνιμη στην Ειδική Αγωγή πολλά χρόνια και μάλιστα στην Α/θμια οπότε μπορώ να έχω και ένα λόγο παραπάνω.
όταν λοιπόν τόσα χρόνια αδικούνται οι συνάδελφοι με βασικό τίτλο στην ειδική αγωγή είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να λέμε ότι δεν θέλουμε την πρόταξη κανενός. Δικαιούνται λοιπόν αυτοί να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα και να έπονται οι μη έχοντες βασικό τίτλο και αυτό είναι το ΔΙΚΑΙΟ και αλλά ΝΟΜΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ορθό.
Εξήγησε και λίγο αυτά που λες! Τί σημαίνει ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΟ! Οι γενικολογίες δεν βοηθούν.
Σας είπε ο perastikos ότι όλοι οι σύλλογοι που επικαλείστε ότι συμφωνούν με τις θέσεις σας είναι στην πραγματικότητα σύλλογοι που ανήκουν σε όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική και ότι πιο φυσικό να βγάζουν αποφάσεις υπέρ τους....
Κάνε τον κόπο να μπείς στις ιστοσελίδες των συλλόγων και στο facebook τους. Η συκοφαντία βλάπτει!!!!!
σας είπε ότι δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή επιταγή και ότι η κάθε χώρα κάνει τα δικά της και πια η απάντηση ? καμία το ίδιο τροπάρι..... σας λέει η myrt μια τρίτη ουδέτερη στο ίδιο θέμα αυτό που είπα και εγώ ότι δεν έχει σχέση η επιστημονικά ορθή θέση (γιατί είναι καθαρά υποκειμενική ανάλογα με την χώρα που είσαι)
Η επιστήμη είναι υποκειμενική????? Οι ευρωπαϊκές επιταγές αμελητέες? Μάλλον ναι! Αφού το λέει η myrt και ο perstikos (χωρίς παρεξήγηση από τους συναδέλφους  :) ).
σας είπε ο perastikos και άλλοι ότι το διδακτορικό σου δίνει εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο πράγμα και έφερε παράδειγμα τον εαυτό του αλλά όχι εκεί η καραμέλα ότι "πως μπορεί κάποιος με διδακτορικό είναι κάτω από έναν με βασικό πτυχίο"....ε μα έλεος....
Α! Παραποείς και τα λεγόμενά μου! Τόνισα ότι οι διδακτορικοί και μεταπτυχιακοί τίτλοι κρίνονται από τον ΔΟΑΤΑΠ. Εξάλλου στην τελευταία εγκύκλιο μεταθέσεων αναφέρονται ποιοι από αυτούς γίνονται δεκτοί. Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις :
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/metatheseis/396-egkyklios-metathesewn-ekpaidevtikwn-prwtovathmias-ekpaidevshs.html
Για δε τα πανεπιστήμια και αν πρέπει να υπάρχουν, έλεος, ΥΠΑΡΧΟΥΝ και δεν κλείνουν για κάποια συντεχνιακά συμφέροντα...στην ΕΛΛΑΔΑ η Ειδική Αγωγή στην Α/θμια ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ενώ στην Β/θμια δεν είναι. Για άλλη ειδική αγωγή μιλάμε εκεί! Μα τι ακούω!!!!!!  :o :o :o :o :o :o :o :o
Συμπερασματικά, όσο  ήταν μέχρι τώρα σωστά επιστημονική η θέση να προτάσσονται οι μη έχοντες βασικό πτυχίο στην ειδική τόσο και περισσότερο είναι επιστημονικά σωστότερη η θέση να προτάσσονται οι έχοντες βασικό πτυχίο.
Α! Πολύ σωστή αναλογία!!!! Επιπέδου!
Οι συνάδελφοι της ειδικής με βασικό πτυχίο έκαναν έναν συμβιβασμό για να μην ισχύσουν αυτά που είχαν γραφτεί για τους μόνιμους για να εξασφαλίσουν αυτά για τους αναπληρωτές
Που ξέρεις εσύ τέτοιες λεπτομέρειες? Απο που είναι γνωστές? Σίγουρα δεν είσαι ουδέτερος?  ;D
Ελπίζω να δικαιωθούν γιατί πρέπει κάποια στιγμή να μπουν τα πράγματα στο σωστό δρόμο και ελπίζω να γίνει ΑΣΕΠ για να διοριστούν κάποια στιγμή στις θέσεις που υπηρετούν τόσα χρόνια.
Τώρα πήρα την απάντηση στην προηγούμενη ερώτησή μου!!!!! 8)
Αυτάααααα!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@kinegeiros
Και μία τελευταία ερώτηση! Γιατί μου μιλάς στον πληθυντικό!  ;)

Αποσυνδεδεμένος sofi64

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. δεν έχει καταργηθεί η πρόταξη των μεταπτυχιακών
2. δεν είδα καμία διαμαρτυρία των μεταπτυχιακών για την πρόταξη τους, αντιθέτως έχουν μπει από πάνω από τους συνάδελφους με τον βασικό τίτλο στην ειδική, χρόνια τώρα και διορίζονται κατά προτεραιότητα

όταν λοιπόν τόσα χρόνια αδικούνται οι συνάδελφοι με βασικό τίτλο στην ειδική αγωγή είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να λέμε ότι δεν θέλουμε την πρόταξη κανενός. Δικαιούνται λοιπόν αυτοί να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα και να έπονται οι μη έχοντες βασικό τίτλο και αυτό είναι το ΔΙΚΑΙΟ και αλλά ΝΟΜΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ορθό.
Για την ιστορία είμαι ουδέτερος ή μάλλον ήμουν ουδέτερος, αλλά με κάνατε να πιστεύω ως ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ την θέση των βασικών πτυχίων γιατί δεν αντέχω την υποκρισία.

Σας είπε ο perastikos ότι όλοι οι σύλλογοι που επικαλείστε ότι συμφωνούν με τις θέσεις σας είναι στην πραγματικότητα σύλλογοι που ανήκουν σε όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική και ότι πιο φυσικό να βγάζουν αποφάσεις υπέρ τους.... και τι απαντάμε ? τίποτα συνεχίζουμε να παπαγαλίζουμε την καραμέλα ότι οι σύλλογοι είναι υπέρ μας.....σας είπε ότι δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή επιταγή και ότι η κάθε χώρα κάνει τα δικά της και πια η απάντηση ? καμία το ίδιο τροπάρι..... σας λέει η myrt μια τρίτη ουδέτερη στο ίδιο θέμα αυτό που είπα και εγώ ότι δεν έχει σχέση η επιστημονικά ορθή θέση (γιατί είναι καθαρά υποκειμενική ανάλογα με την χώρα που είσαι) αλλά πουυυυυ.....σας είπε ο perastikos και άλλοι ότι το διδακτορικό σου δίνει εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο πράγμα και έφερε παράδειγμα τον εαυτό του αλλά όχι εκεί η καραμέλα ότι "πως μπορεί κάποιος με διδακτορικό είναι κάτω από έναν με βασικό πτυχίο"....ε μα έλεος....
Για δε τα πανεπιστήμια και αν πρέπει να υπάρχουν, έλεος, ΥΠΑΡΧΟΥΝ και δεν κλείνουν για κάποια συντεχνιακά συμφέροντα...στην ΕΛΛΑΔΑ η Ειδική Αγωγή στην Α/θμια ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Συμπερασματικά, όσο  ήταν μέχρι τώρα σωστά επιστημονική η θέση να προτάσσονται οι μη έχοντες βασικό πτυχίο στην ειδική τόσο και περισσότερο είναι επιστημονικά σωστότερη η θέση να προτάσσονται οι έχοντες βασικό πτυχίο.

Οι συνάδελφοι της ειδικής με βασικό πτυχίο έκαναν έναν συμβιβασμό για να μην ισχύσουν αυτά που είχαν γραφτεί για τους μόνιμους για να εξασφαλίσουν αυτά για τους αναπληρωτές.... έκαναν όμως ΛΑΘΟΣ! γιατί δεν το πήραν γραπτώς. Ελπίζω να δικαιωθούν γιατί πρέπει κάποια στιγμή να μπουν τα πράγματα στο σωστό δρόμο και ελπίζω να γίνει ΑΣΕΠ για να διοριστούν κάποια στιγμή στις θέσεις που υπηρετούν τόσα χρόνια.

Αυτά.                                       




ΠΩΣ ΠEΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ;...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ...





 







Πάει και το Α θερινό τμήμα της Βουλής.




 Έληξε την Πέμπτη 10 Ιουλίου και ουδέν νεώτερο για την τύχη των  ρυθμίσεων του σχεδίου νόμου για την Ειδική Αγωγή, που αφορούν στους Αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, για τις οποίες το Υπουργείο Παιδείας είχε ανακοινώσει πως θα κατατεθούν ως Τροπολογία σε νομοσχέδιο στη Βουλή, ώστε να συντομευθεί ο χρόνος και να μπορέσουν να εκδοθούν έγκαιρα οι εγκύκλιοι πρόσληψης αναπληρωτών για το 2014-15.




 Όσον αφορά στο κυρίως σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει την πορεία  του.




Τι άλλαξε σε σχέση με το τελευταίο "τελικό σχέδιο"; Αν παραμένει ως είχε γιατί δεν προχωρούν οι διαδικασίες; Πότε θα ξαναδούμε ένα ακόμα "τελικό σχέδιο"; Ποιοί χειρίζονται τα του νομοσχεδίου τώρα μετά την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας; Προς ποία κατεύθυνση; Με ποιά φιλοσοφία; Πότε θα κατατεθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή; Θα προλάβουν να εφαρμοσθούν οι όποιες ρυθμίσεις του στην έναρξη της σχολικής χρονιάς;




Και συνεχίζουμε:




Τι το θέλατε το νέο σχέδιο για την Ειδική Αγωγή κύριοι του Υπουργείου Παιδείας; Γιατί το ξεκινήσατε χωρίς τη στοιχειώδη προετοιμασία; Γιατί αυτό που έως τώρα είδαμε μοιάζει με μια μεγάλη Τροπολογία περισσότερο παρά με σχέδιο νόμου; Γιατί οι περισσότεροι εκ των επαϊόντων περί την ειδική αγωγή πιστεύουν πως η εφαρμογή του σχεδίου αυτού θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα στο χώρο απ όσα θα επιλύσει;




Και τέλος γιατί δεν επικεντρώνεται την προσοχή σας στο μείζον και ουσιώδες το οποίο δεν είναι άλλο από την εξεύρεση των πόρων που θα χρηματοδοτήσουν και θα "ποτίσουν" την έρημο της ειδικής αγωγής στη χώρα μας;




(Πληροφοριακά,  το Β θερινό τμήμα θα ξεκινήσει στις 22 Ιουλίου και θα διαρκέσει έως τις 7 Αυγούστου, οπότε θα διακόψει για 2 εβδομάδες και μετά θα συνεχίσει για 3 μέρες. Συγκεκριμένα θα ξεκινήσει εκ νέου στις 25 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί στις 28 Αυγούστου.)




Βασίλης Βούγιας

12/7/2014




Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@vickyN
Άνοιξα λογαριασμό γιατί δεν άντεχα άλλο...
Στα επιχειρήματα του perastikos-kav και σε αυτά που ανακαιφαλέωσε ο kinegeiros δεν απάντησες αλλά προσπάθησες με εξυπνάδες να του την πεις.
Στο επιχείρημα του  perastikos-kav(για τις ξανθιές) που εγώ ως μαθηματικός το κατανοώ, εσύ απάντησες πάλι με εξυπνάδες.
Το ουσιαστικό είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές αν πρέπει να μπει ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία μπροστά από έναν απόφοιτο ειδικής αγωγής και δεύτερον δεν υπάρχουν έρευνες που να λένε ότι ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία είναι καλύτερος από έναν απόφοιτο ειδικής αγωγής ΚΑΙ το ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ!
Έχουμε καταλάβει τις απόψεις σας και πιστεύω ότι στα ΕΕΕΕΚ θα πρέπει να παίρνουν ΜΟΝΟ ειδικής αγωγής και να προηγούνται έναντι των δασκάλων. Καταλήγοντας να προσθέσω ότι τα επιχειρήματα των ειδικών παιδαγωγών σχετικά με την πρόταξη τους με έχουν πείσει.


Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Και ξαφνικα γεμισαμε μη ειδικους με αποψη και ειρωνιες !!!! Σαρωσες Vicky N  και ας λενε τους αποδεικες τι πραγματικα ισχυει. τα συγκεριμενα τμηματα ειδκης στην Ελλαδα δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που δινουν βασικους τιτλους στο εξωτερικο. ας διαβασουν το προγραμμα σπουδων καλυτερα και να μη  αποπροσανατολιζουν...  Γιατι αραγε παγωσε το νομοσχεδιο ειδικης ?????

Αποσυνδεδεμένος paschalitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2014, 01:05:04 πμ από paschalitsa »

Αποσυνδεδεμένος paschalitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@vickyN
Άνοιξα λογαριασμό γιατί δεν άντεχα άλλο...
Στα επιχειρήματα του perastikos-kav και σε αυτά που ανακαιφαλέωσε ο kinegeiros δεν απάντησες αλλά προσπάθησες με εξυπνάδες να του την πεις.
Στο επιχείρημα του  perastikos-kav(για τις ξανθιές) που εγώ ως μαθηματικός το κατανοώ, εσύ απάντησες πάλι με εξυπνάδες.
Το ουσιαστικό είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν ευρωπαϊκές επιταγές αν πρέπει να μπει ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία μπροστά από έναν απόφοιτο ειδικής αγωγής και δεύτερον δεν υπάρχουν έρευνες που να λένε ότι ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία είναι καλύτερος από έναν απόφοιτο ειδικής αγωγής ΚΑΙ το ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ!
Έχουμε καταλάβει τις απόψεις σας και πιστεύω ότι στα ΕΕΕΕΚ θα πρέπει να παίρνουν ΜΟΝΟ ειδικής αγωγής και να προηγούνται έναντι των δασκάλων. Καταλήγοντας να προσθέσω ότι τα επιχειρήματα των ειδικών παιδαγωγών σχετικά με την πρόταξη τους με έχουν πείσει.

Παρομοιως εγω ανοιξα λογαριασμο γιατι δεν αντεχω τις στρεβλωσεις αυτων που υποστηριζεις ioanna2012 ,και αν εισαι μαθηματικος οπως λες και οχι ΠΕ71 ή πΕ61  θεωρω οτι δεν γνωριζεις σε εκταση την παιδαγωγικη γι'αυτο και επεσες τοσο ευκολα θυμα παραπληροφορησης .

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 968
Σύνολο: 970

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.