*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 488089 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
Με την εισροή μεταπτυχιακών μαϊμού και απο τα ελληνικά και από τα ξένα πανεπιστήμια το μόνο που θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους είναι μια δίκαιη μοριοδότηση στην οποία θα προσμετρούνται όλα και η προϋπηρεσία και το μεταπτυχιακό και το σεμινάριο και ο ασεπ. Όποιος συμφωνεί σε αυτό καλό θα ήταν να κάνει μια κρούση στο υπουργείο και όχι μόνο να τα συζητάει εδώ...Από τη στιγμή που οριστικοποιηθεί η κυβέρνηση θα πρέπει να κάνουμε όλοι μας προτάσεις εφαρμόσιμες και δίκαιες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Λοιπόν για να θέσουμε τα πράγματα με μια άλλη οπτική γωνία. Το γεγονός ότι προηγούνται οι κάτοχοι μαστερ χωρίς προυπηρεσία, είναι εν μέρη δίκαιο και σωστό. Για πολλούς λόγους που ισχύουν σε όλες τος χώρες της Ε.Ε.

Α) η ειδική αγωγή είναι ένας ιδιόρυθμος τομέας, απαιτεί ένα στελεχιακό δυναμικό υψηλών προσόντων με πολυσύνθετες ικανότητες και γνώσεις. Τα μαστερ σίγουρα επιμορφώνουν κάποιον καλύτερα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και δημιουργούν μια δεξαμενή ατόμων καλά καταρτισμένων

β) τα μαστερ στην ειδική αγωγή θεωρούνται ως παιδαγωγική κατάρτιση, αυτήν που ακούτε που θα είναι υποχρεωτική από το 2014. Εννοείται ότι οι δάσκαλοι την έχουν από το προπτυχιακό, αλλά το μάστερ είναι ένα συν σε αυτη την κατάρτιση. Είναι παιδαγωγική κατάρτιση σε έναν ειδικό τομέα. Είναι όπως στις τεχνικές ειδικότητες, όπου αυτοί που έχουν επάρκεια προηγούνται έναντι των άλλων

γ) και σε άλλες χώρες υπάρχουν ειδικά προγράμματα κατάρτισης στην ειδική αγωγή και γενική αγωγή και οι κάτοχοι μαστερ αυτών των ειδικεύσεων, ακόμα και αν είναι δάσκαλοι προηγούνται έναντι άλλων δασκάλων ή έχουν προβάδισμα στην κατάληψη θέσεων

δ) υπάρχουν και τα Ε.Ε.Ε.ΕΚ που διδάσκουν τεχνικοί κλάδοι - εκπαιδευτικοί ειδκής αγωγής. Και εκεί ο νόμος ορίζει σαφώς ότι πρέπει να προηγούνται οι κάτοιχ των μαστερ στην ειδική αγωγή. Φυσικά από τους συγκεκριμένους κλάδους λίγοι έχουν μαστερ, αλλά εννοείται ότι ένας από αυτούς τους κλάδους που διδάσκουν στα ΕΕΕΕΚ ο οποίος έχει μαστερ ειδικής είναι καλύτερα παιδαγωγικά επαρκής και κατάλληλος να διδάξει στις συγκεκεριμένες δομές. Σύμφωνα με την αρχή της ισότητας και ισονομίας όλοι θεωρούνται εκπαιδευτικοί. Και στις άλλες χώρες δεν έχουν διαφορά οι δάσκαλοι με τους άλλους εκπαιδευτικούς, δηλαδή οι διαδικασίες πρόσληψης είναι περίπου οι ίδιες. Αυτό σημαίνει ότι ένας φιλόλογος ειδικής αγωγής με μάστερ ειδικής αγωγής προηγείται, άρα και ο δάσκαλος ειδικής αγωγής με μαστερ πρέπει να προηγείται.

ε) επειδή στην ειδική αγωγή προσλαμβάνονται και δάσκαλοι γενικής, εννοείται ότι για να ξεχωρίσουμε ποιοι έχουν κατάρτιση για ειδική αγωγή, καλό είναι να μπει το κριτήριο του μαστερ πρώτο.  και μην μου πείτε ότι καλό είναι στις θέσεις ειδικής αγωγής να μπαίνουν μόνο απόφοιτοι των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής στην Ελλάδα, γιατί δεν γνωρίζω άμα πραγματικά ισχύει αυτό σε άλλες χώρες. Όλοι οι απόφοιτοι παιδαγωγικών θεωρούνται από το νόμο δάσκαλοι. Ο νόμος ορίζει αν δεν κάνω λάθος ότι: ένας δάσκαλος γενικής με μαστερ στην ειδική θα πρέπει να προηγείται από έναν δάσκαλο απόφοιτο των 2 τμημάτων ειδικής αγωγής. Λογικό μου ακούγεται εμένα. Αφού  και οι δύο είναι δάσκαλοι, υπάρχει μεγάλη συνάφεια μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών (ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ), λογικό είναι το μαστερ προκειμένου να έχει αξία και να διακρίνει κάποιον ως προς τα προσόντα να δίνει και προβάδισμα σε αυτόν που το έχει
Το πιο δίκαιο  θα ήταν το εξής: οι κάτοχοι μαστερ να θεωρείται ότι διαθέτουν π.χ. 2ετη προϋπηρεσία ήδη, μιας και εδώ στην Ελλάδα  αυτά τα μαστερ είναι διετή. Αυτό γίνεται σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. Οι  κάτοχοι μαστερ σε πολλές χώρες της Ε.Ε. ή μη, θεωρούνται από τους εργοδότες ότι ισοφαρίζουν έναν που δεν έχει μαστερ αλλά έχει προυπηρεσία 1 ή δύο ετών.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2012, 01:59:58 πμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Κατά την προσωπική μου άποψη δεν μπορεί κάποιος που δεν έχει δώσει πότε ΑΣΕΠ να είναι από πάνω από κάποιον που έχει δώσει σε κανέναν πίνακα ούτε αναπληρωτών ούτε διορισμού. Και όποιος έχει αντίρρηση σε αυτό  μια ερώτηση θα του κάνω: Πως μπήκε στην διαδικασία του εκπαιδευτικού όταν από το 98 ισχύει ΑΣΕΠ;
O 3848 κατά κάποιο τρόπο είναι δίκαιος με κάποιες λάθους παραμέτρους. Πρώτον δεν έχει εφαρμοστεί ενώ κανονικά έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί 2 διαγωνισμοί και υπάρχει και η περίφημη <<μεταβατική περίοδος >> που πλανάται. Σε αυτήν τη μεταβατική περίοδο το κράτος όφειλε να διορίσει όλους όσους είχαν κατοχυρώσει δικαίωμα με πρότερο νόμο όποιος και να ήταν αυτός.
Η μόνη μου ένσταση στον 3848/10 είναι ότι  αυτός που έχει προϋπηρεσία έπρεπε να την πριμοδοτείται περισσότερο και δεν έπρεπε να υπάρχει ταβάνι στα 16 μόρια. Διότι υπάρχουν άτομα που και 2 και 3 φορές έχουν περάσει και έκτισαν την προϋπηρεσία τους πάνω σε αυτές τις επιτυχίες ενώ υπάρχουν άτομα με τεράστιες προϋπηρεσίες.
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος music84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
    • Προφίλ
Συνάδελφε πως βγάζεις το συμπέρασμα εαν οι άλλοι μισοί καθονταν και περίμενανε τον διορισμό? Πιστευεις οτι δεν δωσανε ποτέ? Πιστεύεις οτι δεν θελανε να έκαναν μια προσπάθεια να πάρουν παραπανω μόρια μαζι με την προυπηρεσία?? Έχεις κάποια στοιχεία? Μήπως ξεχνάς το επίπεδο δυσκολίας του ΑΣΕΠ από κλάδο σε κλάδο??? Σ'αρέσει που έβαλε τους αποτυχόντες ΑΣΕΠ που έχουν κάτω απο 24 μηνες να μην φαινονται πουθενα στους πίνακες έστω ακόμα και αν αποτύχουν στο νεο ΑΣΕΠ??? Σου φαίνονται αυτά νορμάλ και δίκαια για σενα??? Ο μοναδικός κλαδος που έχει βολευτει κατα τα λεγόμενα σου ήταν οι δάσκαλοι γενικής αγωγής. 2-3 χρόνια αναπληρωτές και διορισμός!!!!
Και επειδή μιλάμε για τον ΑΣΕΠ το νεο σύστημα αυτό ήρθε μετά απο ενα μακροχρόνιο συγκεκριμένο σύστημα που σε ολη την εκπαιδευτική κοινότητα στην πλειοψηφία του θεωρούνταν δίκαιο το(60%-40%) και κανένας δεν είχε παράπονο. Και όσες παρατυπίες-παραθυράκια γίνονταν ως προς τις προσλήψεις διορισμών που το 40% θεωρουνταν παραπάνω απο το 60% θα μπορούσε το υπουργείο να παρεμβει και να κάνει απλά καλύτερο κουμάντο σε αυτά με τα 400αρακια και ΠΔΣ και όλων των ειδών τα γλυψειματα και οχι στα πεταχτά ΑΣΕΠ και τέλος.......
Λοιπόν.. Δεν μπορείς να την βγαίνεις στον άλλον που πάλευε ωρομισθιος 9 και 10 χρόνια με 8 ευρω στα βουνά και στα λαγκάδια και να ερχεται μια υπουργός με νόμο ετσι στα πεταχτά διορισμοί μονο με ΑΣΕΠ και ανοιχτός διαγωνισμός???  Φαίνεται ξεκαθαρα οτι δεν γουστάρει να διορίσει!!! Η  Διαμαντοπούλου με αυτό ήθελε να διασπάσει τις ομαδούλες 40%, 24μηνα, 30μηνα και κυκλάμινα......
Είναι γάτα δεν την ενδιαφέρει το νεο σύστημα ΑΣΕΠ αλλά στο πόσες θέσεις εκπαιδευτικών θα πετσοκόψει χωρίς να επηρεάζει την οικονομία του κρατους... Γιατί πολυ απλά την ξυνίζει οταν δουλεύουμε και 16 ωρες την βδομαδα.... Αν θέλουμε να μπαιναμε στο νεο σύστημα προσλήψεων ας μπει η νεα σοδειά απο περσυ και όλοι οι υπόλοιποι με το παλιό συστημα 60% και 40%!!!!Και αν θέλει να κάνει και 10 διορισμους ας είναι 6 απο το 60% και 4 απο το 40%..Απλά το πιο δίκαιο!!!
Σου υπενθυμίζω πάντως οτι είμαστε το μοναδικό κράτος που έχουμε αυτου το είδους διαγωνισμό τον ΑΣΕΠ αλλά το πιο ΓΕΛΟΙΟ είναι να λέγεσαι επιτυχών ΑΣΕΠ χωρίς η λέξη επιτυχία να προσδιορίζει κατι ή κάπου στον υποψήφιο...Ούτε να δουλεύει ακόμα και ωρομίσθιος!!!!!!!!! Και σου λέει μετά ξαναδώσε ΑΣΕΠ και 2η και 3η και 4η φορά που στο τέλος θα θες να χτυπήσεις και τατουαζ που να γράφει i love ASEP!!!!! Να πεις ρε αδερφέ οτι χρησιμοποιείται και για βιογραφικό κάπου να πάρει και κάποια αξία να πάει στα κομματια!!!
Βλέπεις τελικά και τα καραγκιοζιλίκια του συστήματος αυτού???
Και στην τελική οι κυβερνήσεις και το υπουργείο παιδείας ψαχνουν ψηφοφόρους.  Δεν ψάχνουν ποιότητα στην παιδεία. Και η Διαμαντοπουλου κάποια στιγμή θα φύγει και η τροποποίηση θα έρθει από κάποιον άλλον υπουργό.... Απλά κάθεται να μας τυραννεί για να κάνει 2 τετραετιες σε όποιο υπουργείο και να ναι, για να πάρει μια μπόλικη σύνταξη για μετά!!!!

συμφωνω με ολα εχεις πει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2012, 10:06:28 πμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

nickitol

  • Επισκέπτης
Παιδια ηρεμια.
Το εχω ξαναπει οτι ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ.
Ειναι μυθος, ειναι προχειροτητα, ειναι ευκαιριακος.
Και τουτο γιατι ενα συστημα γα να ειναι σωστα σχεδιασμενο θα πρεπει
- να μη δημιουργει αδικιες
- να αντεχει στο χρονο
- να μην εινα ευκαιριακο
- να εφαρμοζεται πληρως
Κλπ κλπ
Ειναι προφανες οτι το συστημα ειναι ευκαιριακο και στοχευει καθαρα στη μειωση προσληψεων με λογικοφανη επιχειρηματα. Το γνωριζουν αυτο οι επιτυχοντες και για αυτο επιμενουν τοσο πολυ, ωστε να ¨ αρπαξουν¨ κατι σημερα και οχι αυριο που το επιχειρημα τους δε θα εχει σημασια αφου το συμπαν θ εχει κατακλυσθει με επιτυχοντες και μονο.
Τα παντα μαλιστα επινοηθηκαν ωστε "οι αξιοι" να εκμηδενισουν τους υπολοιπους:
Οτι ολοι οι αλλοι ειχαν βυσματα
Προυπηρεσια μαιμου, αναπηροι μαιμου, καθηγητες μαιμου, ολοι μαιμου παρεξ των " αξιων"
Ο παραλογισμος βεβαιως ειναι οτι οι επιτυχοντες επιχειρηματολογουν υπερ των αξιων , την ιδια στιγμηου για τους εαυτους τους "αξιους" επιτρεπουν να ψευδονται οτι η αναβαθμιση της παιδειας ειναι το κυριο μελημα τους και οχι ο διορισμος σημερα που υπαρχει "ευνοικη συγκυρια".
Το επιχειτημα " ελα να δωσεις και εσυ ασεπ" δεν αντεχει σε σοβαρη κριτικη, οπως βεβαια και υο συστημα "μπαρμπα στην κορωνη " ηταν για τα πανηγυρακια.
Τελικα απο την κρισαρα του ΑΣΕΠ  δεν περναν ιδιας ικανοτητας ατομα αφου οπου υπαρχουν πολλοι περνα μονο η πολυ λεπτη αμμος και οπου υπαρχουν λιγοι περνανε και οι στουρνοι.
Τελικα θα τολμησω ναπω οτι το συστημα της επετηριδας ηταν καλυτερο γιατι δεν αλλαζε καθε τρεις κ λιγο.
Και ανθυμαστε Ο ΑΣΕΠ ηρθε πολυ αργα, οταν υπηρχε παρα πολυ προσφορα εκπαιδευτικων. Αρα  ο ακοπος του ηταν προφανης, αν υπηρχε σκοπος και δεν ηταν καπριτσιο η κομπλεξ καποιων βουλευτακων που παρισταναν τους υπουργους.

Και αλλα πολλα τα οποια βαριεμαι να αναλυω τωρα,.
Κατα συνεπεια αδιοριστοι  επιτυχοντες ΑΣΕΠ  οσο υπαρχει χρονος , μπορειτε να υπερασπιζετε τη θεωρια περι αξιων. Οσο υπαρχει χρονος, γιατι πολλες θεωριες ανατρεπονται, ειδικα οι "εληνικου τυπου".
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2012, 12:20:15 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
εδω δεν ξερουμε τι θα ξημερωσει ....και καποιοι νομοθετουν.....

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Κατά την προσωπική μου άποψη δεν μπορεί κάποιος που δεν έχει δώσει πότε ΑΣΕΠ να είναι από πάνω από κάποιον που έχει δώσει σε κανέναν πίνακα ούτε αναπληρωτών ούτε διορισμού. Και όποιος έχει αντίρρηση σε αυτό  μια ερώτηση θα του κάνω: [b]Πως μπήκε στην διαδικασία του εκπαιδευτικού όταν από το 98 ισχύει ΑΣΕΠ; [/b]
O 3848 κατά κάποιο τρόπο είναι δίκαιος με κάποιες λάθους παραμέτρους. Πρώτον δεν έχει εφαρμοστεί ενώ κανονικά έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί 2 διαγωνισμοί και υπάρχει και η περίφημη <<μεταβατική περίοδος >> που πλανάται. Σε αυτήν τη μεταβατική περίοδο το κράτος όφειλε να διορίσει όλους όσους είχαν κατοχυρώσει δικαίωμα με πρότερο νόμο όποιος και να ήταν αυτός.
Η μόνη μου ένσταση στον 3848/10 είναι ότι  αυτός που έχει προϋπηρεσία έπρεπε να την πριμοδοτείται περισσότερο και δεν έπρεπε να υπάρχει ταβάνι στα 16 μόρια. Διότι υπάρχουν άτομα που και 2 και 3 φορές έχουν περάσει και έκτισαν την προϋπηρεσία τους πάνω σε αυτές τις επιτυχίες ενώ υπάρχουν άτομα με τεράστιες προϋπηρεσίες.

Απάντηση δεν πήρα ! Δυστυχώς δεν νομοθετώ!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος sp73

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ...ΛΑΤΡΕΥΑ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εσύ είσαι επιτυχών και γω όχι, εγώ έβαλα στην αίτηση μου και στου βοδιού το κέρατο και εσύ όχι, με πέρνουν, την επόμενη χρονιά προηγούμε ή όχι;Δεν ξέρω την ειδικότητα σου, όταν ξαναγίνει (αν γίνει) διαγωνισμός και είσαι δεύτερος σε όλη την Ελλάδα και διορίσει ένα άτομο μην πεις ότι ο νόμος δεν είναι καλός! Το γεγονός ότι ΟΛΟΙ τον βρίζουνε δεν σου λέει κάτι;

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
1ον τον βρίζουν όσοι δεν έχουν ΑΣΕΠ . Επίσης δεν θεωρώ κανέναν συνάδελφο που έχει τρέξει και στου <<βοδιού του κέρατο >> ότι δεν πρέπει να διοριστεί επειδή αποδέχτηκε να πάει. Απλά εγώ που είμαι 24+ΑΣΕΠ πρέπει να διορίζομαι πριν από το 40% τουλάχιστον ! Η γνωμοδότηση 308/10 το αναφέρει ξεκάθαρα και γραφεί και για το 60% και εκεί είναι το ερωτηματικό και θα κριθεί δικαστικά. Σαφώς και επειδή το τοπικ αναφέρεται στον ενιαίο , προσωπικά τον θεωρώ μεταλλαγμένο από τη στιγμή που δεν φαίνεται να υπάρχει  <<συγκεκριμένη>> απόφαση για την μεταβατική. Διότι εάν δεν είναι να διοριστεί κανένας εξαιτίας  και της κατάστασης τα επόμενα χρόνια σαφώς και κάτι πρέπει να αλλάξει και στον πίνακα των αναπληρωτών! 
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος sp73

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ...ΛΑΤΡΕΥΑ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε βεβαιώνω και οι ίδιοι οι ασεπήτες τον βρίζουν, και σου είπα όταν την επόμενη φορά θα είσαι επιτυχών και θα σου μείνει η επιτυχία θα βρίζεις, όσο αφορά την γνωμοδότηση δεν σημαίνει ότι πρέπει να εφαρμοστεί απλά επεξηγεί, κατα τα άλλα συμφωνώ.... ::)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εγώ δεν είπα ότι ο νόμος είναι τέλειος. Έγινε για να μην διορίζει. Όσο για την γνωμοδότηση το θέμα θα κριθεί δικαστικά εάν το υπουργείο δεν την εφαρμόσει. Έχει πάρει το δρόμο του….
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος sp73

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ...ΛΑΤΡΕΥΑ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ φίλε/η μου και εύχομαι ολόψυχα επιτυχία δικαστική.... ;)

Αποσυνδεδεμένος duck

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Τι σημαίνει στον τίτλο το Ε.Α ;

Αποσυνδεδεμένος maria-lena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Συνάδελφοι, όπως με ενημέρωσαν τα Δ.Σ. των Α', Β', Γ', Δ' και Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλούν τους συναδέλφους που εργάζονται στη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή (μόνιμους, αναπληρωτές) σε συνάντηση την Τρίτη 19 Ιουνίου και ώρα 20:30, στο κτίριο της Ε.Δ.Ο.Θ (Προξένου Κορομηλά 51, 4ος όροφος) σε ανοιχτή διελμική σύσκεψη-συνέλευση για τα ιδιαίτερα ζητήματα που αφορούν την Ειδική Αγωγή...όποιος συνάδελφος θέλει και μπορεί ας πάει...ευχαριστώ!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161979
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.