0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να γίνει μοριοδότηση όλων των προσόντων μας και στην ειδική και στην γενική.
Μένουν και ανοιχτά παράθυρα όμως μέσω των υπουργικών τροποποιήσεων για τις οποίες επίσης μιλάει ο νόμος αυτός. Στο προσεχές μέλλον θα δούμε τι έχουν στο μυαλό τους.
Η ιστορία με τα μεταπτυχιακά θυμίζει την αντίστοιχη ιστορία με τα σεμινάρια ειδικής αγωγής. Τα δεχόταν το Υπουργείο μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να γίνονται σε κάθε πόλη, οπότε και καταργήθηκαν. Με τα μεταπτυχιακά το ίδιο...αρχικά είχαν μια πολύ μεγάλη δυναμική, με τη δυνατότητα της πρόταξης, και τώρα αυτή η δυναμική είναι υπο αμφισβήτηση. Η αιτία όλων αυτών, κατά τη γνώμη μου, είναι η απολύτως δικαιολογημένη αντίδραση των αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής. Νομίζω πως εκεί το καπέλωμα ήταν άνευ προηγουμένου. Η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πρέπει να εξαιρεθεί καθώς εκεί δεν υπάρχουν ανάλογοι απόφοιτοι. Πολλοί συνάδελφοι, τα έσκασαν γερά για να μπορούν να κάνουν κάτι που προβλέπονταν απο επίσημο νόμο του κράτους,να προταχθούν έναντι άλλων υποψηφίων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Νομίζω πως η κατάργηση της πρόταξης, ειδικά για τη δευτεροβάθμια, θα είναι μια λάθος κίνηση και θα είναι λάθος διότι το κράτος θα αυτοαναιρείται και κατ'επέκταση θα ξεφτιλίζεται για μια ακόμη φορά...
ΠαράθεσηΝα γίνει μοριοδότηση όλων των προσόντων μας και στην ειδική και στην γενική. Συμφωνώ απόλυτα. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει πολύπλευρη γνώση και να μορφώνεται συνέχεια. Αν θέλουν όπως λένε τους καλύτερους αυτό πρέπει να γίνει.
Το σωστό είναι να ισχύει ένα σύστημα που θα είναι σταθερό και δεν θα αλλάζει! Έτσι θα είναι γνωστοί οι όροι του παιχνιδιού, κάτι που είναι δικαιότερο για όλους!
Παράθεση από: ΕΝΑΣ στις Σεπτεμβρίου 07, 2011, 12:31:13 pm Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες. Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη. Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........ Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν..... Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης όλων των προσόντων ειδικής αγωγήςΣυμφωνώ και επαυξάνω. Άλλη μια αδικία που δεν είδα να αναφέρεται ειναι τα σεμινάρια. Μπορεί να είναι άδικο να προηγείται κάποιος με μεταπτυχιακό άνευ προυπηρεσίας. Ομως οι έχοντες προυπηρεσία είναι κάτοχοι σεμιναρίων τα οποία είναι επίσης άδικο που εφαρμόστηκαν και για τους μαθητές αλλα και για τους εκπαιδευτικους. Γι αυτό το λόγο και τα σταμάτησαν. Δε πιστεύω οτι με ενα σεμινάριο ειναι σωστο να καλείσαι ειδικος παιδαγωγός για το λόγο οτι δεν παρεχει τις απαραιτητες γνωσεις σε όλους. Τι εννοω; Υπαρχουν αρκετοι συνάδελφοι οι οποίοι το απέκτησαν χωρίς να είναι παρόντες στον τοπο διεξαγωγης. Εχοντας πάρει ένα χαρτι απλα με αυτον τον τρόπο δε πίστευω οτι είναι ικανός καποιος. Από την άλλη ομως δεν θα αρνηθω οτι υπάρχουν και συναδελφοι με σεμινάριο οι οποιοι είναι εξαιρετικοι.Για να πω και για τα μεταπτυχικά θα πρεπει να γίνει και εκεί ενας έλεγχος.Επομένως ειναι καλη μια μοριοδότηση αλλα να υπάρχει μια διαφορα μεταξύ μεταπτυχιακών και σεμιναρίων. Γιατι καλώς ή κακώς οι συνάδελφοι με σεμινάριο εχουν δουλεψει και 2 και 3 χρόνια. Δηλαδη δεν θα είναι αδικο και κρίμα να δουμε περιπτώσεις οπου θα προηγούνται σεμινάρια έναντι μεταπτυχιακών;
Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες. Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη. Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........ Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν..... Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης όλων των προσόντων ειδικής αγωγής
Παράθεση από: demi44 στις Σεπτεμβρίου 07, 2011, 01:01:00 pmΠαράθεση από: ΕΝΑΣ στις Σεπτεμβρίου 07, 2011, 12:31:13 pm Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες. Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη. Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........ Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν..... Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης όλων των προσόντων ειδικής αγωγήςΣυμφωνώ και επαυξάνω. Άλλη μια αδικία που δεν είδα να αναφέρεται ειναι τα σεμινάρια. Μπορεί να είναι άδικο να προηγείται κάποιος με μεταπτυχιακό άνευ προυπηρεσίας. Ομως οι έχοντες προυπηρεσία είναι κάτοχοι σεμιναρίων τα οποία είναι επίσης άδικο που εφαρμόστηκαν και για τους μαθητές αλλα και για τους εκπαιδευτικους. Γι αυτό το λόγο και τα σταμάτησαν. Δε πιστεύω οτι με ενα σεμινάριο ειναι σωστο να καλείσαι ειδικος παιδαγωγός για το λόγο οτι δεν παρεχει τις απαραιτητες γνωσεις σε όλους. Τι εννοω; Υπαρχουν αρκετοι συνάδελφοι οι οποίοι το απέκτησαν χωρίς να είναι παρόντες στον τοπο διεξαγωγης. Εχοντας πάρει ένα χαρτι απλα με αυτον τον τρόπο δε πίστευω οτι είναι ικανός καποιος. Από την άλλη ομως δεν θα αρνηθω οτι υπάρχουν και συναδελφοι με σεμινάριο οι οποιοι είναι εξαιρετικοι.Για να πω και για τα μεταπτυχικά θα πρεπει να γίνει και εκεί ενας έλεγχος.Επομένως ειναι καλη μια μοριοδότηση αλλα να υπάρχει μια διαφορα μεταξύ μεταπτυχιακών και σεμιναρίων. Γιατι καλώς ή κακώς οι συνάδελφοι με σεμινάριο εχουν δουλεψει και 2 και 3 χρόνια. Δηλαδη δεν θα είναι αδικο και κρίμα να δουμε περιπτώσεις οπου θα προηγούνται σεμινάρια έναντι μεταπτυχιακών;Συνάδελφοι, έχοντας παρακολουθήσει τα περιβόητα σεμινάρια των 400 ωρών , δούλεψαν αρχικά στην ειδική αγωγή και στη συνέχεια μετέφεραν την προϋπηρεσία τους στη γενική αγωγή και χωρίς καν να δώσουν ΑΣΕΠ διορίστηκαν. Θεωρώ πως το ζήτημα σεμινάρια ή μεταπτυχιακά δεν υφίσταται.Κακώς υπάρχουν στους πίνακες ειδικής αγωγής άτομα που έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια.
Ναι αλλά το σύστημα διορισμού επιβάλλεται να είναι σταθερό για να μπορεί ο καθένας να κάνει τον προγραμματισμό του!!