*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487177 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #420 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 09:42:51 μμ »
 Το σωστό είναι να ισχύει ένα σύστημα που θα είναι σταθερό και δεν θα αλλάζει! Έτσι θα είναι γνωστοί οι όροι του παιχνιδιού, κάτι που είναι δικαιότερο για όλους!
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #421 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 09:46:48 μμ »
Η ιστορία με τα μεταπτυχιακά θυμίζει την αντίστοιχη ιστορία με τα σεμινάρια ειδικής αγωγής. Τα δεχόταν το Υπουργείο μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να γίνονται σε κάθε πόλη, οπότε και καταργήθηκαν. Με τα μεταπτυχιακά το ίδιο...αρχικά είχαν μια πολύ μεγάλη δυναμική, με τη δυνατότητα της πρόταξης, και τώρα αυτή η δυναμική είναι υπο αμφισβήτηση. Η αιτία όλων αυτών, κατά τη γνώμη μου, είναι η απολύτως δικαιολογημένη αντίδραση των αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής. Νομίζω πως εκεί το καπέλωμα ήταν άνευ προηγουμένου. Η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πρέπει να εξαιρεθεί καθώς εκεί δεν υπάρχουν ανάλογοι απόφοιτοι. Πολλοί συνάδελφοι, τα έσκασαν γερά για να μπορούν να κάνουν κάτι που προβλέπονταν απο επίσημο νόμο του κράτους,να προταχθούν έναντι άλλων υποψηφίων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Νομίζω πως η κατάργηση της πρόταξης, ειδικά για τη δευτεροβάθμια, θα είναι μια λάθος κίνηση και θα είναι λάθος διότι το κράτος θα αυτοαναιρείται και κατ'επέκταση θα ξεφτιλίζεται για μια ακόμη φορά...

Αποσυνδεδεμένος mastermind

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #422 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 09:48:54 μμ »
Παράθεση
Να γίνει μοριοδότηση όλων των προσόντων μας και στην ειδική και στην γενική.

Συμφωνώ απόλυτα. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει πολύπλευρη γνώση και να μορφώνεται συνέχεια. Αν θέλουν όπως λένε τους καλύτερους αυτό πρέπει να γίνει.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #423 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 10:13:44 μμ »
leontokardos

Τα κριτήρια θα είναι τα ίδια. Δε μπορώ να καταλάβω το διαχωρισμό πρωτοβάθμιας από τη δευτεροβάθμιας λόγω των αποφοίτων ΕΑ. Εξάλλου μπορούν να διοριστούν και στα ΕΕΕΕΚ ως αναπληρωτές. Όλοι κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να μπορούν να μπαίνουν στον πίνακα των αναπληρωτών και στη συνέχεια ανάλογα με την προϋπηρεσία τους να κατατάσσονται σε αυτόν. Δε μπορώ να καταλάβω από που και γιατί ξεκίνησε η συζήτηση περί διαφορετικών κριτηρίων κατάταξης. Στη γενική αγωγή δεν ισχύει κάτι τέτοιο και αυτό τονίζεται ρητά στο νέο νόμο που θα ψηφιστεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #424 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 10:32:44 μμ »
Μένουν και ανοιχτά παράθυρα όμως μέσω των υπουργικών τροποποιήσεων για τις οποίες επίσης μιλάει ο νόμος αυτός. Στο προσεχές μέλλον θα δούμε τι έχουν στο μυαλό τους.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #425 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 10:44:15 μμ »
Μένουν και ανοιχτά παράθυρα όμως μέσω των υπουργικών τροποποιήσεων για τις οποίες επίσης μιλάει ο νόμος αυτός. Στο προσεχές μέλλον θα δούμε τι έχουν στο μυαλό τους.

Συμφωνώ και πιστεύω ότι απλά αυτές θα αναφέρουν πως εφόσον δεν έχει γίνει (και ούτε θα γίνει, ας μη γελιόμαστε οικτρά!) διαγωνισμός ΑΣΕΠ στην ειδική αγωγή, δε θα αναλογούν μόρια στην κατάταξη, αλλά θα μετρά μόνο η προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #426 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 10:56:37 μμ »
Η ιστορία με τα μεταπτυχιακά θυμίζει την αντίστοιχη ιστορία με τα σεμινάρια ειδικής αγωγής. Τα δεχόταν το Υπουργείο μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να γίνονται σε κάθε πόλη, οπότε και καταργήθηκαν. Με τα μεταπτυχιακά το ίδιο...αρχικά είχαν μια πολύ μεγάλη δυναμική, με τη δυνατότητα της πρόταξης, και τώρα αυτή η δυναμική είναι υπο αμφισβήτηση. Η αιτία όλων αυτών, κατά τη γνώμη μου, είναι η απολύτως δικαιολογημένη αντίδραση των αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής. Νομίζω πως εκεί το καπέλωμα ήταν άνευ προηγουμένου. Η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πρέπει να εξαιρεθεί καθώς εκεί δεν υπάρχουν ανάλογοι απόφοιτοι. Πολλοί συνάδελφοι, τα έσκασαν γερά για να μπορούν να κάνουν κάτι που προβλέπονταν απο επίσημο νόμο του κράτους,να προταχθούν έναντι άλλων υποψηφίων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Νομίζω πως η κατάργηση της πρόταξης, ειδικά για τη δευτεροβάθμια, θα είναι μια λάθος κίνηση και θα είναι λάθος διότι το κράτος θα αυτοαναιρείται και κατ'επέκταση θα ξεφτιλίζεται για μια ακόμη φορά...

leontokardos
οπως σε συμφερει τα λες. Αφου σκιζεσε για την ισοτητα το ιδιο θα ισχυει και στην β/μια. Κριμα δεν ειναι να καπελωθουν οι σεμιναριουχοι που ειναι περισσοτεροι απο τους μετπτυχιακους τοτε? ειπαμε αλλη βαρυτητα το μεταπτυχιακο ,το διδακτορικο κλπ΄.
οτι και να λεμε ειναι διαφορετικα τυπικα προσοντα και απο την στιγμη που αποτελουν κριτηριο προσληψης εξου και η διαφορετικη καταταξη. αυτο που λες θα ισχυε αν ολοι κτατασονταν με το ιδιο πτυχιο.  Η ουσια ειναι μια στο ονομα της ισοτητας θα τακτοποιηθουν οι προς απολυση μονιμοι. οι υπολοιποι θα κοιτανε τον τροπο καταξης...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #427 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 10:59:41 μμ »
Παράθεση
Να γίνει μοριοδότηση όλων των προσόντων μας και στην ειδική και στην γενική.

Συμφωνώ απόλυτα. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει πολύπλευρη γνώση και να μορφώνεται συνέχεια. Αν θέλουν όπως λένε τους καλύτερους αυτό πρέπει να γίνει.
Πολύ σωστά!
  

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #428 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 11:12:32 μμ »
ποσα μορια το καθε προσον??? παλι θα υπαρχει προταξη. Εσεις ομως δεν θελετε...

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #429 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 11:59:05 μμ »
Το σωστό είναι να ισχύει ένα σύστημα που θα είναι σταθερό και δεν θα αλλάζει! Έτσι θα είναι γνωστοί οι όροι του παιχνιδιού, κάτι που είναι δικαιότερο για όλους!

πες μου κάτι που να είναι σταθερό σε αυτήν την χώρα για να είναι κάτι και στον χώρο της παιδείας

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #430 στις: Σεπτέμβριος 07, 2013, 12:00:07 πμ »
Ναι αλλά το σύστημα διορισμού επιβάλλεται να είναι σταθερό για να μπορεί ο καθένας να κάνει τον προγραμματισμό του!!

Αποσυνδεδεμένος soulitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #431 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:18:14 μμ »
                     Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει
                  πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες.
                     Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη.   
                    Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........
                    Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν.....
                   
                   Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης  όλων των προσόντων ειδικής αγωγής

Συμφωνώ και επαυξάνω. Άλλη μια αδικία που δεν είδα να αναφέρεται ειναι τα σεμινάρια. Μπορεί να είναι άδικο να προηγείται κάποιος με μεταπτυχιακό άνευ προυπηρεσίας. Ομως οι έχοντες προυπηρεσία είναι κάτοχοι σεμιναρίων τα οποία είναι επίσης άδικο που εφαρμόστηκαν και για τους μαθητές αλλα και για τους εκπαιδευτικους. Γι αυτό το λόγο και τα σταμάτησαν. Δε πιστεύω οτι με ενα σεμινάριο ειναι σωστο να καλείσαι ειδικος παιδαγωγός για το λόγο οτι δεν παρεχει τις απαραιτητες γνωσεις σε όλους. Τι εννοω; Υπαρχουν αρκετοι συνάδελφοι οι οποίοι το απέκτησαν χωρίς να είναι παρόντες στον τοπο διεξαγωγης. Εχοντας πάρει ένα χαρτι απλα με αυτον τον τρόπο δε πίστευω οτι είναι ικανός καποιος. Από την  άλλη ομως δεν θα αρνηθω οτι υπάρχουν και συναδελφοι με σεμινάριο οι οποιοι είναι εξαιρετικοι.

Για να πω και για τα μεταπτυχικά θα πρεπει να γίνει και εκεί ενας έλεγχος.

Επομένως ειναι καλη μια μοριοδότηση αλλα να υπάρχει μια διαφορα μεταξύ μεταπτυχιακών και σεμιναρίων. Γιατι καλώς ή κακώς οι συνάδελφοι με σεμινάριο εχουν δουλεψει και 2 και 3 χρόνια.
Δηλαδη δεν θα είναι αδικο και κρίμα να δουμε περιπτώσεις οπου θα προηγούνται σεμινάρια έναντι μεταπτυχιακών;
Συνάδελφοι, έχοντας παρακολουθήσει τα περιβόητα σεμινάρια των 400 ωρών , δούλεψαν αρχικά στην ειδική αγωγή και στη συνέχεια  μετέφεραν την προϋπηρεσία τους στη γενική αγωγή και χωρίς καν να δώσουν ΑΣΕΠ διορίστηκαν. Θεωρώ πως το ζήτημα σεμινάρια ή μεταπτυχιακά δεν υφίσταται.Κακώς υπάρχουν στους πίνακες ειδικής αγωγής άτομα που έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια.

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #432 στις: Σεπτέμβριος 09, 2013, 12:36:29 μμ »
                     Άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε και να κρίνουμε το ισχύον σύστημα κατάταξης αναπληρωτών Ε.Α , το οποίο έχει
                  πολλά αρνητικά σημεία και αδικίες.
                     Η αγανάκτηση πολλών συναδέλφων είναι εμφανέστατη.   
                    Μεταπτυχιακά χωρίς προυπηρεσίες που προηγούνται ........
                    Πολύτεκνοι και τρίτεκνοι που προσπερνούν.....
                   
                   Προτείνω να διαμορφωθεί ένα νέο σύστημα δίκαιης και ενιαίας μοριοδότησης  όλων των προσόντων ειδικής αγωγής

Συμφωνώ και επαυξάνω. Άλλη μια αδικία που δεν είδα να αναφέρεται ειναι τα σεμινάρια. Μπορεί να είναι άδικο να προηγείται κάποιος με μεταπτυχιακό άνευ προυπηρεσίας. Ομως οι έχοντες προυπηρεσία είναι κάτοχοι σεμιναρίων τα οποία είναι επίσης άδικο που εφαρμόστηκαν και για τους μαθητές αλλα και για τους εκπαιδευτικους. Γι αυτό το λόγο και τα σταμάτησαν. Δε πιστεύω οτι με ενα σεμινάριο ειναι σωστο να καλείσαι ειδικος παιδαγωγός για το λόγο οτι δεν παρεχει τις απαραιτητες γνωσεις σε όλους. Τι εννοω; Υπαρχουν αρκετοι συνάδελφοι οι οποίοι το απέκτησαν χωρίς να είναι παρόντες στον τοπο διεξαγωγης. Εχοντας πάρει ένα χαρτι απλα με αυτον τον τρόπο δε πίστευω οτι είναι ικανός καποιος. Από την  άλλη ομως δεν θα αρνηθω οτι υπάρχουν και συναδελφοι με σεμινάριο οι οποιοι είναι εξαιρετικοι.

Για να πω και για τα μεταπτυχικά θα πρεπει να γίνει και εκεί ενας έλεγχος.

Επομένως ειναι καλη μια μοριοδότηση αλλα να υπάρχει μια διαφορα μεταξύ μεταπτυχιακών και σεμιναρίων. Γιατι καλώς ή κακώς οι συνάδελφοι με σεμινάριο εχουν δουλεψει και 2 και 3 χρόνια.
Δηλαδη δεν θα είναι αδικο και κρίμα να δουμε περιπτώσεις οπου θα προηγούνται σεμινάρια έναντι μεταπτυχιακών;
Συνάδελφοι, έχοντας παρακολουθήσει τα περιβόητα σεμινάρια των 400 ωρών , δούλεψαν αρχικά στην ειδική αγωγή και στη συνέχεια  μετέφεραν την προϋπηρεσία τους στη γενική αγωγή και χωρίς καν να δώσουν ΑΣΕΠ διορίστηκαν. Θεωρώ πως το ζήτημα σεμινάρια ή μεταπτυχιακά δεν υφίσταται.Κακώς υπάρχουν στους πίνακες ειδικής αγωγής άτομα που έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια.

Συμφωνώ τα σεμινάρια αυτά δεν θεωρούνται καν εξειδίκευση, αλλά μια απλή επιμόρφωση. Έχει τύχει να συνεργαστώ σε σχολείο με εκπαιδευτικούς που ήταν κάτοχοι σεμιναρίου και δεν ήξεραν την τύφλα τους, ούτε ως προς την οργάνωση ενός Τ.Ε. ή πώς να χειριστούν ένα παιδί με διάσπαση προσοχής....
Αλήθεια αυτοί οι εκπαιδευτικού θέλουν να αποκαλούνται καθηγητές Ε.Α.??????????
Προβληματίζομαι....
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« Απάντηση #433 στις: Σεπτέμβριος 09, 2013, 05:11:28 μμ »
Ναι αλλά το σύστημα διορισμού επιβάλλεται να είναι σταθερό για να μπορεί ο καθένας να κάνει τον προγραμματισμό του!!

Συμφωνώ!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.