0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όχι κάτι πολύ συγκεκριμένο, αλλά ότι δεν ξέρει αν θα ισχύσουν όλα αυτά για τη Β'ΘΜΙΑ....Συμφωνώ απόλυτα μ'αυτο που λες foibo81...κι εγώ αυτόν ακριβώς τον προβληματισμό του έθεσα....και φυσικά αυτό που έλεγα μήνες τώρα πως όλο αυτό κινήθηκε από τα μικροσυμφέροντα μιας ομάδας (ΠΕ71 και ΠΕ61) φάνηκε πασιφανέστατα απ'την ανακοίνωση που τους κατατάσσει πρώτους άσχετα με το αν κάποιος δάσκαλος έχει πολλά προσόντα και προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό...αναγκαστικά θα ακολουθεί....και κάποιοι χαίρονται επειδή σ'αυτή τη χώρα ικανοποιούνται ακόμη μικροσυμφέροντα ομάδων (και χαίρονται γιατί πρόσκαιρα τους βολεύει) και όχι τα προσόντα και ο κόπος...Δεν πειράζει...τουλάχιστον όταν έχεις προσόντα και αξία δεν χάνεσαι όταν το Υπουργείο μας αποφασίσει μια μέρα (κατά τη γνώμη μου δεν αργεί αυτή η μέρα) να περικόψει κι άλλο τις προσλήψεις...όποιος έχει προσόντα βρίσκει και στον ιδιωτικό τομέα...όπου τα σεμινάρια και οι τριτεκνίες και τα καραγκιοζλίκια του Υπουργείου δεν φτουράνε...από προσωπική εμπειρία το καταθέτω αυτό!!
3.3.2.1. Εκπαίδευση και δια βίου ΅άθηση Στον το΅έα της εκπαίδευσης προωθούνται για την επό΅ενη προγρα΅΅ατική περίοδο τρεις στρατηγικοί Στόχοι : Βελτίωση της ποιότητας, της αποτελεσ΅ατικότητας και του ανοιχτού χαρακτήρα της τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης. Βελτίωση της πρόσβασης στη δια βίου ΅άθηση, αναβάθ΅ιση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων και σύνδεση εκπαίδευσης και κατάρτισης ΅ε την αγορά εργασίας. Αντι΅ετώπιση και ΅είωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, αναβάθ΅ιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της ισότι΅ης πρόσβασης. Στο πλαίσιο του πρώτου στόχου επιδιώκεται η αύξηση των ποσοστών συ΅΅ετοχής στην τριτοβάθ΅ια εκπαίδευση και η ενίσχυση του ποσοστού ολοκλήρωσης των σπουδών ΅ε την υιοθέτηση σαφών και ΅εσοπρόθεσ΅ων στόχων και συγκεκρι΅ένων στοχευ΅ένων δράσεων για την ενίσχυση της ποιότητας, της αποτελεσ΅ατικότητας και της ευελιξίας της τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης, αλλά και για την ενίσχυση της ΅έρι΅νας για τους φοιτητές ΅ε κριτήριο την επίδοσή τους στις σπουδές και την ατο΅ική ή την οικογενειακή οικονο΅ική τους κατάσταση. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διασφαλιστεί η ισότι΅η πρόσβαση και συ΅΅ετοχή στα προγρά΅΅ατα σπουδών όλων των φοιτητών χωρίς διακρίσεις και να διευκολυνθεί η συ΅΅ετοχή των φοιτητών που προέρχονται από τα χα΅ηλά εισοδη΅ατικά κλι΅άκια ή/και των λοιπών υποεκπροσωπού΅ενων ο΅άδων. Επιπλέον, επιδιώκεται η προώθηση υψηλών προτύπων ποιότητας στη διδασκαλία, που θα χρησι΅οποιεί γνώσεις από την έρευνα και τις εξελίξεις στις επιχειρη΅ατικές πρακτικές, η ενθάρρυνση της καινοτο΅ίας ως προς το περιεχό΅ενο και τον σχεδιασ΅ό των προγρα΅΅άτων σπουδών και η ανάπτυξη των «οριζόντιων δεξιοτήτων» συ΅περιλα΅βανο΅ένης της επιχειρη΅ατικότητας σε πτυχιακά και ΅εταπτυχιακά προγρά΅΅ατα τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης. Στόχος επο΅ένως είναι, η ενίσχυση της σύνδεσης ΅ε την αγορά εργασίας ΅έσα από την προώθηση ΅ιας πιο ουσιαστικής και αποτελεσ΅ατικήςσυνεργασίας των εκπαιδευτικών ιδρυ΅άτων ΅ε τις επιχειρήσεις, την ένταξη της πρακτικής άσκησης στα προγρά΅΅ατα σπουδών, την ο΅οιογενοποίηση του 16 κανονιστικού πλαισίου οργάνωσης της πρακτικής άσκησης και τη διασφάλιση της ποιότητας της. Συ΅πληρω΅ατικά θα καλυφθεί η αναγκαία υλικοτεχνική υποδο΅ή (εργαστηριακός εξοπλισ΅ός, κτιριακές παρε΅βάσεις κλπ) που απαιτείται για τηνυλοποίηση των δράσεων. Στο πλαίσιο του δεύτερου στόχου επιδιώκεται η αύξηση του ποσοστού συ΅΅ετοχήςστη δια βίου ΅άθηση και η αναβάθ΅ιση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων του ανθρώπινου δυνα΅ικού ΅έσα από ένα σύστη΅α κινήτρων για την προώθηση της συ΅΅ετοχής των ενηλίκων σε προγρά΅΅ατα δια βίου ΅άθησης και ΅ε την εφαρ΅ογή ενός εθνικού συστή΅ατος πιστοποίησης προσόντων και πιστοποίησης ΅η τυπικής εκπαίδευσης και άτυπης ΅άθησης. Παράλληλα, επιδιώκεται η διεύρυνση της πρόσβασης στη ∆ια Βίου Μάθηση ΅ε την ενίσχυση του δικτύου των Κέντρων ∆ια Βίου Μάθησης ΅έσω της συ΅΅ετοχής των περιφερειακών και τοπικών κοινοτήτων, των ιδρυ΅άτων της τριτοβάθ΅ιας εκπαίδευσης, των κοινωνικών εταίρων και των οργανώσεων κοινωνίας πολιτών. Ειδικότερα, επιδιώκεται να διευρυνθεί η πρόσβαση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση στις ευάλωτες ο΅άδες (ανειδίκευτοι άνεργοι, άτο΅α που εγκαταλείπουν πρόωρα το σχολείο, εργαζό΅ενοι ΅εγαλύτερης ηλικίας, ΅ακροχρόνια άνεργοι, ΅ετανάστες και ΅ειονότητες κλπ.), ΅έσα από πιο αποτελεσ΅ατικές και πιο στοχευ΅ένες δράσεις. Επίσης, επιδιώκεται η ανα΅όρφωση των προγρα΅΅άτων αρχικής επαγγελ΅ατικής κατάρτισης, έτσι ώστε να προσαρ΅οστούν στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, ιδίως σε το΅είς και έργα καθοριστικούς για τη ΅ελλοντική ανάπτυξη. Επιπλέον, επιδιώκεται η ενίσχυση της σύνδεσης των συστη΅άτων εκπαίδευσης και κατάρτισης ΅ε την αγορά εργασίας και το χώρο των επιχειρήσεων, καθώς και η ενίσχυση της δια βίου συ΅βουλευτικής και του προσανατολισ΅ού σε όλες τις βαθ΅ίδες εκπαίδευσης και κατάρτισης. Συ΅πληρω΅ατικά θα καλυφθεί η αναγκαία υλικοτεχνική υποδο΅ή (εξοπλισ΅οί και κτιριακές παρε΅βάσεις στις δο΅ές παροχής δια βίου ΅άθησης και σύνδεσης της εκπαίδευσης και κατάρτισης ΅ε την αγορά εργασίας κλπ) που απαιτείται για την υλοποίηση των δράσεων. Στο πλαίσιο του τρίτου στόχου επιδιώκεται η υιοθέτηση ΅ια σαφούς και συστη΅ατικής στρατηγικής για την καταπολέ΅ηση της σχολικής διαρροής και τη ΅είωση του ποσοστού πρόωρης εγκατάλειψης της σχολικής εκπαίδευσης, καθώς και ο σχεδιασ΅ός κατάλληλα στοχευ΅ένων δράσεων για τις Ευάλωτες Κοινωνικά Ο΅άδες (Μετανάστες, Ρο΅ά, ΅ονογονεϊκές κ.λπ.) και για συγκεκρι΅ένες γεωγραφικές περιοχές. Ειδικότερα, επιδιώκεται η ενίσχυση της συ΅΅ετοχής και της ισότι΅ης πρόσβασης στην προσχολική, την πρωτοβάθ΅ια και δευτεροβάθ΅ια εκπαίδευση, ΅ε αποτελεσ΅ατικές και στοχευ΅ένες δράσεις προς όφελος των παιδιών ΅ε αναπηρίες και των παιδιών από ο΅άδες χα΅ηλού εισοδή΅ατος και ευάλωτες κοινωνικά ο΅άδες. Προς αυτή την κατεύθυνση, επιδιώκεται η συνέχιση της λειτουργίας των ολοή΅ερων Γυ΅νασίων, η ενίσχυση των Γυ΅νασίων ∆εύτερης Ευκαιρίας και η δη΅ιουργία Λυκείων ∆εύτερης Ευκαιρίας. Επίσης, επιδιώκεται η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσ΅ατικότητας στην εκπαίδευση, ΅έσω της αναθεώρησης των προγρα΅΅άτων σπουδών, της ένταξης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, της υλοποίησης προγρα΅΅άτων ενισχυτικής διδασκαλίας και της παροχής οργανω΅ένης ψυχο-κοινωνικής ενδοσχολικής υποστήριξης και υποστήριξης επαγγελ΅ατικού προσανατολισ΅ού. Συ΅πληρω΅ατικά θα καλυφθεί η αναγκαία υλικοτεχνική υποδο΅ή (εργαστηριακός εξοπλισ΅ός σχολείων, κτιριακές παρε΅βάσεις στις δο΅ές όλων των εκπαιδευτικών βαθ΅ίδων, εξοπλισ΅οί πληροφορικής κλπ.) που απαιτείται για την υλοποίηση των δράσεων.
Excuse me! Του χρόνου δεν θα υπάρχουν καν κονδύλια ΕΣΠΑ για προσλήψεις στην ειδική αγωγή. Για ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής ούτε λόγος!!!Τα όποια κενά θα καλύπτονται από τους υπάρχοντες μόνιμους (παρωδία). Θα γυρίσουμε στην ειδική αγωγή της δεκαετίας του 80. Γι αυτό μην τρώγεστε!http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/03/blog-post_16.html
@kinegeirosΓια του χρόνου πάντως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη! Και αν ραγίσει το γυαλί.................!
Έχει ειπωθεί πολλές φορές εδώ μέσα πως το ότι υπάρχει σχολή 4ετούς φοτήσεως στην Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα δεν είναι πρωτοπορία,αλλά ανάποδος χρόνος όπως έλεγε η γιαγιά μου γιατί η Ειδική Αγωγή παγκοσμίως είναι Ειδίκευση και όχι πτυχίο...!!
Στην Αγγλία πάντως δεν έχω ακούσει ν' αναγνωρίζεται βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή για απόκτηση QTS. Όλες οι καινοτομίες στην Ελλάδα γίνονται. Οι απόφοιτοί των τμημάτων ειδικής αγωγής σίγουρα είναι αδικημένοι. Ωστόσο, θεωρώ πως το τμήμα πρέπει να καταργηθεί. Επιστημονικά δεν στέκει. Αφού όμως υπάρχουν απόφοιτοι, πρέπει να οριστούν κάποιες θέσεις γι αυτούς σε Ειδικά Σχολεία για να δουλεύουν (έστω αναπληρωτές-με κωδικό 71, 61).Οι παράλληλες στηρίξεις και τα ΤΕ πρέπει να διεκδικούνται αποκλειστικά από δασκάλους με ειδίκευση στην εαε. Οπότε πρέπει να δημιουργηθούν ξεχωριστοί πίνακες και θέσεις.
"Γραψτε: Διδακτορικα 6 μορια. Μεταπτυχιακα 3. Δευτερο μεταπτυχιακο στην ΕΑ. 1,5. Σεμιναριο 1. Προυπηρεσια 0,1 / μηνα. Βαθμος πτυχιου 1 μοριο για καθε μοναδα πανω απο τη βαση. Τριτεκνια 4."Irida pap, τι εννοείς "Δεύτερο μεταπτυχιακό στην ΕΑ"; Ειδική Αγωγή ή Επιστήμες της Αγωγής;
Αναγνωρίζεται κανονικοτατα (το αναγνώρισε φίλη), δίνει QTS για εργασία σε ειδική και γενική αγωγή, σε όλες τις ηλικίες, οπώς ακριβώς αναγνωρίστηκε και το δικό μου ("κανονική" νηπιαγωγός, με μεταπτυχιακό στην ΕΑ).
Σε δική μου γνωστή πάντως δεν αναγνωρίστηκε. Και γι αυτό δε βόλεψε να κάνει το μεταπτυχιακό της στην Αγγλία. Πριν 3 χρόνια αυτό. Και στο δικό μας forum είχε γίνει μία ανάλογη συζήτηση.http://www.pde.gr/index.php?topic=26196.msg574950#msg574950 Ίσως βέβαια η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, ίσως εξαρτάται αν είσαι Σκωτία ή Αγγλία. Έχω χάσει επαφή με την κοπέλα και δε γνωρίζω περαιτέρω εξελίξεις. Είχε στεναχωρηθεί αρκετά πάντως τότε.
Ίσως παίζει ρόλο η προϋπηρεσία....