*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487221 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sofi64

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
-----
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
E-mail: press@minedu.gov.gr
    
Μαρούσι 01.04.2013             


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σχεδιάζουμε την Ελλάδα του 2020: Εγκρίθηκε το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων


Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως δεσμεύτηκε στις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης, κατάρτισε και κατέθεσε προς έγκριση το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων,  διασφαλίζοντας για πρώτη φορά την ύπαρξη ενός συνεκτικού και κατανοητού συστήματος κατάταξης και ταξινόμησης όλων των προσόντων, δηλαδή των τίτλων σπουδών, οι οποίοι απονέμονται στη χώρα μας.
Η Έκθεση Αντιστοίχισης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, η οποία κατατέθηκε από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π, ενεκρίθη στο πλαίσιο της 23ης Συνεδρίασης της αρμόδιας Συμβουλευτικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.
Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων αποδίδει με δικαιοσύνη επαγγελματικά δικαιώματα που θα δώσουν την δυνατότητα εισόδου στην αγορά εργασίας, χωρίς στρεβλώσεις, σε ασφαλές εργασιακό και επαγγελματικό περιβάλλον. Υπηρετώντας την αρχή της διαφάνειας του εκπαιδευτικού συστήματος στο σύνολό του, το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η μάθηση μπορεί να συνδέεται με την απασχόληση και την επαγγελματική σταδιοδρομία. Υπό το πρίσμα της κοινής Ευρωπαϊκής στρατηγικής «Ευρώπη 2020, η οποία στοχεύει στην έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων και η αντιστοίχιση  του με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων προσφέρει ένα εργαλείο που δίνει διέξοδο στην Αγορά Εργασίας και κυρίως δημιουργεί ένα ανταγωνιστικό ανθρώπινο κεφάλαιο».


ΕΠΙΠΕΔΑ   ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΙ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ   ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ   ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1      ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ   
2      ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ   
3   
ΠΤΥΧΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3
(ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Σ.Ε.Κ.))


⃰⃰ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
(άρθρο 6 Ν. 2009/1992-άρθρο 11 Ν. 3879/2010-άρθρο 11, παρ. β Οδηγίας 2005/36/ΕΚ)
 ΕΠΙΠΕΔΟ: Ι


      
4   ΠΤΥΧΙΟ ΕΠΑ.Σ.

ΠΤΥΧΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3
(ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑ.Λ.)

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
(ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑ.Λ.)
   ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
   
5   ΠΤΥΧΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 4
(ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΑ.Λ.)


ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 4
(ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ Ι.Ε.Κ.)

⃰⃰  ⃰⃰ ΔΙΠΛΩΜΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
 (άρθρο 6 Ν. 2009/1992-άρθρο 11 Ν. 3879/2010-άρθρο 11, παρ. γ Οδηγίας 2005/36/ΕΚ)
ΕΠΙΠΕΔΟ: Μεταδευτεροβάθμια  Επαγγελματική Κατάρτιση


ΔΙΠΛΩΜΑ/ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΣΧΟΛΗΣ
(τριτοβάθμια ανώτερη και όχι ανώτατη εκπαίδευση)
      
6         ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ /ΤΕΙ)

7         ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ

8         ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ


⃰⃰ Ο τίτλος έχει καταργηθεί και αντιστοιχεί στο  «ΠΤΥΧΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3» που χορηγείται στους αποφοίτους των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και  ισχύει.
⃰⃰  ⃰⃰  Ο τίτλος έχει καταργηθεί και αντιστοιχεί στο «ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 4» που χορηγείται στους αποφοίτους Ι.Ε.Κ., σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και  ισχύει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σύμφωνα με το καταστατικό των συγκεκριμένων σχολών οι απόφοιτοι τους προορίζονται για εργασία σε ιδρύματα και ειδικά σχολεία.

Επομένως να τους κόψουμε από την παράλληλη σωστά? Και ας παίρνουμε δασκάλους με μεταπτυχιακά εκεί. Με αυτό τον τρόπο κατοχυρώνουμε πλήρως τα εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων ειδικής αγωγής.

Και δεν αστειεύομαι καθόλου. Θέλουν μονοπώλειο την ειδική αγωγή λόγω μιας σχολής δεν που υπάρχει πουθενά στον κόσμο? Κανένα πρόβλημα. Αυστηρά ότι προβλέπεται από το καταστατικό τους και εκτός παράλληλης.

Έχει μια βάση αυτό που λες μια και η παράλληλη (όπως και τα Τ.Ε) προϋποθέτουν να ξέρεις πολύ καλά τη λειτουργία της γενικής εκπαίδευσης.  ??? ??? ???
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ας ανεβασει καποιος το πρόγραμμα σπουδων  4ετους φοίτησης  πανεπιστημιακών σχολων για την ειδικη αγωγή, για να καταλάβουμε  για τι μιλάμε.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2014, 10:15:03 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όποιος θέλει μπορεί να κατεβάσει τον οδηγό σπουδών του Τμήματος του Βόλου απο τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.sed.uth.gr/index.php/gr/studies-undergraduate

Οπως βλεπετε το επίπεδο σπουδών είναι αρκετά υψηλό και οι αποφοιτοι του συγκεκριμένου τιμήματος είναι άρτια καταρτισμένοι, κατά την ταπεινή μου γνώμη περισσότερο απο τον καθένα που έχει παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής. Οποτε, δε μπορούμε να τους ακυρώνουμε ελαφρά τη καρδία, βάζοντας ως μπροστάρη το ατομικό μας συμφέρον... Κι εγώ πτυχιούχος δασκαλος ειμαι, αλλα δε θα σταματήσω να υποστηρίζω πως οι απόφοιτοι του Βόλου είναι οι πλέον κατάλληλοι για να στελεχώσουν τα σχολεία ειδικής αγωγής, τα Τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη. Οι μόνοι που δίκαια νιώθουν ότι πλήττονται είναι οι κάτοχοι διδακτορικού στην Ε.Α.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ετσι,... για να ξερουμε πως θα αντιμετωπίζουμε κάθε ζητημα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Καλημέρα σας, θα συμφωνήσω με το Μάρκο. Καλά είναι πριν βγάλουμε συμπεράσματα καλά είναι να το βλέπουμε τεκμηριωμένα. Αλλά ας βάλουμε και άλλη μια παράμετρο: Οι πίνακες!!!
http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_13_B/20130923/ENIAIOS_SMEA_ANAP_13_normal_B/PE70.html
Με μία ματιά φαίνεται ότι από τα 1850 άτομα του πίνακα, έχουμε 120 μεταπτυχιακά από τα οποία περίπου 40 άτομα είναι πε 70, και τα υπόλοιπα 80 είναι ΠΕ71. Ενώ τα άτομα που έχουν 100+ μόρια προϋπηρεσίας, δεν διαθέτουν ούτε σεμινάριο. Τελικά φαίνεται η διαμάχη να μεταφέρεται μεταξύ τους, ανάμεσα στους ειδικούς παιδαγωγούς ΠΕ71, αυτούς που έχουν και μεταπτυχιακό και αυτούς που έχουν μόνο προϋπηρεσία!!!!!!!!!!!

Είναι δίκαιο να προτάσσονται αυτοί που έχουν μόνο προϋπηρεσία?? (γιατί μιλάμε για μεγάλες προϋπηρεσίες, που με την μοριοδότηση δεν θα μπορούν να ανατραπούν). που είναι τα κίνητρα για επιμόρφωση και δια βίου μόρφωση?? (Όλες οι επιστήμες εξελίσσονται. Και μου έκανε εντύπωση η παρατήρηση συναδέλφου στο forum, ότι τελικά ένας πανεπιστημιακός καθηγητής του τμήματος ειδικής αγωγής που προέρχεται από γενική αγωγή, θα έπεται του φοιτητή του που μόλις πήρε πτυχίο. Πραγματικά νομίζω ότι από τη μία αδικία πάμε σε μία άλλη...........

Ίσως πρέπει να γίνει κάτι άλλο με αυτή τη μοριοδότηση, ένα πλαφόν στα μόρια της προυπηρεσίας? μια επιπλέον μοριοδότηση στους πε71 έναντι πε70? πάντως η άκριτη πρόταξη των πε71 έναντι πε70 θα οδηγήσει μάλλον σε τραγελαφικές καταστάσεις, όπως διδακτορικά να έπονται...........

Απλά ελπίζω να μην αντικατασταθεί η μία αδικία με μία άλλη.................................

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
H ταπεινή μου γνώμη που δουλεύω πάνω από 12 χρόνια στην ειδική αγωγή ως μόνιμη είναι πως η προϋπηρεσία είναι ό,τι πιο σημαντικό.
Οι επιμορφώσεις και τα πτυχία είναι εκτός τόπου και χρόνου ως προς την ελληνική πραγματικότητα. Ίσως για σχολεία Σουηδίας και Νορβηγίας...................!

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εδώ νομίζω πως συμφωνούμε όλοι αγαπητη Βίκυ.
Η εμπειρία της τάξης, οι ιδιαιτερότητες, οι δυσκολες περιπτώσεις και τα "περιστατικά" που συναντάει κάθε χρόνο ένας μάχιμος εκπαιδευτικός, είναι ίσως το σημαντικότερο εφόδιο στη φαρέτρα μας. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν πρέπει να μείνουν εκτός σχολικής πραγματικότητας οι έχοντες πολλά χρόνια προϋπηρεσία. Αλλωστε νομίζω πως οι περισσότεροι απ' αυτούς κατέχουν οργανικές θέσεις, οποτε δεν απειλούνται αμεσα απο το νομοσχέδιο που πρόκειται να περάσει (για το οποίο, ας σημειωθεί αυτο, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αφου δεν έχει κατατεθεί ακόμη). Για όλους τους υπόλοιπους όμως, η ζυγαριά πιστεύω ότι κλίνει δίκαια προς τη μεριά των ΠΕ61/71.
Και γιατι το λέω αυτο; Υποτίθεται πως ένας ευσυνείδητος εκπαιδευτικός αποφασιζει να παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό για να αντιμετωπίσει περισσότερο αποτελεσματικά περιστατικά που προκύπτουν μέσα στην τάξη του. Ένα μεταπτυχιακό στη διδακτική των μαθητών λόγου χάρη, δε θα κάνει έναν δασκαλο μαθηματικό, αφου υπάρχουν οι αντίστοιχες προπτυχιακές σπουδές, αλλα θα του προσφέρει περισσότερες γνωσεις για να χειριστεί τις "δυσκολες" περιπτώσεις. Έτσι, απο τη στιγμή που στην ελληνική πραγματικότητα υπάρχουν προπτυχιακές σπουδές προσανατολισμένες στην ειδική αγωγή, τότε δικαιωματικά αυτα τα ατομα κρίνονται περισσότερο κατάλληλα για να διδάξουν σ' αυτα τα πλαίσια. Συμφωνώ με τη λογική της μοριοδοτησης των μεταπτυχιακών, όπως γίνεται στον ΑΣΕΠ για παράδειγμα, αλλα θα ήταν πέρα για πέρα αδικο και άνισο να προτάσσονται οι έχοντες μεταπτυχιακά, έναντι των "καθαρών" πτυχιούχων της Ε.Α. Δε μπορούμε να λειτουργούμε με δυο μέτρα και δυο σταθμά, αναλογα με την περίπτωση, και πόσο μάλλον να βαφτίζουμε αδικο κάτι που ισχύει σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα της Ελλάδας. Να τονίσω βεβαια πως όλα αυτά ισχύουν αποκλειστικα και μόνο για την πρωτοβάθμια, καθώς, όπως σωστά επισημάνθηκε πριν, η Ε.Α αφορα και τη Δευτεροβάθμια.
Νομίζω, πάντως, ότι το έχουμε υπεραναλυσει το θέμα, έχουν ακουστεί όλες οι απόψεις, ακραίες και μη, και το μοναδικό που μπορούμε να κάνουμε αυτη τη στιγμή είναι να περιμένουμε το περιβόητο νομοσχέδιο.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
H ταπεινή μου γνώμη που δουλεύω πάνω από 12 χρόνια στην ειδική αγωγή ως μόνιμη είναι πως η προϋπηρεσία είναι ό,τι πιο σημαντικό.
Οι επιμορφώσεις και τα πτυχία είναι εκτός τόπου και χρόνου ως προς την ελληνική πραγματικότητα. Ίσως για σχολεία Σουηδίας και Νορβηγίας...................!

Σ'αυτό θα συμφωνήσω εν μέρει, αλλά θα το θέσω αλλιώς, όπως το έθεσα και νωρίτερα στο τόπικ...όχι η προϋπηρεσία, αλλά η εμπειρία απ'όπου κι αν προέρχεται αυτή, ακόμη κι από εθελοντισμό...δηλαδή με 2 λόγια η αξιοσύνη κι η καταλληλότητα για τη δουλειά και η τριβή με καταστάσεις και περιστατικά!  Δεν λέω προυπηρεσία γιατί προϋπηρεσία ειδικά παλιότερα μπορούσε να αποκτήσει ο καθένας και περιστατικά μπορούσε να έχει δει πολλά σ'όλα αυτά τα χρόνια, αλλά η αποτελεσματικότητά του στην αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών είναι άλλο θέμα...Σαφώς κανένας όσα μεταπτυχιακά κι αν έχει δεν μπορεί εξ αρχής στην πράξη να είναι τέλεια αποτελεσματικός....αυτό θέλει χρόνο, κόπο και μεράκι....Αυτό μας λέει πάντα και ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής της Διευθ/νσης όπου δουλεύω,ένας αξιολογότατος άνθρωπος και επιστήμονας!
Αλλά στην Ελλάδα δεν μπορεί δυστυχώς το σύστημα έτσι όπως είναι στημένο να αξιολογήσει έτσι τα άτομα....
Η γνώση είναι απαραίτητη σαν υπόβαθρο και ειδικά σε μεταπτυχιακό επίπεδο, αλλά ακόμη και μεταπτυχιακό να έχεις πάντα συνεχίζεις να μαθαίνεις απ'την πράξη...όπως προχθές που ήρθε στο σχολείο μας η εκπαιδευτικός του ΚΕΔΔΥ και μας έλεγε για τις καινούριες μαθησιακές δυσκολίες (όχι εκπαιδευτικές και γενικευμένες) που εντάσσονται κάθε 6μηνο περίπου σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα...ούτε στο ΚΕΔΔΥ δεν προλαβαίνουν να ακολουθούν τις εξελίξεις στη διεύρυνση των παθήσεων και των δυσκολιών που αναδύονται κάθε λίγο....μας μίλησε μέχρι και για μια μοναδική περίπτωση διατροφικής πάθησης όπου συνταγογραφείται στο παιδί τι είδους τροφή θα τρώει (περίπτωση όπου αν ανέβει λόγω τροφής το ποσοστό στο αίμα της αμμωνίας το παιδί μπορεί να πεθάνει και αυτό του προκαλεί τρομερό άγχος και διάσπαση προσοχής)
Έτσι δεν μπορούμε να πούμε πως είναι κανένας πιο καταρτισμένος απ'τους άλλους...θέλει  κόπο, δουλειά και συνεχή τριβή, αλλά κυρίως θέληση για δια βίου μάθηση και τριβή...
Όλα αυτά όμως δεν μπορούμε να πούμε πως τα καλύπτει κάποιος ούτε μόνο με την προϋπηρεσία γιατί δεν είναι το ίδιο πρόθυμοι όλοι να μάθουν και να δουλέψουν σωστά...τουλάχιστον χαίρομαι γιατί οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζομαι στο ΚΕΔΔΥ ("ο μέντορας μου"...η εν λόγω κυρία και η η ψυχολόγος είναι πολύ καλοί επιστήμονες και καταρτισμένοι και με βοηθάν πολύ)....πως θα μπορούσαμε όμως να βάζουμε και τέτοιους εκπαιδευτικούς στα σχολεία...;;;;;  ??? ??? ??? ???

Μόνο με ουσιαστική αξιολόγηση του έργου μας (κάτι που το ανέφερα και μερικές σελίδες πριν) αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς πέφτει στο κενό...
Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να ισοπεδώνουμε την μεταπτυχιακή κατάρτιση!  :o   ::) ::)


ΥΓ: Η άποψη που καταθέτω είναι απ'τη σκοπιά της Β'θμιας....για την Α'θμια ας αποφανθούν άλλοι....ίσως να εμην είμαστε οι πλέον κατάλληλοι, αν και είπα ξανά πως στο μεταπτυχιακό μου όπως και σε άλλα είχαμε καθηγητές του Βόλου και του Μακεδονίας που μας έκαναν εκτεταμένα μαθήματα σε μεπτατυχιακό επίπεδο μάλιστα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2014, 02:52:19 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
εγώ από την δική μου μεριά της β/θμιας έχω να πω ότι δεν πρέπει να υπάρχει πρόταξη για καμία κατηγορία. 

Ευτυχώς από ότι φαίνεται όλα πάνε για μοριοδότηση. Ελπίζω οι "σοφοί" να θέσουν λογικά τα νούμερα ή αν δεν τα θέσουν να τα αλλάξουν μέσα από την διαβούλευση.

Σε καμία περίπτωση δεν θα πω ότι υπάρχει καλό και κακό μεταπτυχιακό, καλή και κακή προϋπηρεσία, άξιοι και ανάξιοι συνάδελφοι, κουβέντες που ακούγονται στο φόρουμ τελευταία, δείγμα της κρίσης που περνάμε ελπίζω και όχι κάτι άλλο.

Θεωρώ ότι η γενίκευση είναι κατάντια και ασύμβατη νοοτροπία για έναν άνθρωπο που θέλει να λέγετε εκπαιδευτικός.
Αν θα πω κάτι θα το πω για έναν άνθρωπο που θα γνωρίζω προσωπικά εις βάθος και όχι για ομάδα ανθρώπων, ελπίζω το φαινόμενο αυτό να περιοριστεί στο μέλλον, αν και η "πείνα" δεν νομίζω να το επιτρέψει...

 

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Οπως βλεπετε το επίπεδο σπουδών είναι αρκετά υψηλό και οι αποφοιτοι του συγκεκριμένου τιμήματος είναι άρτια καταρτισμένοι, κατά την ταπεινή μου γνώμη περισσότερο απο τον καθένα που έχει παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής. Οποτε, δε μπορούμε να τους ακυρώνουμε ελαφρά τη καρδία, βάζοντας ως μπροστάρη το ατομικό μας συμφέρον... Κι εγώ πτυχιούχος δασκαλος ειμαι, αλλα δε θα σταματήσω να υποστηρίζω πως οι απόφοιτοι του Βόλου είναι οι πλέον κατάλληλοι για να στελεχώσουν τα σχολεία ειδικής αγωγής, τα Τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη. Οι μόνοι που δίκαια νιώθουν ότι πλήττονται είναι οι κάτοχοι διδακτορικού στην Ε.Α.

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι επιστημονικά επαρκείς και όλοι οι υπόλοιποι που υπηρετούν χρόνια την ειδική αγωγή. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Και επαναλαμβάνω, το τμήμα αυτό δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο, γιατί άραγε υπάρχει στην Ελλάδα???? Αναρωτιέμαι χρόνια!
Επίσης, οι πιο κατάλληλοι να στελεχώσουν τα Τ.Ε. και τις παράλληλες στηρίξεις είναι οι δάσκαλοι γενικής με εξειδίκευση, οι οποίοι ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, γνωρίζουν άπταιστα το γενικό αναλυτικό πρόγραμμα και τις απαιτήσεις του και το έχουν σπουδάσει ενδελεχώς.
 Γι αυτό, όπως έχω ξαναγράψει, οι θέσεις του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής που δεν έγινε, αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο τα ειδικά σχολεία. Γιατί άραγε??? ???

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Να γινουν ξεχωριστοι πινακες για καθε κατηγορια και να μπει ποσοστοση , τέλος!!!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Να γινουν ξεχωριστοι πινακες για καθε κατηγορια και να μπει ποσοστοση , τέλος!!!

μετά θα μαλώνουν για τα ποσοστά, όπως ο πίνακας Α και ο Β.  Last year

Αποσυνδεδεμένος nantiapa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Homo Educandus
    • Προφίλ
Να ρωτήσω κάτι που δεν έχω καταλάβει; Ακούγεται οτι θα υπάρχει μοριοδότηση για τα τυπικά προσόντα και την προυπηρεσία. Θα μοριοδοτηθούν δηλαδή και τα σεμινάρια που έχουν αποκτηθεί και μετά το 2010; Γιατί αν είναι έτσι ζήτω που καήκαμε..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161410
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 599
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.