0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ενδεχομένως να πρέπει να μοριοδοτούνται ανάλογα το αντικείμενο αλλά εγώ δε μιλώ για ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Μιλώ για σεμινάρια τα οποία κάποιοι τα πήραν, δούλεψαν στην ειδική και απέκτησαν προυπηρεσία και τώρα που έκαναν και μεταπτυχιακό αν μοριοδοτηθούν και για το σεμινάριο θα ξεπεράσουν αρκετούς από αυτούς που ξεκίνησαν κατευθείαν με μεταπτυχιακό. Το θεωρώ παράλογο και πιστεύω ότι θα ξεκινήσει πάλι η υστερία με τα σεμινάρια…δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα πρέπει να κάνω και σεμινάριο για να μη χάσω τη θέση μου στον πίνακα!Υπάρχουν διάφορα σημεία, ααν αυτό, στο νέο νόμο και πιστεύω ότι δημιουργήθηκαν για να ασχοληθούμε με αυτά και όχι με το κυριότερο πρόβλημα, το οποίο είναι η πρόταξη των αποφοίτων του
Υπάρχει κάποιος που να ανήκει στον κλάδο ΠΕ11; Τι γίνεται με την κύρια ειδικότητα; Η δευτερεύουσα ειδικότητα είναι 2 εξάμηνα, το ίδιο με την κύρια ειδικότητα. Γιατί διαχωρίζουν την κύρια από την δευτερεύουσα; Γιατί θεωρούν ότι αυτός που πήρε κύρια ειδικότητα (ενός έτους) είναι πιο καταρτισμένος από αυτόν που πήρε δευτερεύουσα ειδικότητα (ενός έτους) ή από αυτόν που έκανε μεταπτυχιακό στα τέσσερα τμήματα ΤΕΦΑΑ;
Να μην ξεχνάμε ότι τα σεμινάρια ξεκίνησαν από το πανεπιστήμιο του
...και το πτυχίο είναι προαπαιτούμενο του μεταπτυχιακού αλλά δίνει μόρια στο βαθμό του.
Κάποιοι εδώ μέσα από τα λεγόμενα τους φαίνονται χαιρέκακα άτομα ή είναι ιδέα μου; Εγώ προτείνω να ξαναδιαβάσετε το νομοσχέδιο προσεκτικά(ειδικά το άρθρο 22) και να μην τρομοκρατείτε τους υπόλοιπους.
@stefaniape11 μου κάνει εντύπωση που είσαι ΠΕ11 και βάζεις το επιχείρημα ότι κύρια και δευτερεύουσα γίνονται στον ίδιο χρόνο και άρα γιατί να είναι η κύρια πάνω από δευτερεύουσα. Δηλαδή έλεος συναδέλφισα εγώ δεν είμαι ΠΕ11 και καταλαβαίνω ότι προφανώς είχε περισσότερη εξειδίκευση κάποιος που έχει κύρια. Κουτοπονηριά λέγεται αυτό να με συγχωρείς.Τώρα για το άλλο με το μεταπτυχιακό, ανήκει στην φιλοσοφία ότι ο κύριος τίτλος είναι αυτός που σου δίνει το δικαίωμα να λέγεσαι "καθαρά" εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής αυτή είναι αντίληψη που επικρατεί στον νόμο. Υπήρχαν σεμινάρια και πριν του βόλου από την πάτρα. Και τα σεμινάρια αυτά της Πάτρας και της Θεσσαλίας ήταν με ΕΣΠΑ από το Π.Ι. (το κράτος δηλαδή) για όσους δούλευαν ή θελαν να δουλέψουν σε Τ.Ε., ήταν δηλαδή δωρεάν. Μετά μπήκε η ένωση φυσικών και το έκανε επί πληρωμή. Η μπηχτή σου δεν έχει νόημα ακόμα και αλήθεια να είχε, μπράβο τους που έκαναν και κάνουν σεμινάρια και έστω και με πληρωμή καλύπτουν ένα κενό σε γνώση και κατάρτιση, δεν έχουν όλοι τα χρήματα για μεταπτυχιακό.θεωρώ ότι εκτός από το πρώτο που είναι γενικό και χτυπάει κοινό σε όλα, τα άλλα είναι πιο στοχευμένα και διαφορετικά. Αλλά αυτή είναι η δική μου εκτίμηση, της επιτροπής που θα τα εξετάσει μπορεί να είναι διαφορετική.δεν πιστεύω ότι ισχύει αυτό που λες ως αιτιολόγηση. Ο κλασικός λόγος που μετράει το διδακτορικό και όχι το μεταπτυχιακό είναι ότι το μεταπτυχιακό θεωρείτε προαπαιτούμενο του διδακτορικού γιαυτό και δεν μοριοδοτείται. Το ίδιο ισχύει για ΤΠΕ Α επιπέδου και
Αν λάβετε και δεύτερο μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο είναι γιατί κάτι πήγε λάθος με την αποστολή του προηγούμενου. Έλεγα λοιπόν συνάδελφε ότι δε σκοπεύω να κάνω σεμινάριο γιατί έχω κάνει ανώτερες απ' αυτό απουδές και δε το χρειάζομαι. Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι οι μεταπτυχιακοί με σεμινάριο είναι ανώτερος του μεταπτυχιακού χωρίς σεμινάριο, όπως προφανώς πιστεύει και το υπουργείο, αυτή είναι μια άποψη με την οποία δε συμφωνώ. Θα σου πω βέβαια ότι θεωρώ αγένεια να κάνεις προσωπικές επιθέσεις και θα ήταν καλύτερα απλά να λες τη γνώμη σου λόγω των ημερών όμως σε συγχωρώ . Φαίνεσαι πολύ ενημερωμένος γι΄αυτό σκέψου απλά δύο πράγματα. Πρώτον. Πιστεύω ότι το κίνητρο του υπουργείου δεν είναι η επιβολή αξιοκρατίας αλλά η συνέχιση της υστερίας με τα σεμινάρια που θα δώσουν το πολυπόθητο μόριο-σωτηρία για όσους εκ των πραγμάτων θα πέσουν αρκετές θέσεις από τον πίνακα. Κάποιοι παίρνουν πολλά ευρώ γι' αυτά τα σεμινάρια…γιατί να μην τα κάνουν όλοι??Τι λες? Δεύτερον νιώθω απογοήτευση διότι από τη μια υπάρχουν συνάδελφοι που έκαναν σεμινάριο και μετά ασχολήθηκαν σοβάρα και με μεταπτυχιακές σπουδές. Υπάρχουν όμως και αρκετοί άλλοι που δούλεψαν με σεμινάριο και παράλληλα με 3-4 ταξίδια σε βουλγαρία ή Ιταλία απέκτησαν και το μεταπτυχιακό τους, οπότε έχουμε, σεμινάριο+βουλγαρία, ιταλία=4 μόρια. Δε λέω ότι συνέβη σε όλες τις περιπτώσεις αλλά προσωπικά ξέρω πολλές και αυτή η οδός με τη νέα μοριοδότηση επιβραβεύεται (ως γνωστόν κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα) Και φυσικά για το διαχωρισμό των μεταπτυχιακών σε διετή και μονοετή ούτε λόγος για να έχουμε μια δικαίωση κι εμείς που φάγαμε δύο χρόνια γκασμά στο Ελλαδιστάν να το τελειώσουμε…Το σεμινάριο είναι λοιπόν αυτό που ξεχωρίζει ένα συνάδελφο με μεταπτυχιακό από έναν άλλο?…δεν υποτιμώ τις ικανότητες και τον κόπο κανενός αλλά θέλει πολύ δουλειά αυτό το σύστημα μοριοδότησης για να χαρακτηριστεί δίκαιο και αξιοκρατικό….Καλές Γιορτές