*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 521117 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Να υπενθυμίσω τις μεγάλες κατηγορίες που περιλαμβάνονται στους πίνακες (αναφέρομαι στη δευτεροβάθμια)
1η κατηγορία: αυτοί που ένα πουλάκι τυχαία τους σφύριξε από το 2002 μέχρι το νόμο του 2008 τη δυνατότητα  που υπήρχε στις δομές τις ειδικής. Από αυτούς αρκετοί πρόλαβαν και διορίστηκαν.
2η κατηγορία: αυτοί που πήραν χαμπάρι την 1η κατηγορία (ελάχιστοι γιατί ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος και τα στεγανά απαραίτητα) ή που έμαθαν γρήγορα για τον 3699/2008
3η κατηγορία: αυτοί που το έμαθαν όταν πέταξαν τα πουλάκια, κόπηκαν οι διορισμοί και η σειρά στους πίνακες είχε διαμορφωθεί.
Υ.Γ. Δεν φταίει ο διπλανός μας.

Για τα συγκεκριμένα μεταπτυχιακά (ειδικής κλπ) στην Ελλάδα μην το πολυκουβεντιάζετε κάποιοι. Όλοι ξέρουμε τις προϋποθέσεις εισόδου σε αυτά τα μεταπτυχιακά τα τελευταία 5 χρόνια.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 19, 2014, 11:08:04 pm από noname »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Όντως πριν το 2009 ποιοι δούλευαν στην ειδική αγωγή;Και με ποια κριτήρια;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αν λάβετε και δεύτερο μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο είναι γιατί κάτι πήγε λάθος με την αποστολή του προηγούμενου. Έλεγα λοιπόν συνάδελφε ότι δε σκοπεύω να κάνω σεμινάριο γιατί έχω κάνει ανώτερες απ' αυτό απουδές και δε το χρειάζομαι. Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι οι μεταπτυχιακοί με σεμινάριο είναι ανώτερος του μεταπτυχιακού χωρίς σεμινάριο, όπως προφανώς πιστεύει και το υπουργείο, αυτή είναι μια άποψη με την οποία δε συμφωνώ. Θα σου πω βέβαια ότι θεωρώ αγένεια να κάνεις προσωπικές επιθέσεις και θα ήταν καλύτερα απλά να λες τη γνώμη σου λόγω των ημερών όμως σε συγχωρώ  :). Φαίνεσαι πολύ ενημερωμένος γι΄αυτό σκέψου απλά δύο πράγματα. Πρώτον. Πιστεύω ότι το κίνητρο του υπουργείου δεν είναι η επιβολή αξιοκρατίας αλλά η συνέχιση της υστερίας με τα σεμινάρια  που θα δώσουν το πολυπόθητο μόριο-σωτηρία για όσους εκ των πραγμάτων θα πέσουν αρκετές θέσεις από τον πίνακα. Κάποιοι παίρνουν πολλά ευρώ γι' αυτά τα σεμινάρια…γιατί να μην τα κάνουν όλοι??Τι λες? Δεύτερον νιώθω απογοήτευση διότι από τη μια υπάρχουν συνάδελφοι που έκαναν σεμινάριο και μετά ασχολήθηκαν σοβάρα και με μεταπτυχιακές σπουδές. Υπάρχουν όμως και αρκετοί άλλοι που δούλεψαν με σεμινάριο και παράλληλα με 3-4 ταξίδια σε βουλγαρία ή Ιταλία απέκτησαν και το μεταπτυχιακό τους, οπότε έχουμε, σεμινάριο+βουλγαρία, ιταλία=4 μόρια. Δε λέω ότι συνέβη σε όλες τις περιπτώσεις αλλά προσωπικά ξέρω πολλές και αυτή η οδός με τη νέα μοριοδότηση επιβραβεύεται (ως γνωστόν κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα) Και φυσικά για το διαχωρισμό των μεταπτυχιακών σε διετή και μονοετή ούτε λόγος για να έχουμε μια δικαίωση κι εμείς που φάγαμε δύο χρόνια γκασμά στο Ελλαδιστάν να το τελειώσουμε…Το σεμινάριο είναι λοιπόν αυτό που ξεχωρίζει ένα συνάδελφο με μεταπτυχιακό από έναν άλλο?…δεν υποτιμώ τις ικανότητες και τον κόπο κανενός αλλά θέλει πολύ δουλειά αυτό το σύστημα μοριοδότησης για να χαρακτηριστεί δίκαιο και αξιοκρατικό….Καλές Γιορτές

Αναφέρομαι για να γίνω πιο συγκεκριμένοι σε συναδέλφους που δούλευαν με σεμινάριο και ενώ βρίσκονταν στην Ελλάδα ξαφνικά την επόμενη χρονιά είχαν μεταπτυχιακά από το εξωτερικό. Δε μιλώ φυσικά για όσους πήγαν σε άλλα κράτη, έμειναν εκεί και έκαναν τις σπουδές όντας άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι

Συναδέλφισα πρώτα να σε ευχαριστήσω που με συγχωρείς αν και δεν σου έκανα προσωπική επίθεση, απόψεις κρίνουμε και με απόψεις εξοργιζόμαστε, όχι με ανθρώπους, άλλωστε δεν σε ξέρω.

Συμφωνώ και διαφωνώ με όσα λες, γιατί τα αντιλαμβάνομαι με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα. Επίτρεψε μου να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου  (ελπίζω να μην έχω θέμα Άγιες μέρες που είναι)

Από την στιγμή που κάτι μοριοδοτήτε και είναι επιπλέον τότε ναι κάποιος με 1 μεταπτυχιακό + σεμινάριο είναι παραπάνω (όχι καλύτερος άλλωστε τι ορίζουμε ως καλύτερο?) από κάποιον με 1 μεταπτυχιακό, αυτό λέει η μαθηματική επιστήμη και κοιτώντας μόνο ποσοτικά το θέμα και όχι ποιοτικά (γιατί μετά πρέπει να πιάσουμε και ποιο μεταπτυχιακό έκανε και με τι βαθμό το πήρε, που το έκανε, έχει ενδιαφέρον η πτυχιακή του, έδωσε εξετάσεις να μπει στο μπτχ, είναι υπότροφος, έκανε πρακτική, πόση πρακτική, πόσο μεταδοτικός ήταν κλπ κλπ).

Το αν οι συγγραφείς θέλουν τα σεμινάρια να διατηρηθούν και γιαυτό τα διατηρούν, πολύ πιθανό, δεν το ξέρω. Αλλά γιατί να θέλουν κάτι τέτοιο? Κάποιος μπορεί να πει ότι έχουν συμφέροντα από τα πανεπιστήμια, μπορεί να πηγαίνουν και να δουλεύουν κιόλας, μπορεί μπορεί πολλά μπορεί αλλά εγώ δεν το ξέρω, δεν έχω αποδείξεις.
Προσωπικά βλέπω γενικότερα και θεωρώ ότι πρέπει να δίνετε η ευκαιρία να κάνεις αν θέλεις και σεμινάριο εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε., όσο τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα παίρνουν λίγους, με πολλά λεφτά, δεν βλέπω άλλη επιλογή ειδικά από την στιγμή που το κράτος δεν επιδοτεί τα μεταπτυχιακά αυτά ή π.χ. να ενεργοποίηση ξανά τα διδασκαλία κλπ.
Η ένσταση σου για την ποιότητα των μεταπτυχιακών ορισμένων χωρών την καταλαβαίνω αλλά δεν την συμμερίζομαι, αν είναι χαμηλής ποιότητας τότε υπάρχουν οργανισμοί που μπορούν να αποτανθούν και να μην τα δέχεται το κράτος, δεν μπορώ να το κάνω εγώ ο απλός καθηγητής.

Στο άλλο που διαφωνώ κάθετα μαζί σου είναι σε αυτό με τον τρόπο παρακολούθησης ενός μεταπτυχιακού. Επειδή το δικό σου είχε καθημερινά μαθήματα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν και άλλοι τρόποι να παρακολουθείς ένα μεταπτυχιακό, δηλαδή αν και εδώ στο Ελλαδιστάν επιτρεπόταν τα εξ αποστάσεων όπως σε όλο τον πλανήτη και δεν πατούσες καν πότε σου στο Πανεπιστήμιο τι θα έλεγες; Προσωπικά το πως παρακολουθείς ένα μεταπτυχιακό δεν με ενδιαφέρει, ούτε το πως μαθαίνεις, αν το μτπχ πρόγραμμα είναι καλό τότε εμένα μου περισσεύει, αν δεν είναι καλό ας μην του δώσουν άδεια.
Το θέμα με 1 ή 2 χρόνια του μεταπτυχιακού ξέρεις ότι δεν μετράει καν σαν επιχείρημα υπάρχει κοινό τόπος σε όλη την Ευρώπη γιαυτό. Σχεδόν όλα είναι 1 χρόνου και αν κάποια είναι 2 δικαίωμα τους αλλά παίρνουν όλα τις ίδιες μονάδες ECT.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Όντως πριν το 2009 ποιοι δούλευαν στην ειδική αγωγή;Και με ποια κριτήρια;

Ν 2817/2000 + N 3194/2003

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
http://www.seepeaa.gr/LH2Uploads/ItemsContent/197/5.pdf
σελίδα 9....κάτι δεν αναφέρει


Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
εγκύκλιος αναπληρωτών 2002...... οι διευθύνσεις δύναται να καταρτίζουν ξεχωριστούς πίνακες εκπαιδευτικών με αυξημένα προσόντα....
Με αυτή την ατάκα αρκετές διευθύνσεις έκαναν πίνακες "με αυξημένα προσόντα". κλπ, κλπ
Ψάξε στο ίντερνετ και όλο και κάτι θα βρεις για να δεις τι γινόταν και πως γινόταν (υπάρχουν ακόμα ηλεκτρονικά ίχνη). Έτσι δούλευαν σπίτι τους, δεν εμφανίζονταν στους πίνακες αναπληρωτών και διορίζονταν με την προϋπηρεσία τους. Στη συνέχεια έπαιρναν και άμεσα μετάθεση σπίτι τους..... 
Η διαδικασία  νόμιμη και αποτελεσματική. Δεν ήταν κακό. Κακό είναι να βγαίνουν και να λένε @!#@!..!$ σε εμάς που τυραννιόμαστε σήμερα
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 19, 2014, 11:35:40 pm από noname »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
http://www.seepeaa.gr/LH2Uploads/ItemsContent/197/5.pdf
σελίδα 9....κάτι δεν αναφέρει

Ν 2817/2000 άρθρο 4 παράγραφος 4

και η εφαρμογή του στην Υ.Α. ΦΕΚ766 -

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλές μοριοδοτήσεις! Χρόνια πολλά ! Χριστός Ανέστη!

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συναδέλφισα πρώτα να σε ευχαριστήσω που με συγχωρείς αν και δεν σου έκανα προσωπική επίθεση, απόψεις κρίνουμε και με απόψεις εξοργιζόμαστε, όχι με ανθρώπους, άλλωστε δεν σε ξέρω.

Συμφωνώ και διαφωνώ με όσα λες, γιατί τα αντιλαμβάνομαι με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα. Επίτρεψε μου να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου  (ελπίζω να μην έχω θέμα Άγιες μέρες που είναι)

Από την στιγμή που κάτι μοριοδοτήτε και είναι επιπλέον τότε ναι κάποιος με 1 μεταπτυχιακό + σεμινάριο είναι παραπάνω (όχι καλύτερος άλλωστε τι ορίζουμε ως καλύτερο?) από κάποιον με 1 μεταπτυχιακό, αυτό λέει η μαθηματική επιστήμη και κοιτώντας μόνο ποσοτικά το θέμα και όχι ποιοτικά (γιατί μετά πρέπει να πιάσουμε και ποιο μεταπτυχιακό έκανε και με τι βαθμό το πήρε, που το έκανε, έχει ενδιαφέρον η πτυχιακή του, έδωσε εξετάσεις να μπει στο μπτχ, είναι υπότροφος, έκανε πρακτική, πόση πρακτική, πόσο μεταδοτικός ήταν κλπ κλπ).

Το αν οι συγγραφείς θέλουν τα σεμινάρια να διατηρηθούν και γιαυτό τα διατηρούν, πολύ πιθανό, δεν το ξέρω. Αλλά γιατί να θέλουν κάτι τέτοιο? Κάποιος μπορεί να πει ότι έχουν συμφέροντα από τα πανεπιστήμια, μπορεί να πηγαίνουν και να δουλεύουν κιόλας, μπορεί μπορεί πολλά μπορεί αλλά εγώ δεν το ξέρω, δεν έχω αποδείξεις.
Προσωπικά βλέπω γενικότερα και θεωρώ ότι πρέπει να δίνετε η ευκαιρία να κάνεις αν θέλεις και σεμινάριο εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε., όσο τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα παίρνουν λίγους, με πολλά λεφτά, δεν βλέπω άλλη επιλογή ειδικά από την στιγμή που το κράτος δεν επιδοτεί τα μεταπτυχιακά αυτά ή π.χ. να ενεργοποίηση ξανά τα διδασκαλία κλπ.
Η ένσταση σου για την ποιότητα των μεταπτυχιακών ορισμένων χωρών την καταλαβαίνω αλλά δεν την συμμερίζομαι, αν είναι χαμηλής ποιότητας τότε υπάρχουν οργανισμοί που μπορούν να αποτανθούν και να μην τα δέχεται το κράτος, δεν μπορώ να το κάνω εγώ ο απλός καθηγητής.

Στο άλλο που διαφωνώ κάθετα μαζί σου είναι σε αυτό με τον τρόπο παρακολούθησης ενός μεταπτυχιακού. Επειδή το δικό σου είχε καθημερινά μαθήματα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν και άλλοι τρόποι να παρακολουθείς ένα μεταπτυχιακό, δηλαδή αν και εδώ στο Ελλαδιστάν επιτρεπόταν τα εξ αποστάσεων όπως σε όλο τον πλανήτη και δεν πατούσες καν πότε σου στο Πανεπιστήμιο τι θα έλεγες; Προσωπικά το πως παρακολουθείς ένα μεταπτυχιακό δεν με ενδιαφέρει, ούτε το πως μαθαίνεις, αν το μτπχ πρόγραμμα είναι καλό τότε εμένα μου περισσεύει, αν δεν είναι καλό ας μην του δώσουν άδεια.
Το θέμα με 1 ή 2 χρόνια του μεταπτυχιακού ξέρεις ότι δεν μετράει καν σαν επιχείρημα υπάρχει κοινό τόπος σε όλη την Ευρώπη γιαυτό. Σχεδόν όλα είναι 1 χρόνου και αν κάποια είναι 2 δικαίωμα τους αλλά παίρνουν όλα τις ίδιες μονάδες ECT.
Συνάδελφε καλημέρα και χρόνια πολλά! Είπες σε προηγούμενη ανάρτησή σου ότι το μεταπτυχιακό δε μοριοδοτείται στους διδακτορικούς γιατί είναι προαπαιτούμενο. Αυτό δεν ισχύει και μάλιστα υπάρχουν συνάδελφοι στον πίνακα που έχουν διδακτορικό και όχι μεταπτυχιακό.  Εξαρτάται που έχεις κάνει το διδακτορικό, άλλα πανεπιστήμια σε δέχονται χωρίς μεταπτυχιακό και άλλα όχι. Το θέμα όμως με τα σεμινάρια είναι και ηθικό κατά τη γνώμη μου και εδώ νομίζω ότι σκεφτόμαστε πολύ διαφορετικά. Να θυμίσω ότι η πρόταξη των συναδέλφων με μεταπτυχιακό και σεμινάριο είχε ισχύσει μια χρονιά αλλά μετά το υπουργείο την πήρε πίσω. Είχαν κι αυτοί τις αμφιβολίες τους ίσως...Παρόλα αυτά υπήρξαν συνάδελφοι που ενώ είχαν μεταπτυχιακό πήγαν να κάνουν και σεμινάριο γιατί πανικοβλήθηκαν (πλήρης απαξιώση του μεταπτυχιακού κατά την άποψή μου). Αυτοί ήταν λίγοι και το έκαναν για τους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε. Υπάρχει όμως (ξέρω ότι κουράζω γιατί λέω ξανά το ίδιο) και μια μεγάλη μερίδα συναδέλφων που καβαντζώθηκαν στην Ε.Α με τα σεμινάρια τότε που τα μεταπτυχιακά ήταν λίγα, έκαναν όπως-όπως αρκετοί και τα γνωστά βουλγαρο-ιταλικά μεταπτυχιακά ενώ εργάζονταν και πάει λέγοντας....Κανένα σεμινάριο δεν έπρεπε να μοριοδοτηθεί πριν ελεγθεί πρώτα η ποιότητα των μεταπτυχιακών. Κάνένα μεταπτυχιακό δεν έπρεπε να αναγνωρίζεται χωρίς κάποια κριτήρια (πήραν μεταπτυχιακά από Ιταλία άνθρωποι που δεν ξέρουν γρι ιταλικά σε ιταλόφωνα πανεπιστήμια!!)Το να είναι ισότιμο ένα μεταπτυχιακό

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Συνάδελφε καλημέρα και χρόνια πολλά! Είπες σε προηγούμενη ανάρτησή σου ότι το μεταπτυχιακό δε μοριοδοτείται στους διδακτορικούς γιατί είναι προαπαιτούμενο. Αυτό δεν ισχύει και μάλιστα υπάρχουν συνάδελφοι στον πίνακα που έχουν διδακτορικό και όχι μεταπτυχιακό.  Εξαρτάται που έχεις κάνει το διδακτορικό, άλλα πανεπιστήμια σε δέχονται χωρίς μεταπτυχιακό και άλλα όχι.
Χρόνια πολλά. Πάμε τώρα..
φυσικά και ισχύει, αρκεί να έχουν το ίδιο αντικείμενο. Φυσικά και δεν ισχύει όταν δεν υπάρχουν και τα 2. Μιλάμε τι γίνετε όταν υπάρχουν και έχουν το ίδιο αντικείμενο.

Το θέμα όμως με τα σεμινάρια είναι και ηθικό κατά τη γνώμη μου και εδώ νομίζω ότι σκεφτόμαστε πολύ διαφορετικά.

και εγώ ηθικό θεωρώ το θέμα, όταν σου γράφω ότι πρέπει όλοι να έχουν δικαίωμα να κάνουν σεμινάριο, ακόμα και αυτοί με μεταπτυχιακό.

Να θυμίσω ότι η πρόταξη των συναδέλφων με μεταπτυχιακό και σεμινάριο είχε ισχύσει μια χρονιά αλλά μετά το υπουργείο την πήρε πίσω. Είχαν κι αυτοί τις αμφιβολίες τους ίσως...
Έτσι είναι οι νόμοι, σήμερα είναι έτσι αύριο είναι αλλιώς δεν σημαίνει ότι σήμερα είναι πιο δίκαιοι από τους χτεσινούς ή τους αυριανούς, τα πάντα κρίνονται με βάση τις συνθήκες που επικρατούν την εποχή εκείνη. Το ότι πήραν πίσω κάτι κάποτε δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έρθει αύριο.

Παρόλα αυτά υπήρξαν συνάδελφοι που ενώ είχαν μεταπτυχιακό πήγαν να κάνουν και σεμινάριο γιατί πανικοβλήθηκαν (πλήρης απαξιώση του μεταπτυχιακού κατά την άποψή μου). Αυτοί ήταν λίγοι και το έκαναν για τους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε.

Καλά έκαναν και το έκαναν, προφανώς ήθελαν ακόμα περισσότερα προσόντα... τώρα επιβραβεύονται βλέποντας το σχέδιο νόμου. Αυτό δεν είναι κακό ξέρεις, τουναντίον.

Υπάρχει όμως (ξέρω ότι κουράζω γιατί λέω ξανά το ίδιο) και μια μεγάλη μερίδα συναδέλφων που καβαντζώθηκαν στην Ε.Α με τα σεμινάρια τότε που τα μεταπτυχιακά ήταν λίγα, έκαναν όπως-όπως αρκετοί και τα γνωστά βουλγαρο-ιταλικά μεταπτυχιακά ενώ εργάζονταν και πάει λέγοντας....

Τι πάει να πει "καβαντζώθηκαν στην Ε.Α. με τα σεμινάρια" ? εννοείς ότι δουλεύουν στην ειδική αγωγή για μεγάλο διάστημα με προσόν το σεμινάριο ? αν ναι γιατί χρησιμοποιείς τον υποτιμητικό όρο "καβαντζώθηκαν"? οι συνάδελφοι αυτοί, εργάζονται και έχουν και ένα ελάχιστο προσόν αυτό του σεμιναρίου. Έχουν όμως το δικαίωμα να αποκτήσουν και μεταπτυχιακό, και αν τους το επιτρέπει ο τρόπος παρακολούθησης του μεταπτυχιακού γιατί να μην τα κάνουν παράλληλα ? δεν βρίσκω κάτι κακό, ίσα ίσα μπράβο τους που μπορούν και τα μπορούν παράλληλα


Κανένα σεμινάριο δεν έπρεπε να μοριοδοτηθεί πριν ελεγθεί πρώτα η ποιότητα των μεταπτυχιακών.

μάλλον εννοείς την ποιότητα των σεμιναρίων, σε αυτό συμφωνώ. Άλλωστε αυτό πάει να κάνει με τα "νέα" σεμινάρια που δίνουν 1,5 μόρια και ελέγχει το ΙΕΠ.

Κάνένα μεταπτυχιακό δεν έπρεπε να αναγνωρίζεται χωρίς κάποια κριτήρια (πήραν μεταπτυχιακά από Ιταλία άνθρωποι που δεν ξέρουν γρι ιταλικά σε ιταλόφωνα πανεπιστήμια!!)

Μα δεν πάνε να μάθουν ιταλικά, αν τα κάνουν στα αγγλικά, ή αν κάνουν μεταφράσεις από ελληνικά σε ιταλικά και ανάποδα, μπράβο τους που μπορούν, εγώ θα προτιμούσα να μάθαινα την γλώσσα. Αλλά αν αυτοί μπορούν εμένα μου περισσεύει. Αυτό που μετράει δεν είναι είναι αν έμαθαν την γλώσσα αλλά αν έκαναν όσα προβλέπονται (μαθήματα, εργασίες, διπλωματική) στο αντικείμενο που επέλεξαν. Γιαυτό τους κρίνει το πανεπιστήμιο, όχι εγώ ούτε και εσύ.

Το να είναι ισότιμο ένα μεταπτυχιακό

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Χρόνια πολλά. Πάμε τώρα..
φυσικά και ισχύει, αρκεί να έχουν το ίδιο αντικείμενο. Φυσικά και δεν ισχύει όταν δεν υπάρχουν και τα 2. Μιλάμε τι γίνετε όταν υπάρχουν και έχουν το ίδιο αντικείμενο.

και εγώ ηθικό θεωρώ το θέμα, όταν σου γράφω ότι πρέπει όλοι να έχουν δικαίωμα να κάνουν σεμινάριο, ακόμα και αυτοί με μεταπτυχιακό.
Έτσι είναι οι νόμοι, σήμερα είναι έτσι αύριο είναι αλλιώς δεν σημαίνει ότι σήμερα είναι πιο δίκαιοι από τους χτεσινούς ή τους αυριανούς, τα πάντα κρίνονται με βάση τις συνθήκες που επικρατούν την εποχή εκείνη. Το ότι πήραν πίσω κάτι κάποτε δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έρθει αύριο.

Καλά έκαναν και το έκαναν, προφανώς ήθελαν ακόμα περισσότερα προσόντα... τώρα επιβραβεύονται βλέποντας το σχέδιο νόμου. Αυτό δεν είναι κακό ξέρεις, τουναντίον.

Τι πάει να πει "καβαντζώθηκαν στην Ε.Α. με τα σεμινάρια" ? εννοείς ότι δουλεύουν στην ειδική αγωγή για μεγάλο διάστημα με προσόν το σεμινάριο ? αν ναι γιατί χρησιμοποιείς τον υποτιμητικό όρο "καβαντζώθηκαν"? οι συνάδελφοι αυτοί, εργάζονται και έχουν και ένα ελάχιστο προσόν αυτό του σεμιναρίου. Έχουν όμως το δικαίωμα να αποκτήσουν και μεταπτυχιακό, και αν τους το επιτρέπει ο τρόπος παρακολούθησης του μεταπτυχιακού γιατί να μην τα κάνουν παράλληλα ? δεν βρίσκω κάτι κακό, ίσα ίσα μπράβο τους που μπορούν και τα μπορούν παράλληλα


μάλλον εννοείς την ποιότητα των σεμιναρίων, σε αυτό συμφωνώ. Άλλωστε αυτό πάει να κάνει με τα "νέα" σεμινάρια που δίνουν 1,5 μόρια και ελέγχει το ΙΕΠ.

Μα δεν πάνε να μάθουν ιταλικά, αν τα κάνουν στα αγγλικά, ή αν κάνουν μεταφράσεις από ελληνικά σε ιταλικά και ανάποδα, μπράβο τους που μπορούν, εγώ θα προτιμούσα να μάθαινα την γλώσσα. Αλλά αν αυτοί μπορούν εμένα μου περισσεύει. Αυτό που μετράει δεν είναι είναι αν έμαθαν την γλώσσα αλλά αν έκαναν όσα προβλέπονται (μαθήματα, εργασίες, διπλωματική) στο αντικείμενο που επέλεξαν. Γιαυτό τους κρίνει το πανεπιστήμιο, όχι εγώ ούτε και εσύ.
κακός σε στεναχωρεί, από την στιγμή που η

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Ομάδα Αναπληρωτών Εκπαιδευτικων Ειδικής Αγωγής Δασκάλων (ΠΕ 70.50) & Νηπιαγωγών (ΠΕ 60.50) ΣΜΕΑΕ


 

Μερικές διευκρινίσεις σχετικά με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Προκειμένου να καταλήξει κανείς σε συμπεράσματα για την τροπή που φαίνεται να παίρνουν τα πράγματα ως προς τον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, και να διαλευκανθούν πιθανές παρανοήσεις, οφείλει κανείς να ανατρέξει σε κείμενα τα οποία θα έπρεπε να αντανακλούν και να επηρεάζουν την πολιτική της Ελλάδας στον τομέα της εκπαίδευσης γενικότερα και της εκπαίδευσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ειδικότερα.

Συγκεκριμένα, τόσο σε διεθνές όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο παρατηρείται η απομάκρυνση της ειδικής αγωγής από το ιατρικό- παθολογικό μοντέλο και η σταδιακή υιοθέτηση του κοινωνικού μοντέλου (Drabble, 2013, UNESCO, 2009). Μεταξύ των χωρών της Ευρώπης υπάρχει ισχυρή πολιτική ομοφωνία ως προς την σπουδαιότητα της συνεκπαίδευσης και της ένταξης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό (mainstream) σχολείο (Drabble, 2013). Η Ελλάδα φαίνεται ότι κινείται προς την ίδια κατεύθυνση με την παραπάνω διαπίστωση. Σύμφωνα με τις «

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Γνωριζει κανεις πως μπορει καποιος να επικοινωνησει με την συγκεκριμενη ομαδα?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182595
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.