0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οκ, δεν πάνε να μάθουν ιταλικά (αυτό είναι το μόνο σίγουρο...) Και τότε γιατί μαζί με το μεταπτυχιακό δίπλωμα, παίρνουν και επάρκεια γνώσης της ιταλικής γλώσσας;;;;;!!!!! Το πιο δίκαιο είναι (πέρυσι συζητιόταν έντονα στο υπουργείο) να δίνουν εξετάσεις στη γλώσσα που απέκτησαν το μεταπτυχιακό... μια απλή μετάφραση ενός μικρού ιταλικού κειμένου που να έχει σχέση με ΕΑΕ (π.χ. με μία κατευθυνόμενη πολυαισθητηριακή δραστηριότητα για παιδιά με αυτισμό...).
Και κάτι ακόμα... Πολλά από τα μεταπτυχιακά σε
οι δάσκαλοι δεν κανουν φυλαξη αλλα είναι για να διδασκουν....
"@ipponoh- Κάνένα μεταπτυχιακό δεν έπρεπε να αναγνωρίζεται χωρίς κάποια κριτήρια (πήραν μεταπτυχιακά από Ιταλία άνθρωποι που δεν ξέρουν γρι ιταλικά σε ιταλόφωνα πανεπιστήμια!!)""@kinegiros- Μα δεν πάνε να μάθουν ιταλικά, αν τα κάνουν στα αγγλικά, ή αν κάνουν μεταφράσεις από ελληνικά σε ιταλικά και ανάποδα, μπράβο τους που μπορούν, εγώ θα προτιμούσα να μάθαινα την γλώσσα. Αλλά αν αυτοί μπορούν εμένα μου περισσεύει. Αυτό που μετράει δεν είναι είναι αν έμαθαν την γλώσσα αλλά αν έκαναν όσα προβλέπονται (μαθήματα, εργασίες, διπλωματική) στο αντικείμενο που επέλεξαν. Γιαυτό τους κρίνει το πανεπιστήμιο, όχι εγώ ούτε και εσύ."Οκ, δεν πάνε να μάθουν ιταλικά (αυτό είναι το μόνο σίγουρο...) Και τότε γιατί μαζί με το μεταπτυχιακό δίπλωμα, παίρνουν και επάρκεια γνώσης της ιταλικής γλώσσας;;;;;!!!!! Το πιο δίκαιο είναι (πέρυσι συζητιόταν έντονα στο υπουργείο) να δίνουν εξετάσεις στη γλώσσα που απέκτησαν το μεταπτυχιακό... μια απλή μετάφραση ενός μικρού ιταλικού κειμένου που να έχει σχέση με ΕΑΕ (π.χ. με μία κατευθυνόμενη πολυαισθητηριακή δραστηριότητα για παιδιά με αυτισμό...).Και κάτι ακόμα... Πολλά από τα μεταπτυχιακά σε
Σαν πολύ συζήτηση δε γίνεται για τα μεταπτυχιακά? Καλώς ή κακώς αναγνωρίστηκαν από το ΔΟΑΤΑΠ. Εδώ τί παριστάνουμε? Τους κριτές? Η επάρκεια της γλώσσας τί σχέση έχει με το νομοσχέδιο?Συγκεντρωθείτε σε πιο φλέγοντα ζητήματα!
με συγχωρείς, αλλά αν θεωρείς ότι στα ειδικά σχολεία γίνεται απλά και μόνο φύλαξη, τότε απλά δεν έχεις δουλέψει σε ειδικό σχολείο.Διδασκαλία διαφορετική, ναι! Αλλά φύλαξη σε καμία περίπτωση!!!!!!!!Και στο λέω έχοντας περάσει από ειδικό νηπιαγωγείο, από τμήμα ένταξης, από παράλληλη στήριξη και από ΚΕΔΔΥ.....Όσο για την καλύτερη και πιο δίκαιη λύση; Μοριοδότηση των πάντων (πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών, σεμιναρίων, διδασκαλείων, προϋπηρεσίας, μην σας πω και άλλων επιπλέον προσόντων όπως δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε συνέδρια)! Έτσι όλοι όσοι θέλουν πραγματικά να δουλέψουν δεν θα μένουν "στάσιμοι" επιστημονικά.Δείτε λίγο τους πίνακες του ΕΕΠ..... μοριοδότηση των πάντων ισχύει
Πάντως, kinegiros, είσαι άφταστος στα λεγόμενά σου, τα φέρνεις από εδώ, τα φέρνεις από 'κεί και αποπροσανατολίζεις τους (λίγους) αδαείς πολύ εύκολα... Εδώ στο φόρουμ όμως, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει με συγκεκριμένα μεταπτυχιακά του εξωτερικού και απλά δε μπαίνουν πια στον κόπο να απαντάνε γιατί τελικά είναι και βαρετό και χρονοβόρο και φαύλος κύκλος... μας αρκεί που βλέπουμε τα σχόλια (ολονών, ενίοτε και τα δικά μας) και σκάμε και ένα χαμογελάκι...
Πάντως η ''σφαγή'' θα γίνει πάλι στον κλάδο των φιλολόγων..Ο πίνακας θα ανεβοκατεβαίνει σαν ασανσέρ!