0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν έχεις μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή τότε οποιοδήποτε 2ο μεταπτυχιακό και να έχεις (τύφλωση, αυτισμό κλπ) είναι υποσύνολο του 1ου. Άρα δεν μπορεί να είναι διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο.Σχετικά με το παράδειγμα του φιλόλογου:Το πτυχίο φιλολογίας δεν είναι ΕΑΕ ώστε το πτυχίο του Βόλου να θεωρηθεί δεύτερο πτυχίο στην ΕΑΕ με διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο. Ακόμα και αν άλλαζε η διατύπωση και περιλάμβανε μια τέτοια περίπτωση τότε:α)θα μπορούσε με χρήση του πτυχίου ΕΑΕ να περάσει όλους τους υπόλοιπους ως ΠΕ71 β)Η μοριοδότηση του πτυχίου του Βόλου θα είχε τα ίδια μόρια με ένα σεμινάριο (1,5 μονάδα)
Σχετικά με το μόνιμο της απόφασης για τη συνάφεια με την ΕΑΕ.Όχι μόνο το φαντάζομαι αλλά το κάνω και κάθε χρόνο. όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι αναπληρωτές με μεταπτυχιακό (στο γνωστικό ή αλλού)
οι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών με ειδίκευση στην εα εργάζονται και σε τμήματα ένταξης κ στην π.σ. Κακώς μπαίνουν δάσκαλοι πτεα στα εεεεκ. Εκτός αν θέλουμε να διεκδικήσουμε να εργάζονται καθηγητές με ειδίκευση στην εα και στην πρωτοβάθμια από το να προσλαμβάνονται δάσκαλοι χωρίς καμία γνώση ε.α. μόνο και μόνο επειδή είναι δάσκαλοι και να δίνουν το χέρι σε τυφλό παιδί για χειραψία...
Οι ΠΕ71 προτάσσονται στα εεεεκ σύμφωνα με το νέο σκεπτικό των πλέον ειδικών στα πάντα. Αφού γίνει η αρχή και στη δευτεροβάθμια, θα έρθει η διεκδίκηση και των υπόλοιπων θέσεων αργότερα, όταν θα υπάρξει η ανάγκη, με μία εξειδίκευση στη σχολή τους ή ένα μεταπτυχιακό π.χ.
Στα ΤΕ της β/βάθμιας δεν γίνεται να υπάρξουν ΠΕ71. Για τον απλό λόγο ότι τα παιδιά εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς στη σχολική ύλη η οποία πρέπει να δουλεύεται όσο γίνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71.
μπορείς να μου πεις από που προκύπτει η ανακύκλωση ανά 2-4 χρόνια που λες, σε πια άρθρα το είδες?
Στα Τ.Ε. οι ΠΕ71 δεν γίνεται να εργαστούν τώρα. Όταν χρειαστούν όμως αυτές τις θέσεις, μπορούν να υπάρξουν κατευθύνσεις στις σχολές τους, όπως υπάρχουν τώρα για προσχολική και δημοτική, ίσως και με κάποιο παραπάνω χρόνο σπουδών. Την κατεύθυνση της προσχολικής δεν την προτιμούν μέχρι τώρα καθόλου (στα 12 χρόνια που λειτουργεί η σχολή τους υπάρχουν μόνο 20 ΠΕ61), μόλις υπάρξει όμως η ανάγκη θα αγαπήσουν πάρα πολύ την προσχολική εκπαίδευση, όπως και τις κατευθύνσεις της φιλολογίας, των μαθηματικών και όποια άλλη κατεύθυνση τους δίνει εργασία, προβάλλοντας πάλι το επιχείρημα ότι είναι οι πλέον ειδικοί και ότι πρέπει να προτάσσονται, όπως στα εεεεκ, ασχέτως των προσόντων και της προϋπηρεσίας των συναδέλφων τους.
ε άρα της δευτεροβάθμιας να κάνουμε κάτι!
Αρθρο 21 σε συνδυασμό με τον 3848 .Μαθετέ να διαβάζετε σωστά τους νόμους γιατί στο τέλος θα πέσει κλάμα ( για τους αναπληρωτές και όχι για τον kinegiro)
συνάδελφε αυτό που γράφεις το βασίζεις κάπου ? έχεις κάποια πληροφορία ? ή απλά γράφεις μια φοβία σου που δεν βασίζετε πουθενά? παρακαλώ πες μου.
εεεε συνάδελφε μπορείς να το κάνεις πιο λιανά γιατί αυτός ο συνδυασμός που λες δεν μπορώ να τον πετύχω, και αν εγώ δεν μπορώ τότε μπορεί και άλλοι να μην μπορούν, πως προκύπτει η ανακύκλωση κάθε 2-4 χρόνια ? ψυλλιάζομαι ότι εννοείς τον ΑΣΕΠ αλλά και πάλι δεν ξέρω αν μιλάς για Α/θμια Β/θμια γενική ειδικής κλπ. Γίνε σε παρακαλώ σαφέστερος, σε ευχαριστώ.