*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 521154 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αν έχεις μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή τότε οποιοδήποτε 2ο μεταπτυχιακό και να έχεις (τύφλωση, αυτισμό κλπ) είναι υποσύνολο του 1ου. Άρα δεν μπορεί να είναι  διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο.
Σχετικά με το παράδειγμα του φιλόλογου:
Το πτυχίο φιλολογίας δεν είναι ΕΑΕ ώστε το πτυχίο του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Ο νόμος αναφέρεται σε μεταπτυχιακά ΕΑΕ ή σχολικής ψυχολογίας. Τα υπόλοιπα αναγνωρίζονται με τη διαδικασία της συνάφειας με αυτά. Άρα τελικά χαρακτηρίζονται ως ΕΑΕ.
Όπως και να έχει αυτό που προτείνω εγώ είναι πως πρέπει η μοριοδότηση να αφορά στο δεύτερο πτυχίο ή μεταπτυχιακό πέρα από ΕΑΕ (δηλ επιστημές της αγωγής, εκπαίδευση, διδακτικές κλπ).
Τα κριτήρια της συνάφειας των τίτλων θα πρέπει να καθοριστούν στο νόμο και όχι μετά από την όποια επιτροπή.
Γιατί έτσι θα συνεχίσει η αναγνώριση συνάφειας τίτλων κατά "περίπτωση" ή "κατά όπως βολεύει κάποιους". Ήδη υπάρχουν πολλά αναγνωρισμένα ως συναφή ενώ δεν θα έπρεπε

gesthimani

  • Επισκέπτης
οι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών με ειδίκευση στην εα εργάζονται και σε τμήματα ένταξης κ στην π.σ. Κακώς μπαίνουν δάσκαλοι πτεα στα εεεεκ. Εκτός αν θέλουμε να διεκδικήσουμε να εργάζονται καθηγητές με ειδίκευση στην εα και στην πρωτοβάθμια από το να προσλαμβάνονται δάσκαλοι χωρίς καμία γνώση ε.α. μόνο και μόνο επειδή είναι δάσκαλοι και να δίνουν το χέρι σε τυφλό παιδί για χειραψία...
Οι ΠΕ71 προτάσσονται στα εεεεκ σύμφωνα με το νέο σκεπτικό των πλέον ειδικών στα πάντα. Αφού γίνει η αρχή και στη δευτεροβάθμια, θα έρθει η διεκδίκηση και των υπόλοιπων θέσεων αργότερα, όταν θα υπάρξει η ανάγκη, με μία εξειδίκευση στη σχολή τους ή ένα μεταπτυχιακό π.χ.

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Οι ΠΕ71 προτάσσονται στα εεεεκ σύμφωνα με το νέο σκεπτικό των πλέον ειδικών στα πάντα. Αφού γίνει η αρχή και στη δευτεροβάθμια, θα έρθει η διεκδίκηση και των υπόλοιπων θέσεων αργότερα, όταν θα υπάρξει η ανάγκη, με μία εξειδίκευση στη σχολή τους ή ένα μεταπτυχιακό π.χ.
Στα ΤΕ της β/βάθμιας δεν γίνεται να υπάρξουν ΠΕ71. Για τον απλό λόγο ότι τα παιδιά εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς στη σχολική ύλη η οποία πρέπει να δουλεύεται όσο γίνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

gesthimani

  • Επισκέπτης
Στα ΤΕ της β/βάθμιας δεν γίνεται να υπάρξουν ΠΕ71. Για τον απλό λόγο ότι τα παιδιά εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς στη σχολική ύλη η οποία πρέπει να δουλεύεται όσο γίνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71.
Στα Τ.Ε. οι ΠΕ71 δεν γίνεται να εργαστούν τώρα. Όταν χρειαστούν όμως αυτές τις θέσεις, μπορούν να υπάρξουν κατευθύνσεις στις σχολές τους, όπως υπάρχουν τώρα για προσχολική και δημοτική, ίσως και με κάποιο παραπάνω χρόνο σπουδών. Την κατεύθυνση της προσχολικής δεν την προτιμούν μέχρι τώρα καθόλου (στα 12 χρόνια που λειτουργεί η σχολή τους υπάρχουν μόνο 20 ΠΕ61), μόλις υπάρξει όμως η ανάγκη θα αγαπήσουν πάρα πολύ την προσχολική εκπαίδευση, όπως και τις κατευθύνσεις της φιλολογίας, των μαθηματικών και όποια άλλη κατεύθυνση τους δίνει εργασία, προβάλλοντας πάλι το επιχείρημα ότι είναι οι πλέον ειδικοί και ότι πρέπει να προτάσσονται, όπως στα εεεεκ, ασχέτως των προσόντων και της προϋπηρεσίας των συναδέλφων τους.

Αποσυνδεδεμένος Li0

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 496
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ε άρα της δευτεροβάθμιας να κάνουμε κάτι!

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
μπορείς να μου πεις από που προκύπτει η ανακύκλωση ανά 2-4 χρόνια που λες, σε πια άρθρα το είδες?



Αρθρο 21 σε συνδυασμό με τον 3848 .

Μαθετέ να διαβάζετε σωστά τους νόμους γιατί στο τέλος θα πέσει κλάμα ( για τους αναπληρωτές και όχι για τον kinegiro)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Στα ΤΕ της β/βάθμιας δεν γίνεται να υπάρξουν ΠΕ71. Για τον απλό λόγο ότι τα παιδιά εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς στη σχολική ύλη η οποία πρέπει να δουλεύεται όσο γίνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71.

συνάδελφε αυτό που γράφεις το βασίζεις κάπου ? έχεις κάποια πληροφορία ? ή απλά γράφεις μια φοβία σου που δεν βασίζετε πουθενά? παρακαλώ πες μου.

Από όσα γνωρίζω εγώ αυτό που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά. Ίσα ίσα που οι μαθητές με εαε δίνουν κανονικά στα ίδια θέματα μαζί με τους μαθητές χωρίς εαε. Οπότε δεν υπάρχει με βάση το σκεπτικό σου περίπτωση οι ΠΕ71 να έρθουν π.χ. στο Τ.Ε. της

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αρθρο 21 σε συνδυασμό με τον 3848 .

Μαθετέ να διαβάζετε σωστά τους νόμους γιατί στο τέλος θα πέσει κλάμα ( για τους αναπληρωτές και όχι για τον kinegiro)

εεεε συνάδελφε μπορείς να το κάνεις πιο λιανά γιατί αυτός ο συνδυασμός που λες δεν μπορώ να τον πετύχω, και αν εγώ δεν μπορώ τότε μπορεί και άλλοι να μην μπορούν, πως προκύπτει η ανακύκλωση κάθε 2-4 χρόνια ? ψυλλιάζομαι ότι εννοείς τον ΑΣΕΠ αλλά και πάλι δεν ξέρω αν μιλάς για Α/θμια

gesthimani

  • Επισκέπτης
Αρθρο 21 σε συνδυασμό με τον 3848 .

Μαθετέ να διαβάζετε σωστά τους νόμους γιατί στο τέλος θα πέσει κλάμα ( για τους αναπληρωτές και όχι για τον kinegiro)
Μην είσαι σίγουρος και για τους μόνιμους, οι οποίοι πλέον στερούνται του μοναδικού προσόντος, του πτυχίου δηλ. ειδικής αγωγής, για να υπηρετούν την ειδική αγωγή. Οι ΠΕ71 χρησιμοποιούνται ως δούρειος ίππος απαξίωσης των προσόντων των υπολοίπων και αυτό έγινε φανερό με την μετατροπή των οργανικών θέσεων σε ΠΕ71. Ελπίζουν σε μονιμοποίησή τους όπου τότε θα πάρουν αυτές τις θέσεις και δεν καταλαβαίνουν ότι μονιμοποίηση πλέον δεν θα υπάρξει, παρά μόνο λόγος διαθεσιμότητας των συναδέλφων τους, που σε αξιολόγηση δεν θα πληρούν τις προϋποθέσεις παραμονής στη συγκεκριμένη θέση. Αν με θεωρείτε υπερβολική θα σας πω απλά μη βιάζεστε. Όπως έχει πει και ο αγαπητός μας υπουργός Άδωνις, το σαλάμι αν το φάει κάποιος ολόκληρο πεθαίνει, ενώ κομμάτι-κομμάτι το συνηθίζει.

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
συνάδελφε αυτό που γράφεις το βασίζεις κάπου ? έχεις κάποια πληροφορία ? ή απλά γράφεις μια φοβία σου που δεν βασίζετε πουθενά? παρακαλώ πες μου.
Συνάδελφε είναι απλώς ένας φόβος μου που δε βασίζεται κάπου.

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις απόψεις σας και με θλίψη αντιλαμβάνομαι ότι οι περισσότεροι απο εδώ δεν έχουν καταλάβει  το νόμο και το πνεύμα του παρά μόνο αποσπασματικά κοιτώντας συγκεκριμένα άρθρα .
Τα κριτήρια που έχει θεσπίσει στους αναπληρωτές χαρακτηρίζονται ως μεταβατικά και δυστυχώς  ξεκαθαρίζει στον επόμενο ΑΣΕΠ τι θα γίνει !!!
ΠΩΣ γίνεται να  μπαίνουμε σε διαβούλευση σε έναν νόμο που κρύβει άπειρες παγίδες , είναι γραμμένος έντεχνα και παραπέμπει στο ν. 3848 .
Και δεν είναι προσωπική μου άποψη αυτή
Με όσους συναδέλφους έχω μιλήσει από 3 εώς 33 χρόνια υπηρεσίας ,από αναπληρωτές μέχρι διευθυντές σχολείων που φιλοτιμήθηκαν να διαβάσουν τους νόμους , καταλήγουμε όλοι στο ίδιο συμπέρασμα !!!
Αναπληρωτές ειδικής Αγωγής νομού Ευβοίας


Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
εεεε συνάδελφε μπορείς να το κάνεις πιο λιανά γιατί αυτός ο συνδυασμός που λες δεν μπορώ να τον πετύχω, και αν εγώ δεν μπορώ τότε μπορεί και άλλοι να μην μπορούν, πως προκύπτει η ανακύκλωση κάθε 2-4 χρόνια ? ψυλλιάζομαι ότι εννοείς τον ΑΣΕΠ αλλά και πάλι δεν ξέρω αν μιλάς για Α/θμια

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
Και για την πρωτοβάθμια το ίδιο είναι , εδω  ανήκουμε στη δευτεροβάθμια

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182601
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 626

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.