*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21591 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #70 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 09:23:06 πμ »
Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.

Παρακαλώ να παραθέσεις εσύ ή όποιος γνωρίζει την νομοθεσία αυτή.

Για Δημοτικό και Λύκειο την έχω πετύχει. Για το Γυμνάσιο όχι. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει με νόμο ή είναι ένας αστικός μύθος ?

http://www.pde.gr/index.php?page=3164
σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία λέει ο Κουλαϊδής αλλά δεν την αναφέρει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:05:17 »

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #71 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 10:22:51 πμ »
Δεν μπορώ να ψηφίσω. Διάβασα όλες τις απόψεις και δεν έχω καταλήξει. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι σε μαθήματα όπως της κατεύθυνσης της Γ΄Λυκείου, μάλλον ο χωρισμός θα τους εξυπηρετούσε όλους (μαθητές όλων των επιπέδων και καθηγητές).

Αυτήν τη συζήτηση την είχαμε στο σχολείο μας και συχνά σε πολύ έντονο ύφος. Αφορμή όμως ήταν ο μεγάλος αριθμός αλλοδαπών μαθητών (περίπου 1/3), οι οποίοι μιλούν ελληνικά μόνο στο σχολείο και σχεδόν καθόλου εκτός, αφού και οι παρέες τους αποτελούνται από ομοεθνείς τους. Αυτά τα παιδιά ήρθαν από το Δημοτικό όπως-όπως, θα περάσουν από το Γυμνάσιο με χίλια ζόρια-αφού έχουν μείνει 1-2 χρονιές σε κάθε τάξη-και θα εγκαταλείψουν το σχολείο ή στην καλύτερη περίπτωση θα πάνε σε ΕΠΑΛ. Δεν ξέρω πώς οι εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας θα τους βοηθήσουν ουσιαστικά.

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #72 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 04:26:53 μμ »
Killbill, εχω μια απορια .Στις υπολοιπες ταξεις ,οχι στη Γ'λυκειου, εφαρμοζεις ομαδοσυνεργατικη;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #73 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 06:21:23 μμ »
όχι. Το επιχείρησα για 1 ολόκληρο χρόνο γιατί πριν απορρίψω κάτι θέλω να το έχω δοκιμάσει ώστε η απόρριψη να είναι τεκμηριωμένη.

Τις απόψεις μου στις οποίες συμπέρανα ύστερα από εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής τις έχω καταθέσει στο θέμα Σύγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας, όπου καταθέω τα μειονεκτήματα της μεθόδου.

Στη Γεωγραφία Γυμνασίου το εφάρμοσα όμως με τεράστια επιτυχία!

Ίσως αν το τμήμα ήταν ομοιογενές να δούλευε η ομαδοσυνεργατική.

Τώρα αν έχεις τον μαθητή του 20 και τον μαθητή του 5 μαζί, τουλάχιστον στα μαθηματικά δεν σε σώζει τίποτα, ούτε η ομαδοσυνεργατική ούτε η εξατομικευμένη ούτε η δασκαλοκεντρική.

Γιαυτό γκρινιάζω για την δημιουργία ομοιογενών τμημάτων τουλάχιστον σε 3 μαθήματα (Μαθηματικά, Φυσική, ΑΡχαία). Στα υπόλοιπα το παλεύεις. Πχ στην Οικιακή Οικονομία άνετα κάνεις ομοδοσυνεργατική. Στα Μαθηματικά δεν παλεύεται.

Χωρίς ομοιογενές τμήμα, στα Μαθηματικά έχεις ήδη καταδικάσει κάποιους μαθητές και τους έχεις εγκαταλείψει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:05:17 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #74 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 08:36:36 μμ »
θα φτιαχτούν τμήματα επιπέδου Α και επιπέδου Β.
Μπορεί να είναι 2 & 2 ή 1 άριστων και 3 αδύναμων ή και τα 4 άριστων.

Οι καθηγητές δεν παίζει ρόλο ποιά θα πάρουν. Θα ξέρουν απλά ότι έχουν ένα τμήμα ομοιογενές και ότι είναι όλοι άσχετοι ή όλοι άνω του μετρίου και  έτσι θα προσαρμόσει το μάθημά του κατάλληλα και θα ικανοποιήσει το σύνολο της τάξης.

Τόσο απλά

Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν εννοώ ποιος θα πάρει το "κακό" και ποιος το "καλό", αλλά ΠΩΣ θα συμφωνήσουν πχ 4 καθηγητές , 3 μόνιμοι και 1 αναπληρωτής με διαφορετικά ο καθένας κριτήρια (ειδικά στην επαρχία που τα πράγματα είναι πιο προσωπικά) ποιος θα ενταχθεί πού, σε μαθήματα φιλολογικά και ειδικότερα στην Έκθεση. Εννοώ, ότι ο καθηγητής δεν είναι Η/Υ, για να του βάζεις τα δεδομένα και να σου βγάζει ένα ξερό αποτέλεσμα. Συνυπολογίζει πολλές παραμέτρους και ανθρώπινο είναι να επηρεάζεται. Άλλωστε, τρανταχτό παράδειγμα η βαθμολογία, εγώ μπορεί να του έχω 15 στην Α και ο άλλος φιλόλογος που θα τον πάρει στη Β να τον θεωρεί του 19 ή και αντίστροφα. Επομένως, πώς θα συμφωνήσουμε μεταξύ μας ( οι φιλόλογοι το τονίζω, που δεν μπορούμε να μοιράσουμε 2 γαϊδουριών άχυρα  ::)) ότι ο τάδε μαθητής θα ενταχθεί στους άριστους, ο άλλος στους μέτριους και ο τρίτος στους αδύναμους; Ακόμη, λοιπόν, και αν παραβλέψω την άκρως αντιπαιδαγωγική πλευρά του θέματος, δεν βλέπω πώς μπορεί να γίνει ο χωρισμός με αντικειμενικά και αδιάβλητα κριτήρια.
Ελπίζω να έγινα κατανοητή τώρα.  ;)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #75 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 09:26:53 μμ »
Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;
Η εκπαίδευση είναι άκρως ταξική και από εκεί ξεκινάνε όλα. Στις μικρές τάξεις και κυρίως στο Δημοτικό η ύλη είναι απαιτητική και μόνο οι μαθητές των οποίων οι γονείς προλαβαίνουν/γνωρίζουν/έχουν την οικονομική δυνατότητα, προχωρούν χωρίς κενά.
Ας δούμε λοιπόν αν και πώς θα αλλάξει αυτό, και όχι να παγιώσουμε αυτή την κατάσταση με ομοιογενή τμήματα για να μην έχουν ορισμένοι τύψεις για το έργο τους.
Ώσπου να γίνει αυτό, και επειδή η ενισχυτική σταμάτησε (γιατί; αντιδράσαμε όσο έπρεπε;), ας οργανωθούν από όσους ενδιαφέρονται (και δεν έχουν φουλ πρόγραμμα από ιδιαίτερα  ;) ) απογευματινά μαθήματα αφιλοκερδώς για τους πιο αδύναμους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #76 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 09:35:58 μμ »
Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;
Η εκπαίδευση είναι άκρως ταξική και από εκεί ξεκινάνε όλα. Στις μικρές τάξεις και κυρίως στο Δημοτικό η ύλη είναι απαιτητική και μόνο οι μαθητές των οποίων οι γονείς προλαβαίνουν/γνωρίζουν/έχουν την οικονομική δυνατότητα, προχωρούν χωρίς κενά.
Ας δούμε λοιπόν αν και πώς θα αλλάξει αυτό, και όχι να παγιώσουμε αυτή την κατάσταση με ομοιογενή τμήματα για να μην έχουν ορισμένοι τύψεις για το έργο τους.
Ώσπου να γίνει αυτό, και επειδή η ενισχυτική σταμάτησε (γιατί; αντιδράσαμε όσο έπρεπε;), ας οργανωθούν από όσους ενδιαφέρονται (και δεν έχουν φουλ πρόγραμμα από ιδιαίτερα  ;) ) απογευματινά μαθήματα αφιλοκερδώς για τους πιο αδύναμους μαθητές.


συμφωνώ απόλυτα!!!

να αρχίσω να ανησυχώ; αυτό συμβαίνει συχνά τελευταία λατρεμένε Λιθοσφαιριστή!! ;D ;D ;D ;D  (είδες οι  κακές παρέες; )
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #77 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 10:17:22 μμ »
Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν εννοώ ποιος θα πάρει το "κακό" και ποιος το "καλό", αλλά ΠΩΣ θα συμφωνήσουν πχ 4 καθηγητές , 3 μόνιμοι και 1 αναπληρωτής με διαφορετικά ο καθένας κριτήρια (ειδικά στην επαρχία που τα πράγματα είναι πιο προσωπικά) ποιος θα ενταχθεί πού, σε μαθήματα φιλολογικά και ειδικότερα στην Έκθεση.
βρε karxaria ο διαχωρισμός θα γίνει πολύ χοντρικά σε μόνο δύο επίπεδα. Δεν θα φτιάξουμε ένα τμήμα για τους μαθητές του 19, ένα τμήμα για τους μαθητές του 18.5 ένα τμήμα για τους μαθητές του 18, ένα για τους μαθητές του 17.5 κ.ο.κ.

Πολύ χονδρικά:
Στα μαθηματικά: σε ένα τμήμα αυτοί που δεν ξέρουν ούτε πράξεις ούτε να κάνουν δύο κλάσματα ομώνυμα, δηλαδή αυτοί που έχουν ΤΡΑΓΙΚΑ κενά
Οι υπόλοιποι στο άλλο τμήμα. Δεν μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα να έχω στην ίδια τάξη έναν μαθητή του 20 μαζί με μαθητές του 16 και του 13. Παίζω παιχνίδι με αυτούς. Δεν μπορώ να κάνω απολύτος τίποτα όταν έχω μαζί αυτούς που ή είναι άριστοι ή έστω κάτι καταλαβαίνουν και ταυτόχρονα την σαβούρα!

Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολος αυτός ο διαχωρισμός!
Άσε που μπορείς να αφήσεις και τον ίδιο τον μαθητή να επιλέξει που νομίζει ότι τα καταλαβαίνει καλύτερα και που πρέπει να ξεκινήσει.


Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;

Αι γειά σου! αυτός είναι ένας φαύλος κύκλος. Αν υπήρχαν πραγματικά κριτήρια αξιολόγησης μαθητών ώστε να προβιβάζονται στο Λύκειο (ή και στο Γυμνάσιο από το Δημοτικό) μόνο αυτοί που έχουν κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις, τότε κάθε νομός θα χρειαζόταν μόνο 1 Γυμνάσιο και 1 Λύκειο από το πολύ 2 τμήματα στην κάθε τάξη!
Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι εμείς θα μεναμε χωρίς δουλειά!

Τους περνάμε όλους, κουτσούς στραβούς, γιατί θέλουμε να έχουμε πολλά τμήματα, έστω και σαβούρα, για να συμπληρώνουμε ωράριο και να έχουμε δουλειά!
Μάλιστα στο σχολείο μου πέρσυ που κινδύνευε να μικρύνει κι άλλο (κάθε χρονιά είχαμε και ένα τμήμα λιγότερο) "διαφημίζαμε" στην πιάτσα ότι "ελάτε στο σχολείο μας και δεν πρόκειται να μείνετε στην ίδια τάξη. Εδώ όλους τους περνάμε".

Φαύλος κύκλος!

@bitch
Στην Αγγλία τι γίνεται όσον αφορά το ποσοστό των μαθητών που συνεχίζουν στο Λύκειο;
προβιβάζεται ένα πολύ μικρό ποσοστό;
προβιβάζονται όλοι όπως στην Ελλάδα για να υπάρχει δουλειά;
ή είναι όλα τα Αγγλάκια φωστήρες και δεν τίθεται τέτοιο θέμα και η πλειοψηφία που είναι στο Λύκειο σκαμπάζει και 5 πράγματα
ή το σύστημα είναι τόσο καλό όπου ο μαθητής εκεί θέλει δεν θέλει 10 πράγματα θα τα μάθει; αν ναι πως το κάνουν αυτό και εμείς ρε γαμώτο δεν μπορούμε; χαζά είναι τα Ελληνόπουλα;
εκεί χωρίζονται σε επίπεδα στα Μαθηματικά ας πουμε;

και κάτι άσχετο: ο φαύλος κύκλος στα Αγγλικά πως λέγεται; (το έχω ξεχάσει!)  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2011, 10:19:50 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #78 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 10:45:11 μμ »


@bitch
Στην Αγγλία τι γίνεται όσον αφορά το ποσοστό των μαθητών που συνεχίζουν στο Λύκειο;
προβιβάζεται ένα πολύ μικρό ποσοστό;
προβιβάζονται όλοι όπως στην Ελλάδα για να υπάρχει δουλειά;
ή είναι όλα τα Αγγλάκια φωστήρες και δεν τίθεται τέτοιο θέμα και η πλειοψηφία που είναι στο Λύκειο σκαμπάζει και 5 πράγματα
ή το σύστημα είναι τόσο καλό όπου ο μαθητής εκεί θέλει δεν θέλει 10 πράγματα θα τα μάθει; αν ναι πως το κάνουν αυτό και εμείς ρε γαμώτο δεν μπορούμε; χαζά είναι τα Ελληνόπουλα;
εκεί χωρίζονται σε επίπεδα στα Μαθηματικά ας πουμε;

και κάτι άσχετο: ο φαύλος κύκλος στα Αγγλικά πως λέγεται; (το έχω ξεχάσει!)  :P


ξεκινώ απ΄το τέλος : φαύλος κύκλος = vicious circle.

για την Βρετανία έγραψα σε προηγουμενο ποστ μου σε αυτο το thread  αν και τελικά κατέληξα ότι εδώ κάτι τέτοιο θα ήταν ανεφάρμοστο.

Γενικά πάντως, δεν συνηθίζεται - παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις όπως αυτή που παρέθεσα - να γιενται διαχωρισμός σε επίπεδα.
Ωστόσο η ύλη είναι έτσι δομημένη που ως το αντίστοιχο γυμνάσιο οι μαθητές ξέρουν τα βασικά. Απο κει και πέρα, βοηθάει πάρα πολύ πως το σχολείο δεν συνδέεται με το πανεπιστημιο όπως εδώ μέσω των πανελλαδικών. Εκεί η επιλογή για το πανεπιστημιο γίνεται με άλλα κριτήρια - και οικονομικά κάποιες φορές είναι αλήθεια - αλλά ωστόσο το πανεπιστημιο έχει αυτονομία.

Επίσης, βοηθάει στο ότι έννοιες όπως χρημαοτδότηση ή χορηγός δεν αποτελούν ταμπού για τη βρετανική κοινωνία. Η Αξιολόγηση το ίδιο. Και φυσικά εκεί δεν υφίσταται μονιμότητα. Επομένως μιλάμε σε εντελώς διαφορετική βάση. Απο την άλλη, τα περισσότερα σχολεία έχουν έναν πολύ καλό εξοπλισμό και τα εργαστήρια πράγματι χρησιμοποιούνται και δεν είναι αποθηκες των σχολείων όπως στην ελλάδα. Ακόμα, ο πειραματισμός είναι υποχρεωτικός σε μαθήματα οπως πχ η βιολογία. Αυτό που βλέπετε στις ταινίες, που οι μαθητές παίρνουν ένα βατράχι και κάνουν ανατομία πάνω του - ειναι αληθινό πέρα για περα. Επίσης, οι επισκέψεις στα μουσεία γίνονται ως μάθημα - όχι ως ευκαιρία να ξεσκάσουμε...μετά οι μαθητές εξετάζονται πάνω σ αυτά που είδαν...και καλούνται επι τόπου να ανακτήσουν τις γνώσεις που έχουν ώστε να περιγράψουν αυτο που βλέπουν.
πχ, αν ας πούμε ερχόταν στο μουσείο της Ακρόπολης θα έπρεπε αφού έβλεπαν τους Κούρους και τις Κόρες ν αμπορούν μόνοι τους να πουν τις διαφορές, τα χαρακτηριστικά, την εποχή στην οποία αναφέρονται κτλ...

χωρίς βέβαια η μάθηση να είναι απόλυτα βιωματική ειναι τέτοια σε μεγάλο βαθμό. Η διάταξη της αίθουσας επισης είναι τέτοια που επιτρέπει τη συνεργασία ...συνεργασία επιβάλλεται και στα διαγωνίσματα. είναι δηλαδή οι ερωτήσεις τέτοιες που και με ανοικτά βιβλία θα πρέπει να συνδυάσουν πράγματα για να απαντήσουν.

τέλος, συγκριτικά πολύ μεγαλύτερος αριθμός μαθητών στρέφεται στην τεχνική εκπ/ση - που γενικά στην ευρώπη χαίρει μεγάλης εκτίμησης - επομενως το αντίστοιχο λύκειο είναι πολύ διαφορετικό απο το δικό μας εδώ..

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #79 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 10:54:47 μμ »
οπως ακριβως στο Ελλαντα δηλαδη!!!
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #80 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 10:55:34 μμ »
Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;

Αι γειά σου! αυτός είναι ένας φαύλος κύκλος. Αν υπήρχαν πραγματικά κριτήρια αξιολόγησης μαθητών ώστε να προβιβάζονται στο Λύκειο (ή και στο Γυμνάσιο από το Δημοτικό) μόνο αυτοί που έχουν κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις, τότε κάθε νομός θα χρειαζόταν μόνο 1 Γυμνάσιο και 1 Λύκειο από το πολύ 2 τμήματα στην κάθε τάξη!
Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι εμείς θα μεναμε χωρίς δουλειά!

Τους περνάμε όλους, κουτσούς στραβούς, γιατί θέλουμε να έχουμε πολλά τμήματα, έστω και σαβούρα, για να συμπληρώνουμε ωράριο και να έχουμε δουλειά!
Μάλιστα στο σχολείο μου πέρσυ που κινδύνευε να μικρύνει κι άλλο (κάθε χρονιά είχαμε και ένα τμήμα λιγότερο) "διαφημίζαμε" στην πιάτσα ότι "ελάτε στο σχολείο μας και δεν πρόκειται να μείνετε στην ίδια τάξη. Εδώ όλους τους περνάμε".


Νομίζω είσαι πολύ υπερβολικός. Και εντάξει, δε θα μείνουμε χωρίς δουλειά, θα είναι πολλά τα δημοτικά (αφού θα επαναλαμβάνουν τις τάξεις) και θα στείλουν σε αυτά και τις δικές μας ειδικότητες.  ::)

Πάντως δεν εννοούσα αυτό που κατάλαβες με το σημείο που παρέθεσες.
Δε λέω γιατί τους περνάμε και φτάνουν στην τρίτη Λυκείου. Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο ζήτημα, με πολλές πιθανές απόψεις και ας μην το μπερδέψουμε με το παρόν θέμα.
Λέω γιατί δε μαθαίνουν αυτά τα βασικά που πρέπει στο συγκεκριμένο χρονικό σημείο που πρέπει.
Γιατί "τους παίρνει η μπάλα" δηλαδή, και πώς αυτό μπορεί να σταματήσει.

................................

συμφωνώ απόλυτα!!!
να αρχίσω να ανησυχώ; αυτό συμβαίνει συχνά τελευταία λατρεμένε Λιθοσφαιριστή!! ;D ;D ;D ;D  (είδες οι  κακές παρέες; )
Μην τα φωνάζεις αυτά! Αυτό μου έλειπε τώρα, όσοι βρίζουν εσένα (το μισό pde δηλαδή  ;D ;D ;D) να τα βάλει και μαζί μου...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #81 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 11:05:22 μμ »
Μα ακριβώς αυτό! γιατί να τα μάθουν αφού ξέρουν ότι και να μην τα μάθουν την τάξη θα την περάσουν!
Αν όμως ήξεραν ότι θα μείνουν 100 χρόνια στο δημοτικό και ότι δεν πρόκειται να πάνε Γυμνάσιο να δεν μάθουν 5 πράγματα (το ίδιο και από Γυμνάσιο για Λύκειο) και ότι θα μείνουν με γνώσεις δημοτικού και θα βόσκουν πρόβατα, τότε θα ζορίζονταν να μάθουν!

δεν είμαι καθόλου υπερβολικός. Αυτό φταίει. Δεν υπάρχει λόγος και κίνητρα να διαβάσουν και να μάθουν.
Αφού και βιβλίο να μην ανοίξεις στην Ελλάδα πάλι στο πανεπιστήμιο θα μπεις (υπάρχουν σχολές με βάση 0,0001)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #82 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 11:40:51 μμ »
Δε νομίζω ότι πρέπει να κατηγορήσουμε τα εξάχρονα-οκτάχρoνα-δεκάχρονα παιδιά για το πρόβλημα. Εμείς οι μεγαλύτεροι κάτι κάνουμε λάθος.
Εσύ σωστά αναφέρεσαι σε 5 βασικά πράγματα, αλλά το κακό είναι ότι τα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνουν και άλλα 105 λιγότερο σημαντικά, με αποτέλεσμα κάποιοι να μην μπορούν να ακολουθήσουν (για τους λόγους που αναφέρθηκαν).
Τελικά δε μαθαίνουν ούτε τα 5 βασικά, ώστε να μπορούν να σταθούν σε μεγαλύτερη τάξη.

Δεν υπάρχει λόγος και κίνητρα να διαβάσουν και να μάθουν
Όντως, αλλά και για αυτό δε φταίνε αποκλειστικά τα παιδιά. Όπως σου ξαναείπα, στην Ελλάδα υπήρχε κρίση γενικώς... εδώ και αρκετά χρόνια.
Μέγιστο κέρδος με ελάχιστη προσπάθεια. Αυτό ισχύει στην κοινωνία, αυτό περνάει και στο σχολείο.

...και ότι θα μείνουν με γνώσεις δημοτικού και θα βόσκουν πρόβατα
Δεν είναι κακό να βόσκουν πρόβατα, κακό είναι να έχουν τις γνώσεις των βοσκών του 1900.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2012, 10:11:20 μμ από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #83 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:19:00 μμ »
Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;
Η εκπαίδευση είναι άκρως ταξική και από εκεί ξεκινάνε όλα. Στις μικρές τάξεις και κυρίως στο Δημοτικό η ύλη είναι απαιτητική και μόνο οι μαθητές των οποίων οι γονείς προλαβαίνουν/γνωρίζουν/έχουν την οικονομική δυνατότητα, προχωρούν χωρίς κενά.
Ας δούμε λοιπόν αν και πώς θα αλλάξει αυτό, και όχι να παγιώσουμε αυτή την κατάσταση με ομοιογενή τμήματα για να μην έχουν ορισμένοι τύψεις για το έργο τους.
Ώσπου να γίνει αυτό, και επειδή η ενισχυτική σταμάτησε (γιατί; αντιδράσαμε όσο έπρεπε;), ας οργανωθούν από όσους ενδιαφέρονται (και δεν έχουν φουλ πρόγραμμα από ιδιαίτερα  ;) ) απογευματινά μαθήματα αφιλοκερδώς για τους πιο αδύναμους μαθητές.
Η εκπαίδευση είναι ταξική και από εκεί ξεκινάνε όλα.Συμφωνώ απόλυτα.Επίσης αυτό είναι συμπέρασμα της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.