0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: killbill στις Οκτώβριος 01, 2011, 12:40:31 μμΗ Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.Παρακαλώ να παραθέσεις εσύ ή όποιος γνωρίζει την νομοθεσία αυτή.Για Δημοτικό και Λύκειο την έχω πετύχει. Για το Γυμνάσιο όχι. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει με νόμο ή είναι ένας αστικός μύθος ?
Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.
θα φτιαχτούν τμήματα επιπέδου Α και επιπέδου Β. Μπορεί να είναι 2 & 2 ή 1 άριστων και 3 αδύναμων ή και τα 4 άριστων.Οι καθηγητές δεν παίζει ρόλο ποιά θα πάρουν. Θα ξέρουν απλά ότι έχουν ένα τμήμα ομοιογενές και ότι είναι όλοι άσχετοι ή όλοι άνω του μετρίου και έτσι θα προσαρμόσει το μάθημά του κατάλληλα και θα ικανοποιήσει το σύνολο της τάξης.Τόσο απλά
Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;Η εκπαίδευση είναι άκρως ταξική και από εκεί ξεκινάνε όλα. Στις μικρές τάξεις και κυρίως στο Δημοτικό η ύλη είναι απαιτητική και μόνο οι μαθητές των οποίων οι γονείς προλαβαίνουν/γνωρίζουν/έχουν την οικονομική δυνατότητα, προχωρούν χωρίς κενά.Ας δούμε λοιπόν αν και πώς θα αλλάξει αυτό, και όχι να παγιώσουμε αυτή την κατάσταση με ομοιογενή τμήματα για να μην έχουν ορισμένοι τύψεις για το έργο τους.Ώσπου να γίνει αυτό, και επειδή η ενισχυτική σταμάτησε (γιατί; αντιδράσαμε όσο έπρεπε;), ας οργανωθούν από όσους ενδιαφέρονται (και δεν έχουν φουλ πρόγραμμα από ιδιαίτερα ) απογευματινά μαθήματα αφιλοκερδώς για τους πιο αδύναμους μαθητές.
Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν εννοώ ποιος θα πάρει το "κακό" και ποιος το "καλό", αλλά ΠΩΣ θα συμφωνήσουν πχ 4 καθηγητές , 3 μόνιμοι και 1 αναπληρωτής με διαφορετικά ο καθένας κριτήρια (ειδικά στην επαρχία που τα πράγματα είναι πιο προσωπικά) ποιος θα ενταχθεί πού, σε μαθήματα φιλολογικά και ειδικότερα στην Έκθεση.
Μήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;
@bitchΣτην Αγγλία τι γίνεται όσον αφορά το ποσοστό των μαθητών που συνεχίζουν στο Λύκειο; προβιβάζεται ένα πολύ μικρό ποσοστό;προβιβάζονται όλοι όπως στην Ελλάδα για να υπάρχει δουλειά;ή είναι όλα τα Αγγλάκια φωστήρες και δεν τίθεται τέτοιο θέμα και η πλειοψηφία που είναι στο Λύκειο σκαμπάζει και 5 πράγματαή το σύστημα είναι τόσο καλό όπου ο μαθητής εκεί θέλει δεν θέλει 10 πράγματα θα τα μάθει; αν ναι πως το κάνουν αυτό και εμείς ρε γαμώτο δεν μπορούμε; χαζά είναι τα Ελληνόπουλα;εκεί χωρίζονται σε επίπεδα στα Μαθηματικά ας πουμε;και κάτι άσχετο: ο φαύλος κύκλος στα Αγγλικά πως λέγεται; (το έχω ξεχάσει!)
Παράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Οκτώβριος 03, 2011, 09:26:53 μμΜήπως πρέπει να ψάξουμε γιατί ο μαθητής έφτασε Γ' Λυκείου κατεύθυνση και δεν ξέρει να κάνει τα κλάσματα ομώνυμα;Αι γειά σου! αυτός είναι ένας φαύλος κύκλος. Αν υπήρχαν πραγματικά κριτήρια αξιολόγησης μαθητών ώστε να προβιβάζονται στο Λύκειο (ή και στο Γυμνάσιο από το Δημοτικό) μόνο αυτοί που έχουν κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις, τότε κάθε νομός θα χρειαζόταν μόνο 1 Γυμνάσιο και 1 Λύκειο από το πολύ 2 τμήματα στην κάθε τάξη!Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι εμείς θα μεναμε χωρίς δουλειά!Τους περνάμε όλους, κουτσούς στραβούς, γιατί θέλουμε να έχουμε πολλά τμήματα, έστω και σαβούρα, για να συμπληρώνουμε ωράριο και να έχουμε δουλειά!Μάλιστα στο σχολείο μου πέρσυ που κινδύνευε να μικρύνει κι άλλο (κάθε χρονιά είχαμε και ένα τμήμα λιγότερο) "διαφημίζαμε" στην πιάτσα ότι "ελάτε στο σχολείο μας και δεν πρόκειται να μείνετε στην ίδια τάξη. Εδώ όλους τους περνάμε".
Παράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Οκτώβριος 03, 2011, 09:26:53 μμ................................συμφωνώ απόλυτα!!! να αρχίσω να ανησυχώ; αυτό συμβαίνει συχνά τελευταία λατρεμένε Λιθοσφαιριστή!! (είδες οι κακές παρέες; )
................................