*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207831 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εγώ είμαι διατεθειμένος να θέσω στο νέο ΔΣ και τα θέματα που αφορούν στους αναπληρωτές. Θα το εκτιμούσα αν με ενημερώνατε για τα διάφορα θέματα που προκύπτουν.   Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα πμ για τα περαιτέρω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συγχαρητήρια στο νέο ΔΣ και στο συνάδερφο που συμμετέχει εδώ στην συζήτηση μας για την εκλογή του. Συγχαρητήρια όμως και σε όσους δεν βγήκαν αλλά ήταν διατεθειμένοι να συμμετέχουν και να προσφέρουν. Η συμμετοχή είναι το όπλο μας για να πετύχουμε αυτά που επιθυμούμε. Πιστεύω πως οι αναπληρωτές κάναμε ένα μεγάλο βήμα με την εγγραφή μας και μόνο (αν γραφτήκαν βέβαια παραπάνω από εμάς τους 5-6 που τα λέμε εδώ μέσα). Και μπορούμε πλέον να προωθούμε τα αιτήματα μας με μεγαλύτερη μαζικότητα στο νέο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, έτσι ώστε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
.... Πιστεύω πως οι αναπληρωτές κάναμε ένα μεγάλο βήμα ....
Προς τα πίσω κατά την άποψή μου. Ελπίζω να κάνω μεγάλο λάθος στην εκτίμησή μου.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Μου φαίνεται αδιανόητο να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια αν η ΠΕΚΑΠ δεν πάρει θέση ή αν δεν πιέσει.
Αισθάνομαι ανήμπορος και εγκλωβισμένος στη σημερινή σαπίλα.
Τι στο διάολο έχουμε πάθει. Θα τα δεχόμαστε όλα απαθέστατα;
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Ελπίζω να αντιλαμβανόμαστε λίγο πολύ ότι η πίεση της ΠΕΚΑΠ ή της ΕΠΕ, με τα δεδομένα που επικρατούν σήμερα, όσο μεγάλη και να είναι, δεν θα έχει μετρήσιμα αποτελέσματα.

Αυτό το λέω, διότι, αν υποθέσουμε ότι οι ενώσεις μας αγωνίζονται για τα εργασιακά μας δικαιώματα, τότε η απάντηση είναι, "και ποιος νοιάζεται για τα εργασιακά μας δικαιώματα από τους άρχοντες;", τις ενδείξεις τις βλέπουμε γύρω μας.

Αν, πάλι, υποθέσουμε ότι οι ενώσεις μας αγωνίζονται (και) για τα εκπαιδευτικά θέματα, τότε η άποψή τους έπρεπε να είναι αυτονόητη, αφού πλέον μιλάμε για χώρο επιστημονικό, με έρευνες και αποτελέσματα. Εφόσον αυτά όλα είναι γνωστά στους άρχοντες, τότε αν δεν τα εφαρμόζουν, δεν είναι επειδή δεν πιέστηκαν.

Να σημειώσω και την άποψή μου πως αν πρέπει να πιέζουμε για τα αυτονόητα τους άρχοντες, τότε έχουμε λάθος άρχοντες και πρέπει είτε να βάλουμε άλλους, είτε να πάρουμε τη θέση τους, άκρως δημοκρατικά και τα δύο.

Καλημέρα σας και καλή επιτυχία στις ενώσεις μας...

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Συνάδελφοι ανέλαβε κανείς υπεύθυνος εργαστηρίου; Πάντως απο την μία σκέφτομαι ότι καλύτερα που δεν μας μειώνουν το ωράριο γιατί αν το μείωναν θα είχαν πάτημα να μας ενοχλούν συνέχεια για βοήθεια, ενώ τώρα έχουμε εμείς πάτημα λέγοντας ότι έχουμε και το ωράριό μας, ειδικά οι αναπληρωτές που έχουμε 24 ώρες, και θα πρέπει να το σέβονται αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συνάδελφοι ανέλαβε κανείς υπεύθυνος εργαστηρίου; Πάντως απο την μία σκέφτομαι ότι καλύτερα που δεν μας μειώνουν το ωράριο γιατί αν το μείωναν θα είχαν πάτημα να μας ενοχλούν συνέχεια για βοήθεια, ενώ τώρα έχουμε εμείς πάτημα λέγοντας ότι έχουμε και το ωράριό μας, ειδικά οι αναπληρωτές που έχουμε 24 ώρες, και θα πρέπει να το σέβονται αυτό.

Εγώ ακόμη όχι. Γίνεται χαμός στο σχολείο και είμαι σίγουρη πως δεν έχουν προλάβει καν να ασχοληθούν. Τώρα όσο για την ενόχληση...είναι όσο το αφήνουμε και εμείς. Προφανώς να βοηθάμε σε κάτι άμα μπορούμε και θέλουμε αλλά όχι εις βάρος του μαθήματος μας. Και οι 24 ώρες μαθήματος, μαζί με το στήσιμο και τη συντήρηση του εργαστηρίου δεν είναι και λίγη δουλειά....Ιδίως τώρα που είναι ακόμα αρχή.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Εγώ πάντως σαν υπεύθυνος εργαστηρίου αισθάνομαι. Φτιάχνω χαλάω - φορμάρω PC. Ο Διευθυντής δε μου δίνει τα laptop τα έχει κλειδωμένα. Σήμερα που πήγα να βάλω στο δίκτυο τα 6 σαράβαλα που έχω, είδα ότι δεν είναι συνδεδεμένα όλα τα μπριζάκια, δεν έφταναν οι θύρες των switch, και εκτός αυτού κάποια καλώδια δεν έχουν κλιπσάκια στην άκρη για να κουμπώσουν σε switch. Ποιος θα θα τα φτιάξει όλα αυτά? Φυσικά εγώ. Δε θα ρισκάρω να πω εγώ 24ωρο έχω, δε κάνω τίποτα παρά μόνο μάθημα. Πως θα κάνω ποιοτικό μάθημα αν δεν διαμορφώσω το κατάλληλο περιβάλλον. Σε καμία περίπτωση δε θα ρισκάρω να μας το πάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι, επειδή εμείς δε κάνουμε καλό μάθημα. Ακόμα και αν δε φταίμε.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Εγώ πάντως σαν υπεύθυνος εργαστηρίου αισθάνομαι. Φτιάχνω χαλάω - φορμάρω PC. Ο Διευθυντής δε μου δίνει τα laptop τα έχει κλειδωμένα. Σήμερα που πήγα να βάλω στο δίκτυο τα 6 σαράβαλα που έχω, είδα ότι δεν είναι συνδεδεμένα όλα τα μπριζάκια, δεν έφταναν οι θύρες των switch, και εκτός αυτού κάποια καλώδια δεν έχουν κλιπσάκια στην άκρη για να κουμπώσουν σε switch. Ποιος θα θα τα φτιάξει όλα αυτά? Φυσικά εγώ. Δε θα ρισκάρω να πω εγώ 24ωρο έχω, δε κάνω τίποτα παρά μόνο μάθημα. Πως θα κάνω ποιοτικό μάθημα αν δεν διαμορφώσω το κατάλληλο περιβάλλον. Σε καμία περίπτωση δε θα ρισκάρω να μας το πάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι, επειδή εμείς δε κάνουμε καλό μάθημα. Ακόμα και αν δε φταίμε.

Ο διευθυντής δεν έχει δικαίωμα να μη σου δίνει τα laptop. Προορίζονται για το μάθημα της πληροφορικής στα ΕΑΕΠ και όχι για οτιδήποτε άλλο. Εσύ αντίθετα έχεις το δικαίωμα να μη δίνεις τα laptop για άλλη χρήση, γιατί ουσιαστικά εσύ είσαι ο υπεύθυνος γι' αυτά και είναι θέμα χρόνου να σε βάλουν να υπογράψεις και σχετικό έγγραφο.

Σχετικά με το εργαστήριο... Και εγώ έχω φρικάρει. Κάθε χρόνο στήνω ένα εργαστήριο, το οποίο το βρίσκω πάντα μισοφτιαγμένο αλλά εντελώς πρόχειρα. Στην τύχη τοποθετημένα καλώδια σε μπριζάκια - patch panel - switch. Τα μισά δεν δουλεύουν, άντε να βρεις που πηγαίνει το κάθε καλώδιο... Στο δικό μου εργαστήριο πχ έφτασα στα 12 μηχανήματα (από τα 5-6 που ξεκίνησα) και ήδη είμαι στο όριο του εργαστηρίου σε θέμα δικτύου-ρεύματος. Κατάφερα να πάρω μέσω του δήμου μόνο 3 ποντίκια και 6 πληκτρολόγια με αρκετό τρέξιμο και γραφειοκρατία, αλλά πχ κάτι πολύμπριζα, καλώδια τα πλήρωσα από την τσέπη μου (όπως είχα κάνει και στο περσινό σχολείο) γιατί ακόμα θα δούλευα με 5 υπολογιστές και 5 παιδιά σε κάθε υπολογιστή... Εννοείται format και στα 12 μηχανήματα, drivers (διαφορετικοί για κάθε μηχάνημα δυστυχώς), άπειρες ενημερώσεις, εγκαταστάσεις προγραμμάτων, βίδωμα-ξεβίδωμα κουτιών. Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω κάρτες γραφικών και μνήμες... Ελπίζω από τον Ιανουάριο να κάνω και εγώ διάλειμμα μαζί με τους υπόλοιπους δασκάλους! Όχι τίποτα άλλο θα με θεωρούν και snob!

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Εγώ πάντως σαν υπεύθυνος εργαστηρίου αισθάνομαι. Φτιάχνω χαλάω - φορμάρω PC. Ο Διευθυντής δε μου δίνει τα laptop τα έχει κλειδωμένα. Σήμερα που πήγα να βάλω στο δίκτυο τα 6 σαράβαλα που έχω, είδα ότι δεν είναι συνδεδεμένα όλα τα μπριζάκια, δεν έφταναν οι θύρες των switch, και εκτός αυτού κάποια καλώδια δεν έχουν κλιπσάκια στην άκρη για να κουμπώσουν σε switch. Ποιος θα θα τα φτιάξει όλα αυτά? Φυσικά εγώ. Δε θα ρισκάρω να πω εγώ 24ωρο έχω, δε κάνω τίποτα παρά μόνο μάθημα. Πως θα κάνω ποιοτικό μάθημα αν δεν διαμορφώσω το κατάλληλο περιβάλλον. Σε καμία περίπτωση δε θα ρισκάρω να μας το πάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι, επειδή εμείς δε κάνουμε καλό μάθημα. Ακόμα και αν δε φταίμε.

Ο διευθυντής δεν έχει δικαίωμα να μη σου δίνει τα laptop. Προορίζονται για το μάθημα της πληροφορικής στα ΕΑΕΠ και όχι για οτιδήποτε άλλο. Εσύ αντίθετα έχεις το δικαίωμα να μη δίνεις τα laptop για άλλη χρήση, γιατί ουσιαστικά εσύ είσαι ο υπεύθυνος γι' αυτά και είναι θέμα χρόνου να σε βάλουν να υπογράψεις και σχετικό έγγραφο.

Σχετικά με το εργαστήριο... Και εγώ έχω φρικάρει. Κάθε χρόνο στήνω ένα εργαστήριο, το οποίο το βρίσκω πάντα μισοφτιαγμένο αλλά εντελώς πρόχειρα. Στην τύχη τοποθετημένα καλώδια σε μπριζάκια - patch panel - switch. Τα μισά δεν δουλεύουν, άντε να βρεις που πηγαίνει το κάθε καλώδιο... Στο δικό μου εργαστήριο πχ έφτασα στα 12 μηχανήματα (από τα 5-6 που ξεκίνησα) και ήδη είμαι στο όριο του εργαστηρίου σε θέμα δικτύου-ρεύματος. Κατάφερα να πάρω μέσω του δήμου μόνο 3 ποντίκια και 6 πληκτρολόγια με αρκετό τρέξιμο και γραφειοκρατία, αλλά πχ κάτι πολύμπριζα, καλώδια τα πλήρωσα από την τσέπη μου (όπως είχα κάνει και στο περσινό σχολείο) γιατί ακόμα θα δούλευα με 5 υπολογιστές και 5 παιδιά σε κάθε υπολογιστή... Εννοείται format και στα 12 μηχανήματα, drivers (διαφορετικοί για κάθε μηχάνημα δυστυχώς), άπειρες ενημερώσεις, εγκαταστάσεις προγραμμάτων, βίδωμα-ξεβίδωμα κουτιών. Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω κάρτες γραφικών και μνήμες... Ελπίζω από τον Ιανουάριο να κάνω και εγώ διάλειμμα μαζί με τους υπόλοιπους δασκάλους! Όχι τίποτα άλλο θα με θεωρούν και snob!

ας φωναξουν τεχνικουσ να τα κανουνε,εγω δεν χανω ουτε μια ωρα για να ασχοληθω με τετοια.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Εγώ πάντως σαν υπεύθυνος εργαστηρίου αισθάνομαι. Φτιάχνω χαλάω - φορμάρω PC. Ο Διευθυντής δε μου δίνει τα laptop τα έχει κλειδωμένα. Σήμερα που πήγα να βάλω στο δίκτυο τα 6 σαράβαλα που έχω, είδα ότι δεν είναι συνδεδεμένα όλα τα μπριζάκια, δεν έφταναν οι θύρες των switch, και εκτός αυτού κάποια καλώδια δεν έχουν κλιπσάκια στην άκρη για να κουμπώσουν σε switch. Ποιος θα θα τα φτιάξει όλα αυτά? Φυσικά εγώ. Δε θα ρισκάρω να πω εγώ 24ωρο έχω, δε κάνω τίποτα παρά μόνο μάθημα. Πως θα κάνω ποιοτικό μάθημα αν δεν διαμορφώσω το κατάλληλο περιβάλλον. Σε καμία περίπτωση δε θα ρισκάρω να μας το πάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι, επειδή εμείς δε κάνουμε καλό μάθημα. Ακόμα και αν δε φταίμε.

Ο διευθυντής δεν έχει δικαίωμα να μη σου δίνει τα laptop. Προορίζονται για το μάθημα της πληροφορικής στα ΕΑΕΠ και όχι για οτιδήποτε άλλο. Εσύ αντίθετα έχεις το δικαίωμα να μη δίνεις τα laptop για άλλη χρήση, γιατί ουσιαστικά εσύ είσαι ο υπεύθυνος γι' αυτά και είναι θέμα χρόνου να σε βάλουν να υπογράψεις και σχετικό έγγραφο.

Σχετικά με το εργαστήριο... Και εγώ έχω φρικάρει. Κάθε χρόνο στήνω ένα εργαστήριο, το οποίο το βρίσκω πάντα μισοφτιαγμένο αλλά εντελώς πρόχειρα. Στην τύχη τοποθετημένα καλώδια σε μπριζάκια - patch panel - switch. Τα μισά δεν δουλεύουν, άντε να βρεις που πηγαίνει το κάθε καλώδιο... Στο δικό μου εργαστήριο πχ έφτασα στα 12 μηχανήματα (από τα 5-6 που ξεκίνησα) και ήδη είμαι στο όριο του εργαστηρίου σε θέμα δικτύου-ρεύματος. Κατάφερα να πάρω μέσω του δήμου μόνο 3 ποντίκια και 6 πληκτρολόγια με αρκετό τρέξιμο και γραφειοκρατία, αλλά πχ κάτι πολύμπριζα, καλώδια τα πλήρωσα από την τσέπη μου (όπως είχα κάνει και στο περσινό σχολείο) γιατί ακόμα θα δούλευα με 5 υπολογιστές και 5 παιδιά σε κάθε υπολογιστή... Εννοείται format και στα 12 μηχανήματα, drivers (διαφορετικοί για κάθε μηχάνημα δυστυχώς), άπειρες ενημερώσεις, εγκαταστάσεις προγραμμάτων, βίδωμα-ξεβίδωμα κουτιών. Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω κάρτες γραφικών και μνήμες... Ελπίζω από τον Ιανουάριο να κάνω και εγώ διάλειμμα μαζί με τους υπόλοιπους δασκάλους! Όχι τίποτα άλλο θα με θεωρούν και snob!

ας φωναξουν τεχνικουσ να τα κανουνε,εγω δεν χανω ουτε μια ωρα για να ασχοληθω με τετοια.

Και επειδή δεν θα φωνάξουν ποτέ τεχνικούς, το εργαστήριο θα μείνει όλη τη χρονιά λειψό. Εσύ δεν θα μπορείς να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, τα παιδιά δεν θα μπορέσουν ποτέ να μάθουν σωστά πληροφορική και οι "εχθροί" του μαθήματος θα διατυμπανίζουν ότι έτσι κι αλλιώς τα παιδιά μάθημα σοβαρό δεν κάνουν, οπότε ας το πάρουν οι δάσκαλοι που θα κάνουν έτσι κι αλλιώς τα ίδια. Από τα 10+ σχολεία που έχω περάσει μέχρι τώρα, στα ελάχιστα που έχω βρει κάποιο "στοιχειώδες" εργαστήριο, ποτέ δεν ήταν δουλειά τεχνικού, αλλά κάποιου φιλότιμου (μπορείς να τον πεις και μ...α) δασκάλου ή συναδέλφου.

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
ηρθανε τεχνικοι σε μενα

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
ηρθανε τεχνικοι σε μενα
Ιδιώτες; Ή από ΠΛΗΝΕΤ; Πες μας τίποτα για τη διαδικασία, τουλάχιστον να ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον!

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
ιδιώτες.Εγω του το ξεκαθαρισα απο αρχη οτι αν θελει να γινει δουλεια να φτιαξει το εργαστηριο. Και στην συμβουλο το ειπα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 486
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.