0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
jtsop ας αρχίσουμε πχ με κάποια αναφορά στους αδιόριστους ΠΕ19 και ΠΕ20 που απασχολούνται τα τελευταία 6 χρόνια στην πρωτοβάθμια και ξαφνικά αντικαθίστανται από μόνιμους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας.
Το δικό μας μέλλον ποιο είναι; Θα υπάρχουν κενά μετά τις μετατάξεις; Και αν ναι πως θα καλυφθούν αυτά; Με επιπλέον αποσπάσεις από τη δευτεροβάθμια ή θα προηγηθούν προσλήψεις αναπληρωτών;
Πότε θα ξεκινήσει φέτος η πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων και πόσους θα πάρουν;
Τι γίνεται με όσους περιμένουν πρόσληψη από τον τελευταίο ΑΣΕΠ;
Στις συζητήσεις με την υπουργό έκανε η ΠΕΚΑΠ οποιαδήποτε αναφορά σε ζητήματα όπως το αν θα έχει κάποια μείωση ωραρίου ο υπεύθυνος εργαστηρίου στην πρωτοβάθμια;
Υπάρχει περίπτωση να πάρουν ώρες πληροφορικής δάσκαλοι που έχουν πιστοποίηση ΤΠΕ; Θα μπει το μάθημα της πληροφορικής και στα υπόλοιπα δημοτικά;
Δεν θεωρώ ότι οι αδιόριστοι θα πρέπει να έχουν κάποια προνομιακή μεταχείριση από την ΠΕΚΑΠ σε σχέση με τους μόνιμους, αλλά περιμένω τουλάχιστον την ίδια αντιμετώπιση! Αντιθέτως στα δελτία τύπου της ΠΕΚΑΠ εδώ και 2 χρόνια αναφέρονται αποκλειστικά σε ζητήματα, όπως η δημιουργία οργανικών (που δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στον κλάδο όταν συνοδεύονται με τις καταργήσεις ίδιου αριθμού θέσεων στη δευτεροβάθμια),
τις αποσπάσεις σας, τα κριτήρια των τοποθετήσεων κατά τις μετατάξεις... Και όταν εμείς πέρσι ρωτούσαμε κάθε 2-3 μέρες από το Σεπτέμβρη για την πρόσληψη των αναπληρωτών ενημερωνόμασταν αποκλειστικά από τον Μπράτη και από κάτι σκουριασμένα τηλέφωνα του υπουργείου...
Το ζήτημα που ανέφερα για τη μείωση του ωραρίου στον υπεύθυνο εργαστηρίου δεν αφορά τους αναπληρωτές, αλλά όλους όσους θα εργάζονται στην πρωτοβάθμια στο μέλλον. Ειδικά τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας που από τις 18 το πολύ ώρες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις 24 και να πρέπει παράλληλα να συντηρούν ανύπαρκτα εργαστήρια με μηδενικό προϋπολογισμό. Το βρίσκω λογικό να μην έρθει κανένας αναπληρωτής δεδομένου ότι αφενός είμαστε με το ενάμισι πόδι εκτός εκπαίδευσης, και αφετέρου βλέπουμε να μη μας υποστηρίζει η ΠΕΚΑΠ στα πολύ πιο σοβαρά δικά μας ζητήματα. Δεν είναι δικιά μου αίσθηση, θα στο επιβεβαιώσουν όλοι όσοι παρακολουθούν το φόρουμ.
Σχετικά με την ΟΛΜΕ, μια διόρθωση... Δεν ανήκουμε στην ΟΛΜΕ, ενώ και από του χρόνου όσοι συνάδελφοι μεταταγούν στην πρωτοβάθμια δεν θα ανήκουν πλέον στην ΟΛΜΕ αλλά στη ΔΟΕ. Όλα τα θέματα που σου ανέφερα είναι θέματα που αφορούν τον κλάδο μας. Αν περιμένουμε από τη ΔΟΕ να ενδιαφερθεί γι' αυτά μάλλον το έχουμε χάσει το παιχνίδι, καθώς υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα με αυτά που ζητάμε εμείς ως κλάδος. Πχ. η ΔΟΕ διεκδικεί να κάνουν οι δάσκαλοι περισσότερα μαθήματα, για να προσλαμβάνονται περισσότεροι δάσκαλοι.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα ανέφερε ο gpapage. Το έχω αναφέρει και εγώ απο καιρό πως έχω παρατηρήσει οτι οι αναπληρωτές - ωρομίσθιοι δεν αναφέρονται στις διεκδικήσεις της ΠΕΚΑΠ και δεν φαίνεται να γίνονται κινήσεις σχετικά με αυτούς. Και δεν εννοούμε τη δεδομένη χρονική περίοδο φυσικά που είμαστε προ των εκλογών. Το ότι η κατάσταση είναι τραγική δεν σημαίνει πως μια ένωση που εκπροσωπεί έναν κλάδο παύει να διεκδικεί. Τι πάει να πει που οι δάσκαλοι θέλανε να κάνουν Πληροφορική; Είμαστε λοιπόν ευχαριστημένοι που άνοιξαν οι 480 οργανικές στην Αθμια και σταματάμε να μιλάμε; Μας έχουνε κάνει κάποια χάρη που διδάσκουμε το μάθημα μας;
Μπορεί σε ορισμένους μόνιμους συναδέρφους (όχι σε όλους φυσικά), να φαινόμαστε γραφικοί και εκτός πραγματικότητας. Ειλικρινά το έχω σκεφτεί και πιστεύω πως κάπως έτσι είναι. Σου λέει....."Εδώ κινδυνεύουμε να χάσουμε εμείς τις θέσεις μας...που πας εσύ ρε κακομοίρη αναπληρωτή - ωρομίσθιε και θες και να δουλέψεις;!" Και ίσως έχουν και δίκιο και η πραγματικότητα είναι έτσι. Όμως όταν μια ένωση επιδιώκει να εκπροσωπεί το σύνολο του κλάδου (το οποίο έχει πάρα πολλές υπό-ομάδες που όλοι ξέρουμε και κρίνω σκόπιμο να μην αναφέρω ξανά), θεωρώ πως οφείλει να διεκδικεί ισάξια και για τους αδιόριστους, ακόμα και αν θεωρεί πως τα λόγια της (ή τα κείμενα της) θα πέσουν στο κενό. Πόσο μάλλον όταν αυτοί οι αδιόριστοι είναι οι επί χρόνια συνάδερφοι τους.
Δεν γίνεται να διαβάζουμε στη λίστα της ΠΕΚΑΠ για 100στη φορά ερώτηση συναδέρφου για το αν βγήκαν οι μετατάξεις και να μην μας απασχολεί αν θα διοριστούν οι συνάδερφοι μας που περιμένουν απο το 2008 (διευκρινίζω πως δεν είμαι μια απο αυτούς)!
Για μένα αυτό θα έπρεπε να είναι το βασικό αίτημα της ΠΕΚΑΠ μαζί με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν παραπάνω (εξάπλωση προγράμματος ΕΑΕΠ σε όλα τα δημοτικά σχολεία με ταυτόχρονη σύσταση οργανικών, αύξηση των ωρών μας στο Λύκειο κλπ).
Προτάσεις:1. να απαιτηθεί το Project στην Α & Β Λυκείου να ανατίθεται κατά προτεραιότητα στους πληροφορικούς...