*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207976 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
jtsop ας αρχίσουμε πχ με κάποια αναφορά στους αδιόριστους ΠΕ19 και ΠΕ20 που απασχολούνται τα τελευταία 6 χρόνια στην πρωτοβάθμια και ξαφνικά αντικαθίστανται από μόνιμους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας. Το δικό μας μέλλον ποιο είναι; Θα υπάρχουν κενά μετά τις μετατάξεις; Και αν ναι πως θα καλυφθούν αυτά; Με επιπλέον αποσπάσεις από τη δευτεροβάθμια ή θα προηγηθούν προσλήψεις αναπληρωτών; Πότε θα ξεκινήσει φέτος η πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων και πόσους θα πάρουν; Τι γίνεται με όσους περιμένουν πρόσληψη από τον τελευταίο ΑΣΕΠ; Στις συζητήσεις με την υπουργό έκανε η ΠΕΚΑΠ οποιαδήποτε αναφορά σε ζητήματα όπως το αν θα έχει κάποια μείωση ωραρίου ο υπεύθυνος εργαστηρίου στην πρωτοβάθμια;  Υπάρχει περίπτωση να πάρουν ώρες πληροφορικής δάσκαλοι που έχουν πιστοποίηση ΤΠΕ; Θα μπει το μάθημα της πληροφορικής και στα υπόλοιπα δημοτικά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Και να κάνω και κάποια παρατήρηση για τα παραπάνω... Βέβαια τα έχω αναφέρει και παλιότερα χωρίς να πάρω την παραμικρή απάντηση. Οι συνάδελφοι που εργάζονται τα τελευταία 6-7 χρόνια υπό το καθεστώς αναπληρωτή και ωρομισθίου άλλοτε για 5 και άλλοτε για 8 μήνες το χρόνο, έχουν ταλαιπωρηθεί σαφώς περισσότερο από τους συναδέλφους που διορίστηκαν πριν 10 χρόνια και έχουν αναγκαστεί να ζήσουν για κάποια χρόνια στην επαρχία ή δεν έχουν οργανική πολύ κοντά στα σπίτια τους. Δεν θεωρώ ότι οι αδιόριστοι θα πρέπει να έχουν κάποια προνομιακή μεταχείριση από την ΠΕΚΑΠ σε σχέση με τους μόνιμους, αλλά περιμένω τουλάχιστον την ίδια αντιμετώπιση! Αντιθέτως στα δελτία τύπου της ΠΕΚΑΠ εδώ και 2 χρόνια αναφέρονται αποκλειστικά σε  ζητήματα, όπως η δημιουργία οργανικών (που δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στον κλάδο όταν συνοδεύονται με τις καταργήσεις ίδιου αριθμού θέσεων στη δευτεροβάθμια), τις αποσπάσεις σας, τα κριτήρια των τοποθετήσεων κατά τις μετατάξεις... Και όταν εμείς πέρσι ρωτούσαμε κάθε 2-3 μέρες από το Σεπτέμβρη για την πρόσληψη των αναπληρωτών ενημερωνόμασταν αποκλειστικά από τον Μπράτη και από κάτι σκουριασμένα τηλέφωνα του υπουργείου...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
gpapage δίνεις το στίγμα ακριβώς!
Η ΔΟΕ και η κάθε ΔΟΕ όταν διεκδικεί κατεβάζει στους δρόμους κόσμο με αιτήματα που την αφορούν.
Ασκεί πίεση για τα εργασιακά θέματα των δασκάλων διορισμένων και αδιόριστων και αναπληρωτών για αυξήσεις θέσεων εργασίας και για ισχυροποίηση του κλάδου.
Οι δικοί μας αγώνες, οι δικές μας πιέσεις, οι δικές μας κατακτήσεις που είναι;
jtsop πριν αρχίσεις να αντιδικείς μπες στο κλίμα των εν δυνάμει ανέργων συναδέλφων .
Οι συζητήσεις γίνονται για να βρεθούν λύσεις και να πάμε ένα τουλάχιστον βήμα παρακάτω.
Θα ήταν σίγουρα άχρηστο να υπονομεύεται η ΠΕΚΑΠ ή οι διεκδικήσεις του κλάδου από οποιονδήποτε.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω με gpapage σε όλα!
Τι νόημα έχει να ανοίγουν οργανικές σε δημοτικά όταν χάνονται και μάλιστα περισσότερες οργανικές στην Ββάθμια???
Κι αυτό είναι βασικό γιατί η κατάσταση στην Ββάθμια είναι τραγική...κάποτε με τις αναθέσεις μας πέταξαν απ τις ΕΠΑΣ και χάσαμε και ώρες απ τα ΕΠΑΛ...τώρα μας πετάνε και απ τα Λύκεια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Προτάσεις:
1. να απαιτηθεί το Project στην Α & Β Λυκείου να ανατίθεται κατά προτεραιότητα στους πληροφορικούς. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει καμία έκπτωση από το μάθημα της πληροφορικής και την ποιότητά του, αφού στο project άνετα ο καθηγητής πληροφορικής μπορεί να κάνει εργασία 100% σχετική με το μάθημα της πληροφορικής.

2. στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών να ενταχθεί και 1 ώρα εργαστήριο

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
jtsop ας αρχίσουμε πχ με κάποια αναφορά στους αδιόριστους ΠΕ19 και ΠΕ20 που απασχολούνται τα τελευταία 6 χρόνια στην πρωτοβάθμια και ξαφνικά αντικαθίστανται από μόνιμους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας.
Καταλαβάινεις ότι εφόσον η πλειοψηφία αυτών των συναδέλφων πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ, όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τι θα γίνει; Ή θα φύγει η Πληροφορική από το Δημοτικό ή πρέπει σταδιακά να υπάρχουν μόνιμοι στην ΠΕ. Πιστεύω ότι έχεις καταλάβει ότι κάποια μεγαλοστελέχη της ΔΟΕ και του υπουργείου επιθυμούσαν διακαώς να αναλάβουν οι δάσκαλοι (με ή χωρίς Β επίπεδο) τη διδασκαλία των ΤΠΕ στην ΠΕ, με ότι σημαίνει αυτό για το μάθημα, τους μαθητές και εμάς. Τώρα εξασφαλίσαμε ότι το μάθημα θα παραμείνει στην ΠΕ και μετά τη λήξη του ΕΣΠΑ. Επίσης στη συνάντηση με την υπουργό μας ενημέρωσαν ότι θα προσπαθήσουν να πάρουν παράταση για το συγκεκριμένο έργο και μετά το 2013 (γίνεται υπό προϋποθέσεις).

Το δικό μας μέλλον ποιο είναι; Θα υπάρχουν κενά μετά τις μετατάξεις; Και αν ναι πως θα καλυφθούν αυτά; Με επιπλέον αποσπάσεις από τη δευτεροβάθμια ή θα προηγηθούν προσλήψεις αναπληρωτών;
Σαφώς τα πράγματα δυσκολεύουν για όλους, αλλά εφόσον τα ΕΑΕΠ γίνουν περισσότερα υπάρχει αρκετός χώρος και για τους αναπληρωτές. Πρέπει βέβαια να γνωρίζεις ότι η υπηρεσιακή υπουργός δεν μπορεί να προχωρήσει ούτε σε διορισμούς ούτε να αλλάξει τον αριθμό των δημοτικών με ΕΑΕΠ. Άρα αυτή η συζήτηση θα γίνει με τον επόμενο υπουργό, όταν αναλάβει.


Πότε θα ξεκινήσει φέτος η πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων και πόσους θα πάρουν;
Αυτό προφανώς δεν το γνωρίζουμε και ούτε είχε νόημα να μπούμε σε τέτοια συζήτηση με την υπηρεσιακή υπουργό. Πρέπει σε κάποια πράγματα να προσέχουμε το timing.

Τι γίνεται με όσους περιμένουν πρόσληψη από τον τελευταίο ΑΣΕΠ;
Στη συζήτηση που είχαμε με την υπουργό τέθηκε το θέμα των διοριστέων του 2008 (συνολικά, όχι μόνο για ΠΕ19) και νομίζω από τα λεγόμενά τους, ότι είναι κάτι που θέλουν να κλείσουν. Σίγουρα με την υπάρχουσα υπηρεσιακή κυβέρνηση δεν θα προχωρήσουν οι διορισμοί, οπότε θα το θέσουμε στη νέα ηγεσία όταν αναλάβει.

Στις συζητήσεις με την υπουργό έκανε η ΠΕΚΑΠ οποιαδήποτε αναφορά σε ζητήματα όπως το αν θα έχει κάποια μείωση ωραρίου ο υπεύθυνος εργαστηρίου στην πρωτοβάθμια; 
Σε προηγούμενη συνάντηση με τον Ειδικό Γραμματέα (τότε που η ΠΕΚΑΠ έκανε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο, αλλά είχε έρθει μόνο 1 συνάδελφος αναπληρώτρια) είχα θέσει το συγκεκριμένο ζήτημα και το έχουν υπόψη τους. Τώρα τι ακριβώς θα γίνει δεν το γνωρίζω.

Υπάρχει περίπτωση να πάρουν ώρες πληροφορικής δάσκαλοι που έχουν πιστοποίηση ΤΠΕ; Θα μπει το μάθημα της πληροφορικής και στα υπόλοιπα δημοτικά;
Αυτό είναι κάτι που θα το αποφύγουμε αν υπάρχουν καθηγητές Πληροφορικής (με οργανικές) στην Πρωτοβάθμια. Πιστεύω ότι στο μέλλον, αν όχι όλα, τα περισσότερα δημοτικά θα είναι με ΕΑΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Επίσης να θυμίσω ότι για θέματα συνδικαλιστικά υπάρχει η ΟΛΜΕ. Η ΠΕΚΑΠ ασχολείται μόνο με θέματα που αφορούν τον κλάδο μας, άρα διορισμοί και θέματα γενικότερα (διαδικασίες πρόσληψης αναπληρωτών, διαδικασίες αποσπάσεων κλπ) πρέπει να τα θέτει η ΟΛΜΕ. Προφανώς όταν αφορούν τον κλάδο μας τα θέτει και η ΠΕΚΑΠ.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
jtsop σε ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Σχετικά με το ΕΣΠΑ δε νομίζω ότι είναι αυτό το πρόβλημα. Τόσα χρόνια οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων πληρώνονταν από τον κρατικό προϋπολογισμό. Πέρσι οι μισοί ΠΕ19 πληρώνονταν από τον κρατικό και οι άλλοι μισοί από το ΕΣΠΑ. Φέτος έτυχε να βρεθούμε όλοι οι ΠΕ19 της πρωτοβάθμιας στο ΕΣΠΑ. Του χρόνου μπορεί να πληρωνόμαστε όλοι από τον κρατικό προϋπολογισμό. Είναι ένας τρόπος να χρησιμοποιούν ευρωπαϊκά κονδύλια για να πληρώνουν προσωπικό. Δεν θα εκπλαγώ αν στο μέλλον χρησιμοποιούν το ΕΣΠΑ για να πληρώνουν μόνιμους...

Εννοείται ότι τα παραπάνω που ανέφερα δεν αφορούν την υπηρεσιακή υπουργό. Θα περίμενα να είχαν διαβιβαστεί σε όλους τους υπουργούς που έχουν αναλάβει μέχρι τώρα και κυρίως στον/στην επόμενο/η μετά τις εκλογές. Και φυσικά να έχουμε σχετική ενημέρωση.

Το ζήτημα που ανέφερα για τη μείωση του ωραρίου στον υπεύθυνο εργαστηρίου δεν αφορά τους αναπληρωτές, αλλά όλους όσους θα εργάζονται στην πρωτοβάθμια στο μέλλον. Ειδικά τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας που από τις 18 το πολύ ώρες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις 24 και να πρέπει παράλληλα να συντηρούν ανύπαρκτα εργαστήρια με μηδενικό προϋπολογισμό. Το βρίσκω λογικό να μην έρθει κανένας αναπληρωτής δεδομένου ότι αφενός είμαστε με το ενάμισι πόδι εκτός εκπαίδευσης, και αφετέρου βλέπουμε να μη μας υποστηρίζει η ΠΕΚΑΠ στα πολύ πιο σοβαρά δικά μας ζητήματα. Δεν είναι δικιά μου αίσθηση, θα στο επιβεβαιώσουν όλοι όσοι παρακολουθούν το φόρουμ.

Σχετικά με την ΟΛΜΕ, μια διόρθωση... Δεν ανήκουμε στην ΟΛΜΕ, ενώ και από του χρόνου όσοι συνάδελφοι μεταταγούν στην πρωτοβάθμια δεν θα ανήκουν πλέον στην ΟΛΜΕ αλλά στη ΔΟΕ. Όλα τα θέματα που σου ανέφερα είναι θέματα που αφορούν τον κλάδο μας. Αν περιμένουμε από τη ΔΟΕ να ενδιαφερθεί γι' αυτά μάλλον το έχουμε χάσει το παιχνίδι, καθώς υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα με αυτά που ζητάμε εμείς ως κλάδος. Πχ. η ΔΟΕ διεκδικεί να κάνουν οι δάσκαλοι περισσότερα μαθήματα, για να προσλαμβάνονται περισσότεροι δάσκαλοι.

Είναι σημαντικό να έχουμε συγκεκριμένες διεκδικήσεις ως κλάδος ακόμα και αν αυτά που μας χωρίζουν είναι περισσότερα από αυτά που μας ενώνουν. Μακάρι να μπορεί να γίνεται αυτό μέσω της ΠΕΚΑΠ στο μέλλον.

Σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση και ελπίζω να υπάρχει σχετική ενημέρωση και στο άμεσο μέλλον!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα με όσα ανέφερε ο gpapage. Το έχω αναφέρει και εγώ απο καιρό πως έχω παρατηρήσει οτι οι αναπληρωτές - ωρομίσθιοι δεν αναφέρονται  στις διεκδικήσεις της ΠΕΚΑΠ και δεν φαίνεται να γίνονται κινήσεις σχετικά με αυτούς. Και δεν εννοούμε τη δεδομένη χρονική περίοδο φυσικά που είμαστε προ των εκλογών.  Το ότι η κατάσταση είναι τραγική δεν σημαίνει πως μια ένωση που εκπροσωπεί έναν κλάδο  παύει να διεκδικεί. Τι πάει να πει που οι δάσκαλοι θέλανε να κάνουν Πληροφορική; Είμαστε λοιπόν ευχαριστημένοι που άνοιξαν οι 480 οργανικές στην Αθμια και σταματάμε να μιλάμε; Μας έχουνε κάνει κάποια χάρη που διδάσκουμε το μάθημα μας;

 Μπορεί σε ορισμένους μόνιμους  συναδέρφους (όχι σε όλους φυσικά), να φαινόμαστε γραφικοί και εκτός πραγματικότητας. Ειλικρινά το έχω σκεφτεί και πιστεύω πως κάπως έτσι είναι. Σου λέει....."Εδώ κινδυνεύουμε να χάσουμε εμείς τις θέσεις μας...που πας εσύ ρε κακομοίρη αναπληρωτή - ωρομίσθιε και θες και να δουλέψεις;!"
 Και ίσως έχουν και δίκιο και η πραγματικότητα είναι έτσι. Όμως όταν μια ένωση επιδιώκει να εκπροσωπεί το σύνολο του κλάδου (το οποίο έχει πάρα πολλές υπό-ομάδες που όλοι ξέρουμε και κρίνω σκόπιμο να μην αναφέρω ξανά), θεωρώ πως οφείλει να διεκδικεί ισάξια και για τους αδιόριστους, ακόμα και αν θεωρεί πως τα λόγια της (ή τα κείμενα της) θα πέσουν στο κενό. Πόσο μάλλον όταν αυτοί οι αδιόριστοι είναι οι επί χρόνια συνάδερφοι τους.

Δεν γίνεται να διαβάζουμε στη λίστα της ΠΕΚΑΠ για 100στη φορά ερώτηση συναδέρφου για το αν βγήκαν οι μετατάξεις και να μην μας απασχολεί αν θα διοριστούν οι συνάδερφοι μας που περιμένουν απο το 2008 (διευκρινίζω πως δεν είμαι μια απο αυτούς)!Για μένα αυτό θα έπρεπε να είναι το βασικό αίτημα της ΠΕΚΑΠ μαζί με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν παραπάνω (εξάπλωση προγράμματος ΕΑΕΠ σε όλα τα δημοτικά σχολεία με ταυτόχρονη σύσταση οργανικών, αύξηση των ωρών μας στο Λύκειο  κλπ).



Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν θεωρώ ότι οι αδιόριστοι θα πρέπει να έχουν κάποια προνομιακή μεταχείριση από την ΠΕΚΑΠ σε σχέση με τους μόνιμους, αλλά περιμένω τουλάχιστον την ίδια αντιμετώπιση! Αντιθέτως στα δελτία τύπου της ΠΕΚΑΠ εδώ και 2 χρόνια αναφέρονται αποκλειστικά σε  ζητήματα, όπως η δημιουργία οργανικών (που δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στον κλάδο όταν συνοδεύονται με τις καταργήσεις ίδιου αριθμού θέσεων στη δευτεροβάθμια),
Η δημιουργία των οργανικών στην ΠΕ, είναι σημαντική για όλους καθώς εδραιώνεται η θέση του καθηγητή Πληροφορικής στα δημοτικά. Επίσης η κατάργηση των θέσεων στην ΔΕ, δεν σημαίνει ότι αν προκύψει κενό δεν θα καλυφθεί, αλλά ότι αν πχ φύγει κάποιος υπεράριθμος ή κάποιος που δεν έχει οργανική δεν θα διοριστεί κάποιος άλλος στη θέση του.

τις αποσπάσεις σας, τα κριτήρια των τοποθετήσεων κατά τις μετατάξεις... Και όταν εμείς πέρσι ρωτούσαμε κάθε 2-3 μέρες από το Σεπτέμβρη για την πρόσληψη των αναπληρωτών ενημερωνόμασταν αποκλειστικά από τον Μπράτη και από κάτι σκουριασμένα τηλέφωνα του υπουργείου...
Καθώς δεν ήμουν πέρυσι στην ΠΕΚΑΠ δεν μπορώ να σου πω κάτι επ' αυτού, αλλά μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση που δεν είχε γίνει κάποια κίνηση τότε.

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Το ζήτημα που ανέφερα για τη μείωση του ωραρίου στον υπεύθυνο εργαστηρίου δεν αφορά τους αναπληρωτές, αλλά όλους όσους θα εργάζονται στην πρωτοβάθμια στο μέλλον. Ειδικά τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας που από τις 18 το πολύ ώρες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις 24 και να πρέπει παράλληλα να συντηρούν ανύπαρκτα εργαστήρια με μηδενικό προϋπολογισμό. Το βρίσκω λογικό να μην έρθει κανένας αναπληρωτής δεδομένου ότι αφενός είμαστε με το ενάμισι πόδι εκτός εκπαίδευσης, και αφετέρου βλέπουμε να μη μας υποστηρίζει η ΠΕΚΑΠ στα πολύ πιο σοβαρά δικά μας ζητήματα. Δεν είναι δικιά μου αίσθηση, θα στο επιβεβαιώσουν όλοι όσοι παρακολουθούν το φόρουμ.
Τα γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς φέτος είμαι σε δημοτικό.

Σχετικά με την ΟΛΜΕ, μια διόρθωση... Δεν ανήκουμε στην ΟΛΜΕ, ενώ και από του χρόνου όσοι συνάδελφοι μεταταγούν στην πρωτοβάθμια δεν θα ανήκουν πλέον στην ΟΛΜΕ αλλά στη ΔΟΕ. Όλα τα θέματα που σου ανέφερα είναι θέματα που αφορούν τον κλάδο μας. Αν περιμένουμε από τη ΔΟΕ να ενδιαφερθεί γι' αυτά μάλλον το έχουμε χάσει το παιχνίδι, καθώς υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα με αυτά που ζητάμε εμείς ως κλάδος. Πχ. η ΔΟΕ διεκδικεί να κάνουν οι δάσκαλοι περισσότερα μαθήματα, για να προσλαμβάνονται περισσότεροι δάσκαλοι.
Η ΠΕΚΑΠ δεν είναι συνδικαλιστικός φορέας, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ είναι. Προφανώς για αυτά τα θέματα έχουμε ενοχλήσει πολλούς στο υπουργείο και για αυτό το λόγο παλεύουμε για τις οργανικές στην ΠΕ. Μήπως πρέπει να σκεφτούμε μια στρατηγική ώστε του χρόνου στη ΔΟΕ να μην εκλεγούν μόνο δάσκαλοι, αλλά και καθηγητές ειδικοτήτων;

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα με όσα ανέφερε ο gpapage. Το έχω αναφέρει και εγώ απο καιρό πως έχω παρατηρήσει οτι οι αναπληρωτές - ωρομίσθιοι δεν αναφέρονται  στις διεκδικήσεις της ΠΕΚΑΠ και δεν φαίνεται να γίνονται κινήσεις σχετικά με αυτούς. Και δεν εννοούμε τη δεδομένη χρονική περίοδο φυσικά που είμαστε προ των εκλογών.  Το ότι η κατάσταση είναι τραγική δεν σημαίνει πως μια ένωση που εκπροσωπεί έναν κλάδο  παύει να διεκδικεί. Τι πάει να πει που οι δάσκαλοι θέλανε να κάνουν Πληροφορική; Είμαστε λοιπόν ευχαριστημένοι που άνοιξαν οι 480 οργανικές στην Αθμια και σταματάμε να μιλάμε; Μας έχουνε κάνει κάποια χάρη που διδάσκουμε το μάθημα μας;
Προφανώς όχι, αλλά η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Πρέπει να δημιουργηθούν οργανικές σε όλα τα δημοτικά.

Μπορεί σε ορισμένους μόνιμους  συναδέρφους (όχι σε όλους φυσικά), να φαινόμαστε γραφικοί και εκτός πραγματικότητας. Ειλικρινά το έχω σκεφτεί και πιστεύω πως κάπως έτσι είναι. Σου λέει....."Εδώ κινδυνεύουμε να χάσουμε εμείς τις θέσεις μας...που πας εσύ ρε κακομοίρη αναπληρωτή - ωρομίσθιε και θες και να δουλέψεις;!"
 Και ίσως έχουν και δίκιο και η πραγματικότητα είναι έτσι. Όμως όταν μια ένωση επιδιώκει να εκπροσωπεί το σύνολο του κλάδου (το οποίο έχει πάρα πολλές υπό-ομάδες που όλοι ξέρουμε και κρίνω σκόπιμο να μην αναφέρω ξανά), θεωρώ πως οφείλει να διεκδικεί ισάξια και για τους αδιόριστους, ακόμα και αν θεωρεί πως τα λόγια της (ή τα κείμενα της) θα πέσουν στο κενό. Πόσο μάλλον όταν αυτοί οι αδιόριστοι είναι οι επί χρόνια συνάδερφοι τους.
Περιμένω ενημέρωση όταν υπάρχει κάποιο θέμα που πρέπει να θίξουμε.

Δεν γίνεται να διαβάζουμε στη λίστα της ΠΕΚΑΠ για 100στη φορά ερώτηση συναδέρφου για το αν βγήκαν οι μετατάξεις και να μην μας απασχολεί αν θα διοριστούν οι συνάδερφοι μας που περιμένουν απο το 2008 (διευκρινίζω πως δεν είμαι μια απο αυτούς)!
Στη λίστα όποιος θέλει γράφει, όπως και στο φόρουμ.

Για μένα αυτό θα έπρεπε να είναι το βασικό αίτημα της ΠΕΚΑΠ μαζί με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν παραπάνω (εξάπλωση προγράμματος ΕΑΕΠ σε όλα τα δημοτικά σχολεία με ταυτόχρονη σύσταση οργανικών, αύξηση των ωρών μας στο Λύκειο  κλπ).
Είδες τις προτάσεις για το Νέο Λύκειο και το τεχνολογικό Λύκειο και πόσο εύκολα έπεσαν στο κενό με τις ευρύτερες αλλαγές; Το Λύκειο πρέπει να το θέσουμε στη νέα ηγεσία του υπουργείου.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Ακόμα και να είναι κάποιος ΠΕ19 υποψήφιος για τη ΔΟΕ καταλαβαίνεις ότι θα είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τον αριθμό των δασκάλων. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες που βρίσκονται στην πρωτοβάθμια. Στην καλύτερη περίπτωση να εκλεγεί κάποιος στον τοπικό σύλλογο των δασκάλων που και εκεί δεν έχει κάποιο τρόπο να πιέσει για τα ζητήματα που μας αφορούν. Συνεπώς αυτό πρέπει να το κάνει κάποιος φορέας εκπαιδευτικών πληροφορικής. Είτε αυτή είναι η ΕΠΕ ή η ΠΕΚΑΠ. Δεν είναι απαραίτητο να είναι συνδικαλιστικός φορέας. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ θα ασχοληθούν περισσότερο με ζητήματα που αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς, όπως το μισθολόγιο, η αναγνώριση των προσόντων, η αξιολόγηση κτλ.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Προτάσεις:
1. να απαιτηθεί το Project στην Α & Β Λυκείου να ανατίθεται κατά προτεραιότητα στους πληροφορικούς...

Με ποιο σκεπτικό;
Σωκράτης

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 683

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.