0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προτάσεις:1. να απαιτηθεί το Project στην Α & Β Λυκείου να ανατίθεται κατά προτεραιότητα στους πληροφορικούς.
Ακόμα και να είναι κάποιος ΠΕ19 υποψήφιος για τη ΔΟΕ καταλαβαίνεις ότι θα είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τον αριθμό των δασκάλων. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες που βρίσκονται στην πρωτοβάθμια. Στην καλύτερη περίπτωση να εκλεγεί κάποιος στον τοπικό σύλλογο των δασκάλων που και εκεί δεν έχει κάποιο τρόπο να πιέσει για τα ζητήματα που μας αφορούν. Συνεπώς αυτό πρέπει να το κάνει κάποιος φορέας εκπαιδευτικών πληροφορικής. Είτε αυτή είναι η ΕΠΕ ή η ΠΕΚΑΠ. Δεν είναι απαραίτητο να είναι συνδικαλιστικός φορέας. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ θα ασχοληθούν περισσότερο με ζητήματα που αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς, όπως το μισθολόγιο, η αναγνώριση των προσόντων, η αξιολόγηση κτλ.
Παράθεση από: killbill στις Μάιος 30, 2012, 01:16:13 μμΠροτάσεις:1. να απαιτηθεί το Project στην Α & Β Λυκείου να ανατίθεται κατά προτεραιότητα στους πληροφορικούς. Γιατί να γίνει αυτό; Το ότι είναι κάποιος πληροφορικός του δινει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται θέματα μηχανικής, περιβάλλοντος, βιολογίας, ιστορίας κτλ;
Παράθεση από: Green στις Μάιος 31, 2012, 09:38:58 πμΠαράθεση από: killbill στις Μάιος 30, 2012, 01:16:13 μμΠροτάσεις:1. να απαιτηθεί το Project στην Α & Β Λυκείου να ανατίθεται κατά προτεραιότητα στους πληροφορικούς. Γιατί να γίνει αυτό; Το ότι είναι κάποιος πληροφορικός του δινει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται θέματα μηχανικής, περιβάλλοντος, βιολογίας, ιστορίας κτλ;[/b]Ακριβώς! Πολύ θα ήθελα να ακούσω μια λογική εξήγηση γι' αυτό που προτείνεις. Γιατί θεωρείς πως κατά βάση οι πληροφορικοί είναι ικανοί να ασχοληθούν με όλο το εύρος των θεμάτων που μπορεί να έχει ένα project; Να ανατίθεται στους πληροφορικούς όπως και στους άλλους κλάδους, βεβαίως, αλλά γιατί κατά προτεραιότητα;
Η λογική είναι ότι για την εκπόνηση της εργασίας οι μαθητές θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν το εργαστήριο της πληροφορικής. Ειδικά αν πρόκειται να ετοιμάσουν πολυμεσικό υλικό μπορούν να βοηθηθούν περισσότερο από έναν ΠΕ19. Για μένα το ιδανικό θα ήταν να αναλαμβάνει το μάθημα κάποιος ΠΕ19 σε συνεργασία με κάποιο συνάδελφο άλλης ειδικότητας.
Ο υπεύθυνος εργαστηρίου αποφασίζει εάν θα το παραχωρήσει βέβαια.
Δυστυχώς είμαστε πολύ λίγοι ακόμα και γι' αυτό. Εκτός αν κάποιος πάρει ψήφους από δασκάλους που το θεωρώ πολύ δύσκολο.... Σκέψου πχ ότι σε ένα σχολείο υπάρχουν 20+ δάσκαλοι και ένας πληροφορικός. Κατ' αντιστοιχία σε 20-30 σχολεία μιας περιοχής ψηφίζουν 600 δάσκαλοι και λιγότεροι από 20 πληροφορικοί δεδομένου ότι δεν είναι όλα ΕΑΕΠ... Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση πολλοί συνάδελφοι θα προτιμήσουν να ψηφίσουν παράταξη, παρά κάποιον δικό τους. Στις ΕΛΜΕ έχουμε πολύ περισσότερες ελπίδες.
Το θέμα του project δεν είναι λογικό να το παίρνει σίγουρα Πληροφορικός...όσο κι αν ανοίγει ώρες για μας σίγουρα δεν μπορεί να ανατεθεί υποχρεωτικά σε ΠΕ19/20...Εγώ μίλησα για αναθέσεις μαθημάτων σε ΕΠΑΣ και ΕΠΑΛ...