*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207648 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Γειά σου LEYTERIA. Έχεις απόλυτο δίκιο δεν ξεχάστηκε το θέμα. Απλά οι μέρες είναι υπερβολικά δύσκολες για όλους μας πια. Με την καθυστέρηση της Α φάσης, το ενιαίο μισθολόγιο, τις κινητοποιήσεις ολόκληρου του κλάδου των εκπαιδευτικών κλπ φαντάζομαι πως ορισμένοι συνάδερφοι δεν το θεωρούν προτεραιότητα. Ας δώσουμε λίγες μέρες να δούμε τι θα γίνει και εδώ είμαστε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Κάποιοι έχουμε αρχίσει να αναρωτιώμαστε μήπως ήρθε η ώρα να πηδήξουμε από το καράβι...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Κάποιοι έχουμε αρχίσει να αναρωτιώμαστε μήπως ήρθε η ώρα να πηδήξουμε από το καράβι...

Κάποιοι ή όλοι;;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2372
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Η αλήθεια είναι ότι τούτο τον καιρό τρώμε χαστούκια από παντού!
Είμαστε ζαλισμένοι. Μόλις περάσει η μπόρα όμως (των ανακοινώσεων) πρέπει να αναθαρρήσουμε και να δώσουμε τον πολυπόθητο αγώνα.
Όποιος πηδήξει από τη βάρκα, θα πνιγεί.
Όλοι μαζί, θα δούμε πως, και όπου βγει!
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Άντε να δούμε. Γίνεται και μέλη στο group του fb, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και στο ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Επιτέλους κάτι κινείται, ας ελπίσουμε να υπάρχει συνέχεια.

ΕΠΕ: Σχετικά με τις πλασματικές υπεραριθμίες πληροφορικών και υπεύθυνους εργαστηρίων

 http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493

Αποσυνδεδεμένος darknemus01

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Άντε να δούμε. Γίνεται και μέλη στο group του fb, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και στο ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.

Αυτό το "ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ" ακούγεται κάπως...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
ΝΕΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕ - Διαβάστε την και την συζητάμε

Συνάδελοι κατανοώ και υιοθετώ την αγωνία αλλά και την οργή σας για όσα γίνονται και αφορούν τους συναδέλφους ωρομίσθιους και αναπληρωτές καθηγητές.
Η ΕΠΕ έχει κάνει ένα σύνολο παρεμβάσεις που στόχο έχουν την ορθή διδασκαλία της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης καθώς και την γενικότερη συνεισφορά της Πληροφορικής και των Καθηγητών Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Μέσα από αυτές τις παρεμβάσεις αναδεικνύονται οι πραγματικές ανάγκες για καθηγητές Πληροφορικής που απαιτούνται και οι οποίες εφόσον λαμβάνονταν πραγματικά υπόψην θα οδηγούσαν άμεσα σε νέους διορισμούς συναδέλφων.
Ενδεικτικά σας παραθέτω (με αντίστροφη χρονολογική σειρά):
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=491
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=489
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=487
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=476
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=433
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=349
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=303

και φυσικά οι προτάσεις μας για την Πληροφορική Παιδεία
http://www.epe.org.gr/various/Ypomnhma_YPEPTH_2010_10_10_PLIROFORIKH_PAIDEIA.pdf

Δυστυχώς η ανταπόκριση διαχρονικά  των καθ' ύλην αρμόδιων (υπουργού, υφυπουργών και γενικών γραμματέων) είναι μηδαμινή. Συγκεκριμένα τις περισσότερες φορές ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ στα έγγραφά μας. Η πολιτική τους αυτή μας έχεις οδηγήσει πολλές φορές στα δικαστήρια για να δικαιωθούμε με τελευταία χαρακτηριστική περίπτωση την προσφυγή μας κατά των Αναθέσεων Μαθημάτων στα ΕΠΑΛ (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=344), η οποία δεν έχει εκδικαστεί ακόμα λόγω των συνεχών αναβολών.

Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από την δράση μας αυτή είναι τα εξής:

1) Η πληροφορική (διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις) αντιμετωπίζεται ως δεξιότητα την οποία μπορούν να διδάσκουν όλοι ανεξάρτητα του αν έχουν σπουδές σε αυτή. Οι τελευταίες αναθέσεις (αλλά και ότι άλλο έχει προηγηθεί, όπως οι διορισμοί μή πληροφορικών, καθώς και προφορικές δηλώσεις) αποδεικνύουν ακριβώς αυτό, αφού επιτρέπουν (118842/Γ2 και 119052/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου 2008) να διδάσκονται μαθήματα πληροφορικής, σε δεύτερη ανάθεση, από καθηγητές που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής. Σε όλα αυτά φυσικά επικουρεί σημαντικά και η πίεση που ασκούν στο υπουργείο τα διάφορα συμφέροντα (εταιρείες πιστοποίησης, άλλοι κλάδοι για να συμπληρώνουν ωράριο κλπ) και ο πελατειακός τρόπος που λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια κάθε ελληνική κυβέρνηση. Μάλιστα η πολιτική αυτή μπορεί να απειλήσει και το μάθημα της πληροφορικής στο Γυμνάσιο, όπου το ονομάζουν ΤΠΕ, και μπορεί να μην οδηγήσει στις αναμενόμενες θέσεις για πληροφορικούς. Το ίδιο ισχύει και για το Δημοτικό όπως πολύ σωστά αναφέρετε (πιστοποιημένοι δάσκαλοι) και που για άλλη μια φορά το υπουργείο δεν κάνει κανένα διάλογο και δεν παρουσιάζει κανένα σχέδιο (όλα γίνονται εν κρυπτό).
2) Η γενικότερη πολιτική κατεύθυνση των τελευταίων 2 ετών, περιορισμός κάθε δίκαιου και αυτονόητου εργασιακού δικαιώματος, εξαθλίωσης της οικονομικής κατάστασής μας και διάλυσης της κοινωνικής συνοχής, εφαρμόζεται και στην εκπαίδευση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζεται με καθαρά οικονομικά κριτήρια (σε μεγαλύτερο βαθμό από πριν, κάτω από 3% του ΑΕΠ) η παιδεία και αυτό να οδηγεί στις συγχωνεύσεις σχολείων, στην αλλαγή των τμημάτων (αριθμητικά), στην αλλαγή της διοικητικής δομής (αυξημένες αρμοδιότητες διευθυντών έναντι συλλόγου) και φυσικά στη μείωση των διορισμών των Εκπαιδευτικών όλων των κλάδων.  Στην προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των νέων διορισμών εντάσσεται και ένα σύνολο μέτρων που αφορούν τη δημιουργία Πλασματικών Υπεραριθμιών ώστε να περισσεύουν συνάδελφοι από Β/θμια και να οδηγούνται στην Α/Βθμια αλλά και στα ΙΕΚ. Γιαυτό τα τελευταία κείμενά μας είχαν στόχο να αναδείξουν αυτές τις πλασματικές υπεραριθμίες (και με τις ώρες που χάνουμε από τα εργαστήρια) ώστε να μην μετακινηθούν συνάδελφοι από τις θέσεις τους στις οποίες χρειάζονται, και να γίνουν νέοι διορισμοί. Αυτές τις πλασματικές υπεραριθμίες προσπαθεί να δημιουργήσει η κυβέρνηση ώστε να περισσέψουν συνάδελφοι για να μην διορίσει αναπληρωτές ή και μόνιμους και γιαυτό καθυστερεί τους διορισμούς. Εμείς στο Ηράκλειο Κρήτης που ζω κάναμε μεγάλο αγώνα ώστε να μην περισσέψουν συνάδελφοι για να πάνε Α/Βθμια ώστε να καλέσουν και αναπληρωτές !
3) Η γενικότερη πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα όπου η αξιοποίηση της Πληροφορικής θα είχε ως αποτέλεσμα την καταπολέμηση του πελατειακού κράτους, της διαφθοράς και της αδιαφάνειας (και συνεπώς σημαντικών προβλημάτων όπως φοροδιαφυγή, εισφοροδιαφυγή και γραφειοκρατία) οδηγεί το ίδιο το (πελατειακό) κράτος να αντιδράει στην πλήρη αξιοποίησή της σε όλους τους τομείς και φυσικά και στην παιδεία. Γι' αυτό πιστεύουμε ότι η λύση των προβλημάτων της Πληροφορικής στην εκπαίδευση συνδέεται άρρηκτα με την γενικότερη πολιτική αξιοποίησης της πληροφορικής και γιαυτό αγωνιζόμαστε ως Ένωση Πληροφορικών (όχι μόνο καθηγητών) για να αλλάξουμε αυτήν την πολιτική και ένας στρατηγικός μας στόχος είναι η δημιουργία του επιμελητηρίου Πληροφορικής (http://www.epe.org.gr/various/EThEEP.zip).

Συνάδελφοι όλα αυτά σας τα αναφέρω για να κατανοήσετε ότι το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο και ευρύτερα πολιτικό (όχι μόνο παιδείας ή/και πληροφορικής) και ότι όλα αυτά (τα 1, 2, 3) αποτελούν αίτια της σημερινής κατάστασης που βιώνετε, να προσφέρετε στην εκπαίδευση με σημαντικές προσωπικές-οικογενειακές θυσίες και ουσιαστικά να είστε όμηροι της εφαρμοζόμενης πολιτικής. Οι αγώνες λοιπόν που θα απαιτηθούν για να διορθωθούν όλα αυτά απαιτούν την δραστηριοποίηση όλων μας σε όλα τα επίπεδα.

Εμείς θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματα του κλάδου και να πιέζουμε με όποιο τρόπο είναι δυνατόν και φυσικά με τις δικές σας ιδέες και προτάσεις. Το ποιος σας εκπροσωπεί το κρίνετε εσείς παρατηρώντας κυρίως την δράση του και δευτερευόντως τα λόγια του.
Το σημαντικό όμως που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι όλες οι παρεμβάσεις στην ΕΠΕ γράφονται (μέσω wiki) ομαδικά και μπορείτε να συμμετέχετε και εσείς εφόσον είστε μέλη της ΕΠΕ. Μάλιστα μπορείτε να ξεκινήσετε και την δική σας παρέμβαση όποτε το νομίζετε (οι περισσότερες παρεμβάσεις ξεκινάνε από κάποιο μέλος που γνωρίζει ένα θέμα). Οπότε μπορείτε εσείς να εκπροσωπείτε τον εαυτό σας μέσω της ΕΠΕ.

Σας καλώ να αγωνιστούμε και μαζί ως Ένωση Πληροφορικών, αλλά και με όποιο άλλο τρόπο εσείς κρίνετε ως Άνθρωποι, Πολίτες, Επιστήμονες και Καθηγητές, ώστε να αναδείξουμε τον ρόλο της Πληροφορικής γενικότερα αλλά και τον ρόλο της Πληροφορικής Παιδείας και την ανάγκη για καθηγητές πληροφορικής ειδικότερα.

Για ότι θελήσετε και για όποια πληροφορία-ενημέρωση θέλετε αλλά και μπορείτε να μας κάνετε για τα ζητήματα που γνωρίζετε (εφόσον δεν θέλετε να γίνετε μέλη και να ξεκινήσετε εσείς τις παρεμβάσεις) και μπορούμε να παρέμβουμε παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας στο ekpaideysh@lists.epe.org.gr αλλά και στα:

    Κατσάλης Νίκος katsalis@sch.gr 6932296190
    Μαρασλής Κώστας kwst@otenet.gr 6972875415
    Πουλάκης Μανος manpoul@cyta.gr 6947998738

Τις επόμενες ημέρες θα ετοιμαστεί παρέμβαση συγκεκριμένα για την Α/θμια και για τα θέματα που θίγετε.

Ευχαριστούμε,

Κατσάλης Νίκος
Σ.Σ. Τοπικού Παραρτήματος Ηρακλείου
Μέλος Τομέα Α/Βθμιας και Β/Θμιας
Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (http://www.epe.org.gr)
Μέλος Δ.Σ. Συλλόγου Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης (http://www.plirankritis.gr/)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Με μια πρώτη επιφανειακή ανάγνωση πιστεύω πως όσοι έχουμε τη δυνατότητα πρέπει να γραφτούμε. Κατανοώ την πικρία των συναδέρφων που δεν έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν λόγω σχολής. Μπορούμε όμως εμείς να μεταφέρουμε τα αιτήματα και της αγωνίες τους ως μέλη μέχρι να δοθεί η δυνατότητα αυτή. Ας κάνουμε κάποιες υποχωρήσεις και εμείς μέχρι να δούμε κάποια αποτελέσματα. Προσωπικά διακρίνω μια κινητικότητα και μια δυναμική, η οποία με την ψηφοφορία και εκλογή των κατάλληλων ατόμων σίγουρα θα αυξηθεί και θα αποβεί προς όφελος μας.

Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2372
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Δε νομίζω ότι υπάρχει τομέας που κάποιος διαφωνεί.
Φαίνεται ξεκάθαρα ότι η ΕΠΕ αγωνίζεται για τα δίκαια του κλάδου μας.
Από περιέργεια θα ρωτήσω αν έχουν υπάρξει επίσημες τοποθετήσεις επί των θεμάτων από το υπουργείο.
Το ζητούμενο πλέον είναι πως μπορούμε να ενισχύσουμε τον αγώνα και να τον επιτείνουμε.
Αν σε τόσες επιστολές και προτάσεις δεν έχει δοθεί καθόλου σημασία τότε ίσως χρειαστούν επιπρόσθετες κλαδικές κινήσεις.
Εννοώ, κάποιες διαμαρτυρίες, επισχέσεις, απεργίες, καταγγελίες. Δεν γνωρίζω βέβαια καλά το νομικό πλαίσιο οπότε δεν μπορώ και να υποστηρίξω κάτι ιδιαιτέρως.
Θα ήθελα ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ να προτείνουν σαν έμπειρες ενώσεις κάτι πάνω στο οποίο θα βασιστούμε και θα δράσουμε.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος gr_geo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πολύ ωραία όλα αυτά και σίγουρα είναι λόγια που φαντάζομαι ότι εκφράζουν τη συντριπτική πλειοψηφία μας, ΑΛΛΑ... και δυστυχώς το "ΑΛΛΑ" είναι με κεφαλαία γράμματα.
Η ΕΠΕ είναι η μοναδική ένωση που , ενώ διατείνεται (ή τουλάχιστο αυτό θέλει να λέει) ότι "εκπροσωπεί το σύνολο των Πληροφορικών αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα μας" , ταυτόχρονα είναι  και η μοναδική ένωση που στερεί το δικαίωμα  συμμετοχής στις αρχαιρεσίες της στους αποφοίτους δεκάδων σχολών πληροφορικής μη παρέχοντάς τους το δικαίωμα ψήφου. Το ότι αρκετοί απόφοιτοι σχολών πληροφορικής δεν έχουν καν το δικαίωμα να γίνουν μέλη της ΕΠΕ ,προτιμώ να μη το σχολιάσω.
Αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι το γεγονός ότι δικαίωμα εγγραφής στην ΕΠΕ ως τακτικά μέλη, δηλαδή μέλη με πλήρη  το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι, μπορούν να γίνουν οι απόφοιτοι ισοτίμων τμημάτων της αλλοδαπής που έχουν λάβει αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ (παλαιό ΔΙΚΑΤΣΑ). Για τους αποφοίτους των ΤΕΙ (ή ΑΤΕΙ αν θέλετε) τίποτα; Εμείς δεν υπάρχουμε; Ακόμα κι εδώ πρέπει να είμαστε χωρισμένοι σε κατηγορίες;
Τα παραπάνω δεν είναι σκέψεις που έπλασε το μυαλουδάκι μου ένα ωραίο πρωινό!!!Είναι παρμένα από το επίσημο site και το καταστατικό της ΕΠΕ.
Μήπως θα έπρεπε, παράλληλα με τις διεκδικήσεις για το μέλλον του κλάδου μας να διεκδικήσουμε και την ενότητά μας;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2372
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Πολύ ωραία όλα αυτά και σίγουρα είναι λόγια που φαντάζομαι ότι εκφράζουν τη συντριπτική πλειοψηφία μας, ΑΛΛΑ... και δυστυχώς το "ΑΛΛΑ" είναι με κεφαλαία γράμματα.
Η ΕΠΕ είναι η μοναδική ένωση που , ενώ διατείνεται (ή τουλάχιστο αυτό θέλει να λέει) ότι "εκπροσωπεί το σύνολο των Πληροφορικών αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα μας" , ταυτόχρονα είναι  και η μοναδική ένωση που στερεί το δικαίωμα  συμμετοχής στις αρχαιρεσίες της στους αποφοίτους δεκάδων σχολών πληροφορικής μη παρέχοντάς τους το δικαίωμα ψήφου. Το ότι αρκετοί απόφοιτοι σχολών πληροφορικής δεν έχουν καν το δικαίωμα να γίνουν μέλη της ΕΠΕ ,προτιμώ να μη το σχολιάσω.
Αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι το γεγονός ότι δικαίωμα εγγραφής στην ΕΠΕ ως τακτικά μέλη, δηλαδή μέλη με πλήρη  το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι, μπορούν να γίνουν οι απόφοιτοι ισοτίμων τμημάτων της αλλοδαπής που έχουν λάβει αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ (παλαιό ΔΙΚΑΤΣΑ). Για τους αποφοίτους των ΤΕΙ (ή ΑΤΕΙ αν θέλετε) τίποτα; Εμείς δεν υπάρχουμε; Ακόμα κι εδώ πρέπει να είμαστε χωρισμένοι σε κατηγορίες;
Τα παραπάνω δεν είναι σκέψεις που έπλασε το μυαλουδάκι μου ένα ωραίο πρωινό!!!Είναι παρμένα από το επίσημο site και το καταστατικό της ΕΠΕ.
Μήπως θα έπρεπε, παράλληλα με τις διεκδικήσεις για το μέλλον του κλάδου μας να διεκδικήσουμε και την ενότητά μας;

Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου και θέλω να προσθέσω ότι η ισότητα και η ισονομία ανάμεσα μας θα πρέπει να είναι δεδομένη.
Η ΕΠΕ σαφώς οφείλει να πάρει τη σωστή απόφαση σχετικά με το θέμα και να εντάξει στο καταστατικό της όλες τις σχολές που δίνουν τίτλο ΠΕ19, ΠΕ20.
Οι όλοι μαζί θα παλέψουμε για όλους ή καθόλου.
Σκεπτικά του τύπου "στον αγώνα ενωμένοι και στη μάσα χωριστά" είναι κατακριτέα και καταδικασμένα.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Υπάρχει διάθεση να συγκεντρωθούμε έξω από του Υπουργείο? Μπορούμε να μαζευτούμε 1000 άτομα, γιατί αν πάμε 100 ας το αφήσουμε καλύτερα θα γελάει η Υπουργός.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Την επόμενη Τρίτη  θα γίνουν κάποιες παρεμβάσεις στο Υπουργείο και την Τετάρτη - Πέμπτη τα συλλαλητήρια, σύμφωνα με τα παρακάτω:

Την Τρίτη 18/10 παραστάσεις διαμαρτυρίας και συμβολικές καταλήψεις στα κτίρια της διοίκησης της εκπαίδευσης από τα Δ.Σ. των Συλλόγων όλης της Ελλάδας, στο Λεκανοπέδιο, κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και τα Δ.Σ. των Συλλόγων του Λεκανοπεδίου. Για τη διευκόλυνση συμμετοχής όλων των συναδέλφων κηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας.

Την Τετάρτη 19/10 και Πέμπτη 20/10 48ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση και πραγματοποίηση συλλαλητηρίων.


Εσυ έλεγες να πάμε μόνοι μας ως Πληροφορικοί;Ούτε 10 δεν θα είμαστε τι 100!Μακάρι να πέφτω έξω! Αν υπάρχει διάθεση ενημερώστε!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 214
Σύνολο: 214

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.