0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
........Λυπάμαι αν έκανα κάτι τέτοιο... Αυτά που έγραψα δεν είναι προσωπικές μου υποθέσεις, αλλά μου τα έχουν πει συνάδελφοι που πήγαν φέτος στην πρωτοβάθμια χωρίς να το θέλουν. Δεκτές οι ενστάσεις τους, και εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να έχει κάποιες απαλλαγές ο υπεύθυνος εργαστηρίου στην πρωτοβάθμια, αλλά όχι και να απαιτούμε να καταργηθεί το μάθημα με πρόσχημα τη σύγχυση των παιδιών!! Τουλάχιστον να σεβαστούμε την γνώση ανθρώπων που εργάζονται ήδη 6-7 χρόνια στην πρωτοβάθμια και ξαφνικά βλέπουν συναδέλφους να αμφισβητούν την ύπαρξή τους! Γιατί δεν ακούστηκε κάτι τα προηγούμενα 6 χρόνια και ακούγεται τώρα μετά τις ενδεχόμενες μετατάξεις στην πρωτοβάθμια και την απώλεια των προνομίων;
Όποιος σοφός θέλει να υπηρετήσει την επιστήμη ας επικεντρωθεί στην έρευνα και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Όποιος θέλει να διδάξει ας το προσπαθήσει.Όποιος νομίζει ότι έχει σπουδαίες ιδέες περί παιδαγωγικής και διδακτικής ας γίνει σύμβουλος στο παιδαγωγικό ινστιτούτο.Σε λίγο δε θα έχουμε καν δουλειές. Τα παιδιά μένουν αμόρφωτα όπως και να χει. Η κοινωνική συνοχή είναι ανύπαρκτη.
Ίσως αυτή η νοοτροπία είναι κατάλοιπο της δεκαετίας του '90 που μπήκαμε σε υψηλόβαθμες σχολές να σπουδάσουμε την "επιστήμη του μέλλοντος" και μας φουσκώσανε τα μυαλά ότι όταν τελειώσουμε θα μας στρώνουνε κόκκινα χαλιά στις δουλειές.
"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=562212. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.
Παράθεση από: argy1010 στις Ιανουάριος 30, 2012, 10:18:49 μμ"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=562212. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...
Παράθεση από: gpapage στις Ιανουάριος 30, 2012, 10:20:40 μμΠαράθεση από: argy1010 στις Ιανουάριος 30, 2012, 10:18:49 μμ"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=562212. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...Το θέμα είναι ότι ο θεσμός των ΕΑΕΠ θα εφαρμοστεί από ότι φαίνεται σε ολά τα δημοτικά τα επόμενα χρόνια.'Οσο για αυτό που λες αναφέρεται στις ειδικότητες που δεν «υπάρχουν» δηλαδή στα "θεματικές δραστηριότητες (Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά)".
Παράθεση από: argy1010 στις Ιανουάριος 31, 2012, 12:07:06 πμΠαράθεση από: gpapage στις Ιανουάριος 30, 2012, 10:20:40 μμΠαράθεση από: argy1010 στις Ιανουάριος 30, 2012, 10:18:49 μμ"Συνάντηση με ειδ. γραμματέα του Υπουργείου παιδείας" http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=562212. Επέκταση των σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε άλλα 350 περίπου φτάνοντας το συνολικό αριθμός σε 1300.Αυτό που μας αφορά περισσότερο είναι αυτό που είπε για τους δασκάλους και τα μαθήματα των ειδικοτήτων... Θα είναι για μας χτύπημα κάτω από τη ζώνη αν τελικά εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...Το θέμα είναι ότι ο θεσμός των ΕΑΕΠ θα εφαρμοστεί από ότι φαίνεται σε ολά τα δημοτικά τα επόμενα χρόνια.'Οσο για αυτό που λες αναφέρεται στις ειδικότητες που δεν «υπάρχουν» δηλαδή στα "θεματικές δραστηριότητες (Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά)"."Ένα πρόγραμμα σπουδών που έχει τέσσερις κυρίους άξονες : Γλώσσα, μαθηματικά, ξένη γλώσσα και πληροφορική και θεματικές δραστηριότητες(Πολιτισμός, κοινωνικές επιστήμες, σπουδές του ανθρώπου κ.ά). Μάλιστα ειπώθηκε και από τον ειδικό γραμματέα ότι τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων, όπου δεν «υπάρχουν» ειδικότητες (sic) θα τα κάνουν οι δάσκαλοι, πράγμα που σημαίνει άμεσα και αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Είπε συγκεκριμένα: « Το να κάνουν οι δάσκαλοι τέτοιου είδους μαθήματα δεν είναι κακό»."Όταν λέει "Τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων" δε φαίνεται να αναφέρεται σε αυτά που λες, αλλά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα ειδικοτήτων. Και όταν λέει "όπου δεν υπάρχουν ειδικότητες" φαίνεται ότι εννοεί "σε όποια σχολεία δεν υπάρχουν οι συγκεκριμένες ειδικότητες", γι' αυτό και λέει "όπου" και όχι "που". Εκτός αν έχει κάνει λάθος αυτός που το έγραψε...