*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 216587 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
οικογενειακή φίλη δασκάλα είπε στη μητέρα μου ότι κάποιοι νέοι δάσκαλοι "έχουν πάει για επιμόρφωση ώστε να διδάσκουν πληροφορική".
η μητέρα μου άσχετη με τα θέματα μας δεν ρώτησε και περισσότερα, αλλά κράτησε την ουσία.
 :-\

Και κάποιοι νέοι Πληροφορικοί έχουν πάει για επιμόρφωση ώστε να μπορούν να διδάσκουν " Λόλα, να ένα μήλο" !! Γιατί έχει και η μαλ#@$% τα όρια της !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tataruga

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εγώ διδάσκω σε σχολείο ΕΑΠ και συγκεκριμένα με τα νέα Προγράμματα σπουδών και μαθαίνουμε στα παιδιά και προγραμματισμό,στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού.
Να δώ οι δάσκαλοι αν μπορούν να μάθουν προγραμματισμό στα παιδιά; δεν θέλω την απάντηση την ξέρω από πριν;Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ανακοινωθεί η εγκύκλιος των μετατάξεων και αν έχουν οι δάσκαλοι που κάνουν επιμόρφωση το δικαίωμα να κάνουν μετάταξη,με αποτέλεσμα κάποιοι μόνιμοι να μην μπορούν να πάρουν οργανικές θέσεις για να μπορέσουν με την μετάταξη να γυρίσουν στην πατρίδα τους   

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Εγώ διδάσκω σε σχολείο ΕΑΠ και συγκεκριμένα με τα νέα Προγράμματα σπουδών και μαθαίνουμε στα παιδιά και προγραμματισμό,στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού.
Να δώ οι δάσκαλοι αν μπορούν να μάθουν προγραμματισμό στα παιδιά; δεν θέλω την απάντηση την ξέρω από πριν;Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ανακοινωθεί η εγκύκλιος των μετατάξεων και αν έχουν οι δάσκαλοι που κάνουν επιμόρφωση το δικαίωμα να κάνουν μετάταξη,με αποτέλεσμα κάποιοι μόνιμοι να μην μπορούν να πάρουν οργανικές θέσεις για να μπορέσουν με την μετάταξη να γυρίσουν στην πατρίδα τους
Όχι.
Για να κάνεις μετάταξη πρέπει να έχεις τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού του κλάδου. Δηλαδή πτυχίο διορισμού στην πληροφορική.

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
οικογενειακή φίλη δασκάλα είπε στη μητέρα μου ότι κάποιοι νέοι δάσκαλοι "έχουν πάει για επιμόρφωση ώστε να διδάσκουν πληροφορική".
η μητέρα μου άσχετη με τα θέματα μας δεν ρώτησε και περισσότερα, αλλά κράτησε την ουσία.
 :-\

Ίσως αναφέρεται σε Β επίπεδο επιμόρφωσης. Είμαι σε πιλοτικό Δημοτικό φέτος όπου υπάρχουν 2-3 δάσκαλοι που παρακολουθούν Β επίπεδο και κακά τα ψέματα θα μπορούσαν άνετα στις τάξεις Α-Β-Γ να ενσωματώσουν το μάθημα των ΤΠΕ στη διδασκαλία τους. Αν επιμορφωθούν αρκετοί δάσκαλοι σε Β επίπεδο δε νομίζω να έχουμε αντικείμενο στις μικρές τάξεις. Στις τάξεις Ε και ΣΤ σίγουρα έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα να κάνουμε και ίσως θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε και αύξηση των ωρών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το να μετακινείς χελώνες και γάτες δεν είναι προγραμματισμός και μπορεί άνετα να το κάνει ένας δάσκαλος με την κατάλληλη επιμόρφωση.
Μην προσπαθούμε να πείσουμε ότι κάνουμε κάτι που δεν μπορούν να κατανοήσουν τα παιδιά σε αυτή την ηλικία ώστε να δικαιολογήσουμε την παρουσία μας στα Δημοτικά

Εγώ διδάσκω σε σχολείο ΕΑΠ και συγκεκριμένα με τα νέα Προγράμματα σπουδών και μαθαίνουμε στα παιδιά και προγραμματισμό,στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού.
Να δώ οι δάσκαλοι αν μπορούν να μάθουν προγραμματισμό στα παιδιά; δεν θέλω την απάντηση την ξέρω από πριν;Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ανακοινωθεί η εγκύκλιος των μετατάξεων και αν έχουν οι δάσκαλοι που κάνουν επιμόρφωση το δικαίωμα να κάνουν μετάταξη,με αποτέλεσμα κάποιοι μόνιμοι να μην μπορούν να πάρουν οργανικές θέσεις για να μπορέσουν με την μετάταξη να γυρίσουν στην πατρίδα τους

Σχετικά με τις μετατάξεις από ότι ακούω θα έχουν προτεραιότητα οι πληροφορικοί που είναι στη διάθεση της δευτεροβάθμιας και μόνο αν τότε δεν καλυφθούν οι θέσεις θα πάρουν και άτομα από άλλες περιφέρειες.
Είναι και λογικό, έχετε σκεφτεί γιατί εξήγγειλαν το συγκεκριμένο αριθμό θέσεων? γιατί όχι 1000 ας πούμε.
Η απάντηση είναι απλή. Γιατί τόσοι περίπου είναι στη διάθεση της δευτεροβάθμιας μόνο στην Αττική (Α', Β' Γ' Δ' Αθήνας)

Από την άλλη για σκεφτείτε. Είστε διορισμένοι κάπου μακριά σε ένα νησί. Αν εσείς έρθετε στην Αθήνα ποιος θα πάει στη θέση σας. Αφού διορισμοί δεν γίνονται.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Όποιος δεν ενδιαφέρεται να διδάξει στην πρωτοβάθμια ή πιστεύει ότι δεν έχει θέση εκεί γιατί είναι καλύτερος ο "πιστοποιημένος" δάσκαλος από έναν άρτια καταρτισμένο εκπαιδευτικό, έχει την επιλογή να παραμείνει στη δευτεροβάθμια και να συνεχίσει να κρατάει το μάθημα στο ίδιο επίπεδο που έχει φτάσει στις μέρες μας.... Αλλά τουλάχιστον σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε ( ;; )! Σεβαστείτε τους ανθρώπους που εργάζονται τόσα χρόνια εκεί και έχουν δει από πρώτο χέρι τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά...

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αλλά τουλάχιστον σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε ( ;; )!
Λυπάμαι που δεν σκέφτομαι συντεχνιακά για το "καλό του κλάδου", αλλά νομίζω ότι το καλό των μαθητών προέχει

Παράθεση
Σεβαστείτε τους ανθρώπους που εργάζονται τόσα χρόνια εκεί και έχουν δει από πρώτο χέρι τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά...
Πρώτα από όλα ας σεβαστούμε τους μαθητές, ας μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα είμαστε καθηγητές και όχι απλοί δημόσιοι υπάλληλοι

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα με gpapage

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Αλλά τουλάχιστον σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε ( ;; )!
Λυπάμαι που δεν σκέφτομαι συντεχνιακά για το "καλό του κλάδου", αλλά νομίζω ότι το καλό των μαθητών προέχει

Παράθεση
Σεβαστείτε τους ανθρώπους που εργάζονται τόσα χρόνια εκεί και έχουν δει από πρώτο χέρι τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά...
Πρώτα από όλα ας σεβαστούμε τους μαθητές, ας μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα είμαστε καθηγητές και όχι απλοί δημόσιοι υπάλληλοι

Πιστεύω την έχουμε ξανακάνει αυτή την κουβέντα στο παρελθόν... Όπως εσύ ισχυρίζεσαι ότι εγώ σκέφτομαι συντεχνιακά, εγώ μπορώ να λέω ότι εσύ σκέφτεσαι μόνο πώς θα βολέψεις τον εαυτό σου εις βάρος ολόκληρου του κλάδου και των παιδιών...  Και μάλιστα λέγοντας ότι "κόπτεσαι" για το καλό των μαθητών...

Κάνε λοιπόν τη χάρη σε μας και στον εαυτό σου να παραμείνεις στη δευτεροβάθμια (αν όντως εργάζεσαι εκεί) και άσε εμάς που ήδη δουλεύουμε 5-6-7-8 χρόνια στην πρωτοβάθμια να έχουμε τουλάχιστον άποψη για το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και για τη δουλειά που βλέπουμε κάθε μέρα να γίνεται εκεί! Δεν είμαστε άτομα που θέλουμε να χωθούμε στο δημόσιο... Εργαζόμαστε ήδη εκεί τόσα χρόνια με διαφορετικό καθεστώς! Επειδή δεν είμαστε μόνιμοι δεν υπάρχει για σένα πρόβλημα αν βρεθούμε χωρίς δουλειά...

Και για να δεις σε τι σύγχυση βρίσκεσαι διάβασε τα παλιά σου μηνύματα για να δεις ότι τη μία πιστεύεις ότι το μάθημα της πληροφορικής δεν πρέπει να διδάσκεται καθόλου στο δημοτικό, την άλλη ότι δεν πρέπει να διδάσκεται καθόλου σε παιδιά Α-Β-Γ δημοτικού επειδή δεν είναι "παιδαγωγικά σωστό" και τελευταία ότι πρέπει να διδάσκεται, αλλά από δασκάλους... Το κοινό στις 3 περιπτώσεις είναι "ΕΞΩ ΟΙ ΠΕ19 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ"... Ο νοών νοείτω...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
gpapage νομίζω ότι οι εκφράσεις που επέλεξες για να εκφράσεις την γνώμη σου είναι τουλάχιστον ατυχείς.
Παράθεση
σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε
Το καλό της εκπαίδευσης είναι το καλό του κλάδου μας. Πρώτα απ' όλα πρέπει να αποφασίσουμε τι θεωρούμε "καλό της εκπαίδευσης". Προφανώς εκεί είναι η διαφωνία. Όποιος διαφωνεί όμως με την δική σου άποψη δεν σημαίνει ότι "βάζει τρικλοποδιά στον κλάδο". Ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό.
Παράθεση
άσε εμάς που ήδη δουλεύουμε 5-6-7-8 χρόνια στην πρωτοβάθμια να έχουμε τουλάχιστον άποψη για το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και για τη δουλειά που βλέπουμε κάθε μέρα να γίνεται εκεί!
Κανείς δεν εμποδίζει όσους από εμάς έχουμε δουλέψει στην Αθμια να έχουμε άποψη. Κανείς δεν εμποδίζει και όσους δεν έχουν δουλέψει στην Αθμια να έχουν άποψη. Αν γίνει επιτέλους μία σωστή επιστημονική έρευνα για την εισαγωγή ή μη της πληροφορικής στα δημοτικά και με ποιον τρόπο, η εμπειρία των συναδέλφων θα πρέπει να ακουστεί και να ληφθεί υπόψη. Στο ελλάντα βέβαια, ούτε τέτοια έρευνα πρόκειται να γίνει, ούτε φυσικά να ρωτήσει κανένας τους απλούς συναδέλφους την άποψή τους.
Όπως και να χει όμως, εάν θέλουμε να είμαστε στοιχειωδώς σοβαροί, δεν μπορούμε να στηρίζουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα (ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία του κράτους) στην λογική "όποιος θέλει να πάει στην Αθμια ας πάει". Η σωστή εκπαίδευση δεν είναι θέμα προσωπικής επιλογής και προσωπικής άποψης του κάθε συναδέλφου. ΑΝ πρέπει να πάνε εκπαιδευτικοί πληροφορικής στην Αθμια, θα πάνε αυτοί που ΠΡΕΠΕΙ να πάνε, όχι όποιος έχει την ευχαρίστηση. Το ΤΙ θα είναι αυτοί και τι προσόντα θα έχουν (πτυχία; προϋπηρεσία; δεν ξέρω) θα πρέπει να οριστεί.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Να πάω τι συζήτηση κάπου αλλού, κάπου που κανείς δεν τολμάει να την πάει. Πιστεύετε ότι οι δάσκαλοι κάνουν καλή δουλειά στα δημοτικά ; Γιατί εγώ παρατηρώ ότι υπάρχουν παιδιά στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού ή και στο γυμνάσιο που ακόμα συλλαβίζουν, δεν ξέρουν να γράψουν το όνομα τους σωστά κτλ κτλ. Δεν ξέρω γιατί έχετε τους δασκάλους για θεούς που μπορούν να κάνουν τα πάντα με μια απλή επιμόρφωση (που όλοι ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις επιμορφώσεις, καφέδες ΄σαντουιτς κτλ ΑΝ τύχει και πάει κάποιος, γιατί πολλοί δεν πατάνε καν) αλλά η πραγματικότητα άλλα δείχνει. Πας να κάνεις μάθημα και τα παιδιά δεν ξέρουν βασικούς κανόνες πειθαρχίας και σεβασμού. Γιατί δεν συμβαίναν αυτά όταν πηγαίναμε εμείς σχολείο; Μήπως φταίνε λίγο ΚΑΙ οι δάσκαλοι (σίγουρα φταίνε και οι γονείς αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα); Το να αυτομαστιγωνόμαστε σαν κλάδος και να γενικεύουμε τις δικές μας αδυναμίες σε όλον τον κλάδο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Σκεφτείτε το και κάντε την αυτοκριτική σας ...

Και κάτι τελευταίο. Μπορεί οι περισσότεροι μόνιμοι να διοριστήκατε χωρίς κανέναν κόπο, και χωρίς προσόντα (με ένα απλό πτυχίο οι περισσότεροι και χωρίς καν επιτυχία στον ΑΣΕΠ) αλλά οι σημερινοί αναπληρωτές έχουν ένα κάρο χαρτιά ο καθένας, μεγάλες προυπηρεσίες και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Οπότε μην κρίνεται ανόμοια πράγματα για το ποιος είναι ικανός να διδάξει στο δημοτικό και ποιος όχι ...

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να πάω τι συζήτηση κάπου αλλού, κάπου που κανείς δεν τολμάει να την πάει. Πιστεύετε ότι οι δάσκαλοι κάνουν καλή δουλειά στα δημοτικά ; Γιατί εγώ παρατηρώ ότι υπάρχουν παιδιά στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού ή και στο γυμνάσιο που ακόμα συλλαβίζουν, δεν ξέρουν να γράψουν το όνομα τους σωστά κτλ κτλ.
Εννοείς ότι οι καθηγητές πληροφορικής κάνουν καλά τη δουλειά τους? μάλλον ναι, αφού όλοι οι μαθητές έχουν προφίλ στο facebook, προφανώς και την κάνουν καλά αφού έχουν μετατρέψει τα σχολικά εργαστήρια σε internet cafe

Παράθεση
(που όλοι ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις επιμορφώσεις, καφέδες ΄σαντουιτς κτλ ΑΝ τύχει και πάει κάποιος, γιατί πολλοί δεν πατάνε καν) αλλά η πραγματικότητα άλλα δείχνει.
Προφανώς οι επιμορφώσεις των πληροφορικών διεξάγονται σε εξαιρετικά κλίμα, όλοι έχουν δίψα για μάθηση και κανείς δε βιάζεται να φύγει. Τι?? Να υπογράψει άλλος για φίλο του? ή να εξαντλήσουμε όλο το όριο των απουσιών λες και είμαστε στο στρατό για αιμοδοτικές άδειες? όχι φυσικά αυτά τα κάνουν μόνο οι δάσκαλοι

Παράθεση
Και κάτι τελευταίο. Μπορεί οι περισσότεροι μόνιμοι να διοριστήκατε χωρίς κανέναν κόπο, και χωρίς προσόντα (με ένα απλό πτυχίο οι περισσότεροι και χωρίς καν επιτυχία στον ΑΣΕΠ) αλλά οι σημερινοί αναπληρωτές έχουν ένα κάρο χαρτιά ο καθένας, μεγάλες προυπηρεσίες και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Οπότε μην κρίνεται ανόμοια πράγματα για το ποιος είναι ικανός να διδάξει στο δημοτικό και ποιος όχι ...
Έχω μια ιδέα να απολύσουμε όλους τους μόνιμους που δεν έχουν "χαρτιά"  για να έρθουν οι νέοι που έχουν καρό χαρτιά
Πάντως έχεις δίκιο τώρα οι νέοι έχουν περισσότερα χαρτιά, εμείς τότε δεν δίναμε για ECDL.

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.
Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει πληροφορική καλύτερα από έναν καθηγητή πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε.
Όπως δεν μπορεί να διδάξει καλύτερα μουσική από ένα μουσικό, εικαστικά καλυτέρα από εικαστικό, θεατρική αγωγή καλυτέρα από θεατρολόγο και ούτο καθεξής.
Είναι πολύ θετικό για τα παιδιά που μπήκαν όλες αυτές οι ειδικότητες και τα παιδιά είναι πολύ ευχαριστημένα.
Επιπλέον είναι η πρώτη φορά που κάνουν τα μαθήματα ειδικοτήτων και δεν κάνουν γλώσσα αντί για μουσική , μαθηματικά αντί για εικαστικά κτλ.
Όσοι δουλεύουν σε δημοτικό καταλαβαίνουν τι εννοώ…

Αποσυνδεδεμένος Mits2007

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολύ σωστή η τοποθέτηση του συναδέλφου!Πράγματι, τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς επιθυμούν την εισαγωγή ειδικοτήτων στην Α/θμια (υπάρχουν έρευνες σχετικές).Όσο για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στην Β/θμια, τα περί facebook κλπ, αναφέρονται σε μειονότητα καθηγητών, όπως αντίστοιχα "προβλήματα μη σωστής εκπαίδευσης" υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες!


Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.
Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει πληροφορική καλύτερα από έναν καθηγητή πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε.
Όπως δεν μπορεί να διδάξει καλύτερα μουσική από ένα μουσικό, εικαστικά καλυτέρα από εικαστικό, θεατρική αγωγή καλυτέρα από θεατρολόγο και ούτο καθεξής.
Είναι πολύ θετικό για τα παιδιά που μπήκαν όλες αυτές οι ειδικότητες και τα παιδιά είναι πολύ ευχαριστημένα.
Επιπλέον είναι η πρώτη φορά που κάνουν τα μαθήματα ειδικοτήτων και δεν κάνουν γλώσσα αντί για μουσική , μαθηματικά αντί για εικαστικά κτλ.
Όσοι δουλεύουν σε δημοτικό καταλαβαίνουν τι εννοώ…

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 896
Σύνολο: 899

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.